Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser69389

Guest
Wat gaan poef/platy nu doen?
Nudat ook Fluffy en Alex op delete zijn gegaan.
Gewoon poef winst geven , of maken jullie er nog een eindstrijd van?

Njha , als je ziet dat poef al bijna hele spelers van D "internde" op 1-2 dagen.
Zal die eindstrijd ook niet erg gelijk verlopen.

Fluffy op delete? Daarom dat mijn buurman zojuist gesloopte gebouwen krijgt vanaf Fluffy.
 
Reactiescore
510
Zover ik weet speelt Fluffy gewoon door.
 
Reactiescore
1.094
Ook hier krijg ik tegenstand hoor, werd nog gerecapped door sevnx en liep een pak (12) clears dood op een stack van hem
 

DeletedUser69389

Guest
Moet daar een antwoord op komen? Ik vind het zelf veel weg hebben van mijn oude stammen Meow en Rhei. We weten allemaal hoe dat is afgelopen en nu hetzelfde met deze stam/
 

DeletedUser75558

Guest
Moet daar een antwoord op komen? Ik vind het zelf veel weg hebben van mijn oude stammen Meow en Rhei. We weten allemaal hoe dat is afgelopen en nu hetzelfde met deze stam/
Mwah als er actief gespeeld werd en we gingen met proscopez door hadden wij een grotere kans dan meow
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Enige voordeel aan al die spijtige delete zaken is dat ik eindelijk eens een waardige ranking ga krijgen voor wat ik hier allemaal heb uitgestoken :p (i know dikke nek)
 

DeletedUser75558

Guest
Enige voordeel aan al die spijtige delete zaken is dat ik eindelijk eens een waardige ranking ga krijgen voor wat ik hier allemaal heb uitgestoken :p (i know dikke nek)
Zoals? Het volhouden tegen de grootste intern noob die er is? Die in de nacht random treinen stuurt, sorry maar ik denk dat zelfs iemand als fluffy een degelijke rank nog meer verdient dan jij en dat zeg ik echt niet graag. Je hebt het goed gedaan hoor voor je eerste classic, maar je moet niet te goed over jezelf spreken.
 
Reactiescore
1.075
Zoals? Het volhouden tegen de grootste intern noob die er is? Die in de nacht random treinen stuurt, sorry maar ik denk dat zelfs iemand als fluffy een degelijke rank nog meer verdient dan jij en dat zeg ik echt niet graag. Je hebt het goed gedaan hoor voor je eerste classic, maar je moet niet te goed over jezelf spreken.

ironisch :D
 

DeletedUser68950

Guest
Zoals? Het volhouden tegen de grootste intern noob die er is? Die in de nacht random treinen stuurt, sorry maar ik denk dat zelfs iemand als fluffy een degelijke rank nog meer verdient dan jij en dat zeg ik echt niet graag. Je hebt het goed gedaan hoor voor je eerste classic, maar je moet niet te goed over jezelf spreken.
Jezus wat een afgunst, hij edelt als nummer 16 (met de helft van zijn punten en dorpen) samen met zijn stam de nummer 1 weg. Wat heb jij bereikt deze wereld? Ik zie namelijk in jouw stats alleen wat interns voorkomen. Op het moment dat je iets van aanvallen kreeg ben je zo te zien gestopt als een echte blaaskaak.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zoals? Het volhouden tegen de grootste intern noob die er is? Die in de nacht random treinen stuurt, sorry maar ik denk dat zelfs iemand als fluffy een degelijke rank nog meer verdient dan jij en dat zeg ik echt niet graag. Je hebt het goed gedaan hoor voor je eerste classic, maar je moet niet te goed over jezelf spreken.


