Top/Flop stammen

DeletedUser75558

Guest
Ik snap dat jullie graag hadden gezien dat we per ge-edeld dorpje volle clears doodliepen, helaas voor jullie is dit niet het geval. Off clearen kost niet zoveel oda en sommige spelers zijn nog aan het farmen waardoor een stuk al weg is. Deze situatie is echt niet zo vreemd. Als jullie hoger ODA hebben met minder ge-edelde dorpen zegt dat meer over jullie skills dan over de onze.
Dit is wel echt de joke van de maand, dus als jullie gewoon lekker 2-3k ODA maar halen met 6 4k dorpen, dan zijn jullie echt super goed in tw, want ja je weet hoe je je off moet benutten? Eerst zeg je het dik af te keuren, maar intussen begin je het weer te verdedigen, met het excuus dat het gewoon mogelijk is om zo weinig ODA te behalen en zelfs nadat een gekickte speler het beweerd is het nog niet genoeg bewijs voor jullie. Ik ben inderdaad ook niet bepaald iemand die altijd het goede voorbeeld neemt, maar stop met hem te verdedigen, hij boost en dat is fout, als jij niet bereid bent hem uberhaupt sancties erop na te laten, dan doe jij net goed mee met het verpesten van de classic net zoals ik dat deed met GOUD.
 
Reactiescore
1.167
Wel grappig dat er nog steeds 3K dorpen bij komen zonder het verkrijgen van ODA. Zal wel gecleart worden door zijn MB's zeker o_O:eek:.

Dit is wel echt de joke van de maand, dus als jullie gewoon lekker 2-3k ODA maar halen met 6 4k dorpen, dan zijn jullie echt super goed in tw, want ja je weet hoe je je off moet benutten? Eerst zeg je het dik af te keuren, maar intussen begin je het weer te verdedigen, met het excuus dat het gewoon mogelijk is om zo weinig ODA te behalen en zelfs nadat een gekickte speler het beweerd is het nog niet genoeg bewijs voor jullie.

Ongelofelijk, wat heb jij een moeite met lezen Paul/Timon. Jeez. YoWhite verdedigt het boosten helemaal niet, integendeel juist. Hij verdedigt echter alleen het feit dat Premade nog steeds beschuldigd wordt van boosten, zie de onderstaande quote. Iets wat dus niet waar is.

Daarnaast heeft die laatste zin weinig nut. Er is allang toegegeven dat Il Leone inderdaad een boostdorpje had.

Wel grappig dat er nog steeds 3K dorpen bij komen zonder het verkrijgen van ODA. Zal wel gecleart worden door zijn MB's zeker o_O:eek:.
 

DeletedUser75558

Guest
Ongelofelijk, wat heb jij een moeite met lezen Paul/Timon. Jeez. YoWhite verdedigt het boosten helemaal niet, integendeel juist. Hij verdedigt echter alleen het feit dat Premade nog steeds beschuldigd wordt van boosten, zie de onderstaande quote. Iets wat dus niet waar is.

Daarnaast heeft die laatste zin weinig nut. Er is allang toegegeven dat Il Leone inderdaad een boostdorpje had.
Als ik dit had gedaan dan moest ik kosten wat het kost niet meer met hem spelen, omdat ik anders met boosters speel of er zelfs een ben, maar als de heilige boontjes van pre. het doen, dan mag het sowieso een keer en daarna wordt het door de vingers gezien. Stop met het meten van dubbele maten en doe er wat tegen, in plaats van je steeds proberen te verdedigen om het feit dat Leone niet laf aan het spelen is. Dat is jullie mentaliteit dus, toegeven maar niet actie ondernemen? Lijkt vrij veel op wat ik vorige classic deed met GOUD.
 
Reactiescore
127
Als ik dit had gedaan dan moest ik kosten wat het kost niet meer met hem spelen, omdat ik anders met boosters speel of er zelfs een ben, maar als de heilige boontjes van pre. het doen, dan mag het sowieso een keer en daarna wordt het door de vingers gezien. Stop met het meten van dubbele maten en doe er wat tegen, in plaats van je steeds proberen te verdedigen om het feit dat Leone niet laf aan het spelen is. Dat is jullie mentaliteit dus, toegeven maar niet actie ondernemen? Lijkt vrij veel op wat ik vorige classic deed met GOUD.


