Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Maar Tai Chi, jij bent serieus degene die commentaar heeft op het boosten?

Want jij zat vorige classic in die CnO. stammencomplex met 10-15 accounts over 2 a 3 stammen.

Jullie waren toch ook die gasten die het verstandig vonden om allemaal elkaar te internen om heel early game al een super account van 500k te krijgen. Om vervolgens allemaal kei hard denied te worden overal, en daarna ook weggespeeld te worden.
 

DeletedUser75558

Guest
Clears leveren voor de stam is ook een manier van groeien, dat hoeft niet enkel boosts te suggereren.
Jonge toch, als iemand alles voor je cleared en vooredelt, dan is dat toch duidelijk triest spel en mag toch nooit getolereerd worden, als jij hier achter staat dan verdien je het echt niet om te winnen überhaupt inderdaad. Dan nog spelers kicken van een account om de meest trieste reden die ik ken, kom op zeg, hebben jullie je spelers wel onder controle?
 

DeletedUser78369

Guest
Clears leveren voor de stam is ook een manier van groeien, dat hoeft niet enkel boosts te suggereren.

De evenementen omtrent Pre. spreken niet in hun voordeel, maar ik laat mijn graag verassen.

Wel verbaast dat deze 'goede' spelers met zoveel 'ervaring' boost-accounts of stamclears nodig hebben in het begin van de wereld om ver te geraken :/.

Maar Tai Chi, jij bent serieus degene die commentaar heeft op het boosten?

Want jij zat vorige classic in die CnO. stammencomplex met 10-15 accounts over 2 a 3 stammen.

Jullie waren toch ook die gasten die het verstandig vonden om allemaal elkaar te internen om heel early game al een super account van 500k te krijgen. Om vervolgens allemaal kei hard denied te worden overal, en daarna ook weggespeeld te worden.

Klopt helemaal, ter mijn verdediging was ik wel gestopt tegen die tijd :). Werd dan ook internt en heb over het verdere verloop vrij weinig te zeggen en of niet meegemaakt.
 
Reactiescore
1.167
Jonge toch, als iemand alles voor je cleared en vooredelt, dan is dat toch duidelijk triest spel en mag toch nooit getolereerd worden, als jij hier achter staat dan verdien je het echt niet om te winnen überhaupt inderdaad. Dan nog spelers kicken van een account om de meest trieste reden die ik ken, kom op zeg, hebben jullie je spelers wel onder controle?

Leer even lezen...

Overigens gebeurt boosten elke wereld. Tuurlijk blijft het laag spel, net zoals pp gebruik. Accepteer het en ga door. In de meeste gevallen haken de boosters toch wel af.

Ben wel benieuwd hoe die tai chi chinees weet welke accounts er gaan vallen en wie waar speelt :)
 
Reactiescore
1.094
Kan me ook nog wel herrineren dat jij eerst in die stam van Pindalex zat, maar dat je ging overstappen naar CnO of OnC, en dat je daarna gelijk Pindalex met hun ging aanvallen.
 

DeletedUser74552

Guest
Als je uberhaupt boostaccounts gebruikt vind ik dat je de wereldwinst verre van verdiend. Leer tw spelen zoals het hoort of begin lekker op de casual wereld.

Oh want als je 2 of 3 dorpjes internd op het begin, is de wereld winnen ineens geen prestatie meer. Wat een grote kolder. Alsof je na 3 interns wereldwinst in de schoot geworpen krijgt, er zal alsnog gedeft en geoffed moeten worden samen met heel wat uurtjes aan tijd die er in gaan. Als we net als GOUD vorige classic alleen maar zouden internen, geef ik je gelijk maar dat zal nooit aan de orde. Daarnaast gaat het binnen premade maar om 1 account en dat is gelijk in de kiem gesmoord toen ik erachter kwam. 1 van de 5 accounts. De rest heeft gewoon zoals het hoort gevochten voor zijn dorpjes.
 

DeletedUser78369

Guest
Kan me ook nog wel herrineren dat jij eerst in die stam van Pindalex zat, maar dat je ging overstappen naar CnO of OnC, en dat je daarna gelijk Pindalex met hun ging aanvallen.

Dit had een zeer duidelijke reden die ik toen der tijd aan de desbetreffende spelers zeer gefundeerd heb uit gelegd.

Wel benieuwd waarom je het zo op de man speelt? Heb ik een nieuw fan :D?
 

DeletedUser75558

Guest
Leer even lezen...

Overigens gebeurt boosten elke wereld. Tuurlijk blijft het laag spel, net zoals pp gebruik. Accepteer het en ga door. In de meeste gevallen haken de boosters toch wel af.

Ben wel benieuwd hoe die tai chi chinees weet welke accounts er gaan vallen en wie waar speelt :)
Dus nu ga je het zelfs goedkeuren, door te zeggen dat meerdere het doen. Ik dacht dat jullie altijd waren van het als je gekata'ed wordt, doe je dat dan niet zelf ook. Of ga je daar weer met dubbele maten meten? Boosten is nooit goed.

Ik snap dat jullie iedereen van POEF erbij gaan halen om je effe te backen, maar dat gaat in deze case echt niet lukken, het boeit niks of tai het ook gedaan heeft of niet, het gaat er nu om dat leone het doet en die hoort toch juist het goede voorbeeld te geven, zeker omdat die in een premade zit van die zich voor willen doen als de beste aanwezige groep.
 

