[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser74966

Guest
goede opmerking. Ik wil iedereen zijn mening horen m. Waarom specifiek ook Tigor? Omdat ik een goed gevoel bij haar heb en aan de hand van haar antwoord haar verder wil inschatten voor meer zekerheid te krijgen.

jouw mening is ook welkom overigens.
Dan ga ik hier iedereen eens bij langs.

Ten eerste de spelers die ik goedje acht:
9. The Minion
Heeft qua stemmen redelijk goed gezeten. Dag 1 thrones/joker, dag 2 Lord, dag 3 niks, dag 4 Jo Han (lynch) en dag 5 Lord (lynch). Lijkt erop dat hij met de mensen die door meerderen verdacht werden (thrones, Jo Han en Lord) meeging en daar los van nog op een wolf ging. Al dan niet bewust daarvan. Voor mij dus goedje.

10. Poo
Hij heeft heks geclaimd. Acties kwamen overeen en niemand spreekt hem tegen dus klinkt geloofwaardig.
Sidenote: Met een mogelijke infectie denk ik dat hij groot potentie heeft geïnfecteerd te zijn na vannacht aangezien er weeral geen lunch was.

16. Blue
Blue is ingevallen voor sylar. Deze was dag 1 inactief, en ook blue miste dag 2 de stemming. Daarna ging hij op maroen, die toen gelijk lynch was met de overmacht aan stemmen. Verder zat Blue vanaf dag 4 al op Lord. Vannacht dan dus ook dat wolfje eruit.
Sidenote: Ook hier zie ik een mogelijke infectie vanwege zijn profilering als goedje door anderen en de ervaring.

Dan mijn neutrale spelers. Deze zet ik in volgorde van goed naar slecht:
21. SC Beast
Hij begon dag 1 op maroen. Stemde dag 2 SM en kwam dag 3 weer terug op maroen. Dit keer wel als lynch. Hij stemd hier mee met de meerderheid. Dat patroon zien we dag 4 en 5 ook weer. Dag 4: Jo Han eruit. Dag 5: Lord eruit. Dus 3x een stem met de meerderheid van mensen. Alleen de laatste keer een wolf. Dit komt me bij Beast voor als onwetendheid en reken het hem nu dan ook niet aan. Echter schat ik hem nog niet als volledig goedje mede door het makkelijk meestemgedrag.

3. Yankee60
Yankee kan ik niet helemaal inschatten, maar ik denk dat ze redelijk goed. Dag 1 en 4 heeft ze helaas geen stem uigebracht. Dag 2 en 3 stemde ze op maroen, die dag 3 er dan ook uit ging. Dag 5 heeft ze SM gestemd en ook vandaag staat die stem weer. Betekent dat ze duidelijke targets heeft. Maroen was goedje, ik hoop dat ze met mij goed zit op SM nu.

2. Captain grom n blaze
Hij heeft dag 1 Bad Company gestemd. Een stem toen op iemand die geloof ik nauwelijks gezien was of inbreng had. Hij speelde hier dus heel safe omdat verder ook niemand BC ook echt verdacht. Dag 2 komt hij met een stem op jessica. Deze gaat er dan, mede door Jo Han, uit als goedje. Daarna dag 3 en 4 zit hij op Jo Han. Ik denk door de keuze van dag 2. Dag 5 echter komt er geen stem en is hij ook niet meer online. Ik schat hem redelijk goed vanwege zijn stemgedrag. Echter kan ik hem voor de rest gewoon niet peilen door de weinige inbreng...

13. laila
Laila is dag 1 afwezig geweest. Heeft hier dus geen stem geplaatst. Dag 2 ging ze op Jo Han. Dag 3 op joker/thrones. De redenen hiervoor kon ik even niet meer vinden. Dag 4 heeft ze weer Jo Han gestemd die hier mede door als goedje uit ging. Vannacht stemde ze Lord die hier ook mede door uit ging. Verder post ze ook niet veel. Vooral reacties dat ze tijd moet vinden geloof ik. 1 keer goedje weggestemd, 1 keer slechtje weggestemd en verder niet veel te zien. Ik houd haar even neutraal.

