[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser74597

Guest
jawel maar lukte maar een stuk . mij lukt t verder niet
 

DeletedUser17472

Guest
Dan zou ik maar goed blijven puzzelen als je een goedje bent. De hints kunnen vandaag doorslaggevend zijn.
 

DeletedUser76681

Guest
Het delen van persoonlijk ontvangen hints is uiterst verboden, hier staat ook de doodstraf op! Ook mag je deze hints niet omschrijven of überhaupt zeggen dat je een hint ontvangen hebt. Wanneer je dus heel overtuigd bent dat je een hint correct hebt geïnterpreteerd en je iemands rol bijvoorbeeld denkt te weten, dan is het niet toegestaan in het topic te vermelden dat je die persoon vertrouwt door een 'hint'. Ook het delen van persoonlijke antwoorden is niet toegestaan. (in de wolvenchat en in koppelchats mag deze info wel besproken worden)
 
Reactiescore
326
Ja gelezen maar ik deel die mening niet .

Damn, ik betwijfel of je mijn punt snapt.
Vandaag gaat het er niet om of we een goedje of een slechtje eruit stemmen, maar het gaat om de informatie die we erdoor krijgen.
Met jou lynchen krijgen we bijvoorbeeld geen enkele informatie als je goed blijkt.

Uit de lynch van Bloodwolf kan je erg veel conclusies trekken...
 

DeletedUser78303

Guest
Damn, ik betwijfel of je mijn punt snapt.
Vandaag gaat het er niet om of we een goedje of een slechtje eruit stemmen, maar het gaat om de informatie die we erdoor krijgen.
Met jou lynchen krijgen we bijvoorbeeld geen enkele informatie als je goed blijkt.

Uit de lynch van Bloodwolf kan je erg veel conclusies trekken...


Dit dus. De goedjes zijn nu sterk in het voordeel, dus we hoeven niet per se een wolf dood te knuppelen vandaag. Zolang het maar een persoon is waar we duidelijke verbanden aan kunnen trekken. Dan is bloodwolf de ideale persoon.

@famdecibel ik kan er overheen hebben gelezen, maar waarom wilde je gisteren bloodwolf eruit werken terwijl het zo goed als zeker was dat tigor een slechtje was? Klinkt namelijk een beetje als een poging tot redding.
 

DeletedUser78303

Guest
Wat ik ook niet snap is waarom fam hope als 100% goedje beschouwt. Je geeft er geen (gefundeerde) redenen voor en ontwijkt dan de vraag van laila. Hope heeft zich élke keer afzijdig gehouden van de lynch, wat ik erg raar vind. Ik vermoed dat hij geen goedje is, maar ook geen slechtje. Ik denk dat we hier met een premiejager te maken hebben ;)
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel ik kan er overheen hebben gelezen, maar waarom wilde je gisteren bloodwolf eruit werken terwijl het zo goed als zeker was dat tigor een slechtje was? Klinkt namelijk een beetje als een poging tot redding.
Je zult zelf alles terug moeten lezen. Ik ga het niet nogmaals benoemen. Wil geen ruzie met DZ. Ik heb het al teveel gezegd.
 

DeletedUser17472

Guest
De goedjes zijn nu sterk in het voordeel, dus we hoeven niet per se een wolf dood te knuppelen vandaag
Dit is dus de grootste onzin. Als je vanavond geen wolf doodknuppelt is de kans op winst nihil voor de goedjes. Zeker met spelers zoals jij, die dreigen dood te vallen als ze niet actiever zijn. Ik ben blij dat je er bent, maar blijf ook de rest van het potje want je bent een bewezen goedje.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat ik ook niet snap is waarom fam hope als 100% goedje beschouwt. Je geeft er geen (gefundeerde) redenen voor en ontwijkt dan de vraag van laila. Hope heeft zich élke keer afzijdig gehouden van de lynch, wat ik erg raar vind. Ik vermoed dat hij geen goedje is, maar ook geen slechtje. Ik denk dat we hier met een premiejager te maken hebben ;)

Hoezo afzijdig gehouden van de lynch? :p
 
Reactiescore
326
Dit is dus de grootste onzin. Als je vanavond geen wolf doodknuppelt is de kans op winst nihil voor de goedjes. Zeker met spelers zoals jij, die dreigen dood te vallen als ze niet actiever zijn. Ik ben blij dat je er bent, maar blijf ook de rest van het potje want je bent een bewezen goedje.

Daar ben ik het niet mee eens als de lynch tussen Bloodwolf en jou gaat. Als we op iemand anders gaan dan jullie 2, geef ik je gelijk.
Als Bloodwolf foute lynch is, krijgen we alsnog zeer veel informatie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is dus de grootste onzin. Als je vanavond geen wolf doodknuppelt is de kans op winst nihil voor de goedjes. Zeker met spelers zoals jij, die dreigen dood te vallen als ze niet actiever zijn. Ik ben blij dat je er bent, maar blijf ook de rest van het potje want je bent een bewezen goedje.

Er zijn nog 8 spelers en maar 2 slechtjes, als je geen wolf hebt vannacht dan heb je morgen 4/2, dat is nog steeds een decent kans voor goedjes ;)

Nihil is overdreven :)
 

DeletedUser78303

Guest
Ik zal vanaf nu actief blijven, heb weekend :)

Hoezo afzijdig gehouden van de lynch? :p
Elke keer op een persoon gestemd die niet eens in de buurt van de lynch kwam, behalve op dag 1. Wees echter gerust, ik verdenk je niet als wolf schat :)


Voor nu stem ik op bloodwolf
 
Bovenaan