Ik denk dat iedereen hier zijn mening over mag geven behalve jij hahaha. Heb je vorige classic niet juist alles verkeerd gedaan wat je maar kon doen?
YoWhite is een keurige speler en ik sta in voor hun stam. En dat zelfde kan ik nooit over jou zeggen Finalowner3.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik denk dat iedereen hier zijn mening over mag geven behalve jij hahaha. Heb je vorige classic niet juist alles verkeerd gedaan wat je maar kon doen?
YoWhite is een keurige speler en ik sta in voor hun stam. En dat zelfde kan ik nooit over jou zeggen Finalowner3.
Leer lezen, ik zeg toch ook dat ik ook niet iemand was die alles volgens de regels deed. Ik ging echter niet dingen doen die mij een ban zouden kunnen opleveren (dus voor die dubbellogs, want dat was als stam expres gedaan). Het gaat erom dat er wordt verdedigt op het feit dat ze aan het boosten zijn, daar heb ik dus best recht van spreken in, want boosten zou ik nooit doen en heb ik ook nog nooit gedaan.
 
Reactiescore
1.094
Dit had een zeer duidelijke reden die ik toen der tijd aan de desbetreffende spelers zeer gefundeerd heb uit gelegd.

Wel benieuwd waarom je het zo op de man speelt? Heb ik een nieuw fan :D?

Absoluut niet. Ik zie jou alleen constant commentaar hebben terwijl ik echt geen positieve dingen aan jou naam verbonden zag vorige classic, au contraire. Dus dat ik het enigszins hypocriet vind overkomen?

Overigens moet ik opmerken dat het voorstel dat CnO. en OnC stuurde dateerde van 26 januari, terwijl jou acc iig, hun joinde op 24 januari.
Goed wat jou rol was daarin boeit niet heel erg. Maar again, het komt tamelijk hypocriet over van iemand wiens naam in 1 van de grootst mogelijke booststam-complexen zat van CL13.

Ik snap dat jullie iedereen van POEF erbij gaan halen om je effe te backen, maar dat gaat in deze case echt niet lukken, het boeit niks of tai het ook gedaan heeft of niet, het gaat er nu om dat leone het doet en die hoort toch juist het goede voorbeeld te geven, zeker omdat die in een premade zit van die zich voor willen doen als de beste aanwezige groep.

Kan je ook een normale post formuleren?
Ik kan heel kinderachtig alles gaan ontleden maar je kan ook stoppen met overdrijven. Je weet zelf ook heus wel dat van de 4 mensen die hier reageren er maar 2 in POEF speelde, o.a. dat je eigen co vorige classic niet in POEF zat. Dus laat die kansloze propagandapoging dan ook liggen...

Verder is het mij goed recht op mensen te wijzen op enige vorm van hypocrisie? Jij hebt de vorige wereld ook alleen maar met boost accounts gespeeld. Misschien niet in de start, maar wel in de latere fase. Ik vind boosten ook kansloos. Maar om van 2 mensen die hun naam zelf verbonden hebben aan boostaccs/stammen dan te moeten horen dat het allemaal slecht boe en bah is, is natuurlijk de grap van de eeuw.
 

DeletedUser75558

Guest
Verder is het mij goed recht op mensen te wijzen op enige vorm van hypocrisie? Jij hebt de vorige wereld ook alleen maar met boost accounts gespeeld. Misschien niet in de start, maar wel in de latere fase. Ik vind boosten ook kansloos. Maar om van 2 mensen die hun naam zelf verbonden hebben aan boostaccs/stammen dan te moeten horen dat het allemaal slecht boe en bah is, is natuurlijk de grap van de eeuw.
Welke dan? Jullie hadden ook zo jullie du's, dat is toch echt heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan in start game accounts maken om later effe mee voor te edelen en te clearen, dat is pas de definitie van boosten en niet als je in late game je du's internt. Conclusie ik boost dus letterlijk nooit. Ik heb veel dingen gedaan in mijn tw carriere, maar boosten deed ik echt nooit aan.