12. donkergat
Heeft elke dag gestemd op personen waar niemand of bijna niemand anders op zat die dag. Op volgorde: alavara, Poo, joker, ~, Cpt. gnb. Verder is er niemand van hen lunch geweest, is er 1 gestorven door inactiviteit, een ander door actie van Poo en zijn de twee overige nog levend. Hij stemt dus heel safe en houd zich verder ook redelijk rustig. Reden voor mij om hem nu richting wolf te plaatsen. Ik kan hem verder niet goed peilen.

7. famdecibel
Stemt dag 1 op Momske. Dan een speler die niets heeft laten zien. Dag 2 op McA, die dan ook verder niet verdacht wordt. Dag 3 op Yankee, dag 4 op Lord en vannacht op SM. In het begin stemde ze heel terughoudend en net als donkergat op spelers die tot dan toe niet veel in de belangstelling stonden voor de rest. Dan stemt ze dag 4 Lord (wolf) en dag 5 SM (wat ik denk wolf) zonder dat die twee lynches worden of daar overdreven veel kans toe hebben. Ik denk dat ze zich hiermee probeert in te dekken mochten de overige wolven eruit gaan zodat ze kan zeggen dat ze op hen heeft gestemd. Maar dan nog, fam is nieuw, wisselt heel veel en heeft, vind ik :p, wat minder logica dan sommige anderen. Vandaar onderkant neutraal.

Dan nu mijn wolven:
18. Lyonn
Heeft deze stemmen staan: Wizzy, erwt, Lord, Jo Han en niks. Dag 1 goedje eruit, dag 2 enkele stem, dag 3 enkele wolfstem en dag 4 goedje eruit. Gisteren geen activiteit en dus ook geen stem. Hij heeft dus 2 goedjes eruit gestemd, heeft gestemd op iemand waar niemand anders toen op zat en heeft op een wolf gestemd. De wolf was geen lynch. Stemgedrag geeft voor mij alle reden om hem verdacht te vinden.

20. Tigor
Zit dag 1 op maroen. Daarna 3 dagen lang op fam en op dag 5 nog eens op cpt. gnb. Ze heeft in de drie dagen dat ze op fam zat ook verder niemand anders echt verdacht gevonden of proberen te zien of diegene ook daadwerkelijk wolf was. Hierbij dus een grote tunnelvisie die daarna ineens stopt. Waarom is fam nu ineens niet meer verdacht en cpt. wel? Aangezien ik fam ook richting de slechtjes kant reken denk ik dat Tigor hier op een medewolf stemt en gewoon een groot toneelstuk aan het bouwen is. Dat ze naast fam niet echt verdachte personen zocht drie dagen lang vind ik gewoon te overdreven.

17. SM
Is al duidelijk met mijn lynchstem.
 
Reactiescore
603
Mijn stemgedrag is ook gewoon 50% omdat ik beginneling ben en niet goed weet op wie stemmen, dan pak ik meestal me meest verdachte persoon eruit, of lees mee hoe de andere over die persoon denken.
 

DeletedUser74966

Guest
Mijn stemgedrag is ook gewoon 50% omdat ik beginneling ben en niet goed weet op wie stemmen, dan pak ik meestal me meest verdachte persoon eruit, of lees mee hoe de andere over die persoon denken.
Ja precies dat. Het is dat je beginneling bent ;)
 
Reactiescore
559
klopt de 1ste dag had ik geen idee op wie ik moest stemmen en had daardoor de deadline gemist.
mijn stem op johan was omdat ik het vreemd vond dat hij zo steeds van stem wisselde en daardoor werd tie verdacht voor mij.
sir thrones/joker. had ik gestemd omdat ik toen McAwesome verdacht vond en dacht dat hij de aandacht van sir thrones afleidde.
en aangezien hij inactief was ging mijn stem naar joker.
toen werd het allemaal verwarrend omdat ik dus helemaal verkeerd zat en dus mn stem maar weer terug plaatste op johan.
laatste stem op lord ben ik wat meer naar het stemgedrag van anderen gaan kijken en wat voor theorieën ze hadden
 
Reactiescore
264
Dan nu mijn wolven:
18. Lyonn
Heeft deze stemmen staan: Wizzy, erwt, Lord, Jo Han en niks. Dag 1 goedje eruit, dag 2 enkele stem, dag 3 enkele wolfstem en dag 4 goedje eruit. Gisteren geen activiteit en dus ook geen stem. Hij heeft dus 2 goedjes eruit gestemd, heeft gestemd op iemand waar niemand anders toen op zat en heeft op een wolf gestemd. De wolf was geen lynch. Stemgedrag geeft voor mij alle reden om hem verdacht te vinden.

