Top/Flop spelers

Reactiescore
3.541
Nu heeft die tactiek goed gewerkt. Maar of die de volgende keer nog zal werken, dat is iets anders.

pfff, jij bent wel echt koning van de gewaagde uitspraken he?

een leider die zoiets over een tegenstander zegt is maar op 1 ding uit , kick van die speler puur omdat ze daar baat bij hebben, dus geef maar toe dat je er gewoon angst voor hebt jannes

Ja Sando we kunnen veel over jouw zeggen maar niet dat je de situaties niet goed volgt. Ik val hier wederom door de mand, tussen de regels door heeft Sandokan toch maar weer ondervonden dat ik het eigenlijk in mijn broek doe voor Edict.

en waarom zou men geen v.v. mogen draaien voor iemand, ze hebben toch geen vriendschappelijke diplomatie met humble

ik zou zeggen niet zo janken jannes en zijn maatje inge want dat begint erg irritant te worden , net kleine kleuters , dit mag niet dat mag niet behalve humble die mogen alle vieze streken uit de kast halen

Waar zeggen wij dat ze geen vv mogen dragen? Kan je überhaupt begrijpend lezen. De hele discussie gaat hier om het feit dat ze met vv's, bb's in de clusters van Humble zitten te edelen. En als je verwijten hebt aan ons adres, post je klachten en onderbouw ze. Het enige juiste dat er de laatste maanden uit jou mond komt is dat Inge en ik maatjes zijn :D
 

DeletedUser59552

Guest
en waarom zou men geen v.v. mogen draaien voor iemand, ze hebben toch geen vriendschappelijke diplomatie met humble

ik zou zeggen niet zo janken jannes en zijn maatje inge want dat begint erg irritant te worden , net kleine kleuters , dit mag niet dat mag niet behalve humble die mogen alle vieze streken uit de kast halen
Tuurlijk mogen ze wel vv draaien, graag zelfs, anders was BA echt allang weg. Het gaat erom dat er via een vv vieze spelletjes wordt gespeeld.

Ik wil absoluut niet dat edict Hans gaat kicken uit de stam, dat heeft er niks mee te maken. Maar het zou eens fijn zijn als, mocht hij dit op zn geweten hebben, dat de edict leiding hem eens op zn donder geeft, want zoals Jannes zegt, het lijkt alsof alles wat hij doet maar wordt gedoogd.
 

DeletedUser76365

Guest
en waarom zou men geen v.v. mogen draaien voor iemand, ze hebben toch geen vriendschappelijke diplomatie met humble

ik zou zeggen niet zo janken jannes en zijn maatje inge want dat begint erg irritant te worden , net kleine kleuters , dit mag niet dat mag niet behalve humble die mogen alle vieze streken uit de kast halen

Zat jij niet te zeuren omdat je dacht dat Humble de vv had van Devil in Disguise tijdens de NAP tussen N-S en Humble waarbij je vond dat Humble zich niet aan de regels hield?
In dit geval is er geen spraken van een NAP, maar wel van kata en CF afspraken. Via een vv is dit ook schending van de afspraken
 

DeletedUser77155

Guest
je geeft zelf al het antwoord er is geen nap tussen edict en humble en afspraken over cf en kata aar heeft humble ook al tijden lak aan
en staat nergens iets van zwart op wit volgens mij. een stam die zich verheven voelt boven anderen moet niet zo veel janken op het af maar ingame bezig blijven en dan met name met eerlijk spel , laat zien dat humble w51 met eerlijk spel kan winnen wat anderen volgens jullie dan ook doen zou niet uit mogen maken, wat mij betreft kan het hele af opgedoekt worden is een onzin toevoeging
 
Reactiescore
3.541
Hij bedoelde de afspraken tussen Edict en Humble (maar dat heb je weeral niet goed begrepen). Humble speelt al heel de wereld eerlijk en behandeld iedereen zoals zei andere behandelen. Ns begon met clusterfucks, moeten ze niet gaan wenen als ze dat terug krijgen.

Humble heeft weeral een account gebroken (BA) nu of op termijn is dat cluster niet meer te verdedigen dus die kan je al wegstrepen. Wij blijven dus bezig en nuttig ook. Sterker nog BA heeft zoveel afspraken niet nagekomen dat wij hem gewoon volledig zouden mogen en kunnen slopen. Het feit dat we dat niet doen toont nogmaals aan op welke manier wij trachtte te spelen.
 