Weet je wat de grap van de eeuw is? Dat jullie altijd maar met dubbele maten meten, als iemand het doet die in jou vriendenkring zit, dan probeer je zijn gedrag te verdedigen, maar als het een vijandig iemand is, dan probeer je hem op elke mogelijke manier kapot te maken.
 

DeletedUser74552

Guest
Dit is wel echt de joke van de maand, dus als jullie gewoon lekker 2-3k ODA maar halen met 6 4k dorpen, dan zijn jullie echt super goed in tw, want ja je weet hoe je je off moet benutten? Eerst zeg je het dik af te keuren, maar intussen begin je het weer te verdedigen, met het excuus dat het gewoon mogelijk is om zo weinig ODA te behalen en zelfs nadat een gekickte speler het beweerd is het nog niet genoeg bewijs voor jullie. Ik ben inderdaad ook niet bepaald iemand die altijd het goede voorbeeld neemt, maar stop met hem te verdedigen, hij boost en dat is fout, als jij niet bereid bent hem uberhaupt sancties erop na te laten, dan doe jij net goed mee met het verpesten van de classic net zoals ik dat deed met GOUD.

Holy shit, jij kan echt niet lezen. Quote mij waar ik boosten verdedig. Wie zegt dat er geen sancties zijn geweest ? Flex heeft het te horen gekregen hoor maar als jij denkt dat ik een heel account ga kicken omdat 1 van de spelers niet 1 maar 2 boost dorpjes had dan heb je het goed mis lol. Dat wij niet zoveel ODA hebben is gewoon goed omgaan met je clear. Dat wij van een ander niveau zijn dan jou is wel weer duidelijk.

Als ik dit had gedaan dan moest ik kosten wat het kost niet meer met hem spelen, omdat ik anders met boosters speel of er zelfs een ben, maar als de heilige boontjes van pre. het doen, dan mag het sowieso een keer en daarna wordt het door de vingers gezien. Stop met het meten van dubbele maten en doe er wat tegen, in plaats van je steeds proberen te verdedigen om het feit dat Leone niet laf aan het spelen is. Dat is jullie mentaliteit dus, toegeven maar niet actie ondernemen? Lijkt vrij veel op wat ik vorige classic deed met GOUD.

Hahaha laat me niet lachen. Je recruiteerde zelfs viktor die je de huid vol schold vorige classic en ook al genoeg geinternd had tegen die tijd. Die yoyoyo heeft letterlijk 3m aan barbarendorpen ge-edeld ofzo en dat ga je dan vergelijken met 2 dorpes van 3k die Il leone gratis edeld. Geweldig. Dit is niet met dubbele maten meten want volgens mij keurt niemand hier boostdorpjes goed. Ik niet, Sseg niet maar we vinden het wel belachelijk hypocriet dat juist jullie dit komen aanhalen hier. Het enige wat je weer doet is jezelf belachelijk maken.

Ga je dan volgende classic ook weer huilen dat niemand met je wilt spelen ? Dat komt door deze waardeloze posts van je. Probeer eens vrienden te maken in plaats van jezelf zo voor schut te zetten.
 
Reactiescore
1.049
Holy shit, jij kan echt niet lezen. Quote mij waar ik boosten verdedig. Wie zegt dat er geen sancties zijn geweest ? Flex heeft het te horen gekregen hoor maar als jij denkt dat ik een heel account ga kicken omdat 1 van de spelers niet 1 maar 2 boost dorpjes had dan heb je het goed mis lol. Dat wij niet zoveel ODA hebben is gewoon goed omgaan met je clear. Dat wij van een ander niveau zijn dan jou is wel weer duidelijk.



Hahaha laat me niet lachen. Je recruiteerde zelfs viktor die je de huid vol schold vorige classic en ook al genoeg geinternd had tegen die tijd. Die yoyoyo heeft letterlijk 3m aan barbarendorpen ge-edeld ofzo en dat ga je dan vergelijken met 2 dorpes van 3k die Il leone gratis edeld. Geweldig. Dit is niet met dubbele maten meten want volgens mij keurt niemand hier boostdorpjes goed. Ik niet, Sseg niet maar we vinden het wel belachelijk hypocriet dat juist jullie dit komen aanhalen hier. Het enige wat je weer doet is jezelf belachelijk maken.

