[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser74966

Guest
Ohja, MyLove en Westkip. Ik heb een beter gevoel bij hem en weet dat hij ook wel een speler met ervaring is. De stem van MyLove en het simpel laten staan ondanks dat het duidelijk een uitlok was?
 

DeletedUser76153

Guest
Ik ga zo de paar pagina's maar eens teruglezen en proberen om met een semi-gefundeerde stem te komen.



Ik weet dat je al meedraaide toen ik m'n eerste potje had, maar zie je inderdaad niet in elk potje terug :eek:
Ik probeer hetzelfde te doen, maar ik snap niet waar degene hun argumenten uithalen..
 

DeletedUser77710

Guest
Kom kom Sir thrones jij loopt hier toch al even rond? Wolven hebben de neiging om zich meer achter onervarenheid te schuilen.

@sir thrones ga je hier nog op reageren?

Ik ga zo de paar pagina's maar eens teruglezen en proberen om met een semi-gefundeerde stem te komen.


Ik weet dat je al meedraaide toen ik m'n eerste potje had, maar zie je inderdaad niet in elk potje terug :eek:

Ja, ik loop hier al tijdje rond, maar een goede speler kan je me niet noemen. En ik zeg dit niet om dat ik die 'wolvenstrategie' doe volgens jou, maar het is gewoon zo.

Sorry WBJIMO, ik had over uw post gelezen... Ik maak helemaal geen reclame voor de wolven van een sportieve lunch. Ik zeg gewoon waarom ik op een inactieveling zou stemmen. is volgens mij geen reclame voor de wolven?

Ja inderdaad, examenperioden en meestal ook geen zin door de inactievelingen. :/
 

DeletedUser64575

Guest
Sorry WBJIMO, ik had over uw post gelezen... Ik maak helemaal geen reclame voor de wolven van een sportieve lunch. Ik zeg gewoon waarom ik op een inactieveling zou stemmen. is volgens mij geen reclame voor de wolven?

Ik zeg ook niet dat je reclame maakt voor de wolven, maar ik zeg dat je reclame maakt voor een actie die enkel positief uitloopt voor de wolven. Overigens heb je m'n vraag nog niet beantwoord: waarom maakte je die post richting mij, terwijl mijn post totaal los stond van jouw verhaal?
 

DeletedUser77710

Guest
Nu ik het ook bekijk, had je dat inderdaad niet gezegd. Mis interpretatie.
 

DeletedUser72524

Guest
Weer een lange stilte, ik ga vandaag voor Westkip, heeft twee maal goedkoop een discussie proberen aan te wakkeren, waar het voor mij meer geforceerd leek om onder de radar te blijven. Posts allebei vernoemd, mocht men graag de quotes zien dan zal ik ze tevoorschijn toveren.
 
Reactiescore
976
Ik zie iets van een 5 lynchstemmen staan. @Iedereen: probeer zeker een stem te plaatsen. Dit kan je in de loop van het potje helpen. Niet stemmen is in het voordeel van de slechtjes.
 

DeletedUser77710

Guest
Mijn stem gaat uit naar ItsARTIfical, speelt heel bescheiden en zegt niet veel. Hier en daar iets, maar anders niets.
 

DeletedUser64575

Guest
Nu ik het ook bekijk, had je dat inderdaad niet gezegd. Mis interpretatie.

Ik snap ook even niet hoe je mijn post kan interpreteren als een post die wel relevant is aan jouw verhaal.

Ik vind het allemaal maar apart dit, dus voor nu sir thrones.
 
Reactiescore
976
Weer een lange stilte, ik ga vandaag voor Westkip, heeft twee maal goedkoop een discussie proberen aan te wakkeren, waar het voor mij meer geforceerd leek om onder de radar te blijven. Posts allebei vernoemd, mocht men graag de quotes zien dan zal ik ze tevoorschijn toveren.

Sanderke ik heb twee maal aangetoond dat ik materiaal gaf voor een discussie, hoezo wakker ik dan geforceerd een discussie aan om onder de radar te blijven? Ik doe tenminste iets, de meeste hebben zich hier nog niet eens laten zien.
 

DeletedUser72524

Guest
Sanderke ik heb twee maal aangetoond dat ik materiaal gaf voor een discussie, hoezo wakker ik dan geforceerd een discussie aan om onder de radar te blijven? Ik doe tenminste iets, de meeste hebben zich hier nog niet eens laten zien.

Ik ga een potje teruglezen, ik ben van mening dat jij een andere manier van discussies aan wakkeren hebt dan normaliter. Kijken of ik dit hard kan maken met potjes uit het verleden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Weer een lange stilte, ik ga vandaag voor Westkip, heeft twee maal goedkoop een discussie proberen aan te wakkeren, waar het voor mij meer geforceerd leek om onder de radar te blijven. Posts allebei vernoemd, mocht men graag de quotes zien dan zal ik ze tevoorschijn toveren.

Kan je de quotes geven? Ik heb nagelezen maar zie geen geforceerde posts van Westkip. Gewoon een speler die hier probeert mee te zoeken. Vind ik dan ook zonde om dag één, een dag vol onzekerheid, al een lynchstem op te zetten.
 

DeletedUser76153

Guest
Mijn stem gaat uit naar ItsARTIfical, speelt heel bescheiden en zegt niet veel. Hier en daar iets, maar anders niets.
Omdat er nu eenmaal niks te zeggen is...
Hoe jullie op elkaar ingaan voor een lettertje dat je niet aanstaat in een zin is nu ook maar tijdsverspilling in mijn ogen. Geen schrik, ik lees mee. :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Okee iedereen ... Ik heb alles doorgelezen en vind kan nu helaas geen theorie meer plaatsen. Ik heb vandaag in het ziekenhuis doorgebracht en ben daardoor minder actief geweest.

Ik ga nog kijken op wie ik me lynchstem ga plaatsen. Vandaag minder actief geweest maar beloof activiteit na vandaag!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Okee iedereen ... Ik heb alles doorgelezen en vind kan nu helaas geen theorie meer plaatsen. Ik heb vandaag in het ziekenhuis doorgebracht en ben daardoor minder actief geweest.

Ik ga nog kijken op wie ik me lynchstem ga plaatsen. Vandaag minder actief geweest maar beloof activiteit na vandaag!

Sterkte in ieder geval! ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Heres20BucksKillMe

Simpelweg omdat hij enkel een stem uitbrengt. Verder niks zegt. Dat maakt het spel niet leuker. Zwijgers maken het spel ook niet leuk, maar het wordt idd eens tijd dat mensen beseffen dat je wvw actief moet spelen om het tot een leuk spel te maken.

@Hopeful @.TimeforplanB @Snickers333 @yankee60
Ik heb nog geen BM stem van jullie. Nog een half uur te gaan.

@itsARTificial @famdecibel @Hopeful @.TimeforplanB @yankee60 @Heres20BucksKillMe @Castiel. @Snickers333 @Single Malt @maroen1 @Beast Incarnate. @jessicavd
Ik heb nog geen lynch stem van jullie. Nog een half uur te gaan.


Ik zie dat ik teveel mensen heb getagd en wat stemmen mis, momentje.

Hij staat er toch echt al even Victorious
 
Bovenaan