Top/Flop stammen

Reactiescore
967
Dit zijn interne par en dr zaken die niets te zoeken hebben op het algemeen forum, we hebben onze zaakjes prima op orde. Maak je maar geen zorgen over ons ;)

Dus discussiëren over een cruciale belissing die effect heeft op een edelrichting en toekomst van je BG stam hoort niet thuis op een P&P forum?
Ik ben anders wel erg benieuwd naar DR hun kijk op deze kwestie, maar gezien die hun voor gezien houden op het af zal deze reactie helaas wel niet komen. Idem voor een antwoord op de post van Leo.
 

DeletedUser78434

Guest
Komt dat omdat hen dat niet willen of zijn jullie in enkele weken van gedachtegang veranderd? Want een paar weken terug stonden ze nog op jullie lijstje?
Zoals jij het omschrijft zou er geen enkel probleem moeten zijn, dan mag jij mij eens vertellen hoe je spelers als MA, Trump, Portje & Iroh van front gaat voorzien zonder ineens super veel fusies te moeten fixen. En dan heb ik het nog niet eens over Recliner & Piav en het geintern van YLH die jullie BG om elke manier gewoon blokkeert. Of worden die ook allemaal intern?

Ik vind het sportief dat je meedenkt!
Maar nee, HK stond in eerste instantie sowieso niet op het lijstje van Par. Nadat AMB begon te rommelen hebben zij zowel bij Par als bij DR een solli gedaan. Zij zouden naar Par komen maar door een aantal opmerkingen die gedaan zijn vanuit een speler van HK is daar een streep doorheen gegaan en is hij nu een target.

Omtrent de edellijnen? Daar zijn geen problemen meer mee hoor. Voor iedereen is een nette oplossing bedacht waardoor iedereen een front zal hebben zonder elkaar in de weg te liggen.
 

DeletedUser78217

Guest
Iemand moet revolutonair zijn toch, ik zal binnenkort een vredesverzoek doen naar de huidige top 10 van stammen.
 
Reactiescore
3.586
@jokersbrain je hebt overal wel hele mooie oordelen over maar wat heb je zelf gepresteerd? vraag ik me nou echt want zelf vind ik je nou ook niet echt een kwalatief goeie speler die het elke wereld ver schopt (hierbij zeg ik niet dat ik zelf goed ben) maar jou manier van posten als je je zelf zo pro voelt laat het dan zien ingame heb genoeg rapportjes van ibms gezien die lachwekkend waren , dat jij denkt dat Par & DR oorlog met elkaar krijgen noem ik meer dan lachwekkend .

Elke hoofdwereld van mij waarbij ik zelf gestart ben heb ik de wereld van het begin tot het einde meegespeeld (soms dus meerdere jaren) dit altijd met een eigen stam die het ook altijd gered heeft tot minimum de eindstrijd ben dan ook al 5 jaar aan 1 stuk leider verspreid over verschillende werelden dus ik ben erg benieuwd waar jij het haalt dat ik het elke wereld niet ver schop. Ik vraag mij dan ook af waarom jij zulke dingen zegt als je daar blijkbaar totaal geen kijk op hebt.
Als je het wereldverloop van deze werelden zou overlopen kan je niet om de naam Jannes heen aangezien ik altijd erg wereldbepalend ben. Ik ben benieuwd of men op w55 de naam Chicago blackhawks zal onthouden.

En heb je ingame rapportjes gezien ja, erg flink. Ben wel al 2 maand gestopt dateert het van voor deze tijd? En dan nog, wat zegt nu eens een dodgefail, nog nooit een speler op tw gezien die dat niet heeft voor gehad, zegt verder helemaal niets over de kwaliteiten van een speler.

En eigenlijk heb ik erg veel recht van spreken om AMB te beoordelen want ik heb met mijn huidige stam op w51 ongeveer dezelfde startfase meegemaakt enkel met het verschil dat mijn stamcluster letterlijk 2x zo slecht was als dat van AMB, wij in tegenstelling tot AMB veel minder punten hadden als onze tegenstanders, zo ook kleinere account's en onze tegenstanders nog eens 3x zo goed waren als wat Par en co moet voorstellen. Mijn stam heeft dat overleefd door het optimale rendement te halen en daarbij bestaat de stam nog altijd en is de lategame bezig 1 vs 1 waarbij mijn stam wederom erg in het nadeel betreft punten een riante voorsprong heeft.

