[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Deleted User - 2265087

Guest
Allereerst even dit: ik herinnerde me 25 minuten geleden dat ik aan dit spel meedeed, dus ik had maar tijd om tot pagina 8 te lezen. Stelletje spammers.
Mijn stem voor bm gaat op TUTM, omdat ik hem vorig potje erg sterk vond spelen.



Wat is dit nu weer voor raar gedoe? Ik weet niet of het al gezegd is of dat je er iets anders achter zoekt, maar dode goedjes is in elk opzicht alleen maar gunstig voor de wolven. Dus ik weet niet wat hier precies de bedoeling van is, want wat je zegt klopt van geen kant. Hoe kan je nu al weten wie verdacht is of gaat zijn en wie niet? Na dag één kan alles anders zijn.



Over meeloopstemmen gesproken :/
Dark Knight werd al een pagina of twee min of meer verdacht en dit is de precies de timing die een ervaren wolf nodig heeft om zo'n stem te plaatsen. Nog wat extra woorden erbij en je maakt het helemaal af. Mijn stem gaat op Rick9399, al is dat deels vanwege de tijdsnood.

Ervaren wolf? Ik heb die Rick nog nooit gezien glf ik, dus zoveel zal die wel niet hebben gespeeld.
 

DeletedUser77898

Guest
deadline is al geweest zie ik. Ik heb het afgelopen dagen super druk gehad... kan iemand mij op de hoogte brengen please? :p
 

DeletedUser77898

Guest
bedankt voor de BM stem A Step Back, maar ik geloof dat ik die dit potje niet verdien :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zoals eerder aangegeven door Gijs zal alles pas een stuk later worden gepost vanwege een aantal omstandigheden. Ik geef dit nu wel alvast aan hier zodat jullie niet gaan zitten wachten. De deadline is geweest en er zal niks veranderen aan de stemmingen etc. etc. ... We zullen alles posten zodra we klaar zijn met werk.
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik je nu al een paar keer zien zeggen en het is zo'n enorme onzin. Jens ken je sowieso, want je hebt al vaker potjes met hem gespeeld toen je af en toe een potje meepakte. Volgens mij heb je ook al eens met Game gespeeld, terwijl je zei dat je hem niet kende.

Ik vraag me af of er een achterliggende reden is waarom je dit soort berichten plaatst, zoals het geven van een reden waarom je geen wolven vangt 'want je kent niemand en moet even wennen', terwijl je gewoon wolf bent. Of dat je gewoon het geheugen van een vergiet hebt.

Ik moet zeggen dat je hem dit niet helemaal kwalijk kan nemen. Ik heb een half jaar geleden ofzo wat potjes meegedaan, maar ik kon me toen ik weer terug kwam vorige week echt geen zak meer herinneren van wie dan ook. Zelfs van vorig potje heb ik weinig opgestoken, ondanks mijn activiteit daar. Waarschijnlijk geldt voor hem hetzelfde.

Nja goed, ik zie dat mensen op davy jones gaan dus zal voor vandaag meegaan. Het spijt me dat ik vandaag niet actief was, ik was helemaal vergeten dat ik hieraan meedeed :p Zal vanaf morgen weer actief meedoen.

Vreemd. 'iedereen doet dit, dus ik doe het ook maar' Tijd of geen tijd, dit is gewoon verdacht.

Joepie, ik leef nog, dat is ook nieuw. :eek:

Sorry voor de onsportieve lunch. :(

lunch?

Ervaren wolf? Ik heb die Rick nog nooit gezien glf ik, dus zoveel zal die wel niet hebben gespeeld.

oh ja weet ik veel, ik doe ook pas sinds vorig potje weer mee. . .
 

DeletedUser18987

Guest
Als je geen tijd hebt om op tijd de uitslag te posten ga dan niet leiden.

Niet zo gemeen.
Ben juist blij dat ze de moeite nemen om te leiden.
Het potje is erg leuk in elkaar gezet en de uitslag komt vanzelf wel.

Ben je nerveus dat je wolvenmaatjes eraan gaan ofzo?
 

DeletedUser74966

Guest
Als je geen tijd hebt om op tijd de uitslag te posten ga dan niet leiden.
Nu al commentaar op het leiden? XD

En sorry voor mijn afwezigheid. Ik ben bezig met een interview over mijn komende voetbalseizoen dus ik ben nog even weg. Ik wilde eigenlijk zien wat de uitslag van vandaag was. Ik bedacht me net ook dat ik nog geen stem had gezet. Ook mijn excuses daarvoor.

Tot zo mensen. Als de uitslag er is zal ik denk ik nog even laten horen of ik nog wat uit deze dag heb kunnen halen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als je geen tijd hebt om op tijd de uitslag te posten ga dan niet leiden.

Hangt ervan af, als het alleen vandaag is,is het geen probleem. Leiders mogen ook een leven hebben.

