Top/Flop stammen

DeletedUser78005

Guest
Ik dacht dat jij zo'n deftige stamleider was? Zo werd je hier eerder wel beschreven. Echter kom je nu over als een mak kudde dier, die maar met de rest mee praat omdat dit makkelijker is en je zelf zo geen beargumenteerde mening hoeft te geven. Het feit dat al ruim een maand de helft van je stamgenoten bij de vijand komt solliciteren en je leden niet wist te motiveren actief te blijven tuigt niet van grote leiders capaciteiten.

Er werd een vraag gesteld en daar gaf ik antwoord op, dan moet je dat nu niet uit zijn verband gaan trekken.

Het is een beetje kort door de bocht om mij overal de schuld van te geven. Natuurlijk kan je mij een aantal dingen aanrekenen, en dat vind ik best want ik heb duidelijk fout gezeten gezien de gebeurtenissen, maar dit is té kort door de bocht. Je hebt namelijk geen idee wat er speelde.
 
Reactiescore
760
uhu....juist.
Vraagje: Als plop zo verschrikkelijk is en jij klaarblijkelijk de good guy bent. Zou jij dan juist niet met je stamgenoten de draad weer op moeten pakken en het ons zo moeilijk maken? Wat je nu doet is eerst solliciteren bij die verschrikkelijke nr 1 stam en je na je afwijzing aansluiten bij de anti plop haters hier op het AF.


Ik dacht dat jij zo'n deftige stamleider was? Zo werd je hier eerder wel beschreven. Echter kom je nu over als een mak kudde dier, die maar met de rest mee praat omdat dit makkelijker is en je zelf zo geen beargumenteerde mening hoeft te geven. Het feit dat al ruim een maand de helft van je stamgenoten bij de vijand komt solliciteren en je leden niet wist te motiveren actief te blijven tuigt niet van grote leiders capaciteiten.

Dat TTTH samenwerkt met grotere spelers die daarom DZ gejoind zijn is gewoon strategische slim en is iets wat ook gewoon moet kunnen.
Die betreffende spelers daar willen ook gwn samenwerken en zijn echt niet gedwongen of overgehaald dit te doen.

Plop hanteert verder ook echt geen pro Cf of R2W beleid. Praktisch elke AF'er is anti-plop en geven er allemaal een mooie draai aan.
Prima, lul maar een end raak. Doordat DS en Plop weinig actief zijn op het AF, heeft het ook minder invloed.


Wij hebben in samenspraak met DS onze eigen plannen en redeneringen achter deze rekruuts gehad, die vanzelf duidelijk worden.
Wat de CF's betreft, nodig ik een ieder uit ons aan te spreken en met ons in gesprek te gaan voor oplossing.


Daantje toch , jullie recruiten 2 top stammen letterlijk dood :rolleyes: ook al kon ik Civil destijds nog redelijk begrijpen maar vervolgens AOD gaan recruiten terwijl ze in oorlog met jullie zijn jammer dat het zo moet op deze wereld , je kan wel zeggen dat ze bij jullie gesolliciteerd hebben als nog is dat geen rede om ze aan te nemen , er dus wel degelijk spraken van R2W beleid
 

DeletedUser77817

Guest
Er werd een vraag gesteld en daar gaf ik antwoord op, dan moet je dat nu niet uit zijn verband gaan trekken.

Het is een beetje kort door de bocht om mij overal de schuld van te geven. Natuurlijk kan je mij een aantal dingen aanrekenen, en dat vind ik best want ik heb duidelijk fout gezeten gezien de gebeurtenissen, maar dit is té kort door de bocht. Je hebt namelijk geen idee wat er speelde.

Tenzij Plop een spy had, dan wisten ze wel wat er speelde ;)
 

DeletedUser76972

Guest
1) De draad oppakken met 7 stamgenoten, waarvan er twee niet actief zijn. Juist ja. De draad oppakken is dankzij jullie RECRUIT2WIN beleid niet meer mogelijk. De hele strijd is uit deze regio gehaald. Dat geeft iedereen aan.

2) Ik geloof niet dat sommige spelers zo graag samenwerken met TTTH. Die worden wel bijna gedwongen.. Of overgehaald. Zoals ik een PM van TTTH naar een speler zag, die gevraagd werd dorpjes af te staan in ruil voor bescherming. Laat me niet lachen...