20. Tigor
Zit dag 1 op maroen. Daarna 3 dagen lang op fam en op dag 5 nog eens op cpt. gnb. Ze heeft in de drie dagen dat ze op fam zat ook verder niemand anders echt verdacht gevonden of proberen te zien of diegene ook daadwerkelijk wolf was. Hierbij dus een grote tunnelvisie die daarna ineens stopt. Waarom is fam nu ineens niet meer verdacht en cpt. wel? Aangezien ik fam ook richting de slechtjes kant reken denk ik dat Tigor hier op een medewolf stemt en gewoon een groot toneelstuk aan het bouwen is. Dat ze naast fam niet echt verdachte personen zocht drie dagen lang vind ik gewoon te overdreven.

17. SM
Is al duidelijk met mijn lynchstem.


Leuke counter. Daarnaast zie ik Tigor en SM allebei als goedje en zie ik best aardig wat potentiële wolven tussen de mensen die je goed acht.

Het is overduidelijk voor mij GaMeBr3AKeR is wolf ik hoop dat jullie mij hierin volgen.
 

DeletedUser76681

Guest
Mijn gissingen omtrent spelers:

9. The Minion + *Netsky
Lynch dag 1: Sir thrones
Lynch dag 2: LOTS
Lynch dag 3: /
Lynch dag 4: Jo han
Lycnh dag5: LOTS
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe kunnen jullie het verschil vinden tussen een 'goedje' en een 'kwaadje'. Ik heb dit spel vroeger wel eens in RL gedaan en in RL kan dus je veel op gevoel en met je zintuigen doen, maar hier snap ik niet hoe je het verschil zou kunnen zien.


Sorry dat jullie dit potje zo weinig aan mij hebben. Grootste fout ooit om in 1x mee te doen, volgende keer zal ik op de achtergrond gewoon meekijken, want dit heeft geen meerwaarde voor het spel waar ik de ballen van snap en meer tijd kost dan ik had verwacht.


Ik probeer wat theorieën te kunnen volgen en ik denk dat ik eind van de avond maar op de theorie stem die ik snap, dus laat schiet er maar op los met jullie theorieën!


Uhmm. Is dit een link waar jullie naar kijken om wolfen te vinden: Het kijken naar op wie de lunch(van de wolven) heeft gestemd(voor de lynch)?


Of heb ik het dan nog niet??


Voor nu lord

Uit deze posts leid ik af dat hij goedje is. Hij geeft oprecht zijn mening over het potje. Het is voor hem nog niet duidelijk hoe het potje moet spelen en volgen.

10. Poo.
Lynch dag 1: /
Lynch dag 2: Bad Company
Lynch dag 3: Bad company
Lynch dag4: Donker gat
Lynch dag 5: Captain

Van zodra hij vroeg hoe iemand over Alavara dacht, en ik haar dood zag wist ik meteen wat hij was. Ik ben daar ook in eens op in gegaan.
Ik had geen andere keuze. Mijn enige verdachten was donkergat en lord en alavera. Lord heb ik gisteren zelf ontkracht (en ik volg Blue niet helemaal met de theorie), donkergat is ontkracht door andere spelers, en van jou denk ik dat jij meer weet dan je wilt zeggen. Op goed vertrouwen op mijn voorgevoel dan maar...


De switch van donkergat snap ik ook niet.


Nu weet ik dus ook waarom time niet reageerde op mijn theorie van alavera... :/


Best wel,maar daar.kunnen we ook weer conclusies uit trekken
clip_image001.png


Bij deze claim ik overigens ook Heks. Ik heb levensdrankje gebruikt waardoor er geen lunch was (vorige keer was er echt geen lunch en dus niet door mijn toedoen) en doodsdrankje gebruikt op alavara gezien ik haar verdacht vond spelen (en niemand wilde mijn theorie ontkrachten/bevestigen).

