Golden Awards

DeletedUser58227

Guest
Als je NU zou kijken hoe Humble zijn punten behaald en hoe Edict zijn punten behaald zie dat Humble gewoon bb's aan het edelen is. Denk dat de schaamte eerder bij Humble ligt dan.
af624d425ecf10d78801bf2e5b21bf18.png



5cf349231e0d8bd6e50da43620b43dcf.png

122083292638acb4969b9c60bfc5f747.png
 

DeletedUser75339

Guest
Het probleem is niet het aantal punten, maar de manier waarop ze behaald worden. Nogmaals: moeilijk he, lezen?

Wat ben jij een vaag figuur xd
We hebben het over het feit dat sC door onze overmacht dorpen zou zijn verloren , maar volgens jou is het probleem de maier waarop ze behaald zijn.

rare jongen jij

Hans je bent niet zo slim he? Onze laatste succes'n zijn op Valheru en TB die ook veel dorpen zijn verloren. Cederic staat nu 10 dorpen negatief tegen Edict weet niet of je dat is opgevallen. Hij heeft de laatste weken veel van Edict zitten edelen en verliest wat hij edelde nu weer. Zo gaat dat in tribalwars, je wint wat en verliest wat. Leer aub ook lezen, ik zeg dat wij de laatsten maanden tam zijn geworden omdat het voorheen zo simpel ging. Wij zullen op niveau terug komen. Deze oorlog is kwantiteit (Edict) tegen kwaliteit (Humble). Dat is de enige reden dat het momenteel gelijk opgaand is.

Edict zijn winsten op Cederic heeft niets met skils te maken, jullie hebben als stam zijnde massaal clears gedropt en met allerlei accounts doelloos edels zitten spammen. Dorpen verliezen staat ook niet gelijk met falen, Cederic is en blijft een veel betere speler als elke speler in Edict omdat hij gewoon veel meer verstand heeft van dit spel. Ik ben op Sando zijn uitspraak niet ingegaan omdat ik er vanuit ging dat iedereen wel zag dat wat hij zei onzin was. Eigenlijk is Sando de beste speler van de wereld want hij slaat meer aanvallen af of zo iets. Ja als je 98% def speelt kan je wat afslaan ^^

Cederic is trouwens met 2 C's. En waar zoek ik excuses voor ons falen? Ik zeg dat wij tam zijn geworden en Edict op kwantiteit en niks skils nu hun eerste succes heeft behaald. Nogmaals jullie zijn weer bij af want je hebt de dorpen die Cederic van Edict pakte gewoon weer terug gepakt, Humble staat nog altijd 100'den dorpen voor in de oorlog en account BA is daar niet eens bij meegeteld. Niet gaan zweven voor je kan vliegen zeg ik dan :D En dergelijke aanvallen zijn bij zo'n massa inderdaad te verwachten, wil je volgende keer wel even het account meedelen dat target word, dan zullen we de stacks hoog genoeg zetten. Overigens staat er een nieuwe 'niet breekbare' stacklijn' dus veel valt er niet meer te rapen. Kan dan ook meedelen dat het hierbij zal stoppen.

Eerst je beschuldigingen staven dan wil ik wel ingaan op je onzinpost.

Hans, wanneer kunnen we je solli verwachten???

Was jij niet degene die naar edict ging omdat je vond dat humble/at all samen teveel overmacht hadden? Nu edict 30% groter is dan Humble, verwacht ik wel dat je naar ons wilt! Is toch meer uitdaging? :)

Trouwens, hoeveel pp kostte het wel niet om die muur van 16 naar 20 te boosten in 2 minuten?!?!

Overigens ff op de discussie ingaan. Aan de aanval op SC zat inderdaad geen tactiek, maar gewoon brute kracht. 30 clears gooien op stacks en dan daarachter met honderden edelclears gooien, is geen tactiek. Gezien de grootte van de aanval moeten jullie je eigenlijk schamen dat Cee op zondag nota bene meer dorpen weer veroverde dan verloor. Dat hij uiteindelijk weer meer dorpen kwijtraakt, is jammer, maar wat wil je als je zoveel clears op je krijgt.

Dus ondanks het dorpenverlies blijf ik erbij dat Cee nog steeds de beste speler is, want bij de aanval van edict zat 0 tactiek, behalve gebruik maken van de overmacht en simpelweg brute kracht.

Wij staan 1000 dorpen in de min ten opzichte van Edict, ervanuitgaan dat iedereen 50/50 speelt en er ook kerkdorpen in het spel zitten, verwacht ik toch wel 450 off en defdorpen die jullie meer hebben.

Desalniettemin moet ik ook complimenten geven aan edict, ook al hadden wij al ruim van tevoren in de gaten dat Cee het hoofddoelwit zou worden (ja, dit is zeker waar), de grootte van de massa hadden we totaal niet zien aankomen en helaas is daardoor ook veel def onnodig verloren. Daarnaast was ook pikhaak doelwit van de massa (daar hoor ik jullie niet over) en gezien het aantal clears dat die kreeg (ook iets van 400-500), verloor die al helemaal minimale hoeveelheid dorpen.

ik heb mijn uitdaging gehad iig nu no geven de wereld rustig uitspelen.
Waren 20 clears per frontdorp niet 30.
Dat is trouwens wel een tactiek en als jullie ruim van te voren wisten dat hij target ging worden , had hij gewoon gestackt kunnen worden.
De massa werkte en dat is uiteindelijk enige wat telde.

Punt is dat we er enkel maar onze overmacht mee vergrootten dus als jullie dit soort massa's niet aankunnen ziet het er slecht uit.
Cederik heeft die massa verprutst niet alleen door slecht stackwerk , ook door duur deffen en een hoop treintjes op bellevue te gooien.

Pikhaak kreeg een kleine massa om wat cf's terug te halen , wat gedeeltelijk gelukt is.
Daar was het doel niet om 50 dorpen binnen te halen.

Je zit trouwens te zeiken over pp abuse maar weet je hoeveel pikhaak en sC erdoor gejaagd hebben op hun massa ?
Zal een pak minder zijn als bij mij.

Gefeliciteerd trouwens met je aanvaller gisteren , dik verdiend :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het valt me nu wel op dat nu er een massa geweest is Edict weer wat te praten krijgt. :rolleyes:
 

DeletedUser59552

Guest
Jij weet ook echt precies wat er op elk frontdorp gegooid is niet dan?

Tjah, we zeggen nergens dat Cee de massa goed behandeld heeft? We hebben het simpelweg onderschat.
Duur deffen, weet je zeker dat dat Humble def is dan? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ja, toevallig weet ik hoeveel pikhaak en SC er doorheen hebben gejaagd. Pikhaak bijna niks en SC wel veel ja, maar ik heb het over jou en SC heeft meerdere dagen heel veel clears gekregen, jij 1 of 2 dagen en meteen ziek veel pp erdoor heen gejaagd. Ik zeik altijd om pp gebruik, niet alleen hier.

Merci, moesten weer eens wat doen he. Mja, tegen 12 def stacks, defridders en al die tientallen bonussen is een hoge avvd lastig he.

Ahja, nu is de uitdaging weg? Ik snap je helemaal, rustig de wereld uitspelen? Voor zover ik weet, speelt iedereen in Humble nog en hebben de edict accounts nog genoeg spelerwisselingen.
 

DeletedUser75339

Guest
Jij weet ook echt precies wat er op elk frontdorp gegooid is niet dan?

Tjah, we zeggen nergens dat Cee de massa goed behandeld heeft? We hebben het simpelweg onderschat.
Duur deffen, weet je zeker dat dat Humble def is dan? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ja, toevallig weet ik hoeveel pikhaak en SC er doorheen hebben gejaagd. Pikhaak bijna niks en SC wel veel ja, maar ik heb het over jou en SC heeft meerdere dagen heel veel clears gekregen, jij 1 of 2 dagen en meteen ziek veel pp erdoor heen gejaagd. Ik zeik altijd om pp gebruik, niet alleen hier.

Merci, moesten weer eens wat doen he. Mja, tegen 12 def stacks, defridders en al die tientallen bonussen is een hoge avvd lastig he.

Ahja, nu is de uitdaging weg? Ik snap je helemaal, rustig de wereld uitspelen? Voor zover ik weet, speelt iedereen in Humble nog en hebben de edict accounts nog genoeg spelerwisselingen.

Ik heb de massa opgesteld op sC :p
Ik weet wel hoeveel er overal ongeveer liep en dat waren er nergens 30 bij mijn weten.

Pikhaak echt wel heel veel voor zijn paar cf'jes te behouden hoor.
Ik heb 380 clears gemold ongeveer en echt niet veel pp gebruikt (25% constructiebonus OP)
Ben wel zeker dat zowel Sc als pikhaak meer hebben gebruikt , meeste heb ik gewoon keihard geblockt was niks voor nodig.
Wil trouwens perfect geen pp meer gebruiken hoor als humble dat ook niet meer doet.
Geen probleem mee.

Iedereen ? , floor en menno om er al 2 te noemen.
Hoorde dat vooral menno het gezeik van jannes beu was , zeer begrijpelijk natuurlijk.
..
 

DeletedUser

Guest
Dat wij pp gebruikt hebben om wat muren te uppen dat klopt, maar dat was dan ook om strategische dorpen te behouden. Maar als ik vandaag nu zie hoe ook PJVO voor 1 dorpje de pp er door heen gooit en ook een TNP die dat deed. Is gewoon belachelijk.
Hans, dat jij dan zo goed bent om met zo weinig mogelijk pp te kunnen blocken door de grote hoeveelheid def die Edict heeft moet dat ook makkelijk kunnen. Dus je trekt ook wel een scheve conclusie. Iets met appels en peren.

En Hans, deze 2 linkjes geven ook genoeg aan volgens mij:
https://prnt.sc/fdeq8j
http://prntscr.com/fdf6kv
 

DeletedUser75339

Guest
Dat wij pp gebruikt hebben om wat muren te uppen dat klopt, maar dat was dan ook om strategische dorpen te behouden. Maar als ik vandaag nu zie hoe ook PJVO voor 1 dorpje de pp er door heen gooit en ook een TNP die dat deed. Is gewoon belachelijk.
Hans, dat jij dan zo goed bent om met zo weinig mogelijk pp te kunnen blocken door de grote hoeveelheid def die Edict heeft moet dat ook makkelijk kunnen. Dus je trekt ook wel een scheve conclusie. Iets met appels en peren.

En Hans, deze 2 linkjes geven ook genoeg aan volgens mij:
https://prnt.sc/fdeq8j
http://prntscr.com/fdf6kv


Als je het zelf doet is het heel hypocriet om anderen erop te gaan aankijken xd
Als jullie goed met def hadden geschoven was van ons ook alles op sC doodgelopen zoals dat van jullie bij mij en bathman is doodgelopen.

Eerste link zie ik 8 stamleaves voor humble en 10 voor edict , lijkt me nu niet zo opzienbarend.
Die stats zijn natuurlijk ook wat opgeblazen door dat jumpcluster dat ik door jullie stab moest opgeven , maar
eigenlijk hebben we niet te klagen.
Goede massa gedaan en goed een massa gedeffed tot hiertoe + 11-12 mil groter als stam.

SGpcPEe.png


Hier kijk ik liever naar praktisch alle humble accounts geen groei of verlies en de andere een groei door barbs te edelen.
 

DeletedUser

Guest
Hans, ik heb het dus helemaal niet over de stam veranderingen. Zie jij het dan echt niet?
3 accouts weggespeeld door humble.
0 accounts weggespeeld door Edict.

Dat die groei niet opschiet, tsja dat zal echt niet liggen aan het oh zo goede defwerk. Tuurlijk wordt er wel gedefd, maar om dat nu goed te noemen aan edict's kant? Te stacken en te stacken en te stacken? Tsja, die mogelijkheid hebben jullie. Petje af hoor.
Maar je hebt dus ook wel gezien dat SC dorpen verloren is, maar hé, hoeveel edels hadden jullie daar voor nodig? 400-600? Dan mag je toch spreken dat er wel aardig gedefd is en als je dat niet begrijpt dan mag je jezelf is achter de oren krabben wat voor speler je zelf bent. Menig deffer kan dit begrijpen.

Dat jij loopt te zeuren over iemand die na een punten aftrek zijn dorpen terug haalt is gewoon laag te noemen en geeft precies aan wat voor speler jij bent.
Als jij dat was in dit geval had je precies hetzelfde gedaan en had je dan een reactie van ons verwacht?

