[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74966

Guest
Wil je dan ook eerst alles lezen wat ik post?
Ja de lynch was deels mijn fout, maar nee niet door mijn snelle stem na de post van sven. Ik gaf eerder al aan dat het me beetje dwaas vond die sprong van Davy.
Klopt zoals Time zegt ben er niet op door gegaan. Omdat ik alsnog iets of wat hoopte dat hij online kwam.

Wat bedoel je juist met dat vetgedrukte? Dat snap ik niet zo goed?

Want ik heb alleen iets gezegd over het Cupido ding. En terecht dat je me daarom verdacht vind. Kan ik niets anders opzeggen dan dat het echt verkeerd geïnterpreteerd en gelezen was. Niets meer of minder. En op die verdenking ga ik me ook niet anders kunnen verdedigen, dan het zelfde te kunnen herhalen.

De rest is voor morgen, dan bekijk ik nog wel wat er nog gebeurt is.
Ik lees ook wel alles wat je post. Ik wist daarom al dat je Davy wat verdacht vond, maar pas nadat iemand anders met een stem komt durf je die ook te plaatsen.

Met het vetgedrukte doel ik op het feit dat jij zei dat g/g eruit geen geluk was. Ik houd je om die reden nu ook wat meer in de gaten, maar ik verdenk je er nog niet om. Wat mij betreft hoef je je daar ook niet verder op te verdedigen.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik stemde wel game en niet dk he.



Neenee het was niet dat deel van je post waarover het ging. Het was het deel van snel stemmen zonder al te veel argumenten, waar iedereen je op aanviel.

Daar kan ik natuurlijk weinig aan doen als ik moet werken :p
 

DeletedUser65921

Guest
Ik was mijn quote kwijt, zal verkeerde terug gepakt hebben. Maar voor lynch stond er dk bij mij.
 

DeletedUser78393

Guest
Ik ken Davy Jones en dedman niet, qua spelen. sir is al een tijdje geleden en Jens jah die speelt anders al is het afwachte bij hem.

@Rick9399 ookals je bv nog één goede argumentatie hebt gehoord of gekregen van DK? Of stond je besluit al vast ongeacht hij nu zich nog had verdedigd of niet?
Als ik online was geweest, en DK had gezien dat je gezegd had dat ST al in het inschrijftopic gezegd had zondag pas online te kunnen zijn, en hij toen van gedachten veranderd was, had ik mijn stem van hem af gehaald. Hij bleef echter op ST en, naar eigen zeggen, niet omdat hij inactief was. Maar ik vond ST gewoon helemaal niet verdacht overkomen, dus DK's stem leek me veel te makkelijk.
Dit klopt wel niet 100%, volgens mij stemde DK vooral omdat hij de derde stem gaf op sander.
Mijn fout, ik dacht dat het versterkt werd omdat ST niet meer kon reageren.
Over meeloopstemmen gesproken :/
Dark Knight werd al een pagina of twee min of meer verdacht en dit is de precies de timing die een ervaren wolf nodig heeft om zo'n stem te plaatsen. Nog wat extra woorden erbij en je maakt het helemaal af. Mijn stem gaat op Rick9399, al is dat deels vanwege de tijdsnood.
Meeloopstemmen? Ik was de eerste hoor :p En zo verdacht werd hij niet, gezien het totaal aantal stemmen dat hij uiteindelijk kreeg (er staat 3, maar volgens mij zijn dat er maar 2 want Dragonfriend stemde op Game, dus dan waren ST en ik zelf de enige stemmers), genoeg mensen verdedigden hem. Maargoed, ik snap dat je wat moet als je in tijdnood zit ;)
Ervaren wolf? Ik heb die Rick nog nooit gezien glf ik, dus zoveel zal die wel niet hebben gespeeld.
Dan heb je niet heel goed opgelet, volgens mij heb ik al 2 spelletjes met jou erin gespeeld :p
Of je me ervaren kan noemen weet ik niet, maar ik was een tijdje actief op een ander forum, dus ik weet hoe het werkt.
 

DeletedUser18987

Guest
Tuurlijk. Ik en Tigor zaten fout met de lynch van gisteren.
Maar ik lees wel erg vreemde redenen om Tigor daardoor te verdenken.
Zo zou Tigor geen eigen mening hebben gevormd en teveel hebben meegelopen.
Daar ben ik het dus echt niet mee eens.
Mijn verdachtmakingen richting Davy Jones werden juist aangesterkt door de posts van Tigor.
 

DeletedUser76681

Guest
Met het vetgedrukte doel ik op het feit dat jij zei dat g/g eruit geen geluk was. Ik houd je om die reden nu ook wat meer in de gaten, maar ik verdenk je er nog niet om. Wat mij betreft hoef je je daar ook niet verder op te verdedigen

Dus je bedoelde 2x hetzelfde toch? Alleen anders geformuleerd.
 

DeletedUser78393

Guest
Bij nader inzien is DK toch niet heel logisch als slechtje. Zijn post zette hem in de spotlights en op dat 1 is dat helemaal niet nodig voor wolven, dag 1 vliegt er immers bijna altijd een goedje uit. Ik vind ST om dezelfde reden niet logisch als wolf, willekeurig/op zichzelf stemmen op dag 1 was ook gewoon goed gegaan als hij weerwolf was. Daarnaast zouden enigszins fatsoenlijke wolven hem nooit verteld hebben op Sander te gaan. Ik laat beiden voor nu met rust :p
 

DeletedUser78393

Guest
Nacht slapen + de persoon met wie ik nu privécontact heb heeft me doen inzien dat het gewoon niet logisch is :p
 

DeletedUser74597

Guest
Ik heb net trouwens de paar pagina's die ik mistte vanavond nog even teruggelezen. Daarin zie ik dat de lynch mede is gekomen door een aantal makkelijk meeloopstemmen. Die van Jessica, DGO, DAMN en MyLove ook nog aan het einde.

