[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser74358

Guest
Daarbij was ik atm heel druk, hier mijn kaarten:

1. Ruiten boer
2. Klaveren 9
3. Harte(n?) Koning
4. Schoppen 9
5. Schoppen vrouw
 

DeletedUser66944

Guest
1. Wizzyy
2. Westkip
3. Pimsie.
4. Freaker
5. Remakez
6. Hand of aces
 

DeletedUser76151

Guest
Een kaartspel zijn 52 kaarten he Robin, hier staan er nog maar 20 :p

Ohja fair enough. Zal ze zo posten ff goed wakker worden :p

---------------


Hoi Remakez,

Je hebt de volgende vijf kaarten in je hand:
Joker
Schoppen 2
Harten 6
Klaveren 3
Harten boer

Succes!
 

DeletedUser72524

Guest
Deel 2 opdracht 11:
Deel 2 gaat starten, Capri of ik zullen jullie om de beurt een bericht sturen. Hieronder nog een uitleg, vermoedelijk zal het vooral herhaaldelijk zijn. In ieder bericht laat ik jullie twee keuzes maken:
1. Leg een kaart onderaan de stapel van de pot en pak vervolgens één van de drie bovenste kaarten van de pot.
2. Leg een kaart op 1 van de master stapels en pak vervolgens één van de drie bovenste kaarten van de pot.

Master stapel
Er zijn vier master stapels, namelijk, een harten stapel, ruiten stapel, schoppen stapel en klaver stapel. Aan jullie de taak om ze in chronologische volgorde te zetten.

Pot
Pot is een stapel met alle overgebleven kaarten (die niet zijn verdeeld). Als jij een kaart in de pot legt verdwijnt deze onderaan de stapel. Later wordt er niet geschud. Zijn alle kaarten van de pot op, dan hebben jullie nog 24 uur om de kaarten in jullie hand te plaatsen (om de beurt natuurlijk).

Geldprijs:
Elke kaart die nog in de handen zit na de 24 uur als de pot op is gerekend op -50 euro per kaart. Per soort dat goed opgestapeld is kan je 500 euro verdienen. Als alles goed is krijg je nog een bonus van 500 euro. Dus in totaal valt er 2500 euro te verdienen.

Jokers:
Ook is het mogelijk om een joker in je bezit te krijgen. Als je de joker in je bezit hebt kan je die gebruiken om op de stapel te leggen en kan die dus iedere andere vorm van kaart aannemen. Maar de joker kan ook gelden als een joker voor jezelf. Mochten alle kaarten op tafel liggen en je bezit op dat moment nog een joker, wordt deze omgezet in een joker voor eigen gebruik. Keuze is dan aan jou, of het geld of de joker.

Regels:

- iedereen krijgt twee keer de mogelijkheid om te passen
- reageer zo snel mogelijk, acht ik jou te inactief dan zal dit consequenties hebben.
- spel vindt alleen plaats via pm.
- overgebleven jokers tellen niet als min 50 euro op het laatst.
- op de masterstapels kunnen alleen kaarten geplaatst worden die er ook horen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan