[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser77953

Guest
Nja goed, ik zie dat mensen op davy jones gaan dus zal voor vandaag meegaan. Het spijt me dat ik vandaag niet actief was, ik was helemaal vergeten dat ik hieraan meedeed :p Zal vanaf morgen weer actief meedoen.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik doelde ook meer op de stemmen van de andere 2 spelers. Ik wist dat het dedman's eerste potje was en ik voelde er dus niet veel voor om op z'n stem in te gaan, want het was gewoon een post van een beginner. Ik kan me voorstellen dat ik hierin niet de enige was, dus wellicht beantwoord dat je verontwaardiging.

Wellicht wel :p niet dat ik er nog meer.aandacht aan wil besteden maar was gewoon.opmerkelijk xD

Beetje aftoetsen wat voor een speler dedman is.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik doelde ook meer op de stemmen van de andere 2 spelers. Ik wist dat het dedman's eerste potje was en ik voelde er dus niet veel voor om op z'n stem in te gaan, want het was gewoon een post van een beginner. Ik kan me voorstellen dat ik hierin niet de enige was, dus wellicht beantwoord dat je verontwaardiging.

Dat denk ik dus ook.

En is die Davey Jones niet een anthraxxis type waarvan je het gewoon nooit weet? Of dat is mijn inschatting toch.
 

DeletedUser72524

Guest
Ok blijf mijn stem op Jenskeuh houden, was een troll stem in het begin, maar zijn fake zwarte dood sprak boekdelen. Mocht er meer animo zijn om op DK te gaan dan wil ik ook mee gaan. Heb wel nog maar 7 procent dus hopen dat ik nog batterij genoeg heb om het te checken.
 

DeletedUser64575

Guest
Dat denk ik dus ook.

En is die Davey Jones niet een anthraxxis type waarvan je het gewoon nooit weet? Of dat is mijn inschatting toch.

Haha leuke vergelijking, maar volgens mij is Davy gewoon je standaard beginnende speler. Ik weet ook niet precies wat je van hem kunt verwachten, want dit is iets van z'n 2de potje en tijdens z'n potjes doet hij niet veel anders dan stemmen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri inactief? Zonde, was altijd een goede speler. Dan zal mijn BM-stem niet naar haar gaan, waarschijnlijk draakje of Sander. Zal ik binnen 3 uur in ieder geval een beslissing over gemaakt hebben.

Wat lynch betreft vind ik voornamelijk de laatste Sander-stem, vanuit Sir Thrones erg opvallend. Weinig uitleg en de derde stem alweer, dus vrij simpel meelopen voor een wolf. Jammer dat hij zich niet meer kan verdedigen, daar was ik wel benieuwd naar. Afijn, tenzij er voor 3 uur nog wat heel vreemds gebeurt, zal dat waarschijnlijk mijn lynch worden.

Sander liegt, ik ben nooit inactief! Wel een semi actief..

Ik zeg het heel eerlijk. Er is hier zo weinig gezegd nog, dat ik het ook niet weet op dit moment. Ik vind die pesterijen op Jenske niet leuk. Daarnaast wordt er een hoop getrolled en ik ben niet bij machte om trollen van niet trollen te onderscheiden (een bekend fam probleem). Echter, omdat ik niet weet hoe mijn avond gaat verlopen omdat mijn kids en kleinkids (de jongste komt zo ook met haar gezin), zet ik wel een stem neer. Sorry Capricorne. Word je nog actief vanavond, dan heb je kans dat ik hem nog van je af haal. Ik had zo naar je uit gekeken :(

Hoi :)

Gijs
Hij zei dat we zaterdag of zondag begonnen!
Dan nu m'n excuus, ik zit in de auto op terugreis van vakantie, kom ergens middernacht thuis. Ik doe vanaf morgen actief mee!
Tenzij iemand heel snel kan uitleggen wie ik moet lynchen, onthou ik me vandaag van de lunch, waarvoor sorry. Mr ik had dus niet verwacht vandaag al dl te hebben.
BM gaat naar Dragonfriend
Prima Wvw'er!
 

DeletedUser77103

Guest
hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Sven
Sven heeft het al aangegeven maar ik speel met hem mee om het spel te leren zodat ik de volgende ronde hopelijk zelf kan spelen.

Ik heb het vandaag (en gisteren) een beetje aangekeken. Mede omdat ik het wachtwoord vergeten was. :oops:
Wat mij opviel waren de posts waarbij iemand genomineerd werd zonder dat er een onderbouwing gegeven werd en dan die van Davy Jones in het bijzonder. Hij wisselt makkelijk van persoon om te lynchen zonder uitleg te geven. Echter geeft hij ook geen uitleg wanneer dit van hem gevraagd wordt.



Daarom gaan wij voor Davy Jones.

Celine
Na alles een beetje doorgelezen te hebben is dit een van de weinige argumenten die gegeven worden, en zie ik er eigenlijk wel wat in, dus ga ik meegaan.

Davy Jones
 

DeletedUser17472

Guest
Fijn je te zien capri. Mijn stem blijft staan omdat het geen effect heeft. Hopelijk ben je er morgen en de rest van de dagen wel.
 

DeletedUser77103

Guest
Sander liegt, ik ben nooit inactief! Wel een semi actief..