DeletedUser78369

Guest
Leer even lezen...

Overigens gebeurt boosten elke wereld. Tuurlijk blijft het laag spel, net zoals pp gebruik. Accepteer het en ga door. In de meeste gevallen haken de boosters toch wel af.

Ben wel benieuwd hoe die tai chi chinees weet welke accounts er gaan vallen en wie waar speelt :)

Doordat het toch al wel duidelijk was dat er binnen Pre. niet zo nauw gedaan is en word met het sturen van printscreen van de stamchat naar andere ;).

@finalowner3
Fyi ik heb niet geboost <3 ;)
 
Reactiescore
510
Jonge toch, als iemand alles voor je cleared en vooredelt, dan is dat toch duidelijk triest spel en mag toch nooit getolereerd worden, als jij hier achter staat dan verdien je het echt niet om te winnen überhaupt inderdaad. Dan nog spelers kicken van een account om de meest trieste reden die ik ken, kom op zeg, hebben jullie je spelers wel onder controle?
Je zit toch in een stam op dit soort dingen voor elkaar te dien, of ben ik gek.
Samenwerken is iets anders dan triest spel.
 

DeletedUser75558

Guest
Je zit toch in een stam op dit soort dingen voor elkaar te dien, of ben ik gek.
Samenwerken is iets anders dan triest spel.
Gast ben je nou werkelijk zo naïef? Er wordt toch duidelijk door buitenaf voor ze gecleared of ge edelt en niet door stamhulp. Maar fijn dat je dit nu zegt, want dan heeft GOUD niet aan triest spel gedaan bedankt.
 
Reactiescore
1.167
Dus nu ga je het zelfs goedkeuren, door te zeggen dat meerdere het doen. Ik dacht dat jullie altijd waren van het als je gekata'ed wordt, doe je dat dan niet zelf ook. Of ga je daar weer met dubbele maten meten? Boosten is nooit goed.

Lezen is echt moeilijk he? Ik zeg nergens dat ik het goedkeur, noch verdedig ik boosten. Het enige wat ik zeg is dat het elke wereld weer gebeurt en dat ik het accepteer. Ondanks dat ik het laag spel vind..
 

DeletedUser75558

Guest
Lezen is echt moeilijk he? Ik zeg nergens dat ik het goedkeur, noch verdedig ik boosten. Het enige wat ik zeg is dat het elke wereld weer gebeurt en dat ik het accepteer. Ondanks dat ik het laag spel vind..
Je zegt duidelijk "boosten gebeurd op elke wereld", dan moet jij toch effe je eigen tekst leren lezen, want je zegt het echt duidelijk. Dit is vast weer logica die ik niet kan begrijpen, maar goed het zal wel.
 
Reactiescore
1.167
Je zegt duidelijk "boosten gebeurd op elke wereld", dan moet jij toch effe je eigen tekst leren lezen, want je zegt het echt duidelijk. Dit is vast weer logica die ik niet kan begrijpen, maar goed het zal wel.

Dat lees je inderdaad goed, ik zeg het zelfs in beide posts! Lees dan de rest van de zin ook even.
 

DeletedUser78369

Guest
aarnaast gaat het binnen premade maar om 1 account en dat is gelijk in de kiem gesmoord toen ik erachter kwam.

Wel grappig dat er nog steeds 3K dorpen bij komen zonder het verkrijgen van ODA. Zal wel gecleart worden door zijn MB's zeker o_O:eek:.
 

DeletedUser75558

Guest
Wel grappig dat er nog steeds 3K dorpen bij komen zonder het verkrijgen van ODA. Zal wel gecleart worden door zijn MB's zeker o_O:eek:.

Dit dus, maar de tegenstanders hebben vast hun troepen wel weer weggestuurd, zoals flex steeds beweerd:p
 

DeletedUser74552

Guest
Wel grappig dat er nog steeds 3K dorpen bij komen zonder het verkrijgen van ODA. Zal wel gecleart worden door zijn MB's zeker o_O:eek:.

Dit dus, maar de tegenstanders hebben vast hun troepen wel weer weggestuurd, zoals flex steeds beweerd:p

Ik snap dat jullie graag hadden gezien dat we per ge-edeld dorpje volle clears doodliepen, helaas voor jullie is dit niet het geval. Off clearen kost niet zoveel oda en sommige spelers zijn nog aan het farmen waardoor een stuk al weg is. Deze situatie is echt niet zo vreemd. Als jullie hoger ODA hebben met minder ge-edelde dorpen zegt dat meer over jullie skills dan over de onze.
 

DeletedUser78369

Guest
Als jullie hoger ODA hebben met minder ge-edelde dorpen zegt dat meer over jullie skills dan over de onze.

Straks zijn we weer terug bij het ontkennen van het überhaupt te hebben geboost.

Dit zaakje stinkt ;), stiekem weet je dat zelf ook echt wel.
 
Reactiescore
1.019
Of over jullie geluk. De een moet er meer moeite voor doen dan de ander, dat zie je bijvoorbeeld ook aan echoes die dan een stuk meer moeite moeten doen voor hun dorpjes.
 
Bovenaan