Ik vind jouw idee trouwens niks omdat ik het onsportief vind. De lynch was blijkbaar het verdachtste, en met jouw plan zorg je ervoor dat de nummer 2 wordt gelyncht, is niet leuk tegenover diegene. Wss ook nog eens een extra dood goedje (die kans is op dag 1 groot).
Maw: slecht plan imo.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik moet zeggen dat je hem dit niet helemaal kwalijk kan nemen. Ik heb een half jaar geleden ofzo wat potjes meegedaan, maar ik kon me toen ik weer terug kwam vorige week echt geen zak meer herinneren van wie dan ook. Zelfs van vorig potje heb ik weinig opgestoken, ondanks mijn activiteit daar. Waarschijnlijk geldt voor hem hetzelfde.

In de potjes waar ik jou heb gezien was je ook nooit echt actief, dus daar sta ik eerlijk gezegd niet van te kijken.

Maar dan zal het wel aan mij liggen, want ik kan me dergelijke dingen altijd nog prima herinneren.
 

DeletedUser76681

Guest
Als je geen tijd hebt om op tijd de uitslag te posten ga dan niet leiden.

Deadwish ofzo? Sorry Jens ik vind je helemaal niet meer aangenaam spelen. Je hangt echt een grote ...uit en dan vind ik jammer.

Ik vond je leuker spelen dat je nog wel moeite deed en wel een beetje beschaafd deed. En ik hoop dat je toch eens ff nadenkt en niet zomaar ga verpesten.
Zoals ik nu lees heb je gewoon geen zin in het potje, en wil je gewoon commentaar kunnen geven.

Je bent anders wel een aangename speler dus ik hoop dat jij en alle andere al die stomme persoonlijke dingen even opzij gaan zetten en gewoon weer wvw gaan spelen. Ja diegene waar ik het over heb die zullen het ook wel weten.

Ik word gewoon nerveus van jullie om elkaar zo te zien kutten in elk mogelijk potje. Waarvoor.mij het spelen gewoon minder aangenaam maakt. Aan de andere die wel normaal kunnen spelen, dank je wel om mijn motivatie er wel gewoon in te houden en het voor mij wel aangenaam te maken.

En laten we nu gewoon ff afwachten op de uitslag.
 

DeletedUser77898

Guest
Deadwish ofzo? Sorry Jens ik vind je helemaal niet meer aangenaam spelen. Je hangt echt een grote ...uit en dan vind ik jammer.

Ik vond je leuker spelen dat je nog wel moeite deed en wel een beetje beschaafd deed. En ik hoop dat je toch eens ff nadenkt en niet zomaar ga verpesten.
Zoals ik nu lees heb je gewoon geen zin in het potje, en wil je gewoon commentaar kunnen geven.

Je bent anders wel een aangename speler dus ik hoop dat jij en alle andere al die stomme persoonlijke dingen even opzij gaan zetten en gewoon weer wvw gaan spelen. Ja diegene waar ik het over heb die zullen het ook wel weten.

Ik word gewoon nerveus van jullie om elkaar zo te zien kutten in elk mogelijk potje. Waarvoor.mij het spelen gewoon minder aangenaam maakt. Aan de andere die wel normaal kunnen spelen, dank je wel om mijn motivatie er wel gewoon in te houden en het voor mij wel aangenaam te maken.

En laten we nu gewoon ff afwachten op de uitslag.
helemaal mee eens! Wil ik graag nog even benadrukken met een extra post. Niemand zit te wachten op commentaar en vervelende opmerkingen naar wie dan ook. En al helemaal niet wanneer dingen VAN TEVOREN heel DUIDELIJK zijn aangegeven...
 

DeletedUser64575

Guest
Deadwish ofzo? Sorry Jens ik vind je helemaal niet meer aangenaam spelen. Je hangt echt een grote ...uit en dan vind ik jammer.

Ik vond je leuker spelen dat je nog wel moeite deed en wel een beetje beschaafd deed. En ik hoop dat je toch eens ff nadenkt en niet zomaar ga verpesten.
Zoals ik nu lees heb je gewoon geen zin in het potje, en wil je gewoon commentaar kunnen geven.

Je bent anders wel een aangename speler dus ik hoop dat jij en alle andere al die stomme persoonlijke dingen even opzij gaan zetten en gewoon weer wvw gaan spelen. Ja diegene waar ik het over heb die zullen het ook wel weten.

Ik word gewoon nerveus van jullie om elkaar zo te zien kutten in elk mogelijk potje. Waarvoor.mij het spelen gewoon minder aangenaam maakt. Aan de andere die wel normaal kunnen spelen, dank je wel om mijn motivatie er wel gewoon in te houden en het voor mij wel aangenaam te maken.

En laten we nu gewoon ff afwachten op de uitslag.

Mee eens. Zelfs ik begin me te schamen voor Jens.
 

DeletedUser76681

Guest
Mee eens. Zelfs ik begin me te schamen voor Jens.

Ik begin me gewoon licht geïrriteerd te geraken, heb het al paar keer genegeerd. Maar nu was het me echt te veel dit potje.

Dat niet alleen hoeveel persoonlijke dingen er gebruikt worden in wvw wordt ik gewoon hondsmisselijk van.

Ik wil gewoon wvw spelen zonder al dieje zever. En het is niet dat we die persoonlijke haat of whatever nodig is om slechtje te zoeken en zelfs überhaupt maar wvwte spelen.
 
Bovenaan