Ik las dat @jessicavd nog een uitleg voor de stem zou geven, dus die zie ik dan ook graag Jessica?

DGO en DAMN geven beiden aan dat ze letterlijk stemden omdat de meeste stemmen al naar Davy gingen en die kennelijk verdacht was. Waarom stemmen jullie mee met wat 'de rest' doet en denken jullie niet zelf na @DragonGoesOppai en @Dream About My Nudity? ?

En MyLove met een late wissel nog. Geeft aan ook Svennie te volgen omdat het een goede theorie is.

Allevier stemmen ze op Davy met of de reden van Sven of met de reden van meelopen. Wordt er dan helemaal niet meer gekeken naar wat er gebeurd en gaan we maar gewoon mee met de meute? Als er straks iemand is die toevallig Vrouwe claimt en iemand wilt laten lynchen volgen jullie die dan ook allemaal omdat dat gezegd is?

En Tigor, je snelle stem op Davy na de post van Sven + de verspreking op het niet geluk hebben met de lunch laat me nu jou ook in de gaten houden. Net als dat het bij jou verkeerd viel dat je dat zei viel het bij mij niet helemaal lekker dat je een niet-gekoppelde cupido geen gelukje vond. Want het zou altijd voordeliger geweest zijn voor de goedjes wanneer deze niet gekoppeld was. Voor de wolven alleen extra voordelig wanneer het een g van een g/s was. Dus geluk hebben met een niet g/g eruit? Beetje vaag.
game kan jij aangeven waar ik dan de belofte gedaan heb ik kan dat namelijk niet herinneren!
 

DeletedUser17472

Guest
Time is wolf, speelt heel anders dan normaal.

Time
Is dat je enige motivatie? Ik heb tot nu toe niks aan hem kunnen ontdekken. Jij speelt ook anders dan de eerste rondjes die ik van je heb meegemaakt.
 
Reactiescore
46
DGO en DAMN geven beiden aan dat ze letterlijk stemden omdat de meeste stemmen al naar Davy gingen en die kennelijk verdacht was. Waarom stemmen jullie mee met wat 'de rest' doet en denken jullie niet zelf na @DragonGoesOppai en @Dream About My Nudity? ?

Ik was dit aan het doorlezen en tot ik bij deze pagina was was ik eigenlijk van plan om o[ mezelf te stemmen aangezien ik geen idee had op wie ik nou zou moeten stemmen (was vandaag inactief aangezien ik vrijwel de hele dag helaas in een trein heb besteed, was niet heel geweldig, zal vanaf nu dus weer actief kunnen zijn :D

Overigens had Celine een hele scherpe opmerking wat mij niet was opgevallen, en het ziet er idd heel logisch uit om daar mijn stem op te zetten
Ziet er toch wel uit als een goed argument, en het is altijd beter dan niks doen ;)

Davy Jones

@GaMeBr3AKeR Volgens mij heb ik niet letterlijk gezegd dat ik op Davy ging omdat de rest daar op ging hoor... Ik ging op davy omdat dat het enige echt logische argument op dat moment was en het beter leek dan niks doen
 

DeletedUser17472

Guest
Sander liegt, ik ben nooit inactief! Wel een semi actief..



Hoi :)

Gijs
Hij zei dat we zaterdag of zondag begonnen!
Dan nu m'n excuus, ik zit in de auto op terugreis van vakantie, kom ergens middernacht thuis. Ik doe vanaf morgen actief mee!
Tenzij iemand heel snel kan uitleggen wie ik moet lynchen, onthou ik me vandaag van de lunch, waarvoor sorry. Mr ik had dus niet verwacht vandaag al dl te hebben.
BM gaat naar Dragonfriend
Prima Wvw'er!

Jens had 1 of ander plan voor zwarte dood (geen leuk plan om), Davy Jones is blijkbaar dood en verder geen idee
En hooi Martijn! :D

Ik blijf het gedrag van Capricorne raar vinden. Ze beloofde vandaag beterschap, maar het is nu 14:00 uur geweest en nog steeds geen post. Verder heeft ze een meeloopstem op Davy Jones gezet om 21:59.
 

DeletedUser18987

Guest
Time is wolf, speelt heel anders dan normaal.

Time

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoor zowel van Sven als van andere dat jij ook heel anders speelt. Dit heb ik zelf nog niet over Time gehoord maar misschien kunnen anderen mij hier meer informatie over geven? Misschien Probeer je de aandacht van jezelf af te leiden door andere hiervan te beschuldigen?

Ook heb je een voorstel gedaan over de zwarte dood die volgens mij, als een wolf ervan op de hoogte is dat spelers deze techniek zullen gaan gebruiken, in hun voordeel zouden kunnen gebruiken. Ze zouden als ik het goed begrijp enkel hoeven de zorgen dat ze niet op de eerste of tweede plek voor de lynch staan?

Het is in ieder geval iets interessants om over na te denken denk ik.

Celine
 
Bovenaan