[Speeltopic] WvW #274 Skyrim: A quest

Reactiescore
770
jessica is de BM he heeft iedereen dat begrepen ???
 

DeletedUser77103

Guest
Lynch dag 4

We kwamen na het bezoek aan Roristead aan bij 'Sly Haven Temple'. De plek waar de blades hun kamp zouden hebben en waar we dus nog wel wat spullen uit konden halen.

Helaas was Esbern nog als enige blade over. Acilius en Delphine waren onderweg al afgevallen...

Esbern leidde ons door de bergen heen naar de plek waar we over het water heen zouden moeten. Aan de andere kant was ook nog een ingang, maar die was vanwege de vele vallen nog te gevaarlijk voor zo'n grote groep.

We liepen naar beneden, maar stuitten op een enorme groep Forsworn en wat Hagravens! Ze wilden ons er niet door laten. We besloten te overleggen hoe we dit wilden gaan doen. Wilden we ze aanvallen en proberen met geweld te verdrijven? Of zou dat teveel verliezen aan onze kant opleveren? Of wilden we met ze praten en zien of ze ons er gewoon langs wilden laten?

Esbern en Camilla gingen samen heen om te kijken wat ze konden doen. Wij wachtten met z'n allen tot ze zouden terugkeren. Het duurde mij net even wat te lang en ik stond al op het punt om zelf ook te gaan kijken... toen ze kwamen.

Beiden keken niet al te vrolijk en Camilla meldde ons dat we weeral iemand moesten achterlaten. Ik sprak hierna even met haar en Esbern alleen terwijl de andere groepsleden weeral nadachten over op wie ze zouden moeten stemmen mochten we nog een stemming houden. Camilla vertelde me dat de Hagravens nog een persoon zochten voor wat 'onderzoek'. En zo geschiedde...

Brynjolf werd naar voren geduwd. Zijn plan bij Schwindlers' Denn zorgde ervoor dat we daar al iemand moesten achterlaten. Nu was het zijn beurt!

We liepen met z'n allen verder en lieten Brynjolf over aan de Hagravens. Maar opeens schoot Aela terug naar achteren. Ze had een zwarte gloed om zich heen en begon te transformeren! Er ontstons het silhouette van een wolf!

Brynjolf wist wat hij zag en trok snel nog zijn boog. Hij legde aan.. en schoot. Recht door het hart van de wolf. Deze landde echter op Brynjolf en wist nog een snelle hap naar zijn keel te doen. Raak...

Beide stortten neer op de vlakte. De rest van de groep wist wat dit betekende en rende zo snel als ze kon naar binnen toe. Esbern maakte nog een grote ward, net op het moment dat de Hagravens begonnen te krijsen en met fireballs begonnen te gooien. En zo verliep deze dag...


1. pierre the pieter -> XXX
5. laila -> BI
10. jessicavd -> Planb
12. Hopeful -> BI
13. .TimeforplanB -> BI
15. Beast Incarnate. -> PlanB
16. donkergat -> BI
18. capricorno -> BI
19. *Netsky
20. Anthraxxis -> TimeB
21. Plavi Noz -> BI
22. TurnUpTheMusic -> PlanB
24. Angua -> BI
25. thelightfighter -> BI

Beast Incarnate was de lynch, hij was..
Jager!

Hij neemt Capricorno mee de dood in, zij was
Wolf

Anthraxxis
kon het niet aan dat hij de liefde van zijn leven verloor, hij stierf aan een gebroken hart, hij was
Dorpsoudste + Cupido

Capricorno was de laatste wolf en daarmee sluiten we dit potje af met een goedjeswinst, gefeliciteerd goedjes!! (Chris komt zo nog met een eindverhaal)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Gefeliciteerd goedjes. Dit was het vervelendste potje dat ik ook gespeeld heb hier. Niks aan. Ik heb vandaag een aantal mensen gesproken omdat bepaalde dingen me niet lekker zaten. Tijd voor een break, wat niet wil zeggen dat ik niet meelees. Have fun de komende ronden en tot na mijn vakantie.

Thnx Felice en Game voor het leiden en jullie steun de afgelopen dagen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Evt toekomstige spelleiders, neem alsjeblieft in acht dat een slechtje never never never nooit als bijrol Cupido mag zijn.
En maak mij svp nooit meer wolf als Stefan meedoet. Als Stefan meedoet mag je me dag 1 lynchen, dan ben ik nml gewoon per definitie wolf.
Arme Time BTW, hij wist dat Stefan en ik koppel waren, en ik maar ontkennen :p (totdat Rob doodging, toen heb ik het eerlijk gezegd:p)

Thx voor het leiden Felicia! E: Chris ook please

@BI, had je ook nog reden om mij te schieten? Ik glf nml dat ik best oké speelde dit potje als wolf :X
 

DeletedUser65921

Guest
Dit potje was verpest de seconde dat iemand besloot Jens te lunchen.
Halalua, 3 wolven weg in 1 klap.

Ja inderdaad :eek:
En met castiel die dat niet voor kwam.

Anders hadden we easy heel het potje gemanipuleerd en gewonnen.

Sorry fam maar op onze planning moest er een wolf die dag dood en jij was het makkelijkst op argumenten op te maken :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja inderdaad :eek:
En met castiel die dat niet voor kwam.

Anders hadden we easy heel het potje gemanipuleerd en gewonnen.

Sorry fam maar op onze planning moest er een wolf die dag dood en jij was het makkelijkst op argumenten op te maken :p

Castiel kon heel weinig op skype helaas. Ik ben er altijd wel voor om Jens te lunchen :)p) en het was ook gwn tactisch: hij zat nml nogal goed ... :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nu wil ik eens slechtje zijn!
En Capri en Pierre
Laten we een 18- Spelleiding potje maken!

Ik roep al heel lang dat ik weer eens wil leiden... Is ook wel zo, maar komt er nooit van.
Mocht je leuke ideeën hebben: drop it. Ik ben voor.
Doen we een potje met als thema de BSO, en dan zijn de wolven pedofiele bsobegleiders :D
 

DeletedUser17472

Guest
Nou, ik had mooi wel gelijk met time. Ik was op dat moment overigens nog geen wolf, maar nog steeds welp. Ik had die middag mijn wolven doorgegeven aan felicia, dat ik hen dus niet zou welpen... ik had er toch twee te pakken en dan time. Zo slecht heb ik niet gespeeld. Jullie kunnen zeggen wat je wil.
Het viel me vandaag overigens op dat op de stemmen die op time werden gezet, niemand meer zei dat hij een nutteloze lynch was. Nu kon het ineens wel.

Het is je vergeven Dragon, Castiel had het me al uitgebreid uitgelegd gisteravond. Thnx Castiel.
O ja.. bij deze voor het volgende rondje dat ik meedoe.... Castiel
 
Bovenaan