3) Plop hanteert wel een CF-beleid. Of is dat niet te zien aan de CF's die ze geplaats hebben bij ons?
Nu heeft het geen zin meer om CF's terug te geven, die maken nu niks meer uit aangezien de regio toch al beslist is.. Doe niet zo stom man, nu pas praten over evt. teruggeven. Je had ze gewoon nóóit moeten pakken..

4) "We hebben in samenspraak met DS onze eigen plannen en rederingen achter de rekruuts gehad"..
Laat mij niet lachen. Binnen DS zijn véél leden tegen de rekruuts. Dit omdat WarMachine met zijn intern (JesseK) de weg afsnijdt voor enkele DS leden. Binnen DS staan de neuzen m.b.t. de rekruuts verreweg van dezelfde kant op. Dat heb ik in een PM-gesprek met een DS-lid gelezen..
Er moeten zelfs oplossingen komen m.b.t. edelruimte voor sommige DS-leden, anders komt de BG in het gedrang.
Nou nou, wat nou in samenspraak... Bullshit!

1) Zolang accounts actief zijn kun je doorgaan. Wordt het erdoor moeilijker.. ja, maar je erbij neerleggen is een keuze.
Bovendien waren die 2 accounts dan ook al inactief voor de overstap.

2) Post die PM dan maar eens of vraag die spelers dan hier hun verhaal te doen, want kan me dat echt niet voorstellen.

3) Er zijn in verleden CF's geweest, waar ik meen ook een verhaal achter zat. Anyway, het is niet ons beleid en we hebben er altijd voor open gestaan afspraken te maken over CF's, mits ze redelijk zijn dan. Zelf ben ik er iig erg op tegen en in de pogingen voor een wereldpact tijdje terug, hadden we als stam ook aangegeven geen moeite te hebben met afspraken hierover.

4) Ik ga verder niet in op welke afspraken er gemaakt zijn mbt tot de edelrumte van DS. Kan je alleen vertellen dat dit helemaal in orde komt .
 

DeletedUser77817

Guest
1) Zolang accounts actief zijn kun je doorgaan. Wordt het erdoor moeilijker.. ja, maar je erbij neerleggen is een keuze.
Bovendien waren die 2 accounts dan ook al inactief voor de overstap.

2) Post die PM dan maar eens of vraag die spelers dan hier hun verhaal te doen, want kan me dat echt niet voorstellen.

3) Er zijn in verleden CF's geweest, waar ik meen ook een verhaal achter zat. Anyway, het is niet ons beleid en we hebben er altijd voor open gestaan afspraken te maken over CF's, mits ze redelijk zijn dan. Zelf ben ik er iig erg op tegen en in de pogingen voor een wereldpact tijdje terug, hadden we als stam ook aangegeven geen moeite te hebben met afspraken hierover.

4) Ik ga verder niet in op welke afspraken er gemaakt zijn mbt tot de edelrumte van DS. Kan je alleen vertellen dat dit helemaal in orde komt .

Ik heb al gevraagd of ik die PM nogmaals kan krijgen, jammer genoeg had ik 'm al verwijdert.. Maar het is écht waar hoor ;)..

Verder... DS is toch echt niet blij hoe jullie gehandeld hebben.. Ik hoop dat de pleuris uitbreekt tussen jullie en DS ;)..
 

DeletedUser76972

Guest
Daantje toch , jullie recruiten 2 top stammen letterlijk dood :rolleyes: ook al kon ik Civil destijds nog redelijk begrijpen maar vervolgens AOD gaan recruiten terwijl ze in oorlog met jullie zijn jammer dat het zo moet op deze wereld , je kan wel zeggen dat ze bij jullie gesolliciteerd hebben als nog is dat geen rede om ze aan te nemen , er dus wel degelijk spraken van R2W beleid

Als wij er daadwerkelijk een R2W beleid op zouden nahouden had de wereld er heel anders uitgezien frankie.
Civil vind ik hier niet mee vergelijkbaar, dat was gewoon een totaal andere situatie. Dat het werven van deze nieuwe leden anders/beter hadden gemoeten ben ik het ook mee eens, maar R2W beleid hebben we niet.

