Top/Flop spelers

Reactiescore
2.039
denk dat Alcoholic Unicorns. hier wel en nominatie verdiend.
Meteen beginnen met bb edelen

Je moet ook niet al te veel verwachten van een alcoholische eenhoorn natuurlijk!!
 

DeletedUser74396

Guest
ik snap de stap van unicorn eigenlijk wel.
Als je door een noobje half gecleard wordt kan je natuurlijk niet het risico nemen dat je nogmaals gebacktimed wordt.
En of ze nu een dorp van 5punten of 500 punten edelen maakt weinig verschil. Dat hebben ze al bewezen met hun absurde start waar heel wat pp werden rondgeslingerd.
 

DeletedUser75234

Guest
ik snap de stap van unicorn eigenlijk wel.
Als je door een noobje half gecleard wordt kan je natuurlijk niet het risico nemen dat je nogmaals gebacktimed wordt.
En of ze nu een dorp van 5punten of 500 punten edelen maakt weinig verschil. Dat hebben ze al bewezen met hun absurde start waar heel wat pp werden rondgeslingerd.

Laat ze even denken dat ze goed zijn, duurt niet lang :D
 
Reactiescore
2.303
Pim is de grootste noob van dat gehele account lel
 

Deleted User - 2242732

Guest
Laat ze even denken dat ze goed zijn, duurt niet lang :D
En jij bent?

Overigens speelt het niet echt een rol of wij een speler of een bb dorp edelen. Het feit dat we nog niet de helft van onze pp gebruikt hebben betekent dat we nu gewoon een 2e dorp de gs naar lvl 30-28-29 boosten & de kaz naar level 24 (om nog niet over de 16% recruitvlag ook te spreken).
Waarom het risico nemen een speler te edelen om je edel dood te lopen, dan een bb te edelen en ~2k meer (wat % niks is vergeleken met onze pp) pp te betalen? ( + nog de gratis mijlpaalaward erbij)
Geen last van btimes meer aangezien niemand ons kan clearen en full clear in onze 001 binnen een +- week :)
Tnx innogames :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
301
Waarom krijg ik het gevoel dat een bepaald aantal spelers van alcoholic unicorns. best een dikke nek hebben? Steeds maar lopen roepen dat het allemaal niet boeit want dat ze toch hopen PP hebben.

Ooit is die PP op. Ik hoop dat je tegen dan wat anders gaat edelen dan BB dorpjes en dat jullie tegen dan wel backtimes kunnen verwerken!

succes
 
Reactiescore
2.303
Deze quote slaan we beter op.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Waarom krijg ik het gevoel dat een bepaald aantal spelers van alcoholic unicorns. best een dikke nek hebben? Steeds maar lopen roepen dat het allemaal niet boeit want dat ze toch hopen PP hebben.

Ooit is die PP op. Ik hoop dat je tegen dan wat anders gaat edelen dan BB dorpjes en dat jullie tegen dan wel backtimes kunnen verwerken!

succes

Beter ga je terug naar het drama volgen zonder te reageren, was veel fijner

Dankje, jij ook
 
Reactiescore
301
hebben we hier even een lichtgeraakt persoon! o_O een beetje kritiek zou je toch moeten kunnen verdragen, niet?
 

DeletedUser74552

Guest
Als ze toch 70k pp hebben, zou het zonde zijn het niet te gebruiken. Ik walg van mijn eigen woorden maar dit is gewoon slim spel. Het is gewoonweg ironisch dat het eerste echte TW werk naast het vol PP abusen dat er moet gebeuren op het account de mist in gaat. Ik weet dat er meer achter onze pimsie zit dan alleen dat PP abuse maar ik zou er zo in kunnen komen dat mensen die het team niet kennen, denken daar heb je ze weer: De PP Noobs. Ik vind het net zo triest als iedereen hier dat TW is gezakt naar dit niveau maar laten we niet een account dat slim gebruik maakt van het spel de schuld geven van dat niveau. Aan de andere kant lees ik net dat er iemand was die € 1.200 aan PP uitgaf aan een wereld, fair point innogames.. geld is geld.
 
Reactiescore
2.508
Het is tegenwoordig zo dat de hele top 20 aan de start voor pp noob wordt uitgemaakt en vooral de nummer 1 krijgt het zwaar te verduren. Laat je niet kennen Pim(je reageert nu echt achterlijk namelijk), iedereen weet dat je zodra je pp's op zijn. Je deze 1ste plaats kan vasthouden en kan verdienen(in de ogen van de andere).
 

DeletedUser48745

Guest
En jij bent?

Overigens speelt het niet echt een rol of wij een speler of een bb dorp edelen. Het feit dat we nog niet de helft van onze pp gebruikt hebben betekent dat we nu gewoon een 2e dorp de gs naar lvl 30-28-29 boosten & de kaz naar level 24 (om nog niet over de 16% recruitvlag ook te spreken).
Waarom het risico nemen een speler te edelen om je edel dood te lopen, dan een bb te edelen en ~2k meer (wat % niks is vergeleken met onze pp) pp te betalen? ( + nog de gratis mijlpaalaward erbij)
Geen last van btimes meer aangezien niemand ons kan clearen en full clear in onze 001 binnen een +- week :)
Tnx innogames :D

Je praat met de mindset van een dorpenuitbouwer, niet van een rang-1 speler momenteel.
Ik heb geen idee of jullie goede spelers zijn of niet, ik vind wel dat er gewoon redelijk matige keuzes worden gemaakt.
 

DeletedUser75234

Guest
En jij bent?

Overigens speelt het niet echt een rol of wij een speler of een bb dorp edelen. Het feit dat we nog niet de helft van onze pp gebruikt hebben betekent dat we nu gewoon een 2e dorp de gs naar lvl 30-28-29 boosten & de kaz naar level 24 (om nog niet over de 16% recruitvlag ook te spreken).
Waarom het risico nemen een speler te edelen om je edel dood te lopen, dan een bb te edelen en ~2k meer (wat % niks is vergeleken met onze pp) pp te betalen? ( + nog de gratis mijlpaalaward erbij)
Geen last van btimes meer aangezien niemand ons kan clearen en full clear in onze 001 binnen een +- week :)
Tnx innogames :D

Ik kan me evengoed afvragen wie jij bent maar dat zou redelijk nutteloos zijn aangezien er helemaal geen meerwaarde aan is om op het AF te weten wie iemand is. Het interesseert me ook vrij weinig wie je bent. Je kan makkelijk zien in mijn handtekening wie ik ben en waar ik speel/gespeeld heb.

Mijn reactie was meer al lachen bedoeld omdat Pim op AU speelt. Maar als je met die mindset verder speelt dan ga ik het oprecht zielig vinden. Je bent er zowaar trots op dat je met zoveel pp kan spelen :p
 
Reactiescore
43
Het is tegenwoordig zo dat de hele top 20 aan de start voor pp noob wordt uitgemaakt en vooral de nummer 1 krijgt het zwaar te verduren. Laat je niet kennen Pim(je reageert nu echt achterlijk namelijk), iedereen weet dat je zodra je pp's op zijn. Je deze 1ste plaats kan vasthouden en kan verdienen(in de ogen van de andere).

Dat denk ik niet tenzij je echt al spreekt over late game. Je kan geen 1ste plaats verdienen wanneer je hem in de eerste plaats gekocht hebt. Niet dat het mij iets uitmaakt, pp abuse maar lekker het spelletje is toch al langer dan vandaag verkloot :p.
 
Bovenaan