Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser74552

Guest
To be honest is er op heel deze classic bar weinig gepresteerd. Als we dan prestaties gaan aanhalen kan ik me er ook wel in vinden dat Tim010 een plaatsje onderaan de top10 verdiend. Tegenwoordig is het al een prestatie niet op de delete knop te drukken als je aanvallen krijgt of het ff wat minder gaat in je stam dus die dat die lat niet hoog ligt kunnen we het allemaal over eens zijn. Echter zorgen jullie daar zelf voor. Imo een erg eentonig saaie classic.

Ps. Alleen voor zijn leuke profielfotos al top 25 waardig :oops:
 

DeletedUser59375

Guest
To be honest is er op heel deze classic bar weinig gepresteerd. Als we dan prestaties gaan aanhalen kan ik me er ook wel in vinden dat Tim010 een plaatsje onderaan de top10 verdiend. Tegenwoordig is het al een prestatie niet op de delete knop te drukken als je aanvallen krijgt of het ff wat minder gaat in je stam dus die dat die lat niet hoog ligt kunnen we het allemaal over eens zijn. Echter zorgen jullie daar zelf voor. Imo een erg eentonig saaie classic.

Ps. Alleen voor zijn leuke profielfotos al top 25 waardig :oops:

Oh ja
Want iedereen loopt weg als ze aanvallen krijgen. Alleen wordt het gedeelte dat sommige wel nog andere dingen hebben om te doen.
Ik heb stage waarin in mijn bachelorproef moet maken en als ik die buis was heel dit jaar voor niets.
Mijn ene co speler zat ook met stage waardoor ook hij overdag niks kon doen.
Wat stel jij voor om te doen als je zonder een dag speler en zonder stam paar dagen aan een stuk nonstop 800 incommings krijgt.
Ik wens je veel succes maarvoor mij was die situatie nu niet echt houdbaar meer.
 

DeletedUser72857

Guest
Oh ja
Ik heb stage waarin in mijn bachelorproef moet maken en als ik die buis was heel dit jaar voor niets. Mijn ene co speler zat ook met stage waardoor ook hij overdag niks kon doen.
Wat stel jij voor om te doen als je zonder een dag speler en zonder stam paar dagen aan een stuk nonstop 800 incommings krijgt.

Ik stel je voor om dan gewoon niet aan een classic te beginnen.
 

DeletedUser59375

Guest
Toen ik het zag komen ben ik ook op zoek gegaan.
Maar toen ik de vorige keer stopt heb ik wat later problemen met skype gehad en al mijn contacten kwijt en die dat ik nu heb zijn allemaal actief in POEF dus die waren niet erg happig om me te helpen wat ik begrijp
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Mij werd verteld dat classic het hoogste niveau van tw had, wat ik hier ging zoeken was een uitdaging. Wat ik heb gevonden is geen enkele speler die het langer dan 2 dagen volhield, ondertussen zijn we 350 dorpen verder en is het nog steeds zo. Erg jammer en erg teleurstellend.
 
Reactiescore
500
Dan ben je een paar classics te laat Pim.
 

DeletedUser75558

Guest
Mij werd verteld dat classic het hoogste niveau van tw had, wat ik hier ging zoeken was een uitdaging. Wat ik heb gevonden is geen enkele speler die het langer dan 2 dagen volhield, ondertussen zijn we 350 dorpen verder en is het nog steeds zo. Erg jammer en erg teleurstellend.
Vroeger was dat inderdaad zo, denk dat de laatste classic waarbij het niveau nog echt wel hoog lag was classic 11 (en dan enkele partijen). Classic 10 was dan al weer dikke troll classic, kan je eigenlijk geen classic noemen (was z'on 10e classic special). Classic 9 was risk wel dik de betere partij. Classic 8 kende nog wel enigszins een hoog niveau, ook door noblesse of course en zaagmachine. Classic 7 was nog wel echt een classic waarbij de uitdaging real was. Classic 6 was denk ik wel een van de hoogte punten denk ik wel.

Je kan toch een goede tijd vantevoren zoiets zien aankomen? Dan tref je daar toch gewoon maatregelen voor? :p

Spelers zijn schaars atm en dan kan je moeilijk mensen aannemen zonder enige ervaring, die wel actief kunnen zijn, want zoals pro noob aangaf is een iemand zonder enkele ervaring meteen op een acc die dagelijks 800 incomings krijgt geen slim plan.
 

DeletedUser74552

Guest
Jullie doen net alsof jullie de enige zijn met een leven buiten TW. Iedereen dealt met zulke problemen vooral als er incs binnen komen en er hoge activiteit nodig is. Dat onderscheid voor mij de betere met de mindere spelers. Je ziet de betere spelers meestal dit niet als excuus gebruiken. Zij nemen oftwel voorzorgsmaatregelen in de vorm van het op tijd aangeven zodat er een VV is. Of ze stoppen er gewoon net ff wat meer tijd. Behalve dat er getagd hoeft te worden kan je makkelijk heel wat voorruit dodgen hoor. 800 incs zullen vast niet 800 ram clears op de 30 front dorpjes zijn. Met wat vooruit gedodge hoef je alleen maar in de gaten te houden wanneer er edels komen en die dan snipen of recappen.