Ga je dan volgende classic ook weer huilen dat niemand met je wilt spelen ? Dat komt door deze waardeloze posts van je. Probeer eens vrienden te maken in plaats van jezelf zo voor schut te zetten.
Auww dat is erg!
Ik boost en ik "krijg het te horen hoor" lijkt me vreselijke straf

Verder is : probeer eens vrienden te maken een slecht argument want jullie meten idd met 2 maten. wat Finalowner ook heeft gedaan, ze maakt hier zijn punt en jij probeert hem belachelijk te maken.. niet echt proffesioneel
 

DeletedUser75558

Guest
Holy shit, jij kan echt niet lezen. Quote mij waar ik boosten verdedig. Wie zegt dat er geen sancties zijn geweest ? Flex heeft het te horen gekregen hoor maar als jij denkt dat ik een heel account ga kicken omdat 1 van de spelers niet 1 maar 2 boost dorpjes had dan heb je het goed mis lol. Dat wij niet zoveel ODA hebben is gewoon goed omgaan met je clear. Dat wij van een ander niveau zijn dan jou is wel weer duidelijk.
De start van de classic heeft niks met skill te maken (van secondewerelden), dat is gewoon puur geluk met je ligging hebben, dat je niet ge b timed wordt enzo heb ik het dan over. Starten deden jullie ook al helemaal niet zo extreem goed, dus daar was je zeker niet de betere partij in. Jij gaat dus beweren dat als je maar gewoon steeds geluk hebt dat je omgeving niet kan b timen en gewoon zijn volle clear in zijn dorp laat staan je dan meer skills dan mij hebt, laat me niet lachen zeg.

Hahaha laat me niet lachen. Je recruiteerde zelfs viktor die je de huid vol schold vorige classic en ook al genoeg geinternd had tegen die tijd. Die yoyoyo heeft letterlijk 3m aan barbarendorpen ge-edeld ofzo en dat ga je dan vergelijken met 2 dorpes van 3k die Il leone gratis edeld. Geweldig. Dit is niet met dubbele maten meten want volgens mij keurt niemand hier boostdorpjes goed. Ik niet, Sseg niet maar we vinden het wel belachelijk hypocriet dat juist jullie dit komen aanhalen hier. Het enige wat je weer doet is jezelf belachelijk maken.

Ga je dan volgende classic ook weer huilen dat niemand met je wilt spelen ? Dat komt door deze waardeloze posts van je. Probeer eens vrienden te maken in plaats van jezelf zo voor schut te zetten.
Dit is volstrekt iets anders dan een oneerlijke start hebben op een classic, dat wat jij aanhaald was mid game. Haal dan btw niet ene yoyoyo aan, wat daar hadden wij echt helemaal niks mee, die fuseerde nog zelfs met jullie bg, dus verzin eens wat beters als je mij probeert te ontkrachten. Volgens mij ben jij jezelf behoorlijk belachelijk aan het maken, den enige die je verdedigen zijn wat circlejerkers van POEF, maar de rest van de community keurt jullie acties gewoon af hoor.

Het enige wat je doet is FOEI dat mag je niet meer doen, maar intussen vind je het heerlijk dat hij dit heeft gedaan, omdat je lekker een goede uitgangspositie hierdoor krijgt als stam.

Ben blij dat ik hier niet van gediend ben, want jij zegt dus, als ik gewoon gezegd had, ja boosten mag, het is jullie volledig recht om dat te doen, dat ik wel geliefd ben? Ga toch weg man, het enige wat je komt doen is een beetje andere nu beschuldigen die zogenaamd "hetzelfde" gedaan hebben en zo ermee weg te komen, not going to happen boy. Als dit de voorwaarde is om een persoon te worden waar mee gespeeld wil worden, dan hoef ik dat niet nee, want dan moet ik dus ook jou gaan verdedigen over de zogenaamde "sancties" die er vielen op flex.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75892

Guest
Lijkt vrij veel op wat ik vorige classic deed met GOUD.

Leer lezen, ik zeg toch ook dat ik ook niet iemand was die alles volgens de regels deed. Ik ging echter niet dingen doen die mij een ban zouden kunnen opleveren (dus voor die dubbellogs, want dat was als stam expres gedaan). Het gaat erom dat er wordt verdedigt op het feit dat ze aan het boosten zijn, daar heb ik dus best recht van spreken in, want boosten zou ik nooit doen en heb ik ook nog nooit gedaan.

Wil je de discussie werkelijk daarnaar verschuiven mijn lieve kleine Schizo? Want dan kan je net zo goed weer inpakken hoor. ;)
 
Reactiescore
1.094
Als ik dit had gedaan dan moest ik kosten wat het kost niet meer met hem spelen, omdat ik anders met boosters speel of er zelfs een ben, maar als de heilige boontjes van pre. het doen, dan mag het sowieso een keer en daarna wordt het door de vingers gezien. Stop met het meten van dubbele maten en doe er wat tegen, in plaats van je steeds proberen te verdedigen om het feit dat Leone niet laf aan het spelen is. Dat is jullie mentaliteit dus, toegeven maar niet actie ondernemen? Lijkt vrij veel op wat ik vorige classic deed met GOUD.

Als jij 1x met ~I~ defense had gestuurd naar je eigen stam vorige classic dan had ik daar echt niets van gezegd. Echter jullie hadden een triljoen BG's/ externe accounts. Die allemaal die 'OS buiten de stam regels' zaten te omzeilen of fungeerde als interns. Dat is ook gewoon dik boosten. Nu valt van alle mensen jij over het feit dat er ergens in een stam 1 of 2 dorpen zijn geinternd. Terwijl sommige van de accounts in ~I~ en GOUD een intern en of barbaren percentage had van tegen de 70% van de dorpen!! En dan zitten wij met 2 maten te meten :rolleyes:

Het feit dat je dit blijft herhalen:
te verdedigen om het feit dat Leone niet laf aan het spelen is

Terwijl ik - en ik speel geen eens CL14 - nu al 10x heb gelezen dat dit allang toegegeven is, en ze het zelf ook laf vinden.

Jij bent hier alleen maar om te bashen omdat je ditzelfde hebt gedaan of hebt toegestaan dus het in die zin oneerlijk vind. Maar je vergeet dat dat een factor 3000x groter en daarmee ook erger was.

Leer lezen, ik zeg toch ook dat ik ook niet iemand was die alles volgens de regels deed. Ik ging echter niet dingen doen die mij een ban zouden kunnen opleveren (dus voor die dubbellogs, want dat was als stam expres gedaan). Het gaat erom dat er wordt verdedigt op het feit dat ze aan het boosten zijn, daar heb ik dus best recht van spreken in, want boosten zou ik nooit doen en heb ik ook nog nooit gedaan.

Nee misschien heb jij geen dingen gedaan die een ban opleverde. Maar jou stamgenoten wel.
'Expresse' dubbelogs terwijl lennart helemaal niet wilde dat TBC barb ging. En alle kankerverwensingen die jou stamgenoten via net nieuw gestarte accountjes naar mijn stam stuurde.

Ik vind het correct dat je een hele stam aanspreekt op het feit dat er in de start gebruik is gemaakt van een boostaccount. Maar dan moet je ook doen aan zelfreflectie, maar je neemt dan nu niet die verantwoordelijkheid dat er wel acties zijn geweest die bans hebben opgeleverd. En die verantwoordelijkheid neem jij niet. Maar dan zelf hard roepen dat er met 2 maten gemeten wordt. Zie je hoe dat zwaar hypocriet is?

Dat jij nooit hebt geboost is natuurlijk ook de grootste onzin. De rol van ~I~ en WAU waren puur in de vorm van boosten, omdat ze A volledig in jullie safe lagen en B om de haverklap een invite kregen om weer 300 deff dorpen per account naar jullie stam te sturen.


Welke dan? Jullie hadden ook zo jullie du's, dat is toch echt heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan in start game accounts maken om later effe mee voor te edelen en te clearen, dat is pas de definitie van boosten en niet als je in late game je du's internt. Conclusie ik boost dus letterlijk nooit. Ik heb veel dingen gedaan in mijn tw carriere, maar boosten deed ik echt nooit aan.