DeletedUser69459

Guest
Hij bedoelde de afspraken tussen Edict en Humble (maar dat heb je weeral niet goed begrepen). Humble speelt al heel de wereld eerlijk en behandeld iedereen zoals zei andere behandelen. Ns begon met clusterfucks, moeten ze niet gaan wenen als ze dat terug krijgen.

Humble heeft weeral een account gebroken (BA) nu of op termijn is dat cluster niet meer te verdedigen dus die kan je al wegstrepen. Wij blijven dus bezig en nuttig ook. Sterker nog BA heeft zoveel afspraken niet nagekomen dat wij hem gewoon volledig zouden mogen en kunnen slopen. Het feit dat we dat niet doen toont nogmaals aan op welke manier wij trachtte te spelen.

Ba gebroken is wat voorbarig in mijn ogen.
 

DeletedUser76365

Guest
je geeft zelf al het antwoord er is geen nap tussen edict en humble en afspraken over cf en kata aar heeft humble ook al tijden lak aan
en staat nergens iets van zwart op wit volgens mij. een stam die zich verheven voelt boven anderen moet niet zo veel janken op het af maar ingame bezig blijven en dan met name met eerlijk spel , laat zien dat humble w51 met eerlijk spel kan winnen wat anderen volgens jullie dan ook doen zou niet uit mogen maken, wat mij betreft kan het hele af opgedoekt worden is een onzin toevoeging

Ik bedoel dat er met N-S afspraken waren waarbij je begon te zeuren omdat Humble de vv van DiD zou hebben volgens jou, nu zijn er afspraken met Edict die ook nageleefd dienen te worden (ook al gaat dat via een vv).

Jij vindt het AF onzin en geen meerwaarde, vele andere vinden dit van wel. Je bent niet verplicht om onzin te komen uitkramen.
 

DeletedUser77798

Guest
Het klopt dat Meneer de piraat niet zo goed is in zinsbouw of begrijpend lezen.
Maar kijk ook eens naar jezelf bijna elke tekst staat vol schrijffouten...
 
Reactiescore
3.541
Ba gebroken is wat voorbarig in mijn ogen.

In mijn ogen is het afgelopen voor hem, zijn front is te groot en hij heeft nu hele gaten in zijn cluster. Ik zeg niet dat het nu game over is maar vroeg of laat als ik (of iemand anders) nog eens een deftige aanval gaat uitvoeren is het gewoon gedaan. Vergeet niet dat er alsnog amper focus naar BA is gegaan en hij al van de mat geveegd word.
 

DeletedUser6916

Guest
een leider die zoiets over een tegenstander zegt is maar op 1 ding uit , kick van die speler puur omdat ze daar baat bij hebben, dus geef maar toe dat je er gewoon angst voor hebt jannes

Dit doet Jannes al heel de wereld. Gewoon beleid, heel hard schreeuwen wat je verkeerd vind bij andere. Als ze niet luisteren zijn ze alles behalve goed, wat hij dan uitgebreid in een mooi jasje steekt en dat zou dan de standaard zijn.
 

DeletedUser69459

Guest
In mijn ogen is het afgelopen voor hem, zijn front is te groot en hij heeft nu hele gaten in zijn cluster. Ik zeg niet dat het nu game over is maar vroeg of laat als ik (of iemand anders) nog eens een deftige aanval gaat uitvoeren is het gewoon gedaan. Vergeet niet dat er alsnog amper focus naar BA is gegaan en hij al van de mat geveegd word.

Het vel van de beer niet te vroeg verkopen he. Nu moeten er mss 50 dorpen gestackt worden ipv 22. Dat is best goed te doen.
 
Reactiescore
3.541
Dit doet Jannes al heel de wereld. Gewoon beleid, heel hard schreeuwen wat je verkeerd vind bij andere. Als ze niet luisteren zijn ze alles behalve goed, wat hij dan uitgebreid in een mooi jasje steekt en dat zou dan de standaard zijn.

Ik doe dat inderdaad al heel de wereld terecht. Ik roep, maak het waar of het komt uit wat ik voorspelde, jij riep altijd en werd weggespeeld toen verdween je plots van het AF. Het is altijd iets natuurlijk. Wel leuk dat je in die stabstam van Error zit die de nap met Humble al meer niet nagekomen is als dat Septen door Humble is weggespeeld.

Het vel van de beer niet te vroeg verkopen he. Nu moeten er mss 50 dorpen gestackt worden ipv 22. Dat is best goed te doen.

Meer dan dubbel zoveel stacks dan? Van hoeveel dorpen per dorp? Loopt rap op.
 

DeletedUser77799

Guest
I know, het is zonde om vertrouwen te laten veranderen in teleurstelling o_O
 
Bovenaan