Sorry time en alavara. Verkeerde inschatting.
clip_image001.png


Misschien is het te vroeg om te claimen, maar ik denk dat het van belang is om dit nu te doen zodat we kunnen focussen op de overblijvende wolfjes, gezien ik beide drankjes heb gebruikt ben ik ook geen 'noodzaak' meer om in het spel te blijven en kan ik dus het risico nemen...


Dat is idd de conclusie die ik had genomen met het dode koppel
clip_image001.png


En zolang er niemand tegen claimt, is hij voor mij dus een bewezen goedje.

13. laila + *Netsky
Lynch dag 1: /
Lynch dag 2: Jo Han
Lynch dag 3; Jokersbrain
Lynch dag 4: Jo han
Lynch dag 5: LOTS

mijn stem gaat naar joker

ik heb nog steeds mijn twijfels over Jo Han en het verhaal van SM klonk heel goed.

maar ik kijk het nog even aan en ga terug naar mijn eerdere gedachte.


had toen al sir thrones op het oog maar toen werd de aandacht naar wizzy verlegd.

Ook al was het waar dat tie geen tijd had om zijn stem uit te leggen, denk ik dat het hem ook wel goed uitkwam.


ik gun je vandaag het voordeel van de twijfel, ben blij
clip_image001.png



ik vond dat mcawesome het nogal opnam voor sir toen, waardoor de aandacht ineens naar wizzy ging.

en die is nu verdacht stil, net als joker.


heb het idee dat de wolven dr eigen nogal op de achtergrond houden en er mss 1 of 2 de boel wat proberen tegen elkaar op te zetten.


mijn stem gaat ook weer terug naar Jo Han.

mijn twijfel is nog niet weg na dat rare stemgedrag, ook niet omdat tie er zo op hamerde dat hij zn stem gisteren wel liet staan.

denk dat dat een tactiek van em was.


denk nog steeds dat joker ook bij de slechtjes hoort, maar die is zo inactief met stemmen dat hij er vanzelf wel uit gaat.


ik was net als beast heel erg aan het twijfelen.

zat heel de tijd al in de verkeerde richting :/


ik vind op dit moment al jullie theorieen logisch klinken.

ik ga met blue mee en stem op lord


heb je toch niet echt meegelezen
clip_image001.png


heb wel degelijk gereageerd, ok wel niet zo actief.
clip_image001.png



zou best wel meer willen reageren, maar zou niet weten wat.

probeer het een beetje af te kijken en te volgen hoe het spel loopt.

heb het nl nog nooit gespeeld ook niet in rl, dus stap hier helemaal blanco in
clip_image001.png


heb ook nog mn twijfels over fam.

deels omdat ik van jullie opmerkingen uit ga dat ze anders speelt.

en deels omdat ze dr stem van lord af heeft gehaald en aan sm had gegeven


ja maar dat heb je als je beginner bent, en het spel totaal niet kent.


kijk je toch beetje af wat anderen doen

De hoeveelheid twijfel (letterlijk het aantal keren ze dat heeft getypt) die ze heeft oogt in mijn ogen meer naar een goedje. Ze verdenkt ook iedereen wat en probeert echt haar eigen conclusies te trekken.


21. SC Beast. + Jenskeuh

Lynch dag 1: Maroen
Lynch dag 2: Single Malt
Lynch dag 3: Maroen
Lynch dag 4: Jo han
Lynch dag 5: LOTS
Same dit .. is ook gewoon zo ambetant als beginner hé, je weet gewoon niet wat reageren, of hoe je je tussen een discussie kan mengen met enige nuttige inhoud etc etc. Iemand tips voor?


In welke fase vh spel zitten we nu eigenlijk? Opzich kun je, zoals poo zegt dat al een duidelijker beeld hebben wie een goedje is en wie niet?


Dus je hebt 2 burgers de dood ingejaagd, dan kan het toch niet anders dat je wolf bent? Of volg ik nu helemaal niet?


Mijn stemgedrag is ook gewoon 50% omdat ik beginneling ben en niet goed weet op wie stemmen, dan pak ik meestal me meest verdachte persoon eruit, of lees mee hoe de andere over die persoon denken.