Weet je wat de grap van de eeuw is? Dat jullie altijd maar met dubbele maten meten, als iemand het doet die in jou vriendenkring zit, dan probeer je zijn gedrag te verdedigen, maar als het een vijandig iemand is, dan probeer je hem op elke mogelijke manier kapot te maken.

Ik vind het hebben van 200 triljoen BGs met hun DU stammen ook een vorm van boosten in ieder geval op de manier waarop zij werden gebruikt. En dat was alleen maar hun DU's internen en barbarendorpen edelen, het liefst nog in het cluster van jullie tegenstander (Tim010). En ze werden geinvite als jullie weer een partij deff nodig hadden. Omdat jullie een workaround hadden gevonden op de 'OS buiten de stam' setting. ~I~ die gewoon intern percentages van 80% hebben (ik spreek dan over accounts van tegen de 600 dorpen)

Dat jij dus nu valt over een boost dorpje of 2 is dus gewoon lachwekkend. Helemaal omdat je vervolgens begint te zeuren over 2 maten meten.
 

DeletedUser75558

Guest
Wil je de discussie werkelijk daarnaar verschuiven mijn lieve kleine Schizo? Want dan kan je net zo goed weer inpakken hoor. ;)
Dit bedoel ik nou, in plaats van er serieus inhoudelijk om mij in te gaan, word ik meteen weer voor alles uitgemaakt zonder enige relevantie aan dit verhaal, dit gaat dan weer resulteren in een actie die gewoon weer vergeten wordt. Stop dan ook met jullie kinderachtige gedoe en ben eens blij dat ik er inhoudelijk op in ga.
 
Reactiescore
1.094
Dit is volstrekt iets anders dan een oneerlijke start hebben op een classic, dat wat jij aanhaald was mid game. Haal dan btw niet ene yoyoyo aan, wat daar hadden wij echt helemaal niks mee, die fuseerde nog zelfs met jullie bg, dus verzin eens wat beters als je mij probeert te ontkrachten.

Hoezo is dit verschillend dan? Hoezo mag je mid game wel boosten maar in de start niet? Vooral in de mate waarin dat gedaan werd door jullie BG ~I~ en jou stamgenoot fluffy? Zegt degene die het hardst loopt te roepen over 2 maten meten. Hahaha.


Yoyoyo werd geinternd door onze BG? Wat klets jij nou weer. Yoyoyo werd geinternd door CharlieChapelin. Dat was jou BG. Dat hebben de spelers van CharlieChapelin zelf gezegd overigens, dat ze yoyoyo internde. Staat ook gewoon in de top/flop spelers van afgelopen classic. Wil je aub even eerst de feiten nakijken voordat je iets komt roepen?
 

DeletedUser75558

Guest
Als jij 1x met ~I~ defense had gestuurd naar je eigen stam vorige classic dan had ik daar echt niets van gezegd. Echter jullie hadden een triljoen BG's/ externe accounts. Die allemaal die 'OS buiten de stam regels' zaten te omzeilen of fungeerde als interns. Dat is ook gewoon dik boosten. Nu valt van alle mensen jij over het feit dat er ergens in een stam 1 of 2 dorpen zijn geinternd. Terwijl sommige van de accounts in ~I~ en GOUD een intern en of barbaren percentage had van tegen de 70% van de dorpen!! En dan zitten wij met 2 maten te meten :rolleyes:

Het feit dat je dit blijft herhalen:


Terwijl ik - en ik speel geen eens CL14 - nu al 10x heb gelezen dat dit allang toegegeven is, en ze het zelf ook laf vinden.

Jij bent hier alleen maar om te bashen omdat je ditzelfde hebt gedaan of hebt toegestaan dus het in die zin oneerlijk vind. Maar je vergeet dat dat een factor 3000x groter en daarmee ook erger was.



Nee misschien heb jij geen dingen gedaan die een ban opleverde. Maar jou stamgenoten wel.
'Expresse' dubbelogs terwijl lennart helemaal niet wilde dat TBC barb ging. En alle kankerverwensingen die jou stamgenoten via net nieuw gestarte accountjes naar mijn stam stuurde.

