[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74597

Guest
Voor ik ht vergeet voor morgen 20.00 (zal niet hoor )geef ik Game mijn zoete kleur
 

DeletedUser74966

Guest
Oke, bij deze is Time voor mij compleet goedje aangezien hij 2x op wolf heeft gestemd. Dag 2 op Castiel en dag 4 op Vic die toen lynch was. Helaas vandaag wel op Bucks... Castiel heeft daarnaast voor zover bekend alleen maar op goedjes gestemd en Time zit ook in dat rijtje.

Wat me wel opvalt is dat WBJ na het invallen ook alleen nog maar op goedjes heeft gestemd. Laila en Bucks. Ik twijfel half aan het verhaal van het burger zijn van Sander en WBJ, al denk ik dat de spelleiding wel had ingegrepen als ze misbruik hadden gemaakt van een uitspraak van hun dus daar durf ik dan nog wel op te wedden.

Jessica heeft nu ook Vic en Castiel eruit gestemd. Dus die weet ik ook zeker als goedje.

Dan blijven DZ, Dirk en Snicker over.

Snicker heeft een jagerclaim staan, maar stemt vandaag niet terwijl hij zegt Bucks goedje te vinden. Dat valt me nogal op. Waar ik dan op gok bij hem is dat hij infectie of lieveling is.

Ik zie graag nog de claim van de laatste gebroeder trouwens. Dan hebben we iemand meer om af te strepen.
 
Reactiescore
2.193
Snickers333
jager claim, niemand heeft dit geclaimd en dat spreekt in zijn voordeel maar ik heb een rare smaak van wat hij hier neerzet. Daardoor zet ik de mogelijkheid van een wolf met jager claim niet aan de kant.

sander14
Naar mijn mening is hij een slechtje en wel om de volgende reden. Toen victorious lynch werd probeerde hij heres te lynchen. Nou kan dit natuurlijk uitlokken zijn en dat weet ik ook wel maar dit kan net zo goed een cover zijn om te polsen of de stemming omgedraaid kon worden. Daarna komt de levensheks claim, en dan switched hij naar heres terug. Normaal logisch maar het lijkt me f gezien als opgezet spel.

Dan net, hij verdenkt castiel maar toch stemt hij met mij mee. Daarna vraagt hij een paar keer de mening van andere over castiel maar toen de stemming naar castiel aan het gaan was hield hij zijn stem op heres.

DemocratischeZwijmelaars
Gijs is best wel druk zo te zien, heeft ook van te voren aangegeven dat hij veel moest werken. hij zet vroeg in de dag zijn lynch stem op victorious en is er tijdens de dl niet. Dit is veel te riskant en daarom acht ik hem goedje.

WatBlaasJeInMijnOor
Zat vol op victorious, als je net komt vervangen dan ga je niet zo hard op je medewolf.

Timeforplanb
Kapsones alles

GaMe
Doodsheks, klaar.

Jessicavd
Do, ook duidelijk.
 

DeletedUser74966

Guest
Inactiviteitsdode:

dirk-janusIV valt dood, hij was..
Gebroeder

@sander14 @.TimeforplanB @GaMeBr3AKeR yeh, moest alleen ff wachten op Duncan zijn goedkeuring, die is sloom :D
Daar gaat iig de gebroeder XD

Thanks :)

Bij deze wil ik je dan volgen Time. Ik denk dat Sander wat meer kans heeft op het wolf zijn dan WBJ. Eens zien wat dat vannacht brengt.

Trouwens, je kunt het 'je kunt kiezen uit burger of burger' ook opvatten als dat je gewoon burger wordt WBJ en niet per se omdat iemand anders ook tegelijk vervangen werd. Kan zomaar dat Sander al eerder of nog later was gevraagd en jij gewoon voor jouw speler was gekozen als vv.

Ik neem trouwens aan dat ook jij Burger claimt Time?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Daar gaat iig de gebroeder XD

Thanks :)

Bij deze wil ik je dan volgen Time. Ik denk dat Sander wat meer kans heeft op het wolf zijn dan WBJ. Eens zien wat dat vannacht brengt.

