Golden Awards

Discussie in 'Wereld 51' gestart door Eating Donatsz, 4. aug 2016.

Deel Deze Pagina

1. Illuminated

Illuminated

Lid geworden:
    4. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    62
    Volgens de regels mogen we pbg's wel edelen dus gwn legitte cfs

2. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    674
    Ja en nu komen we bij het punt waar we moesten zijn. Sophia kwam klagen over 1 bb dorp en ik poste vervolgens 2 spelers dorpen die ge edeld werden door Edict. Was dat van een BG van ons ja of nee en is de situatie dan hetzelfde ja of nee. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

3. Punkerke

Punkerke

Lid geworden:
    26. aug 2010
    Leuk Bevonden:
    37
    Zou helpen als iemand geloofwaardig voor Humble zou spreken in het vervolg..

Accounts die samenwerken met Humble zullen als zodanig opgevat worden. Is jammer (en typerend) dat jij nooit van iets weet, maar als je zo slecht op de hoogte bent van je eigen stam, laat het dan aan iemand beter over.

nyade vindt dit leuk.
  4. Sandokan the pirate

Sandokan the pirate

Lid geworden:
    2. mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    33
    Ajacied ook zo,n huurling van humble die vies spel speelt

ik heb nog nooit zo,n dorpsgek meegemaakt

hij werkt samen met humble maar als SOI een dorp van TNP overneemt gaat die janken dat dat in overleg met hem moet???????

tevens als SOI 1 aanval op ajacied zou gooien heeft hij met de oude eigenaar afgesproken dat die de spelers eraf gooit en dan het account op delete gooit

wil men op deze manier tw spelen??? ik niet

en zoegnaamd een opzegtermijn van pbg van 6 maanden hahaha nog nooit van gehoord, geeft maar aan hoe smerig die Bart al jaren speelt op elke wereld en altijd solo en altijd stammen die hem steunen erin zoals humble nu

als Jannes een echte leider was zou die zich afzetten tegen zulke spelers ipv in zee te gaan met zulke mensen die dreigen oude eigenaren op te sporen en accounten op delete te gooien!!!!!!! bAH

5. i get high i

i get high i

Lid geworden:
    26. sep 2016
    Leuk Bevonden:
    58
    Hitler en Mussolinni waren ook echte leiders.

6. i get high i

i get high i

Lid geworden:
    26. sep 2016
    Leuk Bevonden:
    58
    Je zei dat Humble de meest eervolle stam was, waarop ik reageerde met dat je net Sophia Half had geCft.

Hierop reageer jij :
    In welke zin heb jij dan eigenlijk bewezen dat Humble de meest eervolle stam is aangezien je nu net het tegendeel bewijst.

7. Hopeful

Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    909
    Land:
    Vergelijk je Jannes nu.... serieus..... of wat doe je?

8. i get high i

i get high i

Lid geworden:
    26. sep 2016
    Leuk Bevonden:
    58
    Nee hoor , niets valt te vergelijken met een god right?:engel:

9. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    674
    En waar ontken ik samenwerkingen met bepaalde spelers? Ik zeg EN PROBEER EENS TE LEZEN EN HET TE BEGRIJPEN. Humble werkt NIET samen met eender welke stam buiten onze MB stam.

Praat ik echt op zo'n hoog niveau? Iedereen in Humble snapt dat zonder uitleg hier moet ik het 50x herhalen. Verklaard wel waarom Edict al 7000 leiders gehad heeft, je zou er voor minder de brui aangeven.

En hoeveel keer is Sandokan dit al bij mij komen verklaren? Je verwacht dus dat wij niet samenwerken met een speler door redenen die wij niet eens weten. #NSlogica. #WIJgebruikenGEENlogica.

Humble houd zich aan alle afspraken, iets wat NS al zeker niet kan want die hebben ons al 50x aangevallen tijdens NAP's (en ja daar werkt Edict dus mee samen als jullie toch op die toer willen gaan).

En Edict recruit de helft van hun tegenstanders waarmee ze al maanden in een rechtstreekse oorlog waren. Hans komt met vv's clusterfucken terwijl er clusterfuck afspraken zijn. Hans stuurt RL foto's door, Hans dit Hans dat. Acc Tijs dat Obey gestabbed heeft tijdens een NAP, Gilles die op mijn graf komt spuwen,... Lang lijstje hoor :D

En Humble heeft Jannes die rustig op het AF kritiek komt geven tegen minderwaardige mensen die niet tegen kritiek kunnen en dan random gaan beginnen rage ipv rustig de dingen te weerleggen zoals normale mensen zouden moeten doen en vervolgens past Jannes zich aan omdat ik niet beleefd ben tegen ragende noobjes en om af te sluiten is Jannes dus een persoon waar niet mee te praten valt. Dat is zowat het ergste je over Humble kan zeggen!

De rekening is snel gemaakt welke stam het eervolst is ^^

:like::like:

10. Waarom altijd ik

Waarom altijd ik

Lid geworden:
    20. jan 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel dodgefouten heb je nu gemaakt doordat je heel die post bijeen hebt gezeverd?

11. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    245
    Mooi inhoudelijk antwoord weer.

jokersbrain vindt dit leuk.
  12. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    674
    En dan valt er met mij ofc niet te praten :D

13. nyade

nyade

Lid geworden:
    28. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    25
    Valt ook niet met je te praten.
    Je laatste antwoord was zo onzinnig dat zelfs ik niet meer de moeite nam om te reageren xd.

14. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    245
    Ik geloof niet dat wij daar rouwig om zijn,ga zo door!

Crazybertje vindt dit leuk.
  15. nyade

nyade

Lid geworden:
    28. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    25
    Ging jij trouwens niet meer op mij reageren ;) ?

16. Hopeful

Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    909
    Land:
    En nu doe je het toch weer :rolleyes:

17. nyade

nyade

Lid geworden:
    28. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    25
    schuldig :(

18. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    674
    Ging jij trouwens niet meer op mij reageren? Lekker hypocriet weer.

19. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    245
    Je valt in herhaling maar ook daar zijn we al aan gewend geraakt.
    Stop maar weer met zoeken naar foutjes en visualiseren met wat Humble allemaal fout doet .
    Ik snap best dat je dat doet hoor? Met zo'n overmacht nog in de min staan zou mij ook niet lekker zitten:)

20. Punkerke

Punkerke

Lid geworden:
    26. aug 2010
    Leuk Bevonden:
    37
    En begrijp jij nu eens dat als er dorpen gepakt worden van spelers die met humble samenwerken (of jij het nu weet of niet blijkbaar), geen overtredingen zijn van het CF akkoord. Want daar begon de discussie mee.