[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser72524

Guest
Uitslag opdracht 10:
Een opdracht waar enorm veel geld verdiend kon worden, maar dit totaal niet werd gedaan. Omdat ik begrijp dat het een moeilijke opdracht zal zijn en het voor het gemiddelde oneerlijk zou zijn, heb ik besloten dat het maximaal verdiende bedrag de 3 hoogste bedragen zijn. Dit komt neer op een maximum bedrag van 2500 euro. Er is echter - 250 euro verdiend. Het lijkt er dus op dat veel mensen voor zichzelf hebben gespeeld, wat logisch is gezien er meerdere vrijstellingen, veel informatie en veel jokers te winnen waren.

Huidige pot: €4520,-
Maximaal bedrag pot: €22.100,-
Procentueel percentage: 20,5%
Status winst: Mol
 

DeletedUser72524

Guest
Test 5:
Jullie krijgen tot woensdagmiddag 15:00 uur. Verzenden anar zowel capricorno als sander14. Zoals gewoonlijk. De twee vragen over de veilingen gelden alleen voor de definitieve veilingen.

Vraag 1: In welke kamer slaapt de mol nu?
Vraag 2: Hoe vaak heeft de mol gespeeld tijdens opdracht 9? (1, 2, 3, 4, 5 of 6)
Vraag 3: Heeft de mol een woord goed geraden? (Ja of nee)
Vraag 4: Heeft de mol een veiling gewonnen (ja of nee)

Vraag 5: Heeft de mol een bod gedaan tijdens een veiling?
Vraag 6: Als hoeveelste ging de mol bij opdracht 10? (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8)
Vraag 7: Wat heeft de mol verdiend tijdens opdracht 10? (Niets, 500 euro, 1 joker, 2 jokers en -500 euro of 1 vrijstelling en -750 euro)
Vraag 8: Speelt de mol nog TW (Ja of nee)? Let op moment van indienen lijstje wordt als referentiepunt gebruikt.
Vraag 9: Is de mol een Belg of Nederlander? (Belg of Nederlander)
Vraag 10: Wie is de mol?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Uitslag test 5!

Beste kandidaten,
Jullie hebben het allemaal gehaald tot de laatste acht, een prestatie waar ieder van jullie trots op mag zijn. De finale begint in zicht te komen, maar voor twee van jullie is het nu alsnog tijd om het spel te verlaten. Ik zal de spanning niet langer opbouwen en de uitslag laten zien.

Pimsie
2q23eqp.png
Freaker Play
2q23eqp.png
Hand of Aces
2q23eqp.png
Jenskeuh
27zlms6.png
Hopeful
27zlms6.png

Helaas, Jenskeuh en Hopeful. Het avontuur is voor jullie voorbij, jullie moeten jullie koffers pakken en terug naar Nederland.
De overige kandidaten, gefeliciteerd. Vanaf nu nog maar twee tests tot de finale. Succes! Jullie mogen nu eerst nog een nachtje lekker slapen en morgen staat een nieuwe opdracht te wachten!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Uitslag test 5!

Beste kandidaten,
Jullie hebben het allemaal gehaald tot de laatste acht, een prestatie waar ieder van jullie trots op mag zijn. De finale begint in zicht te komen, maar voor twee van jullie is het nu alsnog tijd om het spel te verlaten. Ik zal de spanning niet langer opbouwen en de uitslag laten zien.

Pimsie
2q23eqp.png
Freaker Play
2q23eqp.png
Hand of Aces
2q23eqp.png
Jenskeuh
27zlms6.png
Hopeful
27zlms6.png

Helaas, Jenskeuh en Hopeful. Het avontuur is voor jullie voorbij, jullie moeten jullie koffers pakken en terug naar Nederland.
De overige kandidaten, gefeliciteerd. Vanaf nu nog maar twee tests tot de finale. Succes! Jullie mogen nu eerst nog een nachtje lekker slapen en morgen staat een nieuwe opdracht te wachten!

Ik mag niks zeggen maar ik kan alleen maar zeggen: well played, you got me.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Opdracht 11: kaarten in jouw eigen hand!


