Top- / Flopstammen

DeletedUser77704

Guest
Revolutie bij TBR!

Leider Lecoq, een ex top 10 speler, wordt geïnternt.

Wat is er gebeurt dat de stamopleider wordt opgeëdelt nadat hij de dag ervoor nog vol in de aanval was, verraad of was het een slechte leider?

We horen het graag van een TBR-lid, als die hier tenminste zitten...
 
Reactiescore
533
Revolutie bij TBR!

Leider Lecoq, een ex top 10 speler, wordt geïnternt.

Wat is er gebeurt dat de stamopleider wordt opgeëdelt nadat hij de dag ervoor nog vol in de aanval was, verraad of was het een slechte leider?

We horen het graag van een TBR-lid, als die hier tenminste zitten...
Muiterij zeg ik je! Muiterij!
 

DeletedUser75347

Guest
Wij kunnen enkel zeggen, edelen die handel, nu ze zwak zijn :eek: - Denk dat afstand geen nut heeft (Snipen kunnen ze niet).
 
Reactiescore
91
En doe iets aan die stamnaam, stel wannabes
 

DeletedUser78323

Guest
heb TBR op W56 ook gezien, die gingen na de eerste incomings niks nada meer deffen :x
 

DeletedUser77704

Guest
Lecoq ook gestopt na massa op hem van o.a. mij XD Lekkere leider...
 

DeletedUser61134

Guest
Man man man wie verzint dat ook aanvallen terwijl er nog bb's en inactieve spelers zijn :eek:
 
Reactiescore
91
En dan gewoon rekruteren uit de zusterstam om toch nog te kunnen groeien als stam, genius!
 
Reactiescore
767
Titan top/flop?

ben benieuwd naar jullie mening
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Titan top/flop?

ben benieuwd naar jullie mening
Naar mijn mening de leukste stam op dit moment.
Gaat niet gemakkelijk worden, maar met het oog op de runenoorlogen misschien we de beste tactiek om klein te beginnen en later wat grote spelers van andere stammen af te snoepen.
 

DeletedUser68032

Guest
Revolutie bij TBR!

Leider Lecoq, een ex top 10 speler, wordt geïnternt.

Wat is er gebeurt dat de stamopleider wordt opgeëdelt nadat hij de dag ervoor nog vol in de aanval was, verraad of was het een slechte leider?

We horen het graag van een TBR-lid, als die hier tenminste zitten...

Vooral interessant om Frankk flink wat dorpen te zien pakken met een waarde van 55 a 60k om vervolgens van stam te switchen.
Wil niet judgen omdat ik het verhaal erachter niet ken, maar het is enigszins apart zo vanaf de zijlijn.
 

DeletedUser77704

Guest
Vooral interessant om Frankk flink wat dorpen te zien pakken met een waarde van 55 a 60k om vervolgens van stam te switchen.
Wil niet judgen omdat ik het verhaal erachter niet ken, maar het is enigszins apart zo vanaf de zijlijn.

Hij leavde omdat hij niet alles mocht internen en kwam ruzie over.

Dus daarom maar naar bg switchen en toen deed hij alsnog alles edelen.
 
Bovenaan