[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 2265087

Guest
Het moet even eerlijk worden gezegd: de vrouwen hebben het echt heel erg verpest :X (Littletime wel goed erop in gespeeld:p)

Sorry jongens, maar dat je iemand lyncht die zegt dat hij inbreker is en de welp heeft gezien omdat er volgens de klaagmuur een klaagmuurtovenaar inzit is echt, echt heel erg (cwl)
Iemand die zegt ziener te zijn, altijd voordeel vd twijfel geven, behalve in heel uitzonderlijke gevallen. Dat jullie daarna laten liggen dat de claim van Littletime niet klopt...

Slechtjes heel erg terecht gewonnen (of beter gezegd: goedjes terecht verloren) en hierbij betuig ik mijn diepe medelijden/medeleven voor Wouter en Laurens!
 
Reactiescore
559
echt he, hoe komen jullie erbij om castiel zo blindelings te volgen :eek:
gefeliciteerd hoor slechtjes, goed gespeeld castiel
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb ook genoten... alleen Castiel... je snapt dat ik je nu never nooit meer vertrouw! Tigor en ik hadden als koppel willen winnen :(

Maar goed gespeeld wolfjes. Gefeliciteerd

Hope en Maroen bedankt voor jullie leiding.
 

DeletedUser73803

Guest
Ode aan Castiel is overigens wel op zijn plaats. Je moet verdomme politicus worden, iedereen gelooft je blindelings.
 
Reactiescore
182
Het moet even eerlijk worden gezegd: de vrouwen hebben het echt heel erg verpest :X (Littletime wel goed erop in gespeeld:p)

Sorry jongens, maar dat je iemand lyncht die zegt dat hij inbreker is en de welp heeft gezien omdat er volgens de klaagmuur een klaagmuurtovenaar inzit is echt, echt heel erg (cwl)
Iemand die zegt ziener te zijn, altijd voordeel vd twijfel geven, behalve in heel uitzonderlijke gevallen. Dat jullie daarna laten liggen dat de claim van Littletime niet klopt...

Slechtjes heel erg terecht gewonnen (of beter gezegd: goedjes terecht verloren) en hierbij betuig ik mijn diepe medelijden/medeleven voor Wouter en Laurens!

Ik was ook echt aan t facepalmen.
 

DeletedUser17472

Guest
Hahahahahahaha BOEM!!! Gewoon gewonnen terwijk ik gvd gezien ben dit potje :p

Deze is wel echt veel te sick! Lekker Celine ook :) prachtig verhuld gisteren!
Mijn dienstmeid actie was ook gisteren waardoor idd alles verhuld was. We wilden verwarring zaaien en de rol van Dark verborgen houden zodat iedereen moest blijven gissen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hahaha thanks voor de mooie woorden. Ben het wel met Kenneth eens ook dat de goedjes erg goedgelovig waren. Had erg te doen met Dark-Knight en Draakje trouwens

Wat betreft het vertrouwen waar je over spreekt Fam, ik snap dat ergens wel. Maar vind het ergens niet terecht dat je me in de volgende potjes gaat afrekenen op dit potje tbh. Ik speelde vrij solid en heb jullie misleid maar kan als goedje net zoveel betekenen voor de goedjes als ik nu als slechtje voor de slechtjes gedaan heb ;)
 

DeletedUser74597

Guest
ik heb letterlijk alles uitgepluist , ik was aantal uurtjes aan t zoeken wat er vreemd of raar was netjes in citaten geplaatst en daar een conclusie uitgezocht , nu snap ik dat ik te goed gezocht heb wat me de fout heeft doen maken .
Dom om niet blind mee te gaan tja achteraf gezien misschien wel .
Op het moment dat ik me stem op Dragon zette zag ik het niet als dom maar als zoekende naar de juiste wolven .
In theorie kon imo dat er een complot was tegen castiel ....Sorry Draakje
 

DeletedUser

Guest
Het moet even eerlijk worden gezegd: de vrouwen hebben het echt heel erg verpest :X (Littletime wel goed erop in gespeeld:p)

Sorry jongens, maar dat je iemand lyncht die zegt dat hij inbreker is en de welp heeft gezien omdat er volgens de klaagmuur een klaagmuurtovenaar inzit is echt, echt heel erg (cwl)
Iemand die zegt ziener te zijn, altijd voordeel vd twijfel geven, behalve in heel uitzonderlijke gevallen. Dat jullie daarna laten liggen dat de claim van Littletime niet klopt...

Slechtjes heel erg terecht gewonnen (of beter gezegd: goedjes terecht verloren) en hierbij betuig ik mijn diepe medelijden/medeleven voor Wouter en Laurens!

Haha dankje!
 
Bovenaan