[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser72524

Guest
Opdracht 10
Vul binnen 24 uur jouw naam in dit lijstje. Wel dikgedrukt natuurlijk. Dit bepaalt de volgorde voor de volgende opdracht.

1.
2.
3.
4.
5.

6.
7.
8.

Jullie krijgen 24 uur de tijd.
 

DeletedUser76181

Guest
Vul binnen 24 uur jouw naam in dit lijstje. Wel dikgedrukt natuurlijk. Dit bepaalt de volgorde voor de volgende opdracht.

1. Wizzyy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vul binnen 24 uur jouw naam in dit lijstje. Wel dikgedrukt natuurlijk. Dit bepaalt de volgorde voor de volgende opdracht.

1. Wizzyy
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Hopeful
 

DeletedUser66944

Guest
1. Wizzyy
2.
3. Hand of Aces
4. Freaker Play
5.
6. Pimsie.
7.
8. Hopeful
 

DeletedUser8414

Guest
1. Wizzyy
2. Jenskeuh
3. Hand of Aces
4. Freaker Play
5. Westkip
6. Pimsie.
7. Remakez
8. Hopeful
 

DeletedUser72524

Guest
Opdracht 10: Wat achter de deur bevindt!
Heey kandidaten,

Jullie bevinden je voor eenhuis met 8 mogelijke deuren, ieder deur leidt naar een andere kamer en in iedere kamer zit er wat verstopt. Aan jullie de keuze om te bepalen of je dit aanbod aanneemt of door wil gaan naar de volgende gang waar je wederom 8 deuren mag kiezen. In totaal zijn er 5 gangen en dus 6 keuzes. Maar pas op het kan ook zijn dat je in een kamer komt waar de deur naar de volgende gang op slot zit. Dit betekent dat het einde opdracht voor jou wordt.

Kamers waar het aanbod van wordt aangenomen gaan ook op slot om naar de volgende gang te gaan.

Deurkeuze doorgeven
Ik geef je in pm de keuze voor desbetreffende hal en jij geeft aan of je deur 1 of t/m8 kiest.

Deadline
Iedereen krijgt 12 uur wachttijd. Wachttijd over is pech gehad.
 

DeletedUser76181

Guest
Wat heb ik gezegd:
1. Deur 3: nee gezegd tegen 1 joker
2. Deur 5: nee gezegd tegen 250 euro
3. Deur 5: nee gezegd tegen -250 euro
4. Deur 6: Ja gezegd tegen 500 euro.

Laten we hopen dat iedereen zo eerlijk is als ik en er toch nog mensen voor het geld gaan!
 

DeletedUser8414

Guest
Ik had ervoor gekozen om hetzelfde te doen als Wizzy in de hoop de hoogste bedragen in latere gangen te vinden.

1. Deur 3: nee gezegd tegen 1 joker
2. Deur 5: nee gezegd tegen 250 euro
3. Deur 5: nee gezegd tegen -250 euro
4. Deur 4: In deze kamer kwam ik vast te zitten dus einde voor mij, geen prijs.

@sander14, ik neem ook aan dat ik dus niet automatisch die -250euro van vorige kamer heb gepakt ofwel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
awqkwj.png


Hier een super lelijk paint plaatje, maar wellicht geeft het jullie wel meer inzicht. Jullie moeten het zo zien dat iedere kamer een ingang heeft en een uitgang. De ingang is alleen vanaf buiten te openen, terwijl de uitgang niet altijd open is en soms op slot is. In dat geval kan je niet meer naar buiten of binnen en ben je dus af. Verder gaat de deur van een uitgang automatisch op slot als iemand besluit te nemen wat er in zit. Dit moet alle vragen beantwoorden die ik heb gekregen, snap je het nog steeds niet pech gehad ;)
 
Reactiescore
976
Ik snap er geen hol van. Kan iemand mij zeggen wat ik moet insturen zodat ik zo veel mogelijk geld in de pot breng?

edit: wait ik snap het nvm
 

DeletedUser66944

Guest
1. Deur 7: ligt 500 euro
2. Deur 2: niets & op slot.

Dus als iemand die 500 euro kan nemen dat zou top zijn, lijkt mij dat minstens 2 deuren per gang op slot zijn dus let op. Probeerde verder te geraken en meer grote bedragen bloot te stellen maar helaas.
 
Reactiescore
976
1. Deur 7: ligt 500 euro
2. Deur 2: niets & op slot.

Dus als iemand die 500 euro kan nemen dat zou top zijn, lijkt mij dat minstens 2 deuren per gang op slot zijn dus let op. Probeerde verder te geraken en meer grote bedragen bloot te stellen maar helaas.

Ik heb die 500 euro genomen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Yo, kunnen de mensen die dit nog niet gedaan hebben even laten weten wat ze hebben gekozen en hoe ze zijn gegaan, dan wordt de kans dat ik op een dichte deur stuit kleiner.

@Hand of Aces @Remakez @Pimsie.
 
Bovenaan