Beste kandidaten,
Wij gaan een leuk kaartspel spelen (thanks Richie). Het spel ziet er redelijk simpel uit. Iedereen krijgt 5 kaarten toegestuurd via PM. Het is de bedoeling dat van elke soort (ruiten, schoppen, harten en klaveren) er een stapel komt waar het hoogste getal (koning) uiteindelijk bovenop komt en de laagste (aas) onder. Een soort patience dus. Hiertussen moet alles op volgorde komen te liggen (Aas, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, koningin, koning). Elke keer als je aan de beurt bent kan je een keuze maken, namelijk:
1. Leg een kaart op tafel en pak vervolgens één van de overgebleven kaarten die nog in het kaartspel zitten.
2. Pak een kaart van de kaarten die al op de tafel liggen en leg vervolgens een andere kaart neer.

Ook is het mogelijk om een joker in je bezit te krijgen. Als je de joker in je bezit hebt kan je die gebruiken om op de stapel te leggen en kan die dus iedere andere vorm van kaart aannemen. Maar de joker kan ook gelden als een joker voor jezelf. Mochten alle kaarten op tafel liggen en je bezit op dat moment nog een joker, wordt deze omgezet in een joker voor eigen gebruik. Keuze is dan aan jou, of het geld of de joker.

Iedereen krijgt het gehele potje twee keer de mogelijkheid om te passen. Denk goed na over hoe je het aanpakt.

Als de stapel extra kaarten op is mogen jullie nog doorspelen gedurende 24 uur. Als de 24 uur op is, wordt elke kaart die nog in de handen zit gerekend op -50 euro per kaart.

Per soort dat goed opgestapeld is kan je 500 euro verdienen. Als alles goed is krijg je nog een bonus van 500 euro. Dus in totaal valt er 2500 euro te verdienen.\

E: jullie moeten nu zelf even de volgorde bepalen waarin jullie spelen, de volgorde blijft gedurende het hele spel hetzelfde. Acties geef je door via de PM waarin je ook hebt gekregen welke kaarten je nu in je hand hebt.

Veel succes allemaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
het hoogste getal (koning) uiteindelijk bovenop komt en de laagste (aas) onder. Een soort patience dus. Hiertussen moet alles op volgorde komen te liggen (Aas, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, koningin, koning, aas

Die aas na koning moet weg lijkt me?
 
Reactiescore
976
Laat ons beginnen met te zeggen welke kaarten iedereen in zijn hand heeft.

Ruiten 2
Ruiten 5
Ruiten vrouw
Klaveren 7
Harten 3
 

DeletedUser76181

Guest
Ik heb:
Klaveren 2
Ruiten 3
Ruiten 9
Klaveren 8
Schoppen aas
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
je hebt de volgende vijf kaarten in je hand:
Harten 5
Harten vrouw
Schoppen 7
Klaveren vrouw
Klaveren 4
 
Reactiescore
976
We moeten 52 kaarten in de juiste volgorde plaatsen verdeeld over 4 categorieën. Aangezien 6 spelers elk 5 kaarten krijgen, hebben we 30 kaarten waar we al iets mee kunnen doen. Nadat we ieders handkaarten weten, gaan we een volgorde van spelers en af te leggen kaarten bepalen, zodat we meteen efficiënt kunnen spelen.

Klaveren

Aas:
2: WIZZY
3:
4: PIMSIE
5: FREAKER PLAY
6:
7: WESTKIP
8: WIZZY
9:
10:
boer:
dame: PIMSIE
heer:

Ruiten

Aas:
2: WESTKIP
3: WIZZY
4:
5: WESTKIP
6:
7:
8:
9: WIZZY
10:
boer:
dame: WESTKIP
heer: FREAKER PLAY

Schoppen

Aas: WIZZY
2:
3:
4:
5:
6:
7: PIMSIE
8:
9: FREAKER PLAY
10:
boer: FREAKER PLAY
dame:
heer:

Harten

Aas:
2:
3: WESTKIP
4:
5: PIMSIE
6:
7: FREAKER PLAY
8:
9:
10:
boer:
dame: PIMSIE
heer:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66944

Guest
Je hebt de volgende vijf kaarten in je hand:
Klaveren 5
Harten 7
Schoppen 9
Schoppen boer
Ruiten koning
 

DeletedUser66944

Guest
Ik ga denk ik al zeker laatste van de mensen die hun kaarten hebben gedeeld. Hop hop mensen nog 2 mensen die moeten deelnemen :p
 
Bovenaan