[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser70854

Guest
Sorry nogmaals, vandaag was ik op bezoek bij familie die we 1 keer in de 3 jaar zien, en daarvoor laat ik WvW wel al eens vallen...
@pierre the pieter is wel op discord, dus jammer dat hij hier niet mee doet.
Daar zijn er leuke mensen, die je niet direct uitschelden, mensen waar je mee kan praten, lol hebben, iets wat hier niet altijd het geval is.
Het is ook niet dat pierre veel toevoegt dit potje, heeft echt nul nut gehad...
Maarten <3
 

DeletedUser70854

Guest
Btw zoals Maarten zegt, moeten we echt wel oppassen voor een premiejager, als deze erinzit, kan het heel rap gedaan zijn...
 

DeletedUser77639

Guest
Dag 5 - De Samenkomst

2cet00g.jpg

Wanneer iedereen terug was op het afgesproken punt, was iedereen verbaast. Ze waren namelijk nog maar met 8. Amanda Young, Allison Kerry, Eric Matthews, Jill Tuck, John Kramer, Obi Tate, Peter Strahm en William Easton.

Amanda en Jill begonnen aan hun verhaal wat er gebeurde maar vooral dat ze Angelina gevonden hadden. Plots viel het op dat het groepje van Mark helemaal nog niet terug was, er ontstond een enorme onrust. Wat moesten ze nu doen? Angelina weigerde namelijk om mee terug te komen en ze wou dus liever in het hutje blijven.

Amanda kon het niet over haar hart krijgen om Angelina achter te laten, ze vond ook dat Angelina het nieuws moest weten dat Mark niet was terug gekomen. Jill wou niet terug gaan, waardoor er een hele discussie kwam tussen Amanda en Jill. Voor ze het wisten was er een gevecht ontstaan tussen elkaar. Er werden enkele stevige klappen uitgedeeld. Toen Amanda niet meer bewoog stopte Jill ook, niet veel later was het duidelijk dat Amanda doodstil bleef liggen.

Het hele groepje was ervan aangedaan en niemand vertrouwde Jill nog. Uiteindelijk besloot het groepje dat ze gewoon naar een uitweg moesten zoeken omdat er anders niemand levend uit zou komen. Nadat niemand Jill nog vertrouwde besloten ze haar vast te binden met touwen zodat ze niet meer kon lopen. Zo dacht het groepje tijd te kunnen winnen tegen de wezens die hier rond dwaalde.

Lynch

kdr5sz.png


Bloodwolf14 was de Lynch! Hij was Ketterse Wolf

Lunch
famdecibel
was de Lunch! Zij was Burger

Puzzel

Aangezien de spelleiding het een beetje jammer vind dat er niet veel mensen moeite doet om ze op te lossen.
Hebben we weer besloten om vandaag geen nieuwe puzzel te geven maar wel een tip te geven zodat het wat makkelijker wordt.
Hint: Doden van dag 1, 2 en 3.
Vergeet ook niet dat we de personen zoeken die missen!​
 

DeletedUser70854

Guest
@Nowhere in the sun volgens jouw theorie moeten we dus nog 1 wolf vinden, wie verdenk jij het meest?
Laila
Hope
Jessica (als geïnfecteerde)

Aangezien donkergat bijna confirmed goedje is
Jou vertrouw ik
En ik weet van mijn eigen dat ik goed ben

Ik neig atm het meest naar hope eigk

@Hopeful @laila @jessicavd @donkergat voor jullie hetzelfde: wie zien jullie het liefst gelyncht en waarom?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?
 

DeletedUser78303

Guest
Nu nog 1 wolferd dus. Voor mij is dat Jessica een bewezen goedje, of in ieder geval geen wolf. Er is nog geen infectiewolf dood gegaan, wat dus betekent dat er niemand is geïnfecteerd. Dan zijn Jessica en ik dus 100% geen wolf.
 

