Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
You either love it, or hate it.
Bij dezen, het stabberstopic van 54.
In de praathoek vroeg iemand waar je stabs kan bespreken - hierzo.

Post je stabs, post je bewijs en discussieer erop los.
Is het een stab, valt het mee, of is iemand gewoon aan het bullshitten?

Ikzelf kan er wel van genieten als mensen hun vuil spel bekend wordt gemaakt, dus brand los @KO999 ;)
 
Reactiescore
603
Even dit:

Leuk dat het W54 forum weer actief/actiever is.
In het stabberstopic kan er wel veel gediscussiëerd worden, en zullen mensen ook elkaar uitdagen of zich aangesproken voelen.
Laten we zeggen dat er ook limieten zijn, dus houd het ook wat netjes :)

Verder veel plezier! <3
 

DeletedUser77170

Guest
Thanks voor het aanmaken van dit topic :)

Nu is mij iets overkomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht een speler gevonden te hebben die ik vertrouwde en dacht dus een fusie met hem (k1ngarth4r) aan te gaan. Als voorwaarde had hij dat ik 7000 premium punten mee moest brengen. Ik zei dat het geen probleem was en dat die premium punten er over 4/5 maanden er zouden zijn. Hij vond dat geen probleem, dus waren we akkoord voor een fusie.
Uiteindelijk liet ik hem mijn dorpen overnemen en ik wiste mijn account zodat ik na 5 dagen op zijn account kon spelen. Ik had hem toegevoegd op whatsapp om zo contact te houden. Maar na 3/4 dagen eiste hij dat ik ineens geld erop moest storten, zou ik dat niet doen, mocht ik niet op dat account.. Dus nu zit ik zonder dorpen of iets omdat ik genaaid (beetje plat gezegd, maar het is wel zo..) ben door k1ngarth4r..
Ik snap dat dit wel deels mijn eigen fout is, omdat ik hem te veel vertrouwde. Maar na 5 jaar dit spel spelen en dus heel wat fusies (wat altijd goed is gegaan), had ik dit niet verwacht..
Wat vinden jullie hiervan?

Mijn bewijs zijn de whatsappjes. Als jullie die willen zien, zeg het maar :)
 

DeletedUser67464

Guest
Thanks voor het aanmaken van dit topic :)

Nu is mij iets overkomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht een speler gevonden te hebben die ik vertrouwde en dacht dus een fusie met hem (k1ngarth4r) aan te gaan. Als voorwaarde had hij dat ik 7000 premium punten mee moest brengen. Ik zei dat het geen probleem was en dat die premium punten er over 4/5 maanden er zouden zijn. Hij vond dat geen probleem, dus waren we akkoord voor een fusie.
Uiteindelijk liet ik hem mijn dorpen overnemen en ik wiste mijn account zodat ik na 5 dagen op zijn account kon spelen. Ik had hem toegevoegd op whatsapp om zo contact te houden. Maar na 3/4 dagen eiste hij dat ik ineens geld erop moest storten, zou ik dat niet doen, mocht ik niet op dat account.. Dus nu zit ik zonder dorpen of iets omdat ik genaaid (beetje plat gezegd, maar het is wel zo..) ben door k1ngarth4r..
Ik snap dat dit wel deels mijn eigen fout is, omdat ik hem te veel vertrouwde. Maar na 5 jaar dit spel spelen en dus heel wat fusies (wat altijd goed is gegaan), had ik dit niet verwacht..
Wat vinden jullie hiervan?

Mijn bewijs zijn de whatsappjes. Als jullie die willen zien, zeg het maar :)

Ik zou met dit en je bewijzen ook eens naar de support gaan. Volgens mij is dit zelfs bannable, maar erg laffe streek
 

Deleted User - 487871837

Guest
In het stabberstopic kan er wel veel gediscussiëerd worden, en zullen mensen ook elkaar uitdagen of zich aangesproken voelen.

Dat is voornamelijk de reden dat ik het topic heb geopend. Ik kan wel genieten van een goede discussie en die komen hier altijd wel :)

Laten we zeggen dat er ook limieten zijn, dus houd het ook wat netjes

Ik klink nu misschien als een forummod, maar inderdaad, ik heb ook geen zin in scheldpartijen op m'n eerste wereldtopic :p
 

DeletedUser77170

Guest
Ik zou met dit en je bewijzen ook eens naar de support gaan. Volgens mij is dit zelfs bannable, maar erg laffe streek

Ik ben naar support geweest, maar die zeiden dat whatsappjes te manipuleren zijn, dus kunnen zij er niets tegen doen..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Thanks voor het aanmaken van dit topic :)

Nu is mij iets overkomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht een speler gevonden te hebben die ik vertrouwde en dacht dus een fusie met hem (k1ngarth4r) aan te gaan. Als voorwaarde had hij dat ik 7000 premium punten mee moest brengen. Ik zei dat het geen probleem was en dat die premium punten er over 4/5 maanden er zouden zijn. Hij vond dat geen probleem, dus waren we akkoord voor een fusie.
Uiteindelijk liet ik hem mijn dorpen overnemen en ik wiste mijn account zodat ik na 5 dagen op zijn account kon spelen. Ik had hem toegevoegd op whatsapp om zo contact te houden. Maar na 3/4 dagen eiste hij dat ik ineens geld erop moest storten, zou ik dat niet doen, mocht ik niet op dat account.. Dus nu zit ik zonder dorpen of iets omdat ik genaaid (beetje plat gezegd, maar het is wel zo..) ben door k1ngarth4r..
Ik snap dat dit wel deels mijn eigen fout is, omdat ik hem te veel vertrouwde. Maar na 5 jaar dit spel spelen en dus heel wat fusies (wat altijd goed is gegaan), had ik dit niet verwacht..
Wat vinden jullie hiervan?

Mijn bewijs zijn de whatsappjes. Als jullie die willen zien, zeg het maar :)

Dit is een stab eerste klas ;)
Post een screentje van je appjes en het is helemaal solid.

Ik zou met dit en je bewijzen ook eens naar de support gaan. Volgens mij is dit zelfs bannable, maar erg laffe streek

Ik denk niet dat het je een ban kan opleveren als je beiden akkoord gaat met het feit dat je pp meeneemt naar je nieuwe account. Hij zou wel gebanned kunnen worden als hij zoiets als 'voor 1000pp wil ik met je fuseren' had gezegd.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit is een stab eerste klas ;)
Post een screentje van je appjes en het is helemaal solid.



Ik denk niet dat het je een ban kan opleveren als je beiden akkoord gaat met het feit dat je pp meeneemt naar je nieuwe account. Hij zou wel gebanned kunnen worden als hij zoiets als 'voor 1000pp wil ik met je fuseren' had gezegd.

Hij stelt toch als voorwaarde dat er 7000pp moet worden meegenomen anders gaat de fusie niet door.

Dus hij wou enkel fuseren als er 7000pp mee werdt genomen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hij stelt toch als voorwaarde dat er 7000pp moet worden meegenomen anders gaat de fusie niet door.

Dus hij wou enkel fuseren als er 7000pp mee werdt genomen.

Goed lezen he ;)

Er staat dat de pp er pas over 4/5 maanden zouden zijn en daar