Ik vind het correct dat je een hele stam aanspreekt op het feit dat er in de start gebruik is gemaakt van een boostaccount. Maar dan moet je ook doen aan zelfreflectie, maar je neemt dan nu niet die verantwoordelijkheid dat er wel acties zijn geweest die bans hebben opgeleverd. En die verantwoordelijkheid neem jij niet. Maar dan zelf hard roepen dat er met 2 maten gemeten wordt. Zie je hoe dat zwaar hypocriet is?

Dat jij nooit hebt geboost is natuurlijk ook de grootste onzin. De rol van ~I~ en WAU waren puur in de vorm van boosten, omdat ze A volledig in jullie safe lagen en B om de haverklap een invite kregen om weer 300 deff dorpen per account naar jullie stam te sturen.




Ik vind het hebben van 200 triljoen BGs met hun DU stammen ook een vorm van boosten in ieder geval op de manier waarop zij werden gebruikt. En dat was alleen maar hun DU's internen en barbarendorpen edelen, het liefst nog in het cluster van jullie tegenstander (Tim010). En ze werden geinvite als jullie weer een partij deff nodig hadden. Omdat jullie een workaround hadden gevonden op de 'OS buiten de stam' setting. ~I~ die gewoon intern percentages van 80% hebben (ik spreek dan over accounts van tegen de 600 dorpen)

Dat jij dus nu valt over een boost dorpje of 2 is dus gewoon lachwekkend. Helemaal omdat je vervolgens begint te zeuren over 2 maten meten.
Boosten is bannable, wat ik deed is geen boosten, dus ook niet bannable, logisch toch? Het kan worden bevonden als laf spel, wat ik toch zelf al 100x heb toegegeven dat dat zo is, maar wat leone doet is gewoon strict tegen de spelregels en wordt enkel foei tegen gezegd, wat valt er nou nog niet aan te begrijpen dat dit van hem en van mij totaal verschillende situaties zijn?

Als yoyo en dergelijke zulke boosters zijn, waarom liet je hem dan meespelen met je bg en waarom beëindigde je dan niet jullie bg puur om het feit dat een booster samenwerkt met je bg stam. Kortom als je zo gaat beredeneren boosten jullie dus ook.

Hoezo is dit verschillend dan? Hoezo mag je mid game wel boosten maar in de start niet? Vooral in de mate waarin dat gedaan werd door jullie BG ~I~ en jou stamgenoot fluffy? Zegt degene die het hardst loopt te roepen over 2 maten meten. Hahaha.


Yoyoyo werd geinternd door onze BG? Wat klets jij nou weer. Yoyoyo werd geinternd door CharlieChapelin. Dat was jou BG. Dat hebben de spelers van CharlieChapelin zelf gezegd overigens, dat ze yoyoyo internde. Staat ook gewoon in de top/flop spelers van afgelopen classic. Wil je aub even eerst de feiten nakijken voordat je iets komt roepen?
Weet je wel wat boosten betekent, jij bent de enige die de bg van GOUD als boosten bestempeld. In de regeling van tribalwars is dit totaal geen boosten en wat leone doet is dus exact de definitie van boosten. Je wilt hiermee dus zeggen dat elke du die je hebt een boostaccount is en je dus gebanned moet worden, dan moeten jullie ook een ban krijgen toch?

https://gyazo.com/5741c168e9f86d43d2fc6a8e0f9592d2

Stop nou maar met liegen.
 

DeletedUser75892

Guest
Dit bedoel ik nou, in plaats van er serieus inhoudelijk om mij in te gaan, word ik meteen weer voor alles uitgemaakt zonder enige relevantie aan dit verhaal, dit gaat dan weer resulteren in een actie die gewoon weer vergeten wordt. Stop dan ook met jullie kinderachtige gedoe en ben eens blij dat ik er inhoudelijk op in ga.

