Golden Awards

DeletedUser75339

Guest
Laatste maand haha heb je spuit elf weer :)
We vergeven je simpele weergave wel hoor :)

Voor altijd staan we nog in negatief , over de laatste 3 maanden staan we gelijk , de laatste maand staan we dik voor.
Ik zie een duidelijke trend we staan niks voor niks al bijna 13 mil voor en zijn de stats in sneltempo naar onze kant aan het omdraaien.

Dus blijf nog maar effe op je voor altijd stats geilen zolang het nog kan.
 

DeletedUser75339

Guest
Hoeveel acc's van Humble al gebroken? Oei word pijnlijke stilte :s

Infekted by death reken ik iig bij humble , maar dat doet er niet toe aantal accounts.
Wij kunnen 0 accounts breken en nog de wereld winnen zoals we nu bezig zijn :$
 
Reactiescore
3.586
En begrijp jij nu eens dat als er dorpen gepakt worden van spelers die met humble samenwerken (of jij het nu weet of niet blijkbaar), geen overtredingen zijn van het CF akkoord. Want daar begon de discussie mee.

Maar dat is niet de weergave die iemand vanuit kamp Edict maakte. Jullie beweren dat Humble samenwerkt met Eer en TK ofzo, ik zeg dat dit niet klopt. En weet je wat? Het klopt ook niet. Wat je nu zegt deed eerder niet ter zake en is een geheel andere discussie.
 
Reactiescore
3.586
Infekted by death reken ik iig bij humble , maar dat doet er niet toe aantal accounts.
Wij kunnen 0 accounts breken en nog de wereld winnen zoals we nu bezig zijn :$

En wij moeten BA dan bij Edict rekenen? Er is een reden waarom Infekted niet in Humble zit dus dat account bij ons meetellen is zinloos. Tenzij jij er gelukkig van word.

Op deze manier win je de wereld niet Hans, oorlog draait niet om stats die op en af schommelen.
 

DeletedUser75339

Guest
En wij moeten BA dan bij Edict rekenen? Er is een reden waarom Infekted niet in Humble zit dus dat account bij ons meetellen is zinloos. Tenzij jij er gelukkig van word.

Op deze manier win je de wereld niet Hans, oorlog draait niet om stats die op en af schommelen.

BA is gestabt door jullie , wij hadden daar ook redenen voor om dat te doen bij infekted maar hebben die clean weggespeeld.

Schommelt niet op en af , vroeger waren jullie erg aan de winnende hand en dat overwicht is nu naar ons verschoven met de stats die volgen
 
Reactiescore
3.586
Welke stab is er op BA gepleegd dan? Edict heeft geen overwicht, daarvoor moet je acc's breken, iets wat wij recent 'weeral' gedaan hebben en iets waar Edict nog nooit is in geslaagd.
 
Reactiescore
3.457
De uitslagen van bv Ajax bekijk je ook niet over een maand maar over een heel seizoen , ik snap dat mensen met een beperkt inzicht en oogkleppen op zo rekenen, alleen is de realiteit anders, maar antwoord eens op de vraag van Jannes?
Hoeveel accounts hebben jullie gebroken en wij van jullie?
Dorpjes snoepen kunnen we allemaal maar accounts breken is toch inzet voor nodig( en nu geen smoesjes van runners bladibla)
 

DeletedUser75339

Guest
De uitslagen van bv Ajax bekijk je ook niet over een maand maar over een heel seizoen , ik snap dat mensen met een beperkt inzicht en oogkleppen op zo rekenen, alleen is de realiteit anders, maar antwoord eens op de vraag van Jannes?
Hoeveel accounts hebben jullie gebroken en wij van jullie?
Dorpjes snoepen kunnen we allemaal maar accounts breken is toch inzet voor nodig( en nu geen smoesjes van runners bladibla)

Volgens jouw logica waren de asmogendheden dan ook nog keihard aan het winnen toen de geallieerden frankrijk aan het heroveren waren.
De stats spraken immers nog altijd in hun voordeel.
Erg domme vergelijking.
 
Reactiescore
3.586
De stats zijn ook in ons voordeel dus wat is je punt eigenlijk? In dorpen staan jullie er 100'den achter en in accounts ook een hoop.
 
Reactiescore
3.457
Volgens jouw logica waren de asmogendheden dan ook nog keihard aan het winnen toen de geallieerden frankrijk aan het heroveren waren.
De stats spraken immers nog altijd in hun voordeel.
Erg domme vergelijking.
Hans stap op je fiets, je hoofd moet duidelijk geleegd worden, wartaal all over!
 

DeletedUser75339

Guest
De stats zijn ook in ons voordeel dus wat is je punt eigenlijk? In dorpen staan jullie er 100'den achter en in accounts ook een hoop.

Dat statsvoordeel niet veel uitmaakt.
Als wij volgende maand weer 100 dorpen positief gaan zijn de stats voor ons nog steeds negatief denk ik , maar is de wereld wel zowat gespeeld.

Hans stap op je fiets, je hoofd moet duidelijk geleegd worden, wartaal all over!

Het is duidelijk weer te moeilijk hoor ^^
 
Reactiescore
3.586
Als jij denkt dat de wereld gespeeld is als je nu nog eens 100 dorpen edeld is dat een rare gedachtegang. Vergeet overigens niet dat NS ook bij jullie hoort, die stats zullen we er ook maar niet bijhalen :D
 
Reactiescore
3.457
YdkL3.gif
 

Deleted User - 487871837

Guest
@nyade staat jouw favoriete sportclub/sportman ook eerste in de competitie als ze een door jou uitgekozen maand de beste zijn? Het klopt dat jullie de laatste weken het beter doen dan Humble, daar kan je van alles van vinden maar dat is een feit, maar over de gehele oorlogsperiode staat humble nog altijd in de plus. En het gehele plaatje is waar het om draait.

Echt een dom wicht jij he xd

En je zou met zulke opmerkingen eens moeten stoppen, zou je sieren als persoon ;)
 

DeletedUser75339

Guest
@nyade staat jouw favoriete sportclub/sportman ook eerste in de competitie als ze een door jou uitgekozen maand de beste zijn? Het klopt dat jullie de laatste weken het beter doen dan Humble, daar kan je van alles van vinden maar dat is een feit, maar over de gehele oorlogsperiode staat humble nog altijd in de plus. En het gehele plaatje is waar het om draait.



En je zou met zulke opmerkingen eens moeten stoppen, zou je sieren als persoon ;)

Als mijn sportman in het begin van het seizoen slecht presteert en naarmate het seizoen vordert steeds beter wordt.
Dan is het toch fair te veronderstellen dat hij mits een onvoorziene omstandigheid zal blijven winnen ?
Ondanks dat de andere sporters in de stand nog voor hem staan zal hij ze uiteindelijk wel bij benen.

Als zij zou stoppen met haar idiote gifjes met 0 meerwaarde ?
 
Reactiescore
3.457
Ik zit met die gifjes precies op 1 lijn met dat domme bekrompen gelul van jou.
Woorden schijn je niet te snappen dan maar met plaatjes.
Schijnt dat sommige mensen dat beter begrijpen!

Was er weer een stab dan? Tjongejongejonge
 
Bovenaan