DeletedUser70854

Guest
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?
Dunc, ik heb het gewoon moeilijk met de eerste dagen serieus te spelen, maar wat bedoel je met die lichte drama?
Maar schema of iets dergelijks komt er morgen aan, ik kruip zo vlug mogelijk onder het wol
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lol we hadden hetzelfde idee.

Ik neig atm het meest naar hope eigk

Zoals ik al eerder tegen Laila zei, kom maar met een theorie of iets waartegen ik me kan verdedigen :)

@Hopeful @laila @jessicavd @donkergat voor jullie hetzelfde: wie zien jullie het liefst gelyncht en waarom

Ik zou het zelf in deze volgorde zien:

Laila -> Pieter -> NITS/Jessica

Nu nog 1 wolferd dus. Voor mij is dat Jessica een bewezen goedje, of in ieder geval geen wolf. Er is nog geen infectiewolf dood gegaan, wat dus betekent dat er niemand is geïnfecteerd. Dan zijn Jessica en ik dus 100% geen wolf.

Hier zit eigenlijk wel wat logica in namelijk, want 7 slechtjes lijkt me onmogelijk. Het spreekt Jessica niet vrij, maar het helpt wel denk ik.

Dunc, ik heb het gewoon moeilijk met de eerste dagen serieus te spelen, maar wat bedoel je met die lichte drama?

Was het niet zo dat Rens na z'n dood iets postte op het discussieforum? Dat bedoelde ik.
 

DeletedUser78303

Guest
Laila is mijn nummer een verdachte op het moment @Hopeful
Ik denk echter nog dat er een premiejager in het spel zit. Eerst had ik het vermoeden dat jij dit was, maar fam heeft me gezegd van niet en ik vertrouw haar.
Dan denk ik dat de pj NITS is. Hij maakt mooie overzichten en gedraagt zich totaal niet verdacht, dus nooit lynch optie. Ik heb gewoon zo'n gevoel, nu nog niet een onderbouwing
 

Deleted User - 487871837

Guest
Laila is mijn nummer een verdachte op het moment @Hopeful
Ik denk echter nog dat er een premiejager in het spel zit. Eerst had ik het vermoeden dat jij dit was, maar fam heeft me gezegd van niet en ik vertrouw haar.
Dan denk ik dat de pj NITS is. Hij maakt mooie overzichten en gedraagt zich totaal niet verdacht, dus nooit lynch optie. Ik heb gewoon zo'n gevoel, nu nog niet een onderbouwing

Wie zou jij liever lynchen dan? NITS of Laila?
 

DeletedUser74597

Guest
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?
omdat ik in het verleden een keer op eenzelfde wijze in t ootje werd genomen dacht ik dit nu weer aan me telkens te hebben en daarom vertrouwde ik t niet
 

DeletedUser74597

Guest
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?
Dat je niet in me voordeel werkt dat snap ik nu ook ,maar ik heb duidelijk me mening erover geuit en ja ik heb helaas vaker dat ik niet de juiste heb ...maar fijn gister als gezegd dat bij twijfel je mocht killen ...maar toen dacht ik dat.bloodwolf geen slechte was ...
 

DeletedUser70854

Guest
Nu nog 1 wolferd dus. Voor mij is dat Jessica een bewezen goedje, of in ieder geval geen wolf. Er is nog geen infectiewolf dood gegaan, wat dus betekent dat er niemand is geïnfecteerd. Dan zijn Jessica en ik dus 100% geen wolf.
Deze snap ik niet echt, of ben ik nu gewoon heel dom bezig :p
 

DeletedUser74597

Guest
Ik zou zeggen Laila en hope zijn imo nog niet bewezen maar morgen ga ik ff met de hint van vandaag aan de slag wie weet :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Laila heeft prio voor mij

Hoezo?

Stel Laila is wolf, dan zouden we nog twee volle dagen hebben voor ze kan winnen, aangezien het nu 5/1 is. Morgen wordt het 3/1 na lynch en zondagavond zou ze winnen.

Met een premiejager wordt de kans iedere dag groter dat hij wint, als hij erin zit.. zou je dan niet de PJ er eerst uit willen hebben?
 
Bovenaan