[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74966

Guest
Castiel, is tot nu toe goed bezig :)

Ik heb van hem tot nu toe de beste indruk. Lijkt dat hij goed op zoek en dan waarschijnlijk goedje is.
 

DeletedUser74005

Guest
Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst is dit wat ik momenteel over deze spelers kan vertellen. Toevoegingen?

Oftewel je verdenkt niemand en ziet de actieve posters als goedjes? Dit kan betekenen dat je óf een wolfje bent, dat moeite heeft met het verdenken van andere spelers, maar je wel wilt doen alsof je heel veel toevoegt (door zo'n post te maken), óf je vindt momenteel niemand verdacht en vindt dat alle actieve spelers oprecht overkomen. Ik weet niet precies meer hoe jij altijd speelde, dus das het moeilijke, maar voor een 'ervaren' speler is dit een behoorlijk verdachte post.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil best zeggen dat ik gebroeder ben. Mij is verteld dat dat een goedje is. Niks meer dan een burger. Niet netwerken. Dus nee, mij wordt niks ingefluisterd.

Daarnaast is het zo dat de verwachtingen op mij nu te hoog gespannen zijn. Ja, ik heb vorig potje goed gespeeld, maar dat had heel anders gelopen als Hope er niet uit was gegaan. De druk is te hoog voor mij. Vandaar dat ik nu ook mijn rol al bekend maak.

Onnodige claim dit imo, nog niemand had op jou gestemd. Maar goed..

Ik ga nooit een fan zijn van posts aanpassen in WvW. Het is gewoon te makkelijk om je sporen te wissen oid.
Dacht dat het vroeger gewoonweg not done was om je posts aan te passen, weet wel dat ik er vaak voor onder mijn voeten heb gekregen, maargoed.

Het was ook not-done, maar dingen bij WvW zijn best wel veranderd.

Je gaf zelf aan dat je de vorige ronde niet meegelezen had. Je zei nog; 'nog een voordeel van het stemtopic, zo hoef ik als spelleider niet mee te lezen! ^^'. Hier verdraai je dus de waarheid :p

Ik heb 'niet zo goed' meegelezen, maar hier en daar wel een pagina gelezen. En dan nog, ik zie de stemmen toch? ;)

#211, hoe kun je dat nou vergeten zijn? :(

Nou, euhm, makkelijk? Als ik toch van iedereen zou moeten gaan onthouden wanneer ze zijn gestart xD

Minder sterk? Hoe durf je!

Nee maar waarom zie jij Yankee momenteel als een goedje? In welp opzicht speelt zij anders dan anders? Ja, ze speelt kalm, maar dat deed ze vorige ronde toen ze wolf was ook. Toen benadrukte ze dat zelfs meerdere malen.

Zij speelt niet anders in een opzicht, maar ik heb op dit moment wel een goed gevoel bij haar, komt niet door een bepaalde post van Yankee.

Daarnaast snap ik je verdenking naar Fam niet. (ook al is tijdens het opstellen van deze post een claim van haar kant gekomen, maar had dit voor een groot deel al eerder getypt :() Als wolf zou ze door haar medeslechtjes toch wel op de vingers getikt worden, wanneer ze zo praat over de groene stemmen. Op de manier waarop ze bezig was, zorgt ze er alleen maar voor dat men haar minder vertrouwt en zij het item niet krijgt, terwijl ze als slechtje dat item dolgraag zou willen krijgen. Daarnaast zie ik niet in welk opzicht ze anders speelt dan afgelopen ronde.

Item dus niet geven aan Fam vandaag, want zij wordt gewelpt..

Er bestaat natuurlijk altijd dat er geen medewolf online was, tót het moment dat ze zei het toch wel te willen. Dat zou dan het moment zijn geweest dat ze door haar medeslechtjes op haar vingers wordt getikt.
Ik heb het idee dat ze wat feller was. Ervanuitgaande dat haar claim klopt (en anders merken/horen we het vanzelf wel) gaat het alleen niet meer op.

