Top / Flopstammen

DeletedUser68950

Guest
Laat ze maar Marcel, ze kennen je niet... weten niet hoelang je al speelt of op welke accounts (dat je al succesvol (1e van de wereld) was vanaf W4, idem op W11 of op W41 en op vele werelden die ik zelf niet gespeeld heb) toen er nog geen enkele sprake was van GS kopen en dat je wereld na wereld, old skool of modern, W4 of W54... nog steeds aan de top staat. Haters gonna hate... altijd.
Even een paar opmerking hierbij.

1. De oude werelden waren meer een uitputtingsslag (kostte belachelijk veel tijd) en door de grotere werelden kwam je veel minder in aanraking met goede spelers. De goede spelers stopte ook vaak uit verveel, want er was geen AM en FA.
2. Farm telde op oude werelden nauwelijks, want niemand deed het nog, omdat het zoveel tijd kostte. De mensen die al farmde deden dat véél minder dan nu.
3. Het niveau was toen ook veel lager, niet veel mensen konden goed timen (t-timen opera) en snipen werd al helemaal niet gedaan. Als je dit vergelijkt met w54 dan is het niveau op w54 echt stukken hoger plus dat de werelden kleiner zijn wat ervoor zorgt dat er meer actie in het begin is en je niet zoals vroeger in de rim easy mode kon gaan.
3. Ik heb op w4 gespeeld in de stam -TA- en heb dit een vrij lange tijd gedaan, zijn account en stam lagen in de rim en speelde heel lang geen enkele rol. (http://nl.twstats.com/nl4/index.php...ntrex=500&centrey=500&fill=000000&grid=1&kn=1)
 

DeletedUser75234

Guest
Dat is het grote raadsel? Catch is wel dood nu.. haha
Nog nooit gehoord van een Catch hoor :rolleyes2: Ookal staat de nieuwe catch nu nummer 4 door hun extra leden die ze hebben, dat maakt hen nog niet echt top (ik bedoel niet dat ze flop zijn, weet het eigenlijk niet echt). Het enige wat ze nu hebben is alvast wat meer aandacht.
 

DeletedUser72569

Guest
bericht van dantechnology "Dus, een slechte speler die betaalt voor zijn plaatsje in de top 10.". Dante, lees eerdere bericht door dan zie je dat ik geen PP heb gekocht, slim ruilen enz.., dus heeft me alleen PP opgeleverd. Daarnaast ga ik ervan uit dat eenieder in de top 20 PP slim gebruikt anders sta je echt niet top 20.

bericht van dantechnology "Raar, denk niet dat ik hem tegengekomen ben op W41, zo succesvol was hij dan wel niet zeker? "

Dan weet ik niet waar jij je verstopt had, bij deze de stats van wereld 41:
Overnames:

835 (+429-406)
Toegetreden op: Onbekend
Beste rang: 1e at 19th January 2015
Meeste punten: 3,790,455 at20th May 2015
Meeste dorpen: 381 at19th May 2015

Succes verder met spelen allen :).
 

DeletedUser56689

Guest
bericht van dantechnology "Dus, een slechte speler die betaalt voor zijn plaatsje in de top 10.". Dante, lees eerdere bericht door dan zie je dat ik geen PP heb gekocht, slim ruilen enz.., dus heeft me alleen PP opgeleverd. Daarnaast ga ik ervan uit dat eenieder in de top 20 PP slim gebruikt anders sta je echt niet top 20.

-snip-

Gebruiken nauwelijks pp (alleen pa en +20% productie), staan toch top 20 :)
 

DeletedUser56689

Guest
Nee echt.

Heb weinig tijd om te tw'en en als je dan 2 co's hebt die een hele dag (of gewoon 4 dagen) niet loggen :rolleyes:

Lijkt me tijd voor betere takenverdeling (of nieuwe co's). Tenzij je juist van een uitdaging houd :p
 

DeletedUser75017

Guest
Maar als je gewild bent, kun je toch makkelijk co's krijgen. :O
 
Bovenaan