Ik heb al gevraagd of ik die PM nogmaals kan krijgen, jammer genoeg had ik 'm al verwijdert.. Maar het is écht waar hoor ;)..
Ik geloof je meteen.
Verder... DS is toch echt niet blij hoe jullie gehandeld hebben.. Ik hoop dat de pleuris uitbreekt tussen jullie en DS ;)..

Je bent niet de enige die dat hoopt ^^
 

DeletedUser63354

Guest
Ik begrijp niet waarom we Plop nog serieus nemen. Het is allang bekend dat ze alles afdoen als een poging om hen zwart te maken, ook als er wél redelijke vragen gesteld worden.

Het is gewoon zeer spijtig dat jullie er liever voor kiezen om de hele wereld los en vast te willen recruiten in plaats het spelletje te spelen zoals hij bedoeld is.
Misschien begrijp je pas dat je het spelletje op een leuke manier wil spelen als je al eens gewonnen hebt dan maar..
 

DeletedUser69389

Guest
1) Zolang accounts actief zijn kun je doorgaan. Wordt het erdoor moeilijker.. ja, maar je erbij neerleggen is een keuze.
Bovendien waren die 2 accounts dan ook al inactief voor de overstap.

2) Post die PM dan maar eens of vraag die spelers dan hier hun verhaal te doen, want kan me dat echt niet voorstellen.

3) Er zijn in verleden CF's geweest, waar ik meen ook een verhaal achter zat. Anyway, het is niet ons beleid en we hebben er altijd voor open gestaan afspraken te maken over CF's, mits ze redelijk zijn dan. Zelf ben ik er iig erg op tegen en in de pogingen voor een wereldpact tijdje terug, hadden we als stam ook aangegeven geen moeite te hebben met afspraken hierover.

4) Ik ga verder niet in op welke afspraken er gemaakt zijn mbt tot de edelrumte van DS. Kan je alleen vertellen dat dit helemaal in orde komt .


Maar betreffende punt 4: Dit doen jullie wel door over lijken te gaan ten koste van anderen die jullie daarmee (nog meer) in het harnas jagen. In de hoop om zo snel mogelijk expansie te krijgen kijken jullie alleen naar de benefits op korte termijn, maar niet naar de nadelen en wat deze actie op de lange termijn zou betekenen. Het ks maar wat je een beleid durft te noemen. Dat er iets diende te gebeuren bij Plop was duidelijk, maar je hebt hier eerder een paard van Troje binnengehaald dan dat je er als stam zijnde echt op vooruit bent gegaan.

Ik kan uit ervaring spreken dat kwantitatieve voorsprong lang niet alles is en zelfs het tegenovergestelde kan veroorzaken dan wat je verwacht had of ervan had gehoopt. Voor Plop hoop ik dat het mee zal vallen, maar ik zie het hoogst somber in met de andere (diplomatieke) ontwikkelingen die er momenteel gaande zijn.
 

DeletedUser77817

Guest
.TalkToTheHand 20.02.17 15:02
Hoe gaat die daar? :D

Jasper

Jokers 20.02.17 16:12
Hier gaat het goed.
Hoe gaat het bij U?

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 20.02.17 18:49
Prima, hoe is het in je stam, werk jij niet voor Rise Like A Phoenix of een ander stamlid?

Jasper

Jokers 20.02.17 19:14
Nee hoor ben jammer genoeg door het grote puntenverschil al een aantal dorpen kwijt gespeeld aan hun stam. Is wel al even geleden maar ik denk dat dat er veel mee te maken heeft dat u stam en de stam AOD aan elkaar grenzen dus als ik mij niet vergis zullen jullie wel de handen vol hebben aan elkaar of niet?

Jokers 20.02.17 19:15
En in de stam gaat het wel ze hebben het lastig tegen de grote spelers maar dat is bij mij ook zo en dat is maar normaal ook denk ik.