Toch blijven die stemmen, en zeker die zonder onderbouwing op Castiel zeer verdacht. Simpelweg omdat het een naam is die lang weg is geweest. Wat is zijn laatste potje geweest. Iemand noemde het al vastgeroest. Ik blijf dat toch verdacht of dom vinden, sorry.

Er is niemand geweest die een stem op hem heeft gezet, nog voordat Castiel z'n eerste post heeft geplaatst. Maar z'n posts zijn gewoon goed en ik was het er ook wel mee eens.

Castiel trouwens. Ik ben het niet eens met de redeneringen van Capri, dus daarom gaat mijn stem niet naar haar. Tigor is daarnaast nog niet echt actief.

En je raadde mij eerder nog aan aan mensen? :p (of was dat iemand anders?)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oftewel je verdenkt niemand en ziet de actieve posters als goedjes? Dit kan betekenen dat je óf een wolfje bent, dat moeite heeft met het verdenken van andere spelers, maar je wel wilt doen alsof je heel veel toevoegt (door zo'n post te maken), óf je vindt momenteel niemand verdacht en vindt dat alle actieve spelers oprecht overkomen. Ik weet niet precies meer hoe jij altijd speelde, dus das het moeilijke, maar voor een 'ervaren' speler is dit een behoorlijk verdachte post.

Vind jij dan al wel iemand verdacht, DZ?
 

DeletedUser78562

Guest
Zoals ik in mijn eerste post al had aangegeven, had ik niet verwacht dat het potje nu al van start zou gaan. Simpelweg omdat Netsky geen tijd had en het mij nog niet duidelijk was geworden dat Hope zijn plek ik zou nemen. Wat natuurlijk heel fijn is, omdat het wel doorloopt nu. Maar goed, het is begonnen en ik vind wvw leuk. Maar er zijn gewoon rollen die ik niet ken, niet beheers en waarbij ik dus nog fouten maak, waar ik weer van leer. Dat is de enige manier om wvw te leren.
Bovendien voelde ik de druk van het gezaag van Castiel. Iemand die hier binnenkomt vallen en waarvan iedereen van mij, na het vorige potje, verwacht dat ik hem meteen ken en doorgrond. Zo werkt het bij fam niet. Nogmaals, ik moet me op dingen voorbereiden, om minder stress te hebben. Dat is voor mij een leerproces. Ik kan dit enkel leren door veel te spelen. Dat ik het kan leren heb ik duidelijk gemaakt in het vorige potje. Niet iedereen kent Castiel. Daarom snap ik ook niet dat SC hem steunt want SC speelt ook nog niet zolang.

Daarnaast wordt er door mensen die mij kennen gezegd dat ik vandaag raar speel, dat ik counter, of weet ik veel wat. Ik doe niet anders dan anders. Ik counter heel vaak. Hoe kan er nu gezegd worden dat dat niet mijn speelstijl is. Ook verdacht dus. Dan al die meelopers op Castiel, ik houd er niet van. Stelletje wolven die samenklieken, ik weet het niet. En ik heb al uitgelegd waarom ik over dat event heb heengelezen. Deze ronde start voor mij onvoorbereid. Onverwachts. Middenin de nacht. Dus ja, dan is mijn start hectisch, onvoorbereid en niet goed. Ik heb het zelf al verpest door onwetendheid, is niet anders. Wil niet zeggen dat ik er uit wil, maar is het zo, dan zij het zo.

Ik merk dat je het verdacht vindt dat zo velen stemmen op castiel, ik dus ook. Ik heb hem de groene stem gegeven omwille van het feit dat hij ook meteen goede verdenkingen en redeneringen plaatst. Wat ik dus een wolf niet meteen zie doen als het spel begint. Trouwens ik vind je niet verdacht op dit moment.
 

DeletedUser17472

Guest
Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst is dit wat ik momenteel over deze spelers kan vertellen. Toevoegingen?

