Waarom een modt? Deel 2

Deleted User - 487871837

Guest
Er liep toen nogal minder vaak iets uit de hand dan nu ^^

Ik weet niet wat je bedoelt met toen en nu, maar als je met toen de periode voor de nieuwe mod hier bedoelde, dan lijkt het me duidelijk wat de oorzaak is, niet?

Aangezien er niks in het recente verleden is gebeurd wat ervoor zorgde dat we nu iemand nodig hebben.
 

DeletedUser78666

Guest
Er liep toen nogal minder vaak iets uit de hand dan nu ^^
Wat een onzin haha. WvW is een spel waar vuur nodig is om vuur te bestrijden, daardoor is er altijd wel mot. Zowel vroeger als nu, naar mijn mening is onze WvW community alleen maar verbeterd. Zowel qua kwantiteit ruzie, maar vooral de ruzies op een volwassene manier op te lossen en ook openheid voor nieuwe wvw spelers. Ik werd bijvoorbeeld mijn eerste 5 potjes als eerste gelunched, dat gebeurt tegenwoordig niet meer;)
 

DeletedUser74966

Guest
Ik weet niet wat je bedoelt met toen en nu, maar als je met toen de periode voor de nieuwe mod hier bedoelde, dan lijkt het me duidelijk wat de oorzaak is, niet?

Aangezien er niks in het recente verleden is gebeurd wat ervoor zorgde dat we nu iemand nodig hebben.
Ik weet niet of jij wat gemist hebt lol. Kennelijk vergeet je dat allemaal weer.
 

DeletedUser70435

Guest
Zoals @Poo. al zei, gaat hier later nog op gereageerd worden door het CM. Ik heb echter even een vraagje. Is het nou werkelijk te moeilijk voor jullie om je taalgebruik aan te passen? Bij het toetreden van het forum ben je akkoord gegaan met de regels. Ja, het woord 'dickpic' wordt inderdaad verwijderd. Waarom is dit zo'n grote ramp voor jullie? Waarom moeten er per se zulke woorden gebruikt worden? Want buiten deze kwestie lijkt de discussie nergens over te gaan, er is dan ook buiten de ongepaste inhoud nog geen post verwijderd hier.
 

DeletedUser78666

Guest
Zoals @Poo. al zei, gaat hier later nog op gereageerd worden door het CM. Ik heb echter even een vraagje. Is het nou werkelijk te moeilijk voor jullie om je taalgebruik aan te passen? Bij het toetreden van het forum ben je akkoord gegaan met de regels. Ja, het woord 'dickpic' wordt inderdaad verwijderd. Waarom is dit zo'n grote ramp voor jullie? Waarom moeten er per se zulke woorden gebruikt worden? Want buiten deze kwestie lijkt de discussie nergens over te gaan, er is dan ook buiten de ongepaste inhoud nog geen post verwijderd hier.

Nee hier is zeker over te praten, wij staan altijd open voor overleg om wvw toegankelijk te maken voor iedereen, zowel nieuwelingen als bestaande leden. Dat is het grote verschil tussen ons in vergelijking met jullie. Jullie willen het liefst alleen mensen die nog tw spelen en jagen daarom de bestaande leden het liefst weg.
 

DeletedUser70435

Guest
Nee hier is zeker over te praten, wij staan altijd open voor overleg om wvw toegankelijk te maken voor iedereen, zowel nieuwelingen als bestaande leden. Dat is het grote verschil tussen ons in vergelijking met jullie. Jullie willen het liefst alleen mensen die nog tw spelen en jagen daarom de bestaande leden het liefst weg.

Waaruit maak je dit op, of beter gezegd, waarom zeg je dit tegen mij? Omdat ik ongepast taalgebruik verwijder? :eek:
Denk je niet dat het JUIST toegankelijker wordt, wanneer men normaal praat met elkaar op het forum.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet niet of jij wat gemist hebt lol. Kennelijk vergeet je dat allemaal weer.

Ik zeg niet dat er niks is gebeurd, maar zoals ik al eerder heb gezegd, er is niks gebeurd wat zodanig heftig was dat we nu een fulltime politieagent nodig is.