Voor mij is deze ook gewoon een beginnend goedje. Dit zijn posts die voor mij goedje blijken, misschien loopt hij wel mee, maar ik snap dat als je niet veel tijd hebt en je toch wilt mee doen dat het niet evident is en zeker niet als beginner. En vooral niet in zo een actief potje om alles goed mee te volgen.


Deze zijn voor mij eerder neutraal en kan dus nog alle kanten uit gaan:

3. Yankee60

Lynch dag 1: /
Lynch dag 2: Maroen
Lynch dag3: Maroen
Lynch dag 4: /
Lynch dag 5: Single Malt

Geen Quotes,

Ze denkt goed mee, en probeert ook targets te zoeken. Ik kan haar heel moelijk in te schatten en ben bang dat ik een verkeerde conclusie ga trekken. Uit haar lynches kunnen we idd niet veel halen, aangezien ze maar 3/5 keer heeft gestemd.

Ik neig bij haar meer naar goed dan slecht.

12. donkergat + WatBlaasJeInMijnOor?
Lynch dag 1: Alavara-Fenmenor
Lynch dag 2: Poo.
Lynch dag 3: /
Lynch dag 4: Jokersbrain
Lynch dag 5: Captain

Heel goed mee spelend, (voor een beginner?). Ik vind dat hij echt goed durf heeft om zich te mengen al is dat niet evident. Hij gaf zelf al aan dat hij zich slecht zou in schatten op de manier waar hij zijn posts maakt. Ik heb bij hem een dubbel gevoel maar kan er niet echt is op plakken.

18. Lyonn
Lynch dag 1: Wizzy
Lynch dag 2: Erwt
Lynch dag 3: LOTS
Lynch dag4: Jo han
Lynch dag 5: /

Ik krijg van hem geen hoogte, hij maakt soms posts als goedje en soms ook als slechtje. Maar het feit dat hij meerdere mensen aanvalt en niet 1 bepaalde verdachte heeft maakt hem toch iets meer goed dan slecht. Ik hoop dat andere hier ook nog een mening over kunnen geven.

19. erwt > GaMeBr3AKer
Lynch dag 1: Sir thrones
Lynch dag 2: Maroen
Lynch dag 3: Yankee
Lynch dag 4: Jo han
Lynch dag 5: POO.

Voor het eerst denk ik oprecht dat hij een goedje is. Het is dat ik hem goed mee denkend vind en actief en leuke posts maakt dat ik hem niet verdenk. Anders vind ik zijn posts ook altijd vreemd maar dat heb ik nu eens niet. Ofwel kan hij dit goed doen omdat hij slecht is of wel is hij oprecht goed. Ik weet dat er veel zijn die mij goed om de tuin kunnen leiden daarom dus ook dat ik niet goed weet waar ik hem moet plaatsen.


Die ik slecht acht:



2. Captain grom n blaze + .Royalist.


Lynch dag 1: Bad company
Lynch dag 2: Jessica vd
Lynch dag 3: Jo han
Lynch dag 4: Jo han
Lynch dag 5:/

Ik heb je hier voor echt al mijn redenen gegeven en ik wil niet in herhaling vallen


7. famdecibel + Capricorno
Lynch dag 1: Momske
Lynch dag2: Mcawesome
Lynch dag 3: Yankee
Lynch dag 4: LOTS
Lynch dag 5: Single Malt

Idem voor Fam ik citeer hier onder dadelijk wel wat die redenen waren ( linkje naar mijn post) Klikkie


16. Sylar > TheManWithItzBlueKnife

Lynch dag 1:/
Lynch dag 2: / (pas ingevallen)
Lynch dag 3: Maroen
Lynch dag4: LOTS
Lynch dag 5: LOTS
Eigenlijk zitten de wolven altijd in een bepaalde categorie. Tenzij ze extreem goed samenwerken (en dat gebeurt nauwelijks) zul je altijd zien dat de wolven zich bevinden tussen niet-leidende spelers. Naar wat ik nu zie zijn de wat meer leidende spelers in dit geval Time, Poo & SM. Ik noteer hen dan ook als goedje. Tigor valt hier ook nog wel tussen, maar weet vooralsnog niet echt te overtuigen. Ik ben benieuwd of je wat dingetjes onder elkaar kan zetten Arlena. Ik heb vertrouwen in je
clip_image001.png


Tevens was Jo Han een leidende speler, maar die bleek goedje zoals ik al had gezegd.