.TalkToTheHand 21.02.17 20:33
Ja klopt zeker, ik wil je wel helpen moet ik wel een dorpje van je hebben :p

Jasper


Jokers 21.02.17 20:51
Dat is vriendelijk dat u dit voorstelt maar ik ga het aanbod toch vriendelijk afslaan ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 21.02.17 20:52
haha nouja zeg ;(

Jasper

Jokers 21.02.17 20:54
Haha ja maar het is een vriendelijk en verleidelijk aanbod maar ga het toch niet doen mijn excuses.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 21.02.17 20:55
Haha ik doe het zodat ik uitkijktoren kan maken daar (is zeer handig voor aanvallen in de toekomst)

Zal ik je links laten liggen :p

Jasper


Jokers 21.02.17 20:56
Ow oke zo ja dat snap ik.

En oke in orde.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:35
Mag ik echt niet 1 dorpje hebben? :(

Zal je dan serieus veel gaan helpen :D


Jasper

Jokers 24.02.17 00:44
Nee sorry ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:45
want :p

Jasper

Jokers 24.02.17 00:49
Je hebt dorpen genoeg en ik sta er liever geen af ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:49
Snap ik maar moet een uitkijktoren bouwen hahahaha xD

Jasper


Jokers 24.02.17 00:50
Er liggen hier nog dorpen genoeg in de buurt dus.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 01:50
Je wordt aangevallen door RLAP? xD

Jasper

Jokers 24.02.17 08:07
Ja ik ben inderdaad weer 3 dorpen kwijt aan RLAP maar heb er zelf ook weer 2 nieuwe geedeld in het oosten.

Dat is het spel natuurlijk. Dorpen edelen en dorpen verliezen.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 08:14
Je werkt met hem?

Jokers 24.02.17 08:24
Nee dat had ik toch al gezegd?

Kijk ik heb aanvallen vanhem over de vloer gekregen waardoor hij door mijn deff is geraakt en daarna kwam het treintje en ik kon er niet meer optijd zijn met mijn deff.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

Deze mededelingen werden door Jokers doorgestuurd.

Dit is toch simpelweg lachwekkend?
Deze speler was dan ook lange tijd de nummer 1 van deze wereld.. Ik vind dit zo sneu, en reken maar dat dit bij meerdere accounts gedaan/geprobeerd is....
 
Reactiescore
222
1) Zolang accounts actief zijn kun je doorgaan. Wordt het erdoor moeilijker.. ja, maar je erbij neerleggen is een keuze.
Bovendien waren die 2 accounts dan ook al inactief voor de overstap.

2) Post die PM dan maar eens of vraag die spelers dan hier hun verhaal te doen, want kan me dat echt niet voorstellen.

3) Er zijn in verleden CF's geweest, waar ik meen ook een verhaal achter zat. Anyway, het is niet ons beleid en we hebben er altijd voor open gestaan afspraken te maken over CF's, mits ze redelijk zijn dan. Zelf ben ik er iig erg op tegen en in de pogingen voor een wereldpact tijdje terug, hadden we als stam ook aangegeven geen moeite te hebben met afspraken hierover.

4) Ik ga verder niet in op welke afspraken er gemaakt zijn mbt tot de edelrumte van DS. Kan je alleen vertellen dat dit helemaal in orde komt .

1. Doorgaan kan, is mogelijk. Maar kun jij niet begrijpen dat niemand meer zin heeft ? Enige wie we aan kunnen vallen is DS/plop. Waar we geen dorp mee binnenhalen gezien elk account van jullie meer off heeft dan wij def. Jullie per account meer def dan wij off. Gaan dus onmogelijk nog groeien, iets wat wij al amper deden. Daarbij als je gewoon geen toekomst hebt, is motivatie etc allemaal kwijt. Enige optie is deffen tot laatste dorp.

2. Er zijn meerdere spelers daarvoor aangesproken, voor welke reden die clusterfucks er zouden komen geen idee, maar hij wou ze wel.

3. In het verleden ? Enkel bij Royal-catastrofe zaten al 5 clusterfucks van zowel The gentleman als van Dr Dufus. Zit 0,0 meerwaarde aan behalve dat wij geen aanval op jullie kunnen doen door zielige torentjes. Wat natuurlijk achterlijk zielig is. Ik heb zowel jullie als leiding, als de spelers gevraagd of ze ingeleverd konden worden & werd of genegeerd, of simpelweg nee gezegd. Verdere afspraken niet mogelijk bij jullie. Hooguit mocht je alles pakken behalve barbs onder 3k. Wat achterlijke afspraken zijn.
 