Nieuwe co's vinden of een account met 5 man starten is voor iedereen moeilijk. POEF is heel deze classic eigenlijk wel op zoek geweest naar actieve ervaren spelers. Ik geloof dat onze laatste recruit nog geen week geleden heeft plaatsgevonden. Is gewoon een kwestie van blijven zoeken en activiteit verdelen onder de spelers die er wel zijn.
 

DeletedUser75558

Guest
Wel mijn vijanden gaan daar in ieder geval niet op delete na een tegenslagje :rolleyes:
Nee klopt daar heb je ook goudmunten waarbij je 1000000000 edels kan maken, logisch dat je dan ook niet op delete gaat. Begrijp me niet verkeerd, ik ging op delete omdat ik alles moest doen en geen zin had om mijn school te verpesten puur omdat iedereen vv afgeeft.
 

DeletedUser75558

Guest
Jullie doen net alsof jullie de enige zijn met een leven buiten TW. Iedereen dealt met zulke problemen vooral als er incs binnen komen en er hoge activiteit nodig is. Dat onderscheid voor mij de betere met de mindere spelers. Je ziet de betere spelers meestal dit niet als excuus gebruiken. Zij nemen oftwel voorzorgsmaatregelen in de vorm van het op tijd aangeven zodat er een VV is. Of ze stoppen er gewoon net ff wat meer tijd. Behalve dat er getagd hoeft te worden kan je makkelijk heel wat voorruit dodgen hoor. 800 incs zullen vast niet 800 ram clears op de 30 front dorpjes zijn. Met wat vooruit gedodge hoef je alleen maar in de gaten te houden wanneer er edels komen en die dan snipen of recappen.

Nieuwe co's vinden of een account met 5 man starten is voor iedereen moeilijk. POEF is heel deze classic eigenlijk wel op zoek geweest naar actieve ervaren spelers. Ik geloof dat onze laatste recruit nog geen week geleden heeft plaatsgevonden. Is gewoon een kwestie van blijven zoeken en activiteit verdelen onder de spelers die er wel zijn.
Jullie hebben makkelijk praten, jullie kunnen joel op barry plaatsen voor vv te zeilen, dus ja.
 

DeletedUser74552

Guest
Jullie hebben makkelijk praten, jullie kunnen joel op barry plaatsen voor vv te zeilen, dus ja.

Al dat selectieve gequote van jou ook altijd. Joel heeft echt amper VV gedraaid hoor en was er pas op het eind. Ik kan met zekerheid zeggen dat hij nog niet 1 of maar 1 keer VV heeft gedraaid op 2 helden en dat was toch een van de accounts die weken onder vuur lag.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nee klopt daar heb je ook goudmunten waarbij je 1000000000 edels kan maken, logisch dat je dan ook niet op delete gaat. Begrijp me niet verkeerd, ik ging op delete omdat ik alles moest doen en geen zin had om mijn school te verpesten puur omdat iedereen vv afgeeft.

Waarom probeer je nu steeds maar negativiteit tegenover mij te posten? Ik geef je een weerwoord waarna je met de meest oninteressante excuses komt. Ofwel ga je in discussie en ga je effectief in op de posts. Ofwel stop je met je kansloze gedrag.
 

DeletedUser59375

Guest
Jullie doen net alsof jullie de enige zijn met een leven buiten TW. Iedereen dealt met zulke problemen vooral als er incs binnen komen en er hoge activiteit nodig is. Dat onderscheid voor mij de betere met de mindere spelers. Je ziet de betere spelers meestal dit niet als excuus gebruiken. Zij nemen oftwel voorzorgsmaatregelen in de vorm van het op tijd aangeven zodat er een VV is. Of ze stoppen er gewoon net ff wat meer tijd. Behalve dat er getagd hoeft te worden kan je makkelijk heel wat voorruit dodgen hoor. 800 incs zullen vast niet 800 ram clears op de 30 front dorpjes zijn. Met wat vooruit gedodge hoef je alleen maar in de gaten te houden wanneer er edels komen en die dan snipen of recappen.

Nieuwe co's vinden of een account met 5 man starten is voor iedereen moeilijk. POEF is heel deze classic eigenlijk wel op zoek geweest naar actieve ervaren spelers. Ik geloof dat onze laatste recruit nog geen week geleden heeft plaatsgevonden. Is gewoon een kwestie van blijven zoeken en activiteit verdelen onder de spelers die er wel zijn.

Er is alleen een groot verschil met mij en POEF vrees ik. In tegenstelling tot hun heb ik 5 jaar niet gespeeld dus ook 5 jaar geen nieuwe contacten gemaakt. Ben enkel actief op deze classic en het moment dat ik wist dat we overdag niet gingen halen ben ik op zoek gegaan maar op forum wordt je snel afgekraakt omdat ik in |D| zat lokt niet echt veel mensen aan. Degene dat ik kende speelden allemaal in POEF en die gingen ook niet helpen wat ik begrijp. Ik mag de beste van heel de wereld zijn bij wijze van spelen maar als overdag niemand er is is de situatie niet houdbaar en legt het niks af om savonds thuis te komen en nog te beginnen deffen op een halve massa. Want dan is er niks getagt en is daar echt geen beginnen aan kan je er de fake treinen en echte niet uithalen en is al je off dood.

Ik zeg ook niet dat jullie die problemen niet hebben maar ik zeg wel dat jullie op alle actieve werelden connecties hebben.
 
Bovenaan