[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Deleted User - 2265087

Guest
Hoezo zorgt dat dat je hem stemt? :p

Het boeit geen ene mieter.

Uitgebreide uitleg volgt morgen.

Ik heb het idee dat ik deze theorie voor negentig tot honderd procent kan weerleggen door te quoten wat ik eerder al heb gezegd. Maar goed, ik ben benieuwd.

Eigenlijk puur om haar gedrag en eigenlijk om wat ze net zei... dat ze haar stem gisteren op Dragon zette om mij te redden. Ik trek dat echt in twijfel.
En geloof me, ik ben een speciaaltje en er zijn mensen in het spel die dat kunnen bevestigen.

Hoe kun je dat in twijfel trekken, je kan toch gwn opzoeken dat ik een stem op DGO zette. Wat valt daar aan te betwijfelen (cwl)

Dit heb ik nu al meerdere keren gehoord.
Ik heb dus 50% kans om wolf te zijn en Capricorno ook?
Ik weet van mezelf dat ik goedje ben dus is Capricorno 100% zeker wolf?
Ben dan erg benieuwd naar je theorie want dat is wel erg veel.

Snap ook niet echt wat ik überhaupt met Capricorno te maken heb.
Maar we zullen maar aannemen dat je daar een goede reden voor hebt.

Dit is idd wel bijzonder hé, wij hebben op geen enkele manier iets met elkaar te maken, maar goed.

Het kan zo zijn dat iedereen laat stemt en het kan ook zo zijn dat je altijd laat stemt maar het valt mij ook op.
Je bent dit potje wel echt erg laat en alle redenen die je noemt zijn al door anderen gegeven.
Dat lijkt inderdaad erg op meelopen.

Overdag ben je ook amper aanwezig om je eigen mening te etaleren.
Dat is jammer vind ik, het zou fijn zijn als je meer je eigen mening zou geven.
Zeker omdat je meestal goede inzichten hebt.

Ik ben dit potje niet later dan anders en wat is er strafbaar aan meelopen? Besides, ik loop mee omdat niemand reageerde op mijn verdachten (als DK nu slechtje blijkt, is Time het sws niet meer) en ik moet bekennen, ik vertrouw eig niemand, maar ik vind ook niemand heel erg verdacht.


Ik ben atm vooral bezig om me 100x tegen hetzelfde argument te verdedigen, en omdat ik ord aangevallen door mense met een ongelooflijjke tunnelvisie, is het voor mij lastig om objectief te blijven. Mijn gevoel zegt nu nml Fam en Sander. Dusja..
En ik ben vandaag echt de hele dag bezig geweest met graasmaaien (en ik ben nog steeds niet klaar), zoals m'n netwerkmaatje kan bevestigen. Sry voor het gezeur daarover xD
 

DeletedUser64575

Guest
Ik begin eerlijk gezegd te denken dat het nog echt een zwarte dood potje is ook :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
zwarte_doos_edited1.jpg
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sorry mensen, morgen regel ik alles op tijd! Baal hier gigantisch van en voel me ook niet prettig dat jullie zo lang moeten wachten want als spelleider heb ik die verantwoordelijkheid genomen en daarin laat ik jullie nu hangen. Morgen is de uitslag zeer snel na de DL en als jullie willen en de verhaaltjes leuk vinden met verhaaltje van vandaag en morgen!
 
Bovenaan