Golden Awards

Reactiescore
3.576
Ik snap sws niet wat Hans tegen stabbers heeft want hij haalt ze op voorgaande werelden ook allemaal in zijn stam onder het motto 'ik kan het wel met ze vinden'. Hier nu (ook al klopt het niet wat hij zegt) komen klagen is vrij hypocriet weer.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zit met die gifjes precies op 1 lijn met dat domme bekrompen gelul van jou.
Woorden schijn je niet te snappen dan maar met plaatjes.
Schijnt dat sommige mensen dat beter begrijpen!

Was er weer een stab dan? Tjongejongejonge

Je stelt je gewoon weer aan bedoel je ?
Zoals laatst met die annelies , we hebben toch wel wat afgelachen met jou hoor ^^
 
Reactiescore
3.576
Ow er word nog gelachen in Edict? Zag toch weer sollicitanten voorbij komen vanuit kamp Edict na enkele interne ruzies.
 
Reactiescore
3.576
Ik heb het niet over Sean. Overigens wat een faal troll? Zie er de fun niet van in aangezien ik totaal maar dan ook totaal niet hap en gewoon normaal reageer.
 
Reactiescore
3.457
Je stelt je gewoon weer aan bedoel je ?
Zoals laatst met die annelies , we hebben toch wel wat afgelachen met jou hoor ^^
Gelukkig toch wat plezier in jullie chat naast al dat gemopper van Gilles:redface:
 

DeletedUser77942

Guest
Jannes

De stats in de stamoorlog tussen humble en edict staat humble maar een 160 dorpen voor

Dus als edict nog even doorgaat zijn die stats zo omgedraaid
 

DeletedUser75339

Guest
Gelukkig toch wat plezier in jullie chat naast al dat gemopper van Gilles:redface:

Giles is helemaal geen mopperaar , ben er nu zelfs gezellig mee aan het schaken (en aan het winnen ^^ )
Zou wel eens willen weten ,waar jullie je zogezegde informatie vandaan halen iig.
 
Reactiescore
3.576
Jannes

De stats in de stamoorlog tussen humble en edict staat humble maar een 160 dorpen voor

Dus als edict nog even doorgaat zijn die stats zo omgedraaid

Als Humble nog even doorgaat heeft Edict geen accounts meer over. Overigens vechten wij tegen 2 stammen, zodra NS weg is kan er terug meer focus naar Edict dus geniet nog van de verdeelde aandacht.

Giles is helemaal geen mopperaar , ben er nu zelfs gezellig mee aan het schaken (en aan het winnen ^^ )
Zou wel eens willen weten ,waar jullie je zogezegde informatie vandaan halen iig.

Volgens je tabelletje werken wij met spy's. Maar regelmatig komt er een Edict speler rage over zijn prutsende co's of over het feit dat ze zelf de hele tijd vv moeten draaien. Blijkbaar zitten sommige al op hun tandvlees terwijl de oorlog pas begonnen is.
 

DeletedUser75339

Guest
Als Humble nog even doorgaat heeft Edict geen accounts meer over. Overigens vechten wij tegen 2 stammen, zodra NS weg is kan er terug meer focus naar Edict dus geniet nog van de verdeelde aandacht.



Volgens je tabelletje werken wij met spy's. Maar regelmatig komt er een Edict speler rage over zijn prutsende co's of over het feit dat ze zelf de hele tijd vv moeten draaien. Blijkbaar zitten sommige al op hun tandvlees terwijl de oorlog pas begonnen is.

Zoals ik het zie hebben wij nog steeds meer accounts als jullie dus cava :)
Ik hoop erop dat zijn nog slechtere accounts die dan naar het front komen , dan degene die er nu al liggen.
maar goed ik ga hier de discussie stoppen we zien wel wat het wordt.

nog veel succes in ieder geval en maak er een fijne oorlog van.
 
Reactiescore
3.576
Meer accounts aan het front betekend meer edels op korte afstand en meer activiteit vanuit meerdere front accounts. Of je daar zo gelukkig van zal worden moet nog blijken.

Ja jullie hebben inderdaad enorm veel accounts een invite gegeven telkens Humble Edict in de ranglijst voorbij ging, maar blijkbaar was ook dat nog niet goed genoeg. Hoe laag kun je als stam vallen door samen te werken met NS :rolleyes:

Je kan je verliezen natuurlijk niet blijven bij recruiteren, eens raken de accounts op.
 

DeletedUser75339

Guest
Meer accounts aan het front betekend meer edels op korte afstand en meer activiteit vanuit meerdere front accounts. Of je daar zo gelukkig van zal worden moet nog blijken.

Ja jullie hebben inderdaad enorm veel accounts een invite gegeven telkens Humble Edict in de ranglijst voorbij ging, maar blijkbaar was ook dat nog niet goed genoeg. Hoe laag kun je als stam vallen door samen te werken met NS :rolleyes:

Je kan je verliezen natuurlijk niet blijven bij recruiteren, eens raken de accounts op.

we zullen zien , ik heb er vertrouwen in

maar goed ik ga hier de discussie stoppen we zien wel wat het wordt.

nog veel succes in ieder geval en maak er een fijne oorlog van.
 

DeletedUser77324

Guest
Kan iemand mij vertellen waar die du van mks in de lieve vrede mee bezig is?
 
Bovenaan