Triest, dat nu er wat winsten voor Edict behaald zijn er door Hans geroepen wordt.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Dat wij pp gebruikt hebben om wat muren te uppen dat klopt, maar dat was dan ook om strategische dorpen te behouden. Maar als ik vandaag nu zie hoe ook PJVO voor 1 dorpje de pp er door heen gooit en ook een TNP die dat deed. Is gewoon belachelijk.
Hans, dat jij dan zo goed bent om met zo weinig mogelijk pp te kunnen blocken door de grote hoeveelheid def die Edict heeft moet dat ook makkelijk kunnen. Dus je trekt ook wel een scheve conclusie. Iets met appels en peren.

En Hans, deze 2 linkjes geven ook genoeg aan volgens mij:
https://prnt.sc/fdeq8j
http://prntscr.com/fdf6kv

Dat Edict meer def heeft omdat wij niet elke gek stacken die een paar dorpjes tussen oprukkende accs en het front heeft (lees Infected by death) is niet Edicts schuld he :)

P.S. Ja ik weet dat het uit proportie is maar het verklaart wel 50 van de defdorpen die humble mist
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je dan ook even wijzen in het topic rapportjes over de belachelijke stack bij tnp?
22.8 defjes, en dan verklaart dat die 50 defjes die jij aanhaalt niet.
 

DeletedUser75339

Guest
Hans, ik heb het dus helemaal niet over de stam veranderingen. Zie jij het dan echt niet?
3 accouts weggespeeld door humble.
0 accounts weggespeeld door Edict.

Dat die groei niet opschiet, tsja dat zal echt niet liggen aan het oh zo goede defwerk. Tuurlijk wordt er wel gedefd, maar om dat nu goed te noemen aan edict's kant? Te stacken en te stacken en te stacken? Tsja, die mogelijkheid hebben jullie. Petje af hoor.
Maar je hebt dus ook wel gezien dat SC dorpen verloren is, maar hé, hoeveel edels hadden jullie daar voor nodig? 400-600? Dan mag je toch spreken dat er wel aardig gedefd is en als je dat niet begrijpt dan mag je jezelf is achter de oren krabben wat voor speler je zelf bent. Menig deffer kan dit begrijpen.

Dat jij loopt te zeuren over iemand die na een punten aftrek zijn dorpen terug haalt is gewoon laag te noemen en geeft precies aan wat voor speler jij bent.
Als jij dat was in dit geval had je precies hetzelfde gedaan en had je dan een reactie van ons verwacht?

Triest, dat nu er wat winsten voor Edict behaald zijn er door Hans geroepen wordt.

Jullie zijn toch net zo goed araleth enzo verloren ?
Is ook al maanden terug in een ander stadium van het spel.

Ben benieuwd hoe lang jullie daar nog over gaan doorzeiken over het wegspelen van 3 inactieve accounts.
De eerste dag van de massa is er ronduit slecht gedeffed.
De volgende dagen cava , maar de eerste en belangrijkste was echt rampzalig.

Gaat niet specifiek over roi , heel humble edelt atm enkel barbaren.
Dit was trouwens roi voor zijn puntenaftrek.
Ik zie redelijk wat gelijkenis met erna :rolleyes:.

aoVp3hr.png
 

Deleted User - 1942737

Guest
Mag ik je dan ook even wijzen in het topic rapportjes over de belachelijke stack bij tnp?
22.8 defjes, en dan verklaart dat die 50 defjes die jij aanhaalt niet.

Jah, mijn punt is dat jullie even veel def hebben. Maar die gewoon op een andere manier gebruiken. Wat jullie goed recht is, dat zijn nu eenmaal keuzes die je maakt.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ja, ik doe stand-up comedy in skypecalls. €5 entrée.
En even veel def, misschien niet maar dorpen leeg laten staan omdat we anders meer def/off hebben dan humble is nu ook weer niet nodig, wel?
 

DeletedUser77324

Guest
Mag ik je dan ook even wijzen in het topic rapportjes over de belachelijke stack bij tnp?
22.8 defjes, en dan verklaart dat die 50 defjes die jij aanhaalt niet.

Jongen, jongen. Een hoogstwaarschijnlijk dubbele stack. Die er nog even staat. Wat erg zeg.
 
Bovenaan