Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
661
Ik denk dat het vooral ligt aan de mentaliteit van de spelers die in POEF spelen, hun denkvermogen is tamelijk laag en gaan uit het niets meteen op je bashen. Jullie beginnen hiermee en dan ben ik geneigd het zo te gaan spelen ja. Snappen jullie dan niet dat jullie dit allemaal zelf in de hand werken?

Ik verbeek mij belofte nog één keer (dom ben ik toch). Je hebt gelijk, jij was nog maar 1 dorpke groot, wij zijn toen beginnen bashen dat jij internt, overdreven bg's aanneemt, en defbunkerkes creeert op een instelling waar def buiten stam niet zou mogen. En je dacht, laat ik er dan maar gelijk mee beginnen, domme kinkels dat het zijn. Ja zo is het gegaan zoals Pimsie zegt.
Ik had beter moeten weten en dat niet mogen zeggen op voorhand, bedankt om me er op te wijzen.
 
Reactiescore
489
Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat jullie morele waardes op deze classic ons niks uitmaken? Wij spelen om te winnen en we zijn bereid om alles wat binnen de regels mag te gebruiken. Dan kan je nog zo hard gaan huilen en circle jerken op het forum maar ik denk niet dat het veel invloed zal gaan hebben.

Mooi samengevat, deze discussie kunnen we dus eindelijk eindigen
 

DeletedUser72857

Guest
Ik denk dat het vooral ligt aan de mentaliteit van de spelers die in POEF spelen, hun denkvermogen is tamelijk laag en gaan uit het niets meteen op je bashen. Jullie beginnen hiermee en dan ben ik geneigd het zo te gaan spelen ja. Snappen jullie dan niet dat jullie dit allemaal zelf in de hand werken?


Hey jongeman, ga iemand anders zijn denkvermogen beledigen aub. Elke keer als ik een inhoudelijke en niet eens zo een negatieve post maak dan antwoord je daar gewoon compleet niet op. Hetzelfde ervaar ik bij posts van stamgenoten. Zelfs als je daar dan een pm voor stuurt dan zeg je dat je geen tijd hebt om overal op in te gaan (ondanks dat je overal wel de vv'tjes aanneemt en ook elders wel blijft posten).

Verder ga je dan ook nog beweren dat je niet gaat reageren op figuren zoals silver-fire maar als je dan vraagt wat ik dan verkeerd tegen je zeg krijg je wederom geen antwoord.

Hier zie ik dan dat je jullie manier van spelen gaat verantwoorden omdat wij enkel negatief zouden bashen op je. Ik heb het gevoel dat we enkel mogen reageren als het jou uitkomt, en das niet teveel het geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77680

Guest
Hey j



Hey jongeman, ga iemand anders zijn denkvermogen beledigen aub. Elke keer als ik een inhoudelijke en niet eens zo een negatieve post maak dan antwoord je daar gewoon compleet niet op. Hetzelfde ervaar ik bij posts van stamgenoten. Zelfs als je daar dan een pm voor stuurt dan zeg je dat je geen tijd hebt om overal op in te gaan (ondanks dat je overal wel de vv'tjes aanneemt en ook elders wel blijft posten).

Verder ga je dan ook nog beweren dat je niet gaat reageren op figuren zoals silver-fire maar als je dan vraagt wat ik dan verkeerd tegen je zeg krijg je wederom geen antwoord.

Hier zie ik dan dat je jullie manier van spelen gaat verantwoorden omdat wij enkel negatief zouden bashen op je. Ik heb het gevoel dat we enkel mogen reageren als het jou uitkomt, en das niet teveel het geval.

Ik heb gewoon op alles gereageerd hoor? Op elk punt ingegaan en vrijwel altijd tot een resultaat gekomen?
 

DeletedUser59375

Guest
Over het topic clusterfucks is dit er toevallig geen? 507|495?
Dit is ondertussen al veranderd na een gesprek
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
489
Doe nou niet of jij deze wel hanteerd, dat doe jij namelijk ook niet met die cf's bij final.