Bovendien, wanneer dingen wel uit de hand liepen werden er mods bijgehaald, wat wel werkte.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik zeg niet dat er niks is gebeurd, maar zoals ik al eerder heb gezegd, er is niks gebeurd wat zodanig heftig was dat we nu een fulltime politieagent nodig is.

Bovendien, wanneer dingen wel uit de hand liepen werden er mods bijgehaald, wat wel werkte.
Nou dan. Behalve dan dat de mods hier gewoon de tw-regels naleven nu is er geen reden om hun extra erbij te hebben en dat doen ze ook niet. Er waren altijd al mods hier en die zullen blijven.

Pas je taalgebruik aan zodat het binnen de regels valt en stop met zeuren op mods. Ik ben wel klaar met deze discussie.
 

DeletedUser78666

Guest
Waaruit maak je dit op, of beter gezegd, waarom zeg je dit tegen mij? Omdat ik ongepast taalgebruik verwijder? :eek:
Denk je niet dat het JUIST toegankelijker wordt, wanneer men normaal praat met elkaar op het forum.

Op mijn werk is het maken van assumpties fataal. Dus dat ga ik ook niet doen, tw Nederland lijkt alleen maar gebaseerd op assumpties te zijn. Dus bij deze weet niet wat voor effect het heeft. Ik zou zeggen, ga is op onderzoek uit en vertel het daarna!
 

DeletedUser78666

Guest
Nou dan. Behalve dan dat de mods hier gewoon de tw-regels naleven nu is er geen reden om hun extra erbij te hebben en dat doen ze ook niet. Er waren altijd al mods hier en die zullen blijven.

Pas je taalgebruik aan zodat het binnen de regels valt en stop met zeuren op mods. Ik ben wel klaar met deze discussie.

Ik ben nog lang niet klaar!
 
Reactiescore
1.015
Er liep toen nogal minder vaak iets uit de hand dan nu ^^

Dit is trouwens wel de grootste zever in de afgelopen 3 pagina's Johan. Toen er hier wel nog mods zaten of er strenger gemod word, pak nu een klein jaar geleden was het veeeel erger. Kreeg zelf regelmatig waarschuwingen/berispingen (meestal terecht), maar er zaten hier nog mensen als Kunjack en anderen die nergens op letten. Doe je ogen open, in vergelijking met vroeger is dit forum poeslief geworden.
 

DeletedUser74966

Guest
Jij kan het ook gewoon niet lezen, als het jou niet boeit!
Doe ik wel want anders staat er telkens zo'n dikgedrukt topic. #autisme

En het was boeiend totdat er alleen maar werd gezaagd over mods.

Volgens mij is iedereen het er gewoon over eens dat mods niet nodig zijn tenzij om gevraagd. Dat neemt niet weg dat wij als forumleden de regels moeten naleven en dus verwijderde posts krijgen als dat niet gedaan wordt. Of topics die gesloten worden.

Daar hebben we maar naar te luisteren. De mods weten zelf ook wel dat ze in hun modfunctie hier 'niet gewenst' zijn.

Dus waarom een modt? Om ons de regels te laten naleven. Tadaaa.
 

DeletedUser74966

Guest
Dat doen ze dus wel, alleen merk jij er niks van, dus heb je ook niks met deze discussie te maken
Ik zie het toch aan topics die gesloten worden en ja, ook reacties van mij die verwijderd zijn? Ik maak me er alleen niet zo druk om. Dan zal ik wel iets verkeerd hebben gezegd, nou oke.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Komt dit nou allemaal voort uit een grapje van Hopeful over onze groepschat waar gewoon allemaal dingen in voorkomen die sommigen hier met zekerheid niet willen zien?
 

DeletedUser74966

Guest
Komt dit nou allemaal voort uit een grapje van Hopeful over onze groepschat waar gewoon allemaal dingen in voorkomen die sommigen hier met zekerheid niet willen zien?
Volgens mij ja. De reacties over de pics die verwijderd werden en het topic dat gesloten werd. Volgens mij waren die twee punten de aanleiding.

Jij hebt gesolliciteerd voor mod.
Nee ik neem het voor ze op. Ik heb er ooit wel over getwijfeld me aan te melden ^^
 
Bovenaan