Dus als ik geen recht van spreken heb, heb jij dat dan wel? Vertel jij maar eens waarom jij het beter zou moeten weten als mij. Als jij denkt dat DR en Par geen oorlog gaan krijgen zegt dat gewoon alles over je inzicht in dit spel.

Als mensen mij nu bij het grootste ego zetten kan ik daar wel inkomen, het is dat meneer hierboven erom vroeg dus (don't blame me).

zaten of zitten ja , AMB is nu eenmaal einde verhaal wat ik me dan nog eens zelf afvraag je hebt een stam met 20 leden korja is inactief wrm pakt niemand vv? omdat niemand zin heeft ? of waren ze allemaal gerunned en kregen jullie geen vv ? lijkt me vrij sterk.

Ten eerste eer er vv werd afgegeven door zulke labiele acc's was 50% van de troepen al weggeschoten. Dat account toonde zelf al geen inzet dan moet je u ook niet verschieten dat de stam zich daarvoor wel zal willen inzetten zeker als de helft al is geveegd wegens 'niet dodgen'. Maar zoals je zegt in AMB zaten niet voldoende vv'rs daarom zeg ik ook dat AMB veel zwakke spelers hadden die enkel naar zichzelf keken en niet in stambelang. Stamspelers waren er zeker ook maar niet voldoende om de gebreken van andere op te vangen.
 
Reactiescore
767
meegemaakt enkel met het verschil dat mijn stamcluster letterlijk 2x zo slecht was als dat van AMB, wij in tegenstelling tot AMB veel minder punten hadden als onze tegenstanders, zo ook kleinere account's en onze tegenstanders nog eens 3x zo goed waren als wat Par en co moet voorstellen. Mijn stam heeft dat overleefd door het optimale rendement te halen en daarbij bestaat de stam nog altijd en is de lategame bezig 1 vs 1 waarbij mijn stam wederom erg in het nadeel betreft punten een riante voorsprong heeft.
hier zeg je dus zelf dat jullie falen nog lachwekkender is dan op een andere w dankjewel voor het compliment Jannes waardeer ik echt.

Elke hoofdwereld van mij waarbij ik zelf gestart ben heb ik de wereld van het begin tot het einde meegespeeld (soms dus meerdere jaren) dit altijd met een eigen stam die het ook altijd gered heeft tot minimum de eindstrijd ben dan ook al 5 jaar aan 1 stuk leider verspreid over verschillende werelden dus ik ben erg benieuwd waar jij het haalt dat ik het elke wereld niet ver schop. Ik vraag mij dan ook af waarom jij zulke dingen zegt als je daar blijkbaar totaal geen kijk op hebt.
Wauw man dit boeit dus echt zoveel knap zeg dat je elke w tot de eindstrijd mee heb gedaan waar je bent begonnen ik zal heel eerlijk zeggen het boeit me geen ene ruk , dat ik je aanspreek of je kwaletief goeie speler ben betekent niet dat ik er geen zicht over heb, Elke w waar ik je ben tegengekomen ben je me eerder negatief opgevallen dan posetief en op w55 comfirm je het nog eens .
 
Reactiescore
3.586
hier zeg je dus zelf dat jullie falen nog lachwekkender is dan op een andere w dankjewel voor het compliment Jannes waardeer ik echt.

Ik heb geen idee waarop je doelt nu? Ik zeg wat ik zeg en dat lijkt me duidelijk genoeg.

Wauw man dit boeit dus echt zoveel knap zeg dat je elke w tot de eindstrijd mee heb gedaan waar je bent begonnen ik zal heel eerlijk zeggen het boeit me geen ene ruk , dat ik je aanspreek of je kwaletief goeie speler ben betekent niet dat ik er geen zicht over heb, Elke w waar ik je ben tegengekomen ben je me eerder negatief opgevallen dan posetief en op w55 comfirm je het nog eens .

