Top/Flop spelers

DeletedUser1435

Guest
Wat een sneue wereld dit met zijn alle tegen 1 omdat ze zich niet weten te vermannen.
 

DeletedUser77798

Guest
Het lukt weer eens niet bij Humble en er word hier weer pure zever neergezet.

En ja Jannes Ik spuw op jou graf , ondertussen heb ik al zin om het helemaal onder te schijten tbh

Als je graag nog wat koeien uit de gracht gaat halen doe ik er graga een schepje bovenop.
 

DeletedUser78604

Guest
Het lukt weer eens niet bij Humble en er word hier weer pure zever neergezet.

En ja Jannes Ik spuw op jou graf , ondertussen heb ik al zin om het helemaal onder te schijten tbh

Als je graag nog wat koeien uit de gracht gaat halen doe ik er graga een schepje bovenop.
Weet je wel hoe een graf eruit ziet :eek:
 

DeletedUser77324

Guest
Ach ja de een boost zich naar de top.
Een ander boost zn muurtjes.
Deal with it.
 

DeletedUser31490

Guest
Klopt, maar dan is mijn statement toch nog niet onjuist?

Als je muren kan boosten van 0 naar 20 in 40 minuten ben je inderdaad wel een echte pro. Deze speler heb ik zo veel en vaak zien boosten dat het niet eens meer op TribalWars lijkt.

Ondanks de grote overmacht die jullie al hebben, mogen degene met de meeste Premium Punten deze wereld winnen!
 
Reactiescore
604
je kan die pp toch zo makkelijk farmen dus geef ze groot gelijk
 

DeletedUser77324

Guest
Daar draait het inderdaad om lijkt het op.
Bijna iedereen maakt zich er schuldig aan. En degenen die er niet tegen kunnen moeten dan maar classic gaan spelen.
 

DeletedUser77798

Guest
PP farmen hoort nu eenmaal bij het spel en je kan daar mee lachen maar er zit ook tactiek achter.
Ik zie niet veel mensen 20k PP farmen per wereld in Humble dus ja , zo kan je maar blijven klagen.

Je kan een mailtje schrijven naar de support , maar ik vrees dat het ni veel zal uithalen...
Heb zelf ook al geprobeerd want ben ook echt geen fan van de PP Boost , maar ik accepteer wel dat het bij het spel hoort.

Had toen een supportje gedaan over Meer abonnementen IPV Meer boosts met PP.

Abonnementen zoals Vlaggenplaatsers , Grondstoffenbalansers , Auto-Farmers of Auto-Dodgers.
Je kan zo veel handige tools bedenken maar dat doen ze liever niet
Ach ja de een boost zich naar de top.

Was deze naar mij gericht?:p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daar draait het inderdaad om lijkt het op.
Bijna iedereen maakt zich er schuldig aan. En degenen die er niet tegen kunnen moeten dan maar classic gaan spelen.

Op classic wint degene die het meeste boostaccounts heeft en het meeste internt dus heel leuk is dat ook niet :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
ach joh, als je enkel dorpen kan behouden dmv pp, breek je toch als account uiteindelijk.

Kijk maar King ringo, die gooit er elke wereld mss 200k pp door en word altijd gerekt.
 

DeletedUser50613

Guest
PP wordt aan beide kanten even vrolijk gebruikt bij momenten. De ene iets meer dan een ander, maar dat moet ieder voor zichzelf maar uitmaken.

Had ook veel liever de oude werelden, mss met AM en PA als enige opties.. maar soit, de mannen van Inno moeten er ook aan verdienen zeker.
 
Bovenaan