Trouwens, je kunt het 'je kunt kiezen uit burger of burger' ook opvatten als dat je gewoon burger wordt WBJ en niet per se omdat iemand anders ook tegelijk vervangen werd. Kan zomaar dat Sander al eerder of nog later was gevraagd en jij gewoon voor jouw speler was gekozen als vv.

Ik neem trouwens aan dat ook jij Burger claimt Time?

Kan ook, maar ik denk het niet. Sander kan opzich wel geïnfecteerd zijn tho, dat zou in ieder geval het stemgedrag verklaren, maar het lijkt me erg sterk dat OG een beginwolf was. Zeker gezien Vic random een theorie op hem maakte.
 
Reactiescore
2.193
Daar gaat iig de gebroeder XD

Thanks :)

Bij deze wil ik je dan volgen Time. Ik denk dat Sander wat meer kans heeft op het wolf zijn dan WBJ. Eens zien wat dat vannacht brengt.

Trouwens, je kunt het 'je kunt kiezen uit burger of burger' ook opvatten als dat je gewoon burger wordt WBJ en niet per se omdat iemand anders ook tegelijk vervangen werd. Kan zomaar dat Sander al eerder of nog later was gevraagd en jij gewoon voor jouw speler was gekozen als vv.

Ik neem trouwens aan dat ook jij Burger claimt Time?

Nope ik claimde al speciaaltje. Houd je vast game want deze zie jij sowieso niet aankomen. Ik claim slet.
 

DeletedUser72524

Guest
Snickers333
jager claim, niemand heeft dit geclaimd en dat spreekt in zijn voordeel maar ik heb een rare smaak van wat hij hier neerzet. Daardoor zet ik de mogelijkheid van een wolf met jager claim niet aan de kant.

sander14
Naar mijn mening is hij een slechtje en wel om de volgende reden. Toen victorious lynch werd probeerde hij heres te lynchen. Nou kan dit natuurlijk uitlokken zijn en dat weet ik ook wel maar dit kan net zo goed een cover zijn om te polsen of de stemming omgedraaid kon worden. Daarna komt de levensheks claim, en dan switched hij naar heres terug. Normaal logisch maar het lijkt me f gezien als opgezet spel.

Dan net, hij verdenkt castiel maar toch stemt hij met mij mee. Daarna vraagt hij een paar keer de mening van andere over castiel maar toen de stemming naar castiel aan het gaan was hield hij zijn stem op heres.

DemocratischeZwijmelaars
Gijs is best wel druk zo te zien, heeft ook van te voren aangegeven dat hij veel moest werken. hij zet vroeg in de dag zijn lynch stem op victorious en is er tijdens de dl niet. Dit is veel te riskant en daarom acht ik hem goedje.

WatBlaasJeInMijnOor
Zat vol op victorious, als je net komt vervangen dan ga je niet zo hard op je medewolf.

Timeforplanb
Kapsones alles

GaMe
Doodsheks, klaar.

Jessicavd
Do, ook duidelijk.

Aah ik durfde vandaag niet te switchen, omdat gisteren het switchede bijna zorgde dat er een infectiewolf bleef leven.
 

DeletedUser74966

Guest
Lekker wakker DZ.

@Heres20BucksKillMe kun je geen likes meer geven aub? Het kan namelijk zijn dat je rolleninfo hebt. Ik hoef niet via jou likes hints te krijgen over wie wat is :s

En @.TimeforplanB gek genoeg geloof ik hem. Gewoon omdat het zo absurd gek is dat een wolf die claim niet eens zou maken o_O

Ik denk dat we ook bij sander moeten zoeken.
 

DeletedUser74966

Guest
Waarom zou een wolf deze claim niet maken? Het is niet zo dat ik me kan bewijzen.
Iknow, maar ik heb eerder laten zien dat ik claims niet zomaar geloof (ART, Tigor, Vic, Castiel) en zeker niet als ze dubbel zijn. Ondanks die info claim je slet. Ik geloof niet dat een wolf dat zou doen lol :p
 
Bovenaan