Als het je geen 'ene ruk' interesseert lijkt met mij vooral verstandig er NIET over te beginnen. Dus je beweert er wel een goed zicht over te hebben maar toch zeg je tegenovergestelde dingen van de feiten die zich hebben voorgedaan. Jij zegt dat ik het nooit lang schop op mijn werelden, goed ik kan veel werelden opnoemen waar dat wel het geval was (toevallig of niet elke hoofdwereld van mij). Dus zeg jij eens over welke werelden dit gaat en kom niet af met w51 want iedereen kan een handtekening lezen althans bij jouw heb ik daar wel mijn twijfels over.

Wat heb ik dan slecht gedaan op w55? Want je kraamt wel dingen uit maar je geeft geen voorbeelden. Naar mijn weten is mijn account lange tijd solo spelende zonder stam met 2 vingers in de neus met amper pp en al zeker in verhouding tot al jouw stamgenoten easy mee in de top gedraaid. Nooit een dorp verloren, nooit een deftige aanval gedaan nog 1 gekregen. Dus wat is jouw criteria dat ik 'Jannes' negatief ben overgekomen op uwe koninklijke hoogheid,... aangezien er niets te beoordelen valt, ben dus erg benieuwd naar jouw uitleg vol voorbeelden en argumentatie die ergens op slaan.

Nu goed, ik had je een vraag gesteld in mijn vorige post, is die bewust genegeerd of ligt het aan jouw onkunde je vergeten bent er op in te gaan. Ik heb een uitleg gegeven waarom ik denk dat ik de val van AMB prima kon beoordelen aangezien ik een soortgelijke situatie op w51 heb meegemaakt als leider zijnde enkel was deze situatie nog veel moeilijker en heb ik deze overwonnen. Zo ook zat ik in AMB en heb ik daarop dus een prima kijk gehad zeker omdat ik ook enkele vv's heb gedraaid van bepaalde accounts die een grote rol hebben gespeeld door het al dan niet falen van AMB.

De vraag was dus eigenlijk, waarom denk jij (Chicago blackhawks) het in dit geval beter te weten als mij?

Stof om overna te denken, ik verwacht een antwoord op elke vraag. Ik heb overigens liever geen tegenpost dan zever als 'jij denkt dat je altijd gelijk hebt ik ga er niet meer op in'. Alstu, dankuwel!
 
Reactiescore
767
Wat heb ik dan slecht gedaan op w55? Want je kraamt wel dingen uit maar je geeft geen voorbeelden. Naar mijn weten is mijn account lange tijd solo spelende zonder stam met 2 vingers in de neus met amper pp en al zeker in verhouding tot al jouw stamgenoten easy mee in de top gedraaid. Nooit een dorp verloren, nooit een deftige aanval gedaan nog 1 gekregen. Dus wat is jouw criteria dat ik 'Jannes' negatief ben overgekomen op uwe koninklijke hoogheid,... aangezien er niets te beoordelen valt, ben dus erg benieuwd naar jouw uitleg vol voorbeelden en argumentatie die ergens op slaan.

Moet ik really in de herhaling vallen? als nog is je stamgefaalt? of dwingt het niet tot je door ? je komt hier wel constance met je grote praatjes ik heb hier en daar wat behaald , maar wie ben jij tw god? sinds wanneer bestaat die , vervolgens omdat je stam gefaald is ga je het blamen op Par & -Dr- omdat hun dan zogenaamd noobs zijn die er niks van bakken en kwaletief nooit winnen van Appie , hierbij vraag ik aan jou noem eens de spelers op die in par spelen ? 2 wie ben jij om te oordelen hoe het in de stam Par er aan toe gaat? je kan een ego hebben maar is er duidelijk verschil tussen . maybe moet je echt is aan je zelf afvragen wrm je stam nu ook weer faalt op w51 bijv zie duidelijk dat ze daar verliezen?

welke werelden dit gaat en kom niet af met w51 want iedereen kan een handtekening lezen althans bij jouw heb ik daar wel mijn twijfels over.
ik ben niet zoon handtekening geiler , ik zet liever de werelden erin waar ik atm op speel dan alles .

