Top / Flopstammen

Deleted User - 487871837

Guest
We hebben Royal in actie gezien, wat vinden we ervan tot nu toe?
 

DeletedUser73185

Guest
Redelijk goed georganiseerde massa wat greenhigh420 heeft doen stoppen. Uiterst succesvol dus, tot noch toe.
 

DeletedUser75234

Guest
Gefeliciteerd Royal met de 5 miljoen! :D
Bedankt, hopelijk mag het nog lang door blijven gaan op deze manier! Royal is echt een stam met één voor één topspelers en gezellige mensen. Ik ben alvast een zeer tevreden leider, wat we ook bereiken deze wereld.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bedankt, hopelijk mag het nog lang door blijven gaan op deze manier! Royal is echt een stam met één voor één topspelers en gezellige mensen. Ik ben alvast een zeer tevreden leider, wat we ook bereiken deze wereld.

Het ziet er zo zeker uit :D
 

DeletedUser25749

Guest
#Trots! #Royal #COOL #Dream #Dark #Dante #Loyal #Love #Milestone #Next
 

DeletedUser58227

Guest
Puppet een nieuw lid aangenomen zie ik. Apart wel een beetje, heb in de wandelgangen meegekregen dat Oops ook serieuze interesse richting andere stammen heeft getoond.
Ben wel benieuwd naar de doorslaggevende factor die Puppet blijkbaar heeft geboden voor Oops, en in hoeverre Puppet op de hoogte is van Oops zijn multilaterale interesses?
 

DeletedUser74005

Guest
Puppet een nieuw lid aangenomen zie ik. Apart wel een beetje, heb in de wandelgangen meegekregen dat Oops ook serieuze interesse richting andere stammen heeft getoond.
Ben wel benieuwd naar de doorslaggevende factor die Puppet blijkbaar heeft geboden voor Oops, en in hoeverre Puppet op de hoogte is van Oops zijn multilaterale interesses?

Het leeft :O
 
Bovenaan