Hoi :)

Gijs
Hij zei dat we zaterdag of zondag begonnen!
Dan nu m'n excuus, ik zit in de auto op terugreis van vakantie, kom ergens middernacht thuis. Ik doe vanaf morgen actief mee!
Tenzij iemand heel snel kan uitleggen wie ik moet lynchen, onthou ik me vandaag van de lunch, waarvoor sorry. Mr ik had dus niet verwacht vandaag al dl te hebben.
BM gaat naar Dragonfriend
Prima Wvw'er!
Verspreking??
 

DeletedUser76681

Guest
Ok blijf mijn stem op Jenskeuh houden, was een troll stem in het begin, maar zijn fake zwarte dood sprak boekdelen. Mocht er meer animo zijn om op DK te gaan dan wil ik ook mee gaan. Heb wel nog maar 7 procent dus hopen dat ik nog batterij genoeg heb om het te checken.

Waarom als er meer animo is op DK?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Fijn je te zien capri. Mijn stem blijft staan omdat het geen effect heeft. Hopelijk ben je er morgen en de rest van de dagen wel.

Dat gaat wel lukken!

Ik zie dat Mylove een mooie post heeft gequote onder mij.
Davy Jones
Ik kan me er goed in vinden.
 

DeletedUser78604

Guest
Waren gewoon trol stemmen, maar ik ga zo toch naar het vliegveld ivm met vakantie dus vind het niet heel erg, maar ik kan jullie verzekeren dat ik goedje ben.

Mijn speel stel is vreemd i know maar ja
 

DeletedUser

Guest
Allereerst even dit: ik herinnerde me 25 minuten geleden dat ik aan dit spel meedeed, dus ik had maar tijd om tot pagina 8 te lezen. Stelletje spammers.
Mijn stem voor bm gaat op TUTM, omdat ik hem vorig potje erg sterk vond spelen.

Zwarte dood is mogelijk, dus ik stel voor dat we dat eens in ons voordeel gaan gebruiken.

Als je om 21u59 lyncht bent en je bent goedje roep dan gewoon zwarte dood, dat heeft tal van voordelen:

- De tweede wordt gelyncht, twee opties:
- Hij is wolf, in dit geval kan je meteen zien wie deze wolf probeerde te redden van de lynch -> mogelijke aanzet tot een tweede wolf + je hebt hier al een wolf dood.
- Hij is goedje, jammer, twee goedjes dood, maar anderzijds, dit zijn twee verdachte goedjes minder waarbij de wolf dus maar 1 lunch kunnen doen. Dat is dus in principe een lunch gewonnen en minder verdachten over -> wolven worden sneller gevonden want anders was er een grote kans dat het geredde goedje toch nog wel eens lynch ging worden één van de dagen.

Extra voordeel: Wolven kunnen deze tactiek niet gebruiken want zij weten dat er wolven zijn dus kunnen geen zwarte dood gebruiken. Dus alleen in ons voordeel.

Wat is dit nu weer voor raar gedoe? Ik weet niet of het al gezegd is of dat je er iets anders achter zoekt, maar dode goedjes is in elk opzicht alleen maar gunstig voor de wolven. Dus ik weet niet wat hier precies de bedoeling van is, want wat je zegt klopt van geen kant. Hoe kan je nu al weten wie verdacht is of gaat zijn en wie niet? Na dag één kan alles anders zijn.

Ik geloof niet dat Sir Thrones' stem een meeloopstem was, een derde stem in een spel van 25 spelers zegt op dag 1 niet zo veel. De eerste lynch gaat er zo'n beetje altijd een goedje uit, waarom risico lopen en opzichtig gaan doen? Ik vind het persoonlijk geen handige stem, de reden was erg zwak en om daarom maar een derde stem op iemand te zetten is een beetje meh, maar verdacht was het zeker niet als je rekening houdt met het feit dat de eerste twee stemmen niet erg serieus leken en hij verder geen tijd heeft voor het spel. Hij zette zijn stem tenminste op een speler die hij verdacht, en hoe slecht zijn reden daarvoor ook was, ik vind het dapperder dan een stem op jezelf zetten.

Hoewel ik het eens ben met WBJIMO en DK dat inactieven niet vrijgesproken moeten worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen, vind ik niet dat inactief zijn een reden tot verdenken is. Mijn ervaring leert dat het meestal ook gewoon niet klopt. Natuurlijk stem je op iemand als die persoon waarschijnlijk slecht is, maar tot nu toe ben ik niet overtuigd, en vind ik DK's stem veel te overhaast. Ik kan me wel vinden in Game's en Time's uitspraken. Game's verdediging is in mijn ogen best logisch als hij, net als ik, gewoon niet meteen gelooft dat ST slecht is.

Dark Knight

Over meeloopstemmen gesproken :/
Dark Knight werd al een pagina of twee min of meer verdacht en dit is de precies de timing die een ervaren wolf nodig heeft om zo'n stem te plaatsen. Nog wat extra woorden erbij en je maakt het helemaal af. Mijn stem gaat op Rick9399, al is dat deels vanwege de tijdsnood.
 

DeletedUser8414

Guest
Joepie, ik leef nog, dat is ook nieuw. :eek:

Sorry voor de onsportieve lunch. :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verspreking??

Nee, autocorrectie op m'n nieuwe telefoon. M'n oude had wvw termen opgeslagen, maar deze nog niet, dus die past dat aan. Ik had bij 'lynch' niet in de gaten dat dat was gebeurd.
 
Bovenaan