Castiel zaait in mijn ogen enkel verwarring. Sorry, ik snap niet dat iedereen zo blindelings op hem kan vertrouwen

en met dat je anders speelt , doel ik op de vorige ronde dat je op iemand zn post reageert. en duidelijk maakt waarom je hem/haar verdenkt.
Dat was pas nadat Hope eruit was, daarvoor echt niet. Dat heeft me dagelijks minimaal 3 uur gekost. Dat gaat niet zonder voorbereiding zoals nu.

Domme stem op mij Heres. Je had echt terug moeten lezen.
 

DeletedUser74005

Guest
Vind jij dan al wel iemand verdacht, DZ?

Ja. Jij hebt nog niet je redeneringen toegelicht, maar voor nu vind ik jou verdenkingen op Fam en Jessica niet logisch. Het komt bij mij over als 'verdenken om te verdenken'.

Daarnaast vind ik het lijstje van Victorious opvallend, maar moeilijk in te schatten omdat hij zolang niet mee gedaan heeft. Hij benoemt letterlijk iedereen als goed en 'twijfelt' hoogstens over een paar spelers, dat vind ik ook opvallend.

EDIT: zie nu je reactie, maak even een rolverdeling voor speedje en als er nog tijd is, reageer ik. Anders zal ik dat ergens tussendoor doen tijdens het speedje :p
 

DeletedUser70435

Guest
Oftewel je verdenkt niemand en ziet de actieve posters als goedjes? Dit kan betekenen dat je óf een wolfje bent, dat moeite heeft met het verdenken van andere spelers, maar je wel wilt doen alsof je heel veel toevoegt (door zo'n post te maken), óf je vindt momenteel niemand verdacht en vindt dat alle actieve spelers oprecht overkomen. Ik weet niet precies meer hoe jij altijd speelde, dus das het moeilijke, maar voor een 'ervaren' speler is dit een behoorlijk verdachte post.
Zie nu inderdaad dat ik mijn conclusie ben vergeten toe te voegen. Hier is hij dan alsnog:
Momenteel verdenk ik Single Malt. Momenteel heeft hij 3 posts, terwijl dit een speler is die volgens mij altijd zeer actief opzoek is naar wolven. Hij lijkt nu echter helemaal niet op zoek te zijn, te zien in zijn posts:

Succes iedereen en moge het een leuk potje worden!

Mijn BM stem gaat zeker naar Capricorno. Een zeer sterke speler, maar een speler die ik uiteindelijk wel door heb als zij slechtje is. Een voor mij perfecte BM dus. Thanks Castiel voor het overwegen je BM-stem op mij te plaatsen, maar ik zou je willen aanraden dit niet te doen. Zoals mensen vorig potje hebben gezien kan ik nogal wispelturig zijn en het ene moment (2 potjes terug) een perfect potje spelen, maar het andere moment alle kantjes d'r vanaf lopen (vorig potje). Mocht mijn mening er iets toe doen zou ik willen vragen op Capri te stemmen uit jouw keuzes.

DZ is gewoonweg te geniepig om, als hij slechtje is, er zomaar uit te vissen. Fam is het tegenovergestelde, namelijk te lomp om daadwerkelijk als goedje gezien te worden. Een BM welke als goedje sterk is, maar als slechtje uiteindelijk eruit zal vallen. Zo'n BM hebben we nodig en van jouw mogelijkheden past Capri het best (niet perfect) in dit plaatje :)

In deze eerste post gaat hij uitgebreid in op zijn reden tot BM-stem naar Capri, waarom hij zelf geen BM moet zijn, en tips aan Castiel.

Groene stem is wat heel dit potje uniek maakt, maar ik bemoei niet :)

Zijn laatste 4 woorden zijn heel toepasselijk op het spel dat hij speelt: hij bemoeit zich niet met het spel wat hij normaal zeker wel doet, dacht ik toch.

Castiel lijkt me goed mee te gaan spelen dit potje en ik denk dat hij in zijn roestige staat in WvW ook niet te moeilijk te lezen is als slechtje.