Ga je deze discussie weer aan? Final jumpt naar ons front door yenthe te internen, ga nu niet wenen dat wij dan achter dat front gaan edelen aangezien wij nog een NAP hadden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Ik doe mijn best om met iedereen overeen te komen zo heb je overal connecties. Vind het wel jammer datje dan zegt dat dat mijn niveau omlaag trekt. Ik denk hier juist het tegenovergestelde van ik ga op mijn manier absoluut niet rap iemand hebben dat iets tegen me heeft op welke wereld of stam ik terechtkom.
Uiteraard maar als je stamgenoten al je ''connecties'' uit loopt te schelden op het AF dan doet dat meestal niet veel goeds. Verder vind ik ook de mentaliteit die Turtle aanhaalt niet veel goeds over de rest van de stam zeggen. Wij doen alles wat binnen de regels is om te winnen. Dat betekend kata's en CF's doet jullie niks. Dat is persoonlijk niet een instelling die ik zoek in mijn medespelers. Daarnaast als robbeke hier net zo tekeer ging als Timon, dan had ik allang prive tegen hem gezegd of dat even wat minder kan. Het is ook mijn naam die aan POEF verbonden zit namelijk. Gelukkig zoek ik mijn stamgenoten wel goed uit en zal dat niet zo snel voorkomen. Indien het wel voorkomt kunnen ze of dimmen of op zoek naar een nieuw team voor dat account.
 

DeletedUser75558

Guest
Uiteraard maar als je stamgenoten al je ''connecties'' uit loopt te schelden op het AF dan doet dat meestal niet veel goeds. Verder vind ik ook de mentaliteit die Turtle aanhaalt niet veel goeds over de rest van de stam zeggen. Wij doen alles wat binnen de regels is om te winnen. Dat betekend kata's en CF's doet jullie niks. Dat is persoonlijk niet een instelling die ik zoek in mijn medespelers. Daarnaast als robbeke hier net zo tekeer ging als Timon, dan had ik allang prive tegen hem gezegd of dat even wat minder kan. Het is ook mijn naam die aan POEF verbonden zit namelijk. Gelukkig zoek ik mijn stamgenoten wel goed uit en zal dat niet zo snel voorkomen. Indien het wel voorkomt kunnen ze of dimmen of op zoek naar een nieuw team voor dat account.
"uit loopt te schelden", snap jij wel wat uitschelden inhoudt? Volgens mij snap jij het verschil tussen kritiek en uitschelden niet. Kata's en cf's doen ons niks? Als ons dat niks deed had je nu al 1000 kata's op je dak, je weet best dat we dat nooit zullen doen, trouwens wie begon ermee vanuit poef (met cf'en?). Ow ja, dat was percy he? POEF internt anders ook echt erg veel bb's atm hoor, maar dat wordt dan weer niet gezien als internen, POEF logica he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
"uit loopt te schelden", snap jij wel wat uitschelden inhoudt? Volgens mij snap jij het verschil tussen kritiek en uitschelden niet. Kata's en cf's doen ons niks? Als ons dat niks deed had je nu al 1000 kata's op je dak, je weet best dat we dat nooit zullen doen, trouwens wie begon ermee vanuit poef (met cf'en?). Ow ja, dat was percy he?

Zijn letterlijke woorden hoor niet de mijne. De quote staat hier boven gewoon om na te lezen. Het feit dat jullie nog niet begonnen zijn met kata'en wil alleen maar zeggen dat jullie nog denken te gaan winnen. Wie weet waar jullie toe in staat zijn als het even wat minder gaat. Ik durf het niet te zeggen. Volgens mij zeg je verder hier boven nog dat het intelligentie niveau van alle poef leden zeer laag is. Dat versta ik wel onder uit schelden hoor. Nergens voor nodig het zo op de man te spelen als je de discussie niet kunt winnen maar goed ik had het tegen pro noob en niet tegen jou. Dus hou je er alsjeblieft even buiten.
 
