[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

Deleted User - 487871837

Guest
Extra opmerking:

Het bedrag wat je stuurt mag niet hoger zijn dan €7500 - dat om te voorkomen dat iemand €100.000 stuurt en alles in de soep loopt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En nu, een derde en laatste post, ga ik jullie een hint geven: Gemiddeldes.

Laat de rekenbreinen maar werken en met een beetje logisch nadenken kom je er wel uit!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat is er met de aangevraagde hertelling bij de vorige opdracht gebeurd?

Zoals je ziet niks.
Ik heb mijn berekening aan capri laten zien en ik kreeg niet te horen dat het fout was dus dat is dat.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoe nu verder?

Dag kandidaten,

Zoals jullie gemerkt hebben is het allemaal een beetje aan het doodbloeden. De activiteit en alles is er wel vanaf. Na overleg met Sanderke en Capri hebben we besloten dat jullie mogen kiezen wat de planning nu is.

We hebben twee opties en jullie mogen stemmen.

1) Na deze opdracht doen we een test die de finalekandidaten bepalen, dan knallen we er nog een of twee opdrachten tegenaan om flink geld te verdienen en dan doen we de finaletest.

2) We sluiten deze opdracht af en gooien morgen de eindtest online. Daaraan kunnen jullie allemaal meedoen en die bepaalt uiteindelijk de winnaar.

Stemmen gaan we doen dmv van likes, hieronder!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Finale test

Beste kandidaten, na nachtenlang uitvoerig gediscussieerd te hebben zijn Capri, Sanderke rn ik tot de conclusie gekomen dat het het beste is om er een eind aan te breiden. We gaan nu werken aan een finaletesr die we dit weekend online willen hebben. Aan de hand van deze test zal een winnaar worden bepaald.

Ook heb ik besloten dat vorige opdracht niet geldig is. Er hebben maar drie mensen gespeeld en zij zouden met z'n drieën voor mingeld hebben gezorgd - wat ik jullie niet aan wil doen.

Nog heel even geduld en dan kunnen jullie weer testen!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Finaletest

Test, voor deze test is Wizzy geplaatst bij Hand of Aces in één kamer, zodat het wat makkelijker te overzien is.

1. In welke groep zat de mol bij opdracht 1? (Groep A, groep B, groep C of groep D)
2. Heeft de mol een vrijstelling te pakken gekregen bij de eerste tussenopdracht (verkiezingsvoorspellingen)? (Ja of nee)
3. Hoeveel plaatjes had de mol goed gecategoriseerd bij opdracht 2? (0, 1 of 2)
4. In welke kamer sliep de mol zijn eerste overnachting in Ethiopië? (Koningssuite, Blauwe suite & Paarse suite)
5. Heeft de mol een lijstje van mogelijke bewoners getoond bij opdracht 4?
6. Hoeveel (min)euro heeft de mol verdiend tijdens opdracht 5? (Bedrag tussen: -€800,- & €1600,-)
7. Hoeveel vragen heeft de mol goed moeten beantwoorden tijdens de extra opdracht (spreek de mol persoonlijk)? (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 of 11)
8. Hoorde de mol bij de eerste 6 kandidaten of de laatste 6 kandidaten bij opdracht 6?
9. Als hoeveelste is de mol achter gelaten bij opdracht 7? (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 of 10)
10. Heeft de mol zichzelf bij vraag 3 van opdracht 8 bovenaan geplaatst? (Ja of nee)
11. Hoevaak heeft de mol gespeeld tijdens opdracht 9? (1,2,3,4,5 of 6)
12. Heeft de mol een bod gedaan tijdens de veiling? (ja of nee)
12. Wat heeft de mol verdiend tijdens opdracht 10? (Niets, -500 euro, 1 joker, 2 jokers en -500 euro of 1 vrijstelling en -750 euro)
14. Waar slaapt de mol nu? (Koningssuite, Blauwe suite & Paarse suite)
15. Wat doet de mol voor opleiding of was zijn laatste opleiding? (Bedrijfskunde, Biochemie & Biotechnologie, Handelsingenieur, International Business Administration, Marketing & communicatie of Rechten)
16. Wat wilde de mol vroeger worden? (Automonteur, Businessman, Professioneel voetballer, Rijk of Wetenschapper)
17. In welk jaar is de mol geboren? (1992, 1996, 1997 of 1998)
18. Is de mol nog actief op TW (bij invullen van de persoonlijkheidsvragen)? (Ja of nee)
19. Wat staat bovenaan op de bucketlist van de mol? (Canada bezichtigen, Een Audi RS6 kunnen kopen, El Classico bezoeken, Meedoen aan een spelprogramma, Nieuw-Zeeland bezoeken of Parachutesprong)
20. Wat is de mol's lieverlings muziekgenre? (Hardstyle, House, Groovy, Hiphop, Pop of Reggae)
21. Wat is de mol's favoriete teletubbie? (Lala of Poo)
22. Als de mol een vliegticket had naar een land naar keuze, waar zou hij heen gaan? (Canada, De Malediven, Nieuw-Zeeland, Peru of Verenigde Staten)
23. In welke provincie woont de mol? (Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Noord-Brabant, Vlaams-Brabant, Utrecht of Zuid-Holland)
24. Wat is de mol's lievelingseten? (Kip, Pizza, Spaghetti, Spinazie met gehaktballen of Wortels)
25. Wie is de mol? (Freaker Play, Hand of Aces, Pimsie., Remakez, Westkip of Wizzyy)

Jullie hebben tot VRIJDAG 20:00!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Le grand finale, wie o wie is het?

Allereerst wil ik Hand of Aces feliciteren met het winnen als mol. Het geldbedrag was minder dan de kandidaten moesten verdienen. Om geen anti-climax van dit potje te veroorzaken, wilde wij ook een winnaar onder de kandidaten. Helaas hebben maar twee kandidaten de finaletest ingevuld, namelijk: Freaker Play en Pimsie.

De winnaar is:
Niet Maroen1
Niet Hopeful
Niet Monobear
Niet Wizzyy
Niet Netsky
Niet Yankee60
Niet Maretan
Niet Remakez
Niet Jenskeuh
Niet Blueknife
Niet Beast Incarnate
Niet Lytho
Wie dan?
Is het nog spannend?
Het is Pimsie of Freaker Play
Pimsie is ....
Niet de winnaar
Gefelicteerd Freaker Play
 

DeletedUser76151

Guest
Terechte winnaar als je kijkt naar inzet en activiteit. Gefeliciteerd!
 

DeletedUser74358

Guest
Leiding thanks voor het spelletje! En natuurlijk kan er maar één echte winnaar zijn, that's me! :p
 
Bovenaan