Een groene stem, een item dat van hoge waarde kan zijn, wordt gegeven aan Castiel. Goede keuze, maar de argumentatie is wat makkelijk. Ook de keuze wel logisch, Castiel is een ervaren speler en het is dus niet 'raar' om op hem te stemmen.

Nogmaals, volgens mij is hij normaal altijd actief op wolven, maar ik heb er een tijd uitgelegen en niet alles meegelezen, dus dat is moeilijk oordelen. Vandaar ook dat ik nog geen stem zet. Wel staat hij momenteel bovenaan bij mij.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dag 1 eventuitslag

621b48c9cc99a260eb85c3d730003b3f.png


Castiel heeft gewonnen!
Graag ontvangen we voor 22:00 de tijd van je muizenvalactie!
 

DeletedUser17472

Guest
Nogmaals, volgens mij is hij normaal altijd actief op wolven, maar ik heb er een tijd uitgelegen en niet alles meegelezen, dus dat is moeilijk oordelen. Vandaar ook dat ik nog geen stem zet. Wel staat hij momenteel bovenaan bij mij.
Je hebt er wel uitgelegen, maar ik ken je wel en je blaast niet meteen hoog van de toren. Daarbij zie ik aan SM niks verdachts. De eerste dag komt hij altijd laat op gang.
Castiel is een ervaren speler en het is dus niet 'raar' om op hem te stemmen.
Voor mij een nieuweling met teveel noten op zijn zang. Nogmaals, ik snap niet dat iedereen zo iemand blindelings vertrouwt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Inactiviteitsherinneringen:

@yankee60 denk je er morgen aan een nieuwe stem te plaatsen nadat je je oude hebt weggehaald ;)

@Clickb*it @Heres20BucksKillMe denken jullie eraan om morgen wél te stemmen, en vergeet de BM vanavond niet!

Edit: Sorry bucks, ik heb over je post heen gelezen, hij was zo klein :(
Je BM staat genoteerd ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Je hebt er wel uitgelegen, maar ik ken je wel en je blaast niet meteen hoog van de toren. Daarbij zie ik aan SM niks verdachts. De eerste dag komt hij altijd laat op gang.

Voor mij een nieuweling met teveel noten op zijn zang. Nogmaals, ik snap niet dat iedereen zo iemand blindelings vertrouwt.
Ik bedoel ermee, dat het niet raar is om een eventstem op Castiel te zetten, omdat hij de ervaring heeft om er goed mee om te gaan. Je kan, nu het nog onduidelijk is wie goed en wie slecht is, beter de stem geven aan iemand die er goed mee om kan gaan, dan iemand die eigenlijk niet weet wat hij doet.

Inactiviteitsherinneringen:

@yankee60 denk je er morgen aan een nieuwe stem te plaatsen nadat je je oude hebt weggehaald ;)

@Clickb*it @Heres20BucksKillMe denken jullie eraan om morgen wél te stemmen, en vergeet de BM vanavond niet!
@Heres20BucksKillMe heeft wel gestemd ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik bedoel ermee, dat het niet raar is om een eventstem op Castiel te zetten, omdat hij de ervaring heeft om er goed mee om te gaan. Je kan, nu het nog onduidelijk is wie goed en wie slecht is, beter de stem geven aan iemand die er goed mee om kan gaan, dan iemand die eigenlijk niet weet wat hij doet.


@Heres20BucksKillMe heeft wel gestemd ;)
Voor mij is het een wolf. En idd Heres heeft gestemd.
Castiel
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kleine mededeling:

Uitslagen gaan misschien iets langer duren, omdat ik ze vanaf nu gecheckt wil hebben voor ik ze post.
Ik lees blijkbaar over wat dingen heen.
Zo had Castiel 6 stemmen en fam 4, excuses daarvoor!
 

DeletedUser76681

Guest
je vat em goed samen en ik had ook meer verwacht van tigor en single.

dus ik kijk erg naar de post van tigor uit.
hoop dat het dan wat duidelijker wordt :p

Ik was druk sorry. Maar nu ben ik er wel weer!