DeletedUser74358

Guest

Dit is toch simpelweg lachwekkend?
Deze speler was dan ook lange tijd de nummer 1 van deze wereld.. Ik vind dit zo sneu, en reken maar dat dit bij meerdere accounts gedaan/geprobeerd is....

Achja, door het internen staan er vele accounts in de top10, die er op basis van kwaliteit niet zouden staan. Die accounts inhalen is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat gaat wel gebeuren :D
 
Reactiescore
760
Als wij er daadwerkelijk een R2W beleid op zouden nahouden had de wereld er heel anders uitgezien frankie.
Civil vind ik hier niet mee vergelijkbaar, dat was gewoon een totaal andere situatie. Dat het werven van deze nieuwe leden anders/beter hadden gemoeten ben ik het ook mee eens, maar R2W beleid hebben we niet.

Dus het dood recruiten van 2 topstammen is geen R2W?, AOD was voor jullie recruits een top 6 stam met veel toekomst , die in oorlog waren met Plop & ds:) zoals ik al eerder aangaf kon ik de recruits van Civil destijds begrijpen.
 

DeletedUser77817

Guest
Ik zou meteen Zooi+Gentle opnemen. Wereld gespeeld, snel vergeten.
Trieste zaak van Plop.

Ook vanwege het feit dat ik hier een aantal zaken opnoem die tegen "ons" (AOD) zijn gebruikt, waar gewoon geen antwoord op komt. Ja door Overlord, maar als er dus íemand antwoord geeft, slaat dat antwoord helemaal nergens op..
De vele feiten, en het bewijs (PM gesprek van TTTH) zijn er overduidelijk.. Wanneer komt Plop eens een deftige uitleg geven?
Óf wanneer geven ze toe dat ze het spel vies spelen? Dat AOD dit niet verdient heeft?

Mvg,
Mathijs
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zou meteen Zooi+Gentle opnemen. Wereld gespeeld, snel vergeten.
Trieste zaak van Plop.

Ook vanwege het feit dat ik hier een aantal zaken opnoem die tegen "ons" (AOD) zijn gebruikt, waar gewoon geen antwoord op komt. Ja door Overlord, maar als er dus íemand antwoord geeft, slaat dat antwoord helemaal nergens op..
De vele feiten, en het bewijs (PM gesprek van TTTH) zijn er overduidelijk.. Wanneer komt Plop eens een deftige uitleg geven?
Óf wanneer geven ze toe dat ze het spel vies spelen? Dat AOD dit niet verdient heeft?

Mvg,
Mathijs

Wat dacht je van niet?
 
Reactiescore
760
Altijd maar naar een ander wijzen Daan daar ben je nogal zo goed in:), wanneer kom je eens met een serieus antwoord.
 

DeletedUser77455

Guest
En dat jij ondanks al deze trieste dingen toch kwam solliciteren :eek:


Even puur ter verduidelijking? Ik zie in de handtekening Jeancleo staan, maar het is weldegelijk Daan die post met het 0v3rl0ard AF account?
Verder vind ik het wel droog dat Rise eerst solliciteert om dat hier wat te komen klagen... Ik weet ook niet allemaal wat er gespeeld is maar als je zo afgeeft op je vijand waarbij je zelf nog gesolliciteerd hebt dan doe je dat puur uit frustratie.

Verder vind ik het maar gemakkelijk van Gran om alle Propaganda op dit forum als anti-Gran/anti-Plop te omschrijven omdat er vanuit de andere stammen gereageerd wordt, het is gewoon niet echt oké als een vijand kapot gerekruteerd wordt. Natuurlijk zijn er altijd 2 partijen, zowel het account dat gerekruteerd wordt als de stam die rekruteert dus beide partijen treffen gewoon schuld. Als plop die recruits nodig had in het Noorden om hun stamcluster te verstevigen kan dat goed zijn maar het merendeel vind het gewoon niet oké om leden uit een stam te rekruteren waarmee je in oorlog bent, dat snapt Plop/Gran toch zelf wel en is toch niet helemaal anti-Gran/Plop bedoeld. Moest een andere stam het gedaan hebben zou de reactie gewoon mooi dezelfde geweest zijn als die van iedereen de afgelopen dagen ;)
 
Bovenaan