De volgende spelers vallen in de categorie 'minder leidend', maar doen wél mee. Dit zijn dan de spelers die meer passen in de potentiële wolvengroep:

Captain grom n blaze, yankee, famdecibel, lord of the strings, sc beast en mcawesome.


Er zijn natuurlijk ook nog mensen die me niet echt opgevallen zijn en die dus niet in deze lijst staan.


Ik zal deze post er nu opzetten, aangezien ik niet de tijd heb om atm zelf 5 personen te analyseren.

Ik wil dan ook vragen aan de mensen die ik heb aangewezen als goedje om een verdachte uit te werken van deze lijst.


Ik wil zelf Lord of the Strings wel graag uitwerken btw. Ik heb geen specifieke redenen maar ik had wel een duidelijk idee en ik denk dat ik die redelijk kan uitleggen.


Daarom ben ik ook bijv benieuwd naar jouw theorie over Fam, Arlena
clip_image001.png


Deze post deed mij opeens enorm hard twijfelen over jou: je wilt me hier eerst nog wat ophemelen, en dan krijg ik de indruk dat ik goed zit met mijn theorien.

Dan kom je met de post over LOTS, wat een prima post is. Maar wat ook een mooie indekking kan geven dat weet jij even goed als ik.

We hebben Beast ook nog Poo. Ik denk dat we in dezelfde categorie moeten blijven zoeken.


Tigor heb ik ook wel mijn twijfels over nu, omdat ze richting Captain switchte die ik ook als goedje zie en omdat ze op hem stemde terwijl wolfje Lord of the Strings eruit bleek te gaan. Dat had wel een poging tot redding kunnen zijn achteraf en daarom ben ik ook benieuwd of ze nu wel een theorie tegenover Famdecibel in elkaar kan zetten.


Even wat wolfse posts onder elkaar, uitleg + argumenten etc. Ik heb dat nu al 3 dagen gevraagd onder het mom van dat ik haar als goedje zag maar echt goede uitleg blijft uit.


Ik ben vandaag en morgen trouwens echt extreem druk en heb ik geen tijd om wvw te spelen echt.


Ik zou Single Malt niet lynchen btw.

Captain lijkt mij ook wel goedje, Poo.


Ik ben benieuwd naar de geavanceerde theorie van Tigor op Fam. Voor nu neig ik qua gevoel naar Arlena.

Ik weet niet wat er is met jou, maar het klopt helemaal niet. Ik vind jou zo dwaas spelen dan anders, en ik weet dat je het druk hebt. Daarbij:


Je vraagt mijn mening over fam en die heb ik gegeven. Ik loop al 3 dagen te zeggen dat ik haar er het liefst uit zie gaan. Dus dat zal dan denk ik wel zijn dat ik vastberaden ben. Anders had ik wel verder gekeken dan hun 2.


Ik vind jou ook verdacht omdat ik weet tot wat jij in staat bent als je slecht bent. Dat heb ik zelf meegemaakt en ondervonden. (Die keer dat we samen wolf waren of iig dat ik een g/s koppel was en de keer dat jij jezelf lunchte om lijk te worden.) En dan ook de enige zijn die ik in staat zie om een medewolf te lynchen om zo als goedje te worden beschouwd.


Jij bent een van de sluwste wvw spelers. En dat is dan ook de enige reden waarom de meeste jou niet durven verdenken. En je dus alsgoedje aan zien.


Ik hou je in de gaten. En dat deed ik al door de ene post waarbij je mijn naam in gebruikte.


Ik zal straks een lijstje maken met ovirge spelers en wie ik goed/slecht acht.


Volgens mij lees je selectief en probeer je Captain en Fam nog wat te saven. En daarom zie je graag de lynch op mij. + heb ik geen switcht gedaan naar Captain, had je gelezen wist je dat hij ook een verdachte was van mij. en heb ik gezegd dat ik fam even met rust wilde laten.