Nu goed, ik had je een vraag gesteld in mijn vorige post, is die bewust genegeerd of ligt het aan jouw onkunde je vergeten bent er op in te gaan. Ik heb een uitleg gegeven waarom ik denk dat ik de val van AMB prima kon beoordelen aangezien ik een soortgelijke situatie op w51 heb meegemaakt als leider zijnde enkel was deze situatie nog veel moeilijker en heb ik deze overwonnen.

Begrijpend lezen is niet echt jou ding zeker?

hier zeg je dus zelf dat jullie falen nog lachwekkender is dan op een andere w dankjewel voor het compliment Jannes waardeer ik echt.

hier je antwoord op je eerder vraag je zegt zelf dat op w51 de situatie moeilijker was omdat de spelers daar beter waarom? , wrm is het hier niet gelukt dan? falend beleid van AMB? geen inzit? verkeerd recruitings beleid? dat laatste lijkt het vooral op het vast recruiten van Par. en vervolgens falen ? ik vind het niet gek zoon front met zo weinig safe

Wat heb ik dan slecht gedaan op w55? Want je kraamt wel dingen uit maar je geeft geen voorbeelden. Naar mijn weten is mijn account lange tijd solo spelende zonder stam met 2 vingers in de neus met amper pp en al zeker in verhouding tot al jouw stamgenoten easy mee in de top gedraaid.

knap man hoe voelt het? de top 10? iedereen weet dat laatste jaren tw achteruit gehad het is een kwestie van pp erin steken en je staat zo op kwantiteit in de top in, hierbij de vraag wat denk je dat je prestaties op andere werelden met w55 te maken heb ? volgens mij atm niks.
 
Reactiescore
3.586
Moet ik really in de herhaling vallen? als nog is je stamgefaalt? of dwingt het niet tot je door ? je komt hier wel constance met je grote praatjes ik heb hier en daar wat behaald , maar wie ben jij tw god? sinds wanneer bestaat die , vervolgens omdat je stam gefaald is ga je het blamen op Par & -Dr- omdat hun dan zogenaamd noobs zijn die er niks van bakken en kwaletief nooit winnen van Appie , hierbij vraag ik aan jou noem eens de spelers op die in par spelen ? 2 wie ben jij om te oordelen hoe het in de stam Par er aan toe gaat? je kan een ego hebben maar is er duidelijk verschil tussen . maybe moet je echt is aan je zelf afvragen wrm je stam nu ook weer faalt op w51 bijv zie duidelijk dat ze daar verliezen?

Volgens mij zeg ik ook de hele tijd dat AMB hard gefaald is of waar zie jij mij iets anders beweren? En het is niet omdat mijn stam faalde dat ik nu ga blamen op Par en DR, als je aandachtig het AF volgt noem ik Par en DR al maanden erg beperkte stammen. Waar beweer ik iets te weten van hoe het er in Par aan toe gaat? Waar haal jij telkens weer die foute vaststellingen vandaan. Is het echt zo moeilijk om te lezen en te proberen begrijpen van mijn duidelijke analyses?

Par is een stabstam en zoals ik eerder al zei neem ik geen enkele speler serieus die daar inzit ook neem ik stammen niet serieus die daarmee samenwerken (DR). Toont gewoon een gebrek aan leiderschap, eer/klasse in je spel. Elke speler in Par bezit dat laatste niet anders zit je er namenlijk niet in.

Of kan je stabs accepteren en eervol spelen tegelijk? Lijkt mij een onmogelijke zaak deze 2 tegenpolen te mengen.

En mijn stam staat duidelijk voor in de onderlinge stats met 100den dorpen voorsprong en al 6 tegen 0 accounts weggespeeld dus dat jij je weer baseert op de stats van de afgelopen dagen toont wederom je beperkt denkvermogen. In een oorlog zijn er meerdere veldslagen, wij winnen er 5 en verliezen er dan 1 bij wijze van spreken. En hoezo mijn stam faalt weer? Ik was voor alle duidelijkheid geen leider in AMB.

ik ben niet zoon handtekening geiler , ik zet liever de werelden erin waar ik atm op speel dan alles .