Jij begint zelf over POEF, GOUD en Cl13? Begrijpend lezen was je grootste probleem op school toch? :D
 
Reactiescore
1.049
Dit bedoel ik nou, in plaats van er serieus inhoudelijk om mij in te gaan, word ik meteen weer voor alles uitgemaakt zonder enige relevantie aan dit verhaal, dit gaat dan weer resulteren in een actie die gewoon weer vergeten wordt. Stop dan ook met jullie kinderachtige gedoe en ben eens blij dat ik er inhoudelijk op in ga.
Ik bem t op redelijk wat punten met je eens.. maar k moet zeggen, vond em wel goed o_O
even wat symptonen:
-waan
-onrealistisch
-chaotish
-werk relatie zelfverzorging ligt onder nivo
-onsamenhanged en tegenstrijdige spraak
wie heeft deze ooit opgezocht :D
 

DeletedUser75892

Guest
Boosten is bannable, wat ik deed is geen boosten, dus ook niet bannable, logisch toch?

Bruuh, je hebt tegen mij zelf toegegeven dat je een account had dat je bespeelde op 3g/4g en een account dat je bespeelde via Wifi.
Dat is 100% banable. :D

Kijk Paultje je hebt een punt dat boosten laf en laaghartig is. Heeft Premade al uitgebreid toegegeven en zich geëxcusseerd. Het enige wat je vergeet is dat jij de laatste bent die mensen zou mogen wijzen op zo'n praktijken. Je blijft bashen over zaken die je zelf ook gedaan hebt en zeurt dan over 2 maten en gewichten en circlejerks. Komop man, zo dom ben je ook niet. :D
 
Reactiescore
1.094
Auww dat is erg!
Ik boost en ik "krijg het te horen hoor" lijkt me vreselijke straf

Verder is : probeer eens vrienden te maken een slecht argument want jullie meten idd met 2 maten. wat Finalowner ook heeft gedaan, ze maakt hier zijn punt en jij probeert hem belachelijk te maken.. niet echt proffesioneel

Degene die hier met 2 maten zit te meten is finalowner. Leider van GOUD, die BG had met elke stam die ook maar een beetje een internpercentage richting de 70% had. En zelf ook stamgenoten hadden die rustig die richting opkwamen.

Als yoyo en dergelijke zulke boosters zijn, waarom liet je hem dan meespelen met je bg en waarom beëindigde je dan niet jullie bg puur om het feit dat een booster samenwerkt met je bg stam.

Jij kletst echt volledig uit je nek zeg. Yoyoyo zat in ~I~ dat was JOU bg. Niet die van platy. Sterker nog het was dus de intern van CharlieChapelin, wat ik in de vorige post ook al zei. Jullie BG, en vijand van zowel Platy als ons....



Gast. @benjamind heeft zelf gezegd dat ze Yoyoyo internde. Dat is de speler van CharlieChapelin zelf. Dus stop jezelf voor schut te zetten.
http://nl.twstats.com/nlc1/index.ph...d=487881557&type=gain&oldplayer=2201297&pn=-1

155 dorpen in 6 dagen tijd met een dikke ODA boost erbij op de eerste dag omdat ze ODA gingen faken. Uitgebreid beschreven in dit topic https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/einde-wereld-awards.198160/page-5 en volgens mij ook in een paar andere.

En ik heb als ik vanavond thuis ben ook nog de PM's van charlie die zeggen dat ze yoyoyo internen.

Wie zit hier te liegen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.167
De start van de classic heeft niks met skill te maken (van secondewerelden), dat is gewoon puur geluk met je ligging hebben, dat je niet ge b timed wordt enzo heb ik het dan over.

Heeft alles met skills te maken. Tuurlijk hangt je ligging van je startkeuze af, maar dan moet je wel de juiste startkeuze maken. Ik zie genoeg spelers om mij heen die een AH rush doen en daarin volledig falen.

Starten deden jullie ook al helemaal niet zo extreem goed, dus daar was je zeker niet de betere partij in.

Wat is dit voor een onzin dan? Dat de spelers van Pre. niet de hele tijd top 5 hebben gestaan in de start is toch helemaal niet erg? Ik weet zeker dat elk account de juiste keuze heeft gemaakt qua starten. Dit is uiteindelijk ook wel terug te zien op de ranglijst.
.
 
Bovenaan