Je moet je classics gescheiden leren houden. Dat ik met wat ik op deze classic heb gedaan zal ik natuurlijk niet als super aanzien worden op een andere classic. Maar hoeveel spelers kun je op deze classic aanwijzen die het defensief beter deden? Op de spelers van POEF na zijn alle accounts die onder aanval lagen vrij snel gevallen. Voor deze classic heb ik dus zeer goed gepresteerd. Top 3 ODD voor 2 maand, OD rang sinds dag 1 hoger dan mijn ranking. Verder heb je zelf vv's gehad tegen me aan en meer dan edels vanop 6uur afstand ter dood sturen heb je niet gedaan.

Ik beweer ook niet dat ik 1e moet staan hé, maar denk dat ik een plekje onderaan de top 10 wel verdien.
 

DeletedUser75558

Guest
Je moet je classics gescheiden leren houden. Dat ik met wat ik op deze classic heb gedaan zal ik natuurlijk niet als super aanzien worden op een andere classic. Maar hoeveel spelers kun je op deze classic aanwijzen die het defensief beter deden? Op de spelers van POEF na zijn alle accounts die onder aanval lagen vrij snel gevallen. Voor deze classic heb ik dus zeer goed gepresteerd. Top 3 ODD voor 2 maand, OD rang sinds dag 1 hoger dan mijn ranking. Verder heb je zelf vv's gehad tegen me aan en meer dan edels vanop 6uur afstand ter dood sturen heb je niet gedaan.

Ik beweer ook niet dat ik 1e moet staan hé, maar denk dat ik een plekje onderaan de top 10 wel verdien.
Welke vv? Sorry maar als ik vv tegen jou aan had gehad stond jij nu echt wel op een andere plek hoor.

Jezus wat een afgunst, hij edelt als nummer 16 (met de helft van zijn punten en dorpen) samen met zijn stam de nummer 1 weg. Wat heb jij bereikt deze wereld? Ik zie namelijk in jouw stats alleen wat interns voorkomen. Op het moment dat je iets van aanvallen kreeg ben je zo te zien gestopt als een echte blaaskaak.

Zie ik nou TA in je stats staan? Man man man, wat doe jij hier zelfs, moet je niet nog effe gaan cf'en in ander mans cluster? Daar zijn jullie toch zo goed in? Ik gestopt bij incs? Lolol, volgens mij heb jij deze classic niet eens gespeeld dan, want je hele post bestaat uit pure onzin.


Ironisch ja, dat jij niks beters was dan goud met je recruit to win op classic 12 ivm ziu en fluffy. Ik snap echt niet waarom jij hier nog gaat reageren en nog hypocriet komt lopen doen ook.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Welke vv? Sorry maar als ik vv tegen jou aan had gehad stond jij nu echt wel op een andere plek hoor.

The black Captain ben jij toch? Anders neem ik me woorden wel terug :p

Deze gesprekken volgden nadat ik in de nacht incs kreeg van yoyoyo1000 en toen ik dan overdag tegenreactie zette ik zonder weerstand dorpjes kon pakken. En ik heb vernomen dat TBc ook de vv deed van 1 van de TA spelers op een gegeven moment.
467be35e80a4f6d9eeb5bb06d09c73fd.png
 

DeletedUser75558

Guest
The black Captain ben jij toch? Anders neem ik me woorden wel terug :p

Deze gesprekken volgden nadat ik in de nacht incs kreeg van yoyoyo1000 en toen ik dan overdag tegenreactie zette ik zonder weerstand dorpjes kon pakken. En ik heb vernomen dat TBc ook de vv deed van 1 van de TA spelers op een gegeven moment.
467be35e80a4f6d9eeb5bb06d09c73fd.png
Juh was letterlijk de enige keer dat ik vv deed (was effe 1c wat eruit sturen), toen kreeg fluffy massa en was iedereen daar weer weggerent en toen moest ik daar de hele dag weer deffen, dus vandaar dat er ook niks uitkwam van yoyo, had ik ook persoonlijk tegen ze gezegd, had toen ook echt geen tijd om daar ook nog eens op te gaan dodgen.
 
Bovenaan