17. Single Malt
Lynch dag 1: Jo Han
Lynch dag 2: Sc Beast
Lynch dag 3: Maroen
Lynch dag 4: LOTS
Lynch dag 5: SC beast

Ik denk ook dat Single goedje is: en dat gewoon op gevoel. Ook omdat ik Blue verdenk en hij echt aangeeft om Single niet te lynchen. Moest blue dan bv doodgaan en hij blijkt slecht kunnen ze als nog op Single gaan omdat Blue hem iets of wat `beschermt`

Althans dat gevoel heb ik.

20. Tigor
Lynch dag 1: Maroen
Lynch dag 2/3/4: Fam
Lynch dag 5: Captian[/spoiler]

ik had nog iets over de lynches maar be nhet kwijt :( te veel nagedacht over dit alles.

Wat mij hier opvalt is dat er door Lord alles behalve tactisch heeft gespeeld, als hij zijn stem op Captain had gezet was het 4 VS 4( geen idee of ze beide of geen van beide dood zouden gaan)
Nu is mijn vraag waarom hij zijn stem zo dom heeft ingezet? Komt dat doordat hij niet op een mede-wolf wil stemmen? Of kunnen we hieruit opmaken dat de wolven niet samenwerken?(ik las ergens dat het aannemelijk was dat er ongeveer 4 wolven in het spel zaten?)

Graag hoor ik jullie mening hierover? Of sla ik nog steeds de plank mis als het gaat om verbanden zoeken?

Dit vind ik ook heel intressant, en ook wel waar.

Voor nu ga ik wederom voor Captain
 

DeletedUser59552

Guest
Captain Grom n blaze
Simpelweg vanwege de stem van Tigor, heeft daarnaast ook 2 x deelgenomen aan een lynchpartij. Ik ben het obviously niet 100% zeker, maar ik reken hem atm als mogelijk slechtje.

Wat moet ik hier nou weer op reageren? Er wordt op me gestemd omdat 1 iemand op mij stemde, meteen 2 meeloopstemmen, wat kan je daar nou tegen doen?

In verband met het weer zit ik nou eenmaal niet op mijn laptop, dus ik heb gister en vandaag nagenoeg niet op mijn laptop gezeten, ik ben ook niet helemaal bij. Ik stem dan wel op Tigor. Heb niet echt een sterke reden, behalve dat ze 3 dagen heeft zitten tunnelen op Fam en ineens zonder echt goede reden op mij overstapt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Door een drukke dag en het weer Wvw vergeten...
Zie gelijk dat ik lynch ben. Heb nu heen tijd om te verdedigen. Kam enkel zeggen dat jullie zo een actieve burger gaan lynchen. Doe t aub niet.

Mocht ik wel lynch worden, poo en blue zie ik als goedjes.
 
Reactiescore
559
ik stem op captain

was bijna vergeten te stemmen vandaar rap de stem :p
maar wat minion zei klonk wel interessant.

thnxx trouwens voor de mooie opsomming tigor, heb toch het idee dat je meer weet van sommige rollen dan dat je zegt :)
 

DeletedUser76681

Guest
was bijna vergeten te stemmen vandaar rap de stem :p
maar wat minion zei klonk wel interessant.

thnxx trouwens voor de mooie opsomming tigor, heb toch het idee dat je meer weet van sommige rollen dan dat je zegt :)

Naah zit goed in het potje. Kheb geleerd om minder onzeker te zijn en er gewoon voor moet gaan. En dat heb ik nu echt wel gedaan. Meestal deed ik veel op gevoel, wat ik nu ook echt doe maar nu zoek ik er ook meer argumenten bij. Al is dat niet altijd zo simpel. En ben ik dus ook vastberaden om eens een keer de Lynch te leiden. Maar dat lukt me dus nog steeds niet :oops:
 

DeletedUser64575

Guest
Dag 6

Single Malt was de lynch, hij was...

Burger

Lynchstemming:

Naamloos.png

4x Single Malt
3x Captain grom n blaze
1x Tigor
1x Gamebreaker

Lunch:

Tigor was de lunch, ze was Burger.

Single Malt mag een nieuwe burgemeester kiezen. Wie wordt het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan