[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

Reactiescore
559
ik laat mijn stem voorlopig nog even op captain staan.
denk dat tigor idd iets dicht bij kwam
 

DeletedUser78303

Guest
Je zit zeker op je mobiel he? Op de computer kan je dat makkelijk zien namelijk
 

DeletedUser74966

Guest
Ja ik dacht me al te herinneren dat ik op de laptop links het aantal posts enzo zie van mensen.

Maargoed, je hebt geliked. Denk je niet dat Blue infectie is dan?
 

DeletedUser74966

Guest
Ja weet ik het. Ik weet toch niet wanneer de infectie was? Maar dan nog, als hij geïnfecteerd was kon hij best een medewolf eruit stemmen om zichzelf zo minder verdacht te maken. Wat ik denk dat dus ook juist gebeurd is.

Edit:
Ik heb zojuist even gekeken naar de actie van Poo. Hij zei dag 5 de lunch te hebben gestopt en dat zou dan betekenen dat de infectie dag 4 was. Blue stemde dag 5 pas op Lord, die er toen ook uit ging. Hij heeft dan dus geweten dat het een wolf was, en heeft die er expres uit gestemd om zo goed te lijken. Tigor zat te dicht op deze waarheid en was daardoor lunch. Ik denk dat ik vannacht ook lunch wordt mocht ik niet gelynched worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
Wel een interessante theorie. Het zou zomaar kunnen kloppen, aangezien het een slimme zet zou zijn. De wolven lijden er weinig onder, aangezien de verhoudingen voor ze steeds beter worden. Het is echter wel een groot risico om op blue te gaan, dat zou de ondergang betekenen als we fout zitten...
 

DeletedUser74966

Guest
Wel een interessante theorie. Het zou zomaar kunnen kloppen, aangezien het een slimme zet zou zijn. De wolven lijden er weinig onder, aangezien de verhoudingen voor ze steeds beter worden. Het is echter wel een groot risico om op blue te gaan, dat zou de ondergang betekenen als we fout zitten...
Dat zou zo zijn met elk goedje dat eruit gaat op dit moment...
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga ook weer terug naar Yankee. Ik heb op haar al eerder mijn stem gezet, en voor mij is zij, naast SC en Poo. éénvan de weinige verdachten.

Poo. heeft gisteren niet eens gestemd. Snap ik best :) Van SC had ik wel meer verwacht denk ik. Hij is zo stil. Tactiek?

Wellicht wissel ik nog wel vandaag, mocht ik niet meer online kunnen komen, dan staat er in iede geval iets. Sorry Yankee.
 
Reactiescore
746
Wel een interessante theorie. Het zou zomaar kunnen kloppen, aangezien het een slimme zet zou zijn. De wolven lijden er weinig onder, aangezien de verhoudingen voor ze steeds beter worden. Het is echter wel een groot risico om op blue te gaan, dat zou de ondergang betekenen als we fout zitten...

Het is eigenlijk een vrij slechte theorie. Er waren meerdere spelers niet overtuigd van Lord. Als Blue zijn theorie niet had geplaatst waren zij ook niet op Lord gegaan, of iig in kleinere getallen en was Lord er nog steeds, en ALS blue wolf was waren ze beiden nog wolf op dit moment en had dit hen een extra dag gegeven qua tijd.

De theorie is helemaal niet logisch ;)

Wave probeert velen hier op een zijspoor te zetten door theorieën te verzinnen tov bewezen goedjes. Zodat de rest begint te twijfelen. Er zijn veel onervaren spelers in dit potje, die zijn makkelijk te overtuigen. Slim van hem, maar net zo wolfs.
 
Reactiescore
2.508
Ik ga net zoals gisteren op Captain, mijn eigen eerste theorie achterna :)

Gisteren heeft Captain op Tigor gestemd en nu is Tigor opgegeten door de wolven, beginnersfout??


Captain
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga ook weer terug naar Yankee. Ik heb op haar al eerder mijn stem gezet, en voor mij is zij, naast SC en Poo. éénvan de weinige verdachten.

Poo. heeft gisteren niet eens gestemd. Snap ik best :) Van SC had ik wel meer verwacht denk ik. Hij is zo stil. Tactiek?

Wellicht wissel ik nog wel vandaag, mocht ik niet meer online kunnen komen, dan staat er in iede geval iets. Sorry Yankee.
Hoezo Poo? Hij heeft zichzelf toch al bewezen met de heks acties of niet?
 

DeletedUser74966

Guest
Het is eigenlijk een vrij slechte theorie. Er waren meerdere spelers niet overtuigd van Lord. Als Blue zijn theorie niet had geplaatst waren zij ook niet op Lord gegaan, of iig in kleinere getallen en was Lord er nog steeds, en ALS blue wolf was waren ze beiden nog wolf op dit moment en had dit hen een extra dag gegeven qua tijd.