Reactiescore
1.094
Zijn letterlijke woorden hoor niet de mijne. De quote staat hier boven gewoon om na te lezen. Het feit dat jullie nog niet begonnen zijn met kata'en wil alleen maar zeggen dat jullie nog denken te gaan winnen. Wie weet waar jullie toe in staat zijn als het even wat minder gaat. Ik durf het niet te zeggen. Volgens mij zeg je verder hier boven nog dat het intelligentie niveau van alle poef leden zeer laag is. Dat versta ik wel onder uit schelden hoor. Nergens voor nodig het zo op de man te spelen als je de discussie niet kunt winnen maar goed ik had het tegen pro noob en niet tegen jou. Dus hou je er alsjeblieft even buiten.

Als je even zoekt denk ik dat je nog wel zo'n 3 posts voor opmerkingen over intelligentie en dergelijke tegenkomt. Heb er namelijk al paar voorbij zien komen ja.


Wil overigens nog even rechtzetten dat percy gewoon heeft meegewerkt. Daarnaast liggen er echt heel veel cf's van |D|'s consorten bij tim010. Goed daar ben je mee bezig, dank. Maar POEF begonnen met cf'en is beetje kort door de bocht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59375

Guest
Uiteraard maar als je stamgenoten al je ''connecties'' uit loopt te schelden op het AF dan doet dat meestal niet veel goeds. Verder vind ik ook de mentaliteit die Turtle aanhaalt niet veel goeds over de rest van de stam zeggen. Wij doen alles wat binnen de regels is om te winnen. Dat betekend kata's en CF's doet jullie niks. Dat is persoonlijk niet een instelling die ik zoek in mijn medespelers. Daarnaast als robbeke hier net zo tekeer ging als Timon, dan had ik allang prive tegen hem gezegd of dat even wat minder kan. Het is ook mijn naam die aan POEF verbonden zit namelijk. Gelukkig zoek ik mijn stamgenoten wel goed uit en zal dat niet zo snel voorkomen. Indien het wel voorkomt kunnen ze of dimmen of op zoek naar een nieuw team voor dat account.
Hier kan ik in elk geval mezelf goed verdedigen. zoek eens al mijn CF's zou ze echt graag zien je maakt me nieuwsgierig. Enhoeveel berichten heb je waarin ik kata's op iemand stuur?
Ik moet hierbj wel eerlijk toegeven dat ik kata's heb verstuurd maar dit was altijd op de muur nooit op iets anders. Zodra je met dat soort dingen kan komen heb ik een puntbereikt dat ik persoonlijk zeg ik stop. Zolang deze er niet zijn doe ik niks mis.
 

DeletedUser74552

Guest
Hier kan ik in elk geval mezelf goed verdedigen. zoek eens al mijn CF's zou ze echt graag zien je maakt me nieuwsgierig. Enhoeveel berichten heb je waarin ik kata's op iemand stuur?
Ik moet hierbj wel eerlijk toegeven dat ik kata's heb verstuurd maar dit was altijd op de muur nooit op iets anders. Zodra je met dat soort dingen kan komen heb ik een puntbereikt dat ik persoonlijk zeg ik stop. Zolang deze er niet zijn doe ik niks mis.

Je begrijpt me niet.

Turtle zegt dit: ''Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat jullie morele waardes op deze classic ons niks uitmaken? Wij spelen om te winnen en we zijn bereid om alles wat binnen de regels mag te gebruiken.''

Dat betekend dat jou stam zich daar niet distantieert van CF's of kata gebruik. Is dit het soort speler dat je wilt zijn of om bekend wilt staan ? Wil jij samen spelen met iemand die letterlijk zegt dat morele waardes hem niks boeien ?
 
Bovenaan