Flink, misschien eerst eens naar mijn handtekening kijken alvorens weer zo'n onzin te plaatsen aangezien er maar 1 wereld opstaat. W55 heeft er overigens nooit ingestaan ook al ging het account erg lekker, zegt wederom hoe serieus ik deze wereld nam want deze W was altijd maar bijzaak voor mij en dat zeg ik niet omdat mijn account of weet ik veel weggespeeld is want mijn account staat er nog altijd in al zijn glorie.


Begrijpend lezen is niet echt jou ding zeker?

Als dat wederom een vaststelling is dan zit je al aan je 3de foute in deze post!


hier je antwoord op je eerder vraag je zegt zelf dat op w51 de situatie moeilijker was omdat de spelers daar beter waarom? , wrm is het hier niet gelukt dan? falend beleid van AMB? geen inzit? verkeerd recruitings beleid? dat laatste lijkt het vooral op het vast recruiten van Par. en vervolgens falen ? ik vind het niet gek zoon front met zo weinig safe

De tegenspelers waren beter, groter en ons stamcluster was veel slechter. Waarom het op w51 wel lukte en op w55 niet is te wijten aan veel aspecten, leiding, activiteit en kwaliteit/instelling van eigen leden. Om het kort te zeggen zoals ik vandaag ook al eens gezegd heb, hebben wij op w51 ons optimaal rendement uit alle mogelijkheden gehaald. Onze tegenstrever was in veel opzichten zwaar in het voordeel als zij hun optimaal rendement gehaald hadden waren wij kansloos afgeslacht maar hun speelde op ik zeg maar 80% van hun capaciteiten en mijn stam (in die tijd) op 100%. De nadelen die we hadden werden dus goedgemaakt door die 20%. En je moet dringend beter beginnen lezen want ook het volgende heb ik al eens gezegd vandaag. AMB heeft op alle opzichten gefaald, inactieve leiding, inschattingsfouten bij o.a de recruitering, overschatting van onszelf en nog zoveel meer. Een hoop individuen en geen team iets wat ik dan weer knap vind aan Par is dat ze wel een goed ingespeeld team zijn dat is wellicht ook het enige wat deze stam goed doet op deze wereld.


knap man hoe voelt het? de top 10? iedereen weet dat laatste jaren tw achteruit gehad het is een kwestie van pp erin steken en je staat zo op kwantiteit in de top in, hierbij de vraag wat denk je dat je prestaties op andere werelden met w55 te maken heb ? volgens mij atm niks.

Heb ik iets over een rang gezegd dan? Lijkt me van niet. Ik zeg altijd dat elke wereld waar ik serieus op ga spelen ik een grote rol zal spelen in het wereldverloop wat ook vrij logisch is als je telkens leider bent van een stam die van het begin tot het einde meedraait. Welke rollen heb jij op voorgaande werelden dan gespeeld waarvan we kunnen concluderen dat de wereld er zonder jouw totaal maar dan ook totaal anders had uitgezien.

Jij begon overigens over het feit dat ik overal snel weg ben op werelden, als het allemaal zoals jij nu zegt niets te maken heeft met w55 waarom begin jij er dan over? Waarom spreek jij uzelf altijd tegen en kom je keer op keer met foutieve vaststellingen,.... En wederom negeer jij weer het merendeel van mijn vragen dus ik zal ze nogmaals stellen.

Waarom denk jij dat jij het beter weet als mij betreft de val van AMB en welk negatief beeld heb ik op mijn account geleden zoals jij beweerde maar vervolgens niet met voorbeelden bent gekomen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77689

Guest
sws Appie flop, Grootste internstam van w55 :D en dan zeuren op Nozem....

Loooolz
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
sws Appie flop, Grootste internstam van w55 :D en dan zeuren op Nozem....

Loooolz

Keyboeard warrior ZiuBird is even van side geswitched in de AF oorlog. Lekker Bart, t enige wat veranderd aan je nutteloze posts is dat je nu Appie typed ipv Par. Same shit diffrent target.
 
Bovenaan