De theorie is helemaal niet logisch ;)

Wave probeert velen hier op een zijspoor te zetten door theorieën te verzinnen tov bewezen goedjes. Zodat de rest begint te twijfelen. Er zijn veel onervaren spelers in dit potje, die zijn makkelijk te overtuigen. Slim van hem, maar net zo wolfs.
Hoezo bewezen goedjes? Waar heb jij een ziener horen zeggen dat ze goed zijn, of heb je ze acties zien uitvoeren waardoor ze bewezen goed zijn? Op dit moment is niemand bewezen goedje behalve jij omdat niemand je claim tegenspreekt. Zeker met de mogelijke infectie is het niet zeker meer of mensen goed zijn. Het lijstje dat we beiden hebben gemaakt kan deels gewoon weggewuifd worden bij een infectie.
 
Reactiescore
746
Hoezo bewezen goedjes? Waar heb jij een ziener horen zeggen dat ze goed zijn, of heb je ze acties zien uitvoeren waardoor ze bewezen goed zijn? Op dit moment is niemand bewezen goedje behalve jij omdat niemand je claim tegenspreekt. Zeker met de mogelijke infectie is het niet zeker meer of mensen goed zijn. Het lijstje dat we beiden hebben gemaakt kan deels gewoon weggewuifd worden bij een infectie.

Zoals ik heb gezegd in mijn post gisteren. ELK van de stemmers op lord was online toen deadline naderde. ELK van hen had medewolfje kunnen redden mochten ze dat gewild hebben. Door op een random derde persoon te stemmen (waardoor ze zelfs niet verdacht zouden zijn), of door mee te lopen of captain die nacht. Daardoor zijn ze zo goed als bewezen. (ik ga niet zeggen 100%, maar ik zou focus leggen op de personen die anders stemden.)
 
Reactiescore
746
Hij zegt heks te zijn. Iedereen kan dat claimen.

Dat is het punt net. Iedereen kan het claimen maar niemand behalve ik heeft dat gedaan. Nu nog gaan claimen zou ongeloofwaardig zijn gezien er al een nacht voorbij is. Als ik loog, had de echte heks (die goedje is) zelf ook geclaimed en was ik 100% slechtje en had die andere persoon geclaimed en op mij gestemd en zijn verhaal gedaan over hoe de heksenacties in elkaar zaten. ;)

Dus net omdat niemand anders heeft geclaimed binnen een normale tijdsduur ben ik bewezen. Hiernaast heb ik ook alle vragen correct beantwoord die gesteld werden door spelers over het al dan niet te weten komen wie beschermd was, en wanneer heksenactie en wanneer niet, EN heb ik als alavara gedood terwijl ik als ENIGE alavara verdacht vond en dat publiek vermelde.

Dus de feiten stapelen elkaar een beetje op, maar om het gemakkelijk te houden: denk dat iedereen, behalve nieuwe spelers misschien, wel doorheeft dat mijn claim correct is :D
 

DeletedUser74966

Guest
Dank je wel voor je uitleg. Je weet dat ik niet gauw iemand vertrouw. Ik zie dit dus echt niet.
Enige wat dus nog mogelijk is, is infectie. Alleen infectie was dag 4 en Poo deed daarna pas z'n actie en bewees zichzelf daarmee als goedje. Ik denk dan ook dat ze hem nog niet geïnfecteerd hadden en, zoals eerder gezegd, Blue wel.

Zoals ik heb gezegd in mijn post gisteren. ELK van de stemmers op lord was online toen deadline naderde. ELK van hen had medewolfje kunnen redden mochten ze dat gewild hebben. Door op een random derde persoon te stemmen (waardoor ze zelfs niet verdacht zouden zijn), of door mee te lopen of captain die nacht. Daardoor zijn ze zo goed als bewezen. (ik ga niet zeggen 100%, maar ik zou focus leggen op de personen die anders stemden.)
Dat maakt ze toch niet gelijk goed? Als ik als wolf op een medewolf stem en zie dst diegene nog lynch wordt dan ga ik ook niet vanderen op het laatst. Dan maak ik mezelf én die persoon nog verdachter voor de dag erna waardoor we beiden de klos zijn. En aangezien alle overige spelers nu ervaring hebben of een ervaren coach denk ik dat dat ook zeker gebeurd zal zijn. Dus niet ELK van de stemmer op Lord is hierdoor goed bewezen. De kans is alleen groter, maar dan ga ik niet gelijk uit van goedjes.
 
Bovenaan