Top/Flop stammen

Reactiescore
510
Als je wordt geedeld, vind ik dat gerekt ja
 
Reactiescore
510
Noop
 

DeletedUser75558

Guest
en dan nog -24% geluk meekrijgen als kata'er, wat een wereld :eek:
 
Reactiescore
1.165
Al die easy targets voor Pre. ook. Benieuwd hoelang het duurt voor de volgende intern beschuldiging komt :)
 

DeletedUser77658

Guest
Kan je dit aangeven aan support wegens "boosten"??? :p:p:p;)
1 of 2 (zelfs al te veel) boostdorpjes zeg ik nog ja tegen, vanaf 2 à 3 ga je echt te ver.o_O
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
1.165
Pre gaat zeker lekker. Met 5 man in de top 7. Niet verkeerd als je het mij vraagt. Er zijn premades die het slechter hebben gedaan.
 
Reactiescore
510
Omdat een account boost accounts heeft een hele stam afschrijven.
Ze hebben Gwn de nummer 1 ODA.
 

DeletedUser74552

Guest
Kan je dit aangeven aan support wegens "boosten"??? :p:p:p;)
1 of 2 (zelfs al te veel) boostdorpjes zeg ik nog ja tegen, vanaf 2 à 3 ga je echt te ver.o_O

1 keer vreemd gaan kan ik nog wel door de vingers zien, 2 of 3 keer dan kan je toch echt je spullen pakken. :rolleyes:

On a serious note, ik wist er maar van 1 en dat was een gestopt speler dus zag ik niet als boost account. Technisch gezien keur ik alles af dus.
 

DeletedUser78369

Guest
Omdat een account boost accounts heeft een hele stam afschrijven.
Ze hebben Gwn de nummer 1 ODA.

Dat allemaal dankzij de rank 2 binnen de stam met zijn 35K ODA.

De rest mag blij zijn als ze de 3K ODA aan tikken met minimaal 3-4 dorpen is dat gewoon een zeer duidelijke indicatie, met in je achterhoofd houdende het feit dat er geboost is en word binnen Pre.

Zeg ook niet dat alle spelers in Pre. weg gaan vallen maar minstens 4 accounts zie ik wel wegvallen bij de eerst tegenslag.
 

DeletedUser74552

Guest
Maar ken je premades die het slechter gedaan hebben met 'boost accounts'?

Premade valt nog wel weg :).

Dat allemaal dankzij de rank 2 binnen de stam met zijn 35K ODA.

De rest mag blij zijn als ze de 3K ODA aan tikken met minimaal 3-4 dorpen is dat gewoon een zeer duidelijke indicatie, met in je achterhoofd houdende het feit dat er geboost is en word binnen Pre.

Zeg ook niet dat alle speler in Pre. weg gaan vallen maar minstens 4 accounts zie ik wel wegvallen bij de eerst tegenslag.

Jonge laat me niet lachen, de vorige classic was je nog voor het eind van de maand uitgespeeld. Terwijl minstens er spelers op 3 accounts van Pre. zitten die de wereld gewonnen hebben. Wie ben jij om te zeggen dat er 4 accounts weg gaan vallen bij incs ?
 

DeletedUser78369

Guest
Wie ben jij om te zeggen dat er 4 accounts weg gaan vallen bij incs ?

Iemand met teveel vrije tijd die niets beters te doen heeft dan op het AF posten, net zoals jou ;).

Tevens zei ik niet bij inc's en weet ik dondersgoed wie er op welke accounts spelen <3.

@Fatality.
100% Mee eens!!!
 
Reactiescore
510
Clears leveren voor de stam is ook een manier van groeien, dat hoeft niet enkel boosts te suggereren.
 
Bovenaan