Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest
Dennis moest al mijn Runescape member betalen als hij wou dat ik ging spelen :cool:

Ook op middelbaar enzo liet ik veel betalen.
Eigen schuld, als je een spel adviseert om schooluren te vullen moet je betalen ook.
 

DeletedUser61134

Guest
ja nikki stuurde een mail naar mijn echt email adres om me terug te roepen... een verdomde mail lol
Ik heb ook ontdekt dat er een web.skype versie bestaat, al trekt die niets, ik krijg na meerdere keren herladen wel berichten binnen.
problem van skype solved.

Heb regelmatig zelfde probleem.
Per 15 minuten moet ik F5 drukken in een convo :(
 

DeletedUser61134

Guest
Download gewoon de skype app

Ik heb issues met privacyschending.
Blijft een raar idee dat Google al je bankgegevens, je medische gegevens enzo bezit.

Microsoft wil nu ook die gegevens die je al levert als je de juiste services niet uitzet :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb issues met privacyschending.
Blijft een raar idee dat Google al je bankgegevens, je medische gegevens enzo bezit.

Microsoft wil nu ook die gegevens die je al levert als je de juiste services niet uitzet :eek:

Ze weten toch alles alvan je :rolleyes:
 

DeletedUser75951

Guest
Iemand hier zei eens dat hij 30k per maand gebruikte.
Je moet niet alles geloven wat ze hier zeggen eh... Waarom zou je na 2 maanden nog abusen? Dan farm je toch gewoon... Of begint die gewoon elke maand een nieuwe wereld?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je moet niet alles geloven wat ze hier zeggen eh... Waarom zou je na 2 maanden nog abusen? Dan farm je toch gewoon... Of begint die gewoon elke maand een nieuwe wereld?

Events abusen, muren uppen tijdens massa, gs kopen voor nieuwe unmaxed dorpen.. etc
 

DeletedUser74396

Guest
Die 350 zit dan ook niet in TW :p

Zit in een trading card game dat ik al drie jaar speel, dus dan valt het mee :(

magic the gathering als het over kaarten gaat, anders hearthstone?
Kan geen andere card games bedenken die zoveel kosten, yu gi oh ofzo zijn outdated en daarom vrij goedkoop tegenwoordig
 

DeletedUser59375

Guest
denk dat Alcoholic Unicorns. hier wel en nominatie verdiend.
Meteen beginnen met bb edelen
 
Bovenaan