Maar ik weet alleen niet wat je wilt horen? Enkel dat alles gezegd is over alle groene stemmen en dat je goed moest uitkijken?
Verder heb ik nog niet echt iets gevonden, wel spelers die vragen wie wie verdacht vind, terwijl er heel veel gezegd is geweest over het event.
 
Reactiescore
2.193
Waarom gaan er zoveel groene stemmen naar Famdecibel, terwijl er momenteel vrijwel nog geen enkele BM-stem op haar staat? Waarom zou ze wel goed genoeg zijn voor die items, maar niet goed genoeg voor het BM-schap? Of moet ik dat niet zo zien? @yankee60 @thelightfighter @OldGlory



Waarom vind je dat Yankee het BM-schap verdient? Yankee was slechtje vorige ronde en niemand had haar door, dus waarom zou ze een goede BM-kandidaat zijn? Je moet juist eerder iemand hebben als BM, die doorzichtig is als slechtje en goed valt in te schatten.. Niet iemand die erg sluw is als wolf... Daarnaast zegt het feit dat ze sterk speelt als slechtje niks over haar spel als goedje.

Btw; thnx allemaal voor de BM-stemmen e.d. :) Mijn stem zal waarschijnlijk naar Capri of Tigor (al zal het eerder Capri worden, omdat Tigor vrouwen voortrekt :mad:) gaan, maar ik wacht hier nog even mee, aangezien ik ook wel benieuwd ben hoe Castiel zal gaan spelen. Vond hem volgens mij altijd wel een prettige speler, maar weet dat niet heel zeker meer :p

Hier doelde ik op, je zegt dat BM en groene stem gerust aan een persoon toevertrouwd kan worden, maar wie had er toen de meeste bm stemmen? Idd, jij dus daarmee wil je het sturen zodat je zelf het item krijgt. En bij een muizenval item snap ik heel goed dat je deze niet in de handen van een goedje wil hebben.

Voor nu ben jij hierdoor het meest verdacht, je doet alles erg geforceerd alleen probeer nu erachter te komen of dit ook echt wolf betekend of ondoordacht en toeval.

Had verwacht al meer bij te moeten lezen. Vanavond na het werken en na het eten achter de pc kruipen, en kijken of ik tegen die tijd wat kan vinden.
Mijn groene stem gaat, verrassend genoeg (voor mij dan), naar TimeforplanB. Als hij daadwerkelijk serieus gaat spelen, wat tot nu toe goed gaat, kan hij nog al eens erg sterk spelen en verdient dus wel een item.

Beetje vertrouwen hebben hea :eek:

Ik weet nog niet waar mijn event stem heen gaat, vind dit wel interessante ontwikkelingen met een paar nieuwe mensen erbij ook. Voorlopig zie ik Capri met 6 BM stemmen op kop en DZ daar met 4 stemmen achter. De groen stemmen moet ik nogmaals gaan tellen, maar ik geloof dat Famdecibel daar nu op 4 staat als ik het goed had. Daarnaast heb ik er 2 en Capri en Time allebei 1. Ik mis in dit verhaal posts van zowel Capricorno als Time, wil hun mening op dit alles wel is horen.

Wat wil je horen? :)

Toch blijven die stemmen, en zeker die zonder onderbouwing op Castiel zeer verdacht. Simpelweg omdat het een naam is die lang weg is geweest. Wat is zijn laatste potje geweest. Iemand noemde het al vastgeroest. Ik blijf dat toch verdacht of dom vinden, sorry.

En waarom is castiel het item geven dom of verdacht? Dat jij hem niet kent betekend niet dat ik hem niet ken. Hij staat bij mij neutraal, DZ licht verdacht dus dan ga ik voor de neutrale in mijn ogen. Castiel lijkt ook zijn best te doen, vooral voor dag 1.

Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst is dit wat ik momenteel over deze spelers kan vertellen. Toevoegingen?

Een lijstje is ervoor om orde te krijgen en dit kan je niet zonder informatie, wat je niet hebt op dag 1. Dit maakt het lijstje atm niet echt bruikbaar en lijkt het meer dat je dit post omdat je wil laten zien dat je "zoekt".

Voor mij is het een wolf. En idd Heres heeft gestemd.
Castiel

Je staat mensen af te zeiken over argumentatie, maar je geeft zelf ook niet echt argumenten.
 
Reactiescore
559
ja er is weinig om op af te gaan op het moment. :(

buiten dat er n aantal zijn die we weinig horen.
was er veel te doen over de event stemmen

maar zien wat er nog komt, nu de lynchstemmen moeten worden gezet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja. Jij hebt nog niet je redeneringen toegelicht, maar voor nu vind ik jou verdenkingen op Fam en Jessica niet logisch. Het komt bij mij over als 'verdenken om te verdenken'.

Daarnaast vind ik het lijstje van Victorious opvallend, maar moeilijk in te schatten omdat hij zolang niet mee gedaan heeft. Hij benoemt letterlijk iedereen als goed en 'twijfelt' hoogstens over een paar spelers, dat vind ik ook opvallend.

EDIT: zie nu je reactie, maak even een rolverdeling voor speedje en als er nog tijd is, reageer ik. Anders zal ik dat ergens tussendoor doen tijdens het speedje :p

Ik verdenk Jessica helemaal niet, weet niet waar je dat vandaan haalt? En Fam van teruggekomen, want ik ga ervanuit dat haar claim wel klopt.

Zie nu inderdaad dat ik mijn conclusie ben vergeten toe te voegen. Hier is hij dan alsnog:
Momenteel verdenk ik Single Malt. Momenteel heeft hij 3 posts, terwijl dit een speler is die volgens mij altijd zeer actief opzoek is naar wolven. Hij lijkt nu echter helemaal niet op zoek te zijn, te zien in zijn posts:

In deze eerste post gaat hij uitgebreid in op zijn reden tot BM-stem naar Capri, waarom hij zelf geen BM moet zijn, en tips aan Castiel.

Zijn laatste 4 woorden zijn heel toepasselijk op het spel dat hij speelt: hij bemoeit zich niet met het spel wat hij normaal zeker wel doet, dacht ik toch.

Een groene stem, een item dat van hoge waarde kan zijn, wordt gegeven aan Castiel. Goede keuze, maar de argumentatie is wat makkelijk. Ook de keuze wel logisch, Castiel is een ervaren speler en het is dus niet 'raar' om op hem te stemmen.

Nogmaals, volgens mij is hij normaal altijd actief op wolven, maar ik heb er een tijd uitgelegen en niet alles meegelezen, dus dat is moeilijk oordelen. Vandaar ook dat ik nog geen stem zet. Wel staat hij momenteel bovenaan bij mij.

Ik heb niet het idee dat Single heel anders speelt dan normaal, terwijl ik hem de vorige keer wel heel snel doorhad.

Je hebt er wel uitgelegen, maar ik ken je wel en je blaast niet meteen hoog van de toren. Daarbij zie ik aan SM niks verdachts. De eerste dag komt hij altijd laat op gang.

Voor mij een nieuweling met teveel noten op zijn zang. Nogmaals, ik snap niet dat iedereen zo iemand blindelings vertrouwt.

Fam, lees jij wel posts? Sorry hoor, maar ik krijg een klein beetje de indruk van niet.
Castiel heeft vaker meegespeeld, alleen voordat jij speelde. Absoluut geen 'nieuweling met teveel noten op zijn zang' dus, maar iemand die weet wat hij doet. Verder vertrouwt niemand hem blindelings, maar heeft men wel vertrouwen in hem dat, indien hij goedje is, hij een goede BM zal blijken.

E: Ik ga speeden, dus zie wel wanneer ik jullie weer spreek :)
 
Bovenaan