Top/Flop stammen

DeletedUser50691

Guest
Je doelt erop dat ik barbs edelde ? :p

ow zou ik niet weten man maar doelde ik niet

bedoelde ermee te zeggen dat 80 edels hebben geen schande is zolang je ze maar neit gebruikt uit verveling :p
w51 had ik iemand snapte het echt die zei dan ja je staat toch stil kunnen ze net zo goed dorp pakken :p
was ooit top 10 account niet zo gek dat ie dat niet meer is
 

DeletedUser77455

Guest
Zo zijn er wel meer "top" accounts die na een mislukte massa gewoon barbs edelen om toch te blijven groeien :D
 
Reactiescore
967
Toch vraag ik me af waarom dit niet eerder met de leiding gecommuniceerd werd, want over wat ik hoorde was dit een donderslag bij heldere hemel...

Je mag nog zo veel komen uitleggen als je wil, het blijft een smerige en laffe actie...
Als je een andere visie hebt kan ik alleen maar hopen dat je dat hebt proberen op te lossen door met de leiding te praten wat je dacht dat beter moest/moet.

Ik zag AOD de wereld niet winnen, maar een leuke uitdaging uit de weg gaan vind ik wel nog zwakker...
Ik hoop dat je weet dat je je account voor velen in een slecht daglicht zet.

och wat doet me dit toch terugdenken aan W50. Heerlijke tijd die beslissing van Calm.
Hopelijk pakt deze beslissing hetzelfde uit :D
 

DeletedUser50691

Guest
ja vind je dat mooi dat een wereld letterlijk verneukt wordt wat de grootste en hardste strijd zou moeten worden in geschiedenis van die wereld zou worden wordt een dood saai einde dat is voor mij gewoon weer een wereld verneukt zonde zonde en dit gebeurd vaak

w46 & w48 & w50 al gezien dat er 2 stammen overblijven de ene wilt wel de andere totaal niet massaal op delete wereld klaar
 

DeletedUser50691

Guest
ah ook al fijne wereldjes wat mis ik die goeie ouwe tijd dat waren pas battles :D
 

DeletedUser77817

Guest
Rise Like A Phoenix ? .. , hier..

Als je kijkt naar wat er 'uitgehaald' is bij/tegen AOD, is dat niet te bestempelen met 'net, leuk en eerlijk spel'..

- Allereerst zijn er dus AOD'ers geweest die overgehaald (?) zijn om Archer Maximus, destijds een vijand, te stacken terwijl AOD een massa op hem aan het houden was.
- Verder vind ik het nogsteeds beneden niveau dat TTTH MB's van 1.5 miljoen heeft. Ook rekruteert hij de gehele RIM boven mij, om maar genoeg mensen tegen mij te spannen :/..
- Ook heb ik via PM gezien dat er een speler werd gevraagd, door TTTH, om dorpen af te staan in mijn regio, zodat hij daar een uitkijktoren kon bouwen. Wat kreeg diegene daarvoor terug? 'Bescherming'.
- De vele keren dat er geprobeerd werd info uit AOD te trekken. Door Archer Maximus is op slinkse wijze geprobeerd info te winnen.
- Ook wou Archer Maximus graag dorpjes hebben: geef mij je dorpen, dan mag je bij mij op het account komen, zei Archer.. Wie gelooft daar nou wat van; als de vijand je dit zegt?!
- De overstap van FreaQ+WarMachine kwam, zoals is gezegd, als donderslag bij heldere hemel. 's Middags (+- 15u) werden we ingelicht dat Plop FreaQ+WarMachine 'wouden hebben' (besluit stond toen al vast). Nog enkele uren later kwam de forumpost met het aangekondigde afscheid van deze 2 spelers..
- Dan vergeet ik bijna nog de vele clusterfucks die we hebben gehad. Clusterfucks die nóóit goed te praten zijn. Denk aan clusterfucks van Dr. Dufus en The Gentlemen.

Er zijn dus genoeg streken bij ons uitgehaald. En AOD heeft niet meegedaan aan die poppenkast, aan dat oneerlijke spel.
Wij hebben het spel gespeeld, zoals het vroeger hoorde. Eerlijk spel, geen slinkse praatjes, op een nette manier.
Echter wordt dit niet gewaardeerd en is, een stam met potentie, uit elkaar gerukt door rekrutering en oneerlijk spel.

Jammer dat het TW vandaag de dag hierdoor gekenmerkt wordt en dat spelers die het spel 'normaal en netjes' spelen, kapot gaan aan de werkelijkheid: een vies spel spelen. Want het strategische is er eigenlijk al vanaf...

Mvg,
Mathijs
Rise Like A Phoenix ? ..
 

DeletedUser78104

Guest
En toch zelf gesolliciteerd hebben bij plop? xD Lekker hypocriet....
Zodra je wordt afgewezen hier je frustratie uiten? Misschien dan toch een goede keuze van plop.
 

DeletedUser77817

Guest
En toch zelf gesolliciteerd hebben bij plop? xD Lekker hypocriet....
Zodra je wordt afgewezen hier je frustratie uiten? Misschien dan toch een goede keuze van plop.

Ik wist dat die opmerking ging komen.

Zelf heb ik er gesolliciteerd om een langer verblijf op deze wereld te hebben. Meer was het niet.
Ik solliciteerde niet omdat ik Plop zo'n leuke stam vind/vond, eigenlijk is het maar beter dat ik dan ook afgewezen ben.. Want in zo'n stam hoor je te spelen zoals ik NIET speel ;)
 

DeletedUser76972

Guest
Ga weg man vieze schijnheil.
Als we je hadden aangenomen hadden we je hier niet horen klagen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Vraagje: hoe staan jullie tegenover de zaken die hij echter aanhaalt, buiten de hypocrisie van hem?

Moet ik die met een korreltje zout nemen? Of moet ik die serieus nemen?
 

DeletedUser77817

Guest
Ga weg man vieze schijnheil.
Als we je hadden aangenomen hadden we je hier niet horen klagen

Nee, als jullie mij hadden aangenomen was ik alsnog kritisch geweest. Want dan had ik nog eens netjes verteld wat er allemaal 'niet netjes' is gegaan! Een heleboel.

Eens met littlepony. Is pure frustratie

Ik heb al een aantal dagen gehad om hierover te denken. Dus de frustratie is wel enigszins gezakt.

Vraagje: hoe staan jullie tegenover de zaken die hij echter aanhaalt, buiten de hypocrisie van hem?

Moet ik die met een korreltje zout nemen? Of moet ik die serieus nemen?

Dit is allemaal, 100% waar. Niks aan gelogen, niks overdreven.
 

DeletedUser78104

Guest
Ik ben het niet met al die punten eens gezien de oorzaak daarvan wordt niet altijd beschreven.
Zo heeft .ttth een MB al sinds het begin van de wereld dat deze meegroeit en nu 1.5mil heeft tsja.. is dat per se beneden niveau of is het vies om hem opeens te droppen... Dus is net door welke bril je kijkt.
Om er 1 te pakken. Archer heb ik geen weet van dat is van voordat ik op deze wereld kwam.
 

DeletedUser77817

Guest
Ik ben het niet met al die punten eens gezien de oorzaak daarvan wordt niet altijd beschreven.
Zo heeft .ttth een MB al sinds het begin van de wereld dat deze meegroeit en nu 1.5mil heeft tsja.. is dat per se beneden niveau of is het vies om hem opeens te droppen... Dus is net door welke bril je kijkt.
Om er 1 te pakken. Archer heb ik geen weet van dat is van voordat ik op deze wereld kwam.

Om een MB zo groot te laten worden vind ik niet netjes. En om die dan puur naar mij te laten groeien vind ik ook niet netjes.
Alsof TTTH mij alleen niet aankan.. Blijkbaar heeft hij daar nog een aantal MB's voor nodig. Alles boven mij is MB van TTTH.

Overigens wel grappig dat Plop nu wel ineens actief is op het AF. Nu ze mij af kunnen kraken vanwege het feit dat ik hypocriet zou zijn. Waar waren jullie 2 dagen geleden? Ik heb van nauwelijks iemand uit Plop (behalve FreaQshow) iets gelezen, terwijl er een hele boel punten zijn die toch vraagtekens oproepen. Of zaken die verreweg van netjes gespeeld zijn.
Er zijn ook veel vragen omtrent de rekrutering van FreaQ+War. Maar niemand voelt zich verantwoordelijk er antwoord op te geven...?
 

DeletedUser76972

Guest
Nee, als jullie mij hadden aangenomen was ik alsnog kritisch geweest. Want dan had ik nog eens netjes verteld wat er allemaal 'niet netjes' is gegaan! Een heleboel.
uhu....juist.
Vraagje: Als plop zo verschrikkelijk is en jij klaarblijkelijk de good guy bent. Zou jij dan juist niet met je stamgenoten de draad weer op moeten pakken en het ons zo moeilijk maken? Wat je nu doet is eerst solliciteren bij die verschrikkelijke nr 1 stam en je na je afwijzing aansluiten bij de anti plop haters hier op het AF.

Die dingen zijn zo gebeurd als beschreven, dus je mag ze deze keer serieus nemen.
Ik dacht dat jij zo'n deftige stamleider was? Zo werd je hier eerder wel beschreven. Echter kom je nu over als een mak kudde dier, die maar met de rest mee praat omdat dit makkelijker is en je zelf zo geen beargumenteerde mening hoeft te geven. Het feit dat al ruim een maand de helft van je stamgenoten bij de vijand komt solliciteren en je leden niet wist te motiveren actief te blijven tuigt niet van grote leiders capaciteiten.

Dat TTTH samenwerkt met grotere spelers die daarom DZ gejoind zijn is gewoon strategische slim en is iets wat ook gewoon moet kunnen.
Die betreffende spelers daar willen ook gwn samenwerken en zijn echt niet gedwongen of overgehaald dit te doen.

Plop hanteert verder ook echt geen pro Cf of R2W beleid. Praktisch elke AF'er is anti-plop en geven er allemaal een mooie draai aan.
Prima, lul maar een end raak. Doordat DS en Plop weinig actief zijn op het AF, heeft het ook minder invloed.

Wij hebben in samenspraak met DS onze eigen plannen en redeneringen achter deze rekruuts gehad, die vanzelf duidelijk worden.
Wat de CF's betreft, nodig ik een ieder uit ons aan te spreken en met ons in gesprek te gaan voor oplossing.
 

DeletedUser77817

Guest
uhu....juist.
Vraagje: Als plop zo verschrikkelijk is en jij klaarblijkelijk de good guy bent. Zou jij dan juist niet met je stamgenoten de draad weer op moeten pakken en het ons zo moeilijk maken? Wat je nu doet is eerst solliciteren bij die verschrikkelijke nr 1 stam en je na je afwijzing aansluiten bij de anti plop haters hier op het AF.


Ik dacht dat jij zo'n deftige stamleider was? Zo werd je hier eerder wel beschreven. Echter kom je nu over als een mak kudde dier, die maar met de rest mee praat omdat dit makkelijker is en je zelf zo geen beargumenteerde mening hoeft te geven. Het feit dat al ruim een maand de helft van je stamgenoten bij de vijand komt solliciteren en je leden niet wist te motiveren actief te blijven tuigt niet van grote leiders capaciteiten.

Dat TTTH samenwerkt met grotere spelers die daarom DZ gejoind zijn is gewoon strategische slim en is iets wat ook gewoon moet kunnen.
Die betreffende spelers daar willen ook gwn samenwerken en zijn echt niet gedwongen of overgehaald dit te doen.

Plop hanteert verder ook echt geen pro Cf of R2W beleid. Praktisch elke AF'er is anti-plop en geven er allemaal een mooie draai aan.
Prima, lul maar een end raak. Doordat DS en Plop weinig actief zijn op het AF, heeft het ook minder invloed.

Wij hebben in samenspraak met DS onze eigen plannen en redeneringen achter deze rekruuts gehad, die vanzelf duidelijk worden.
Wat de CF's betreft, nodig ik een ieder uit ons aan te spreken en met ons in gesprek te gaan voor oplossing.

1) De draad oppakken met 7 stamgenoten, waarvan er twee niet actief zijn. Juist ja. De draad oppakken is dankzij jullie RECRUIT2WIN beleid niet meer mogelijk. De hele strijd is uit deze regio gehaald. Dat geeft iedereen aan.

2) Ik geloof niet dat sommige spelers zo graag samenwerken met TTTH. Die worden wel bijna gedwongen.. Of overgehaald. Zoals ik een PM van TTTH naar een speler zag, die gevraagd werd dorpjes af te staan in ruil voor bescherming. Laat me niet lachen...

3) Plop hanteert wel een CF-beleid. Of is dat niet te zien aan de CF's die ze geplaats hebben bij ons?
Nu heeft het geen zin meer om CF's terug te geven, die maken nu niks meer uit aangezien de regio toch al beslist is.. Doe niet zo stom man, nu pas praten over evt. teruggeven. Je had ze gewoon nóóit moeten pakken..

4) "We hebben in samenspraak met DS onze eigen plannen en rederingen achter de rekruuts gehad"..
Laat mij niet lachen. Binnen DS zijn véél leden tegen de rekruuts. Dit omdat WarMachine met zijn intern (JesseK) de weg afsnijdt voor enkele DS leden. Binnen DS staan de neuzen m.b.t. de rekruuts verreweg van dezelfde kant op. Dat heb ik in een PM-gesprek met een DS-lid gelezen..
Er moeten zelfs oplossingen komen m.b.t. edelruimte voor sommige DS-leden, anders komt de BG in het gedrang.
Nou nou, wat nou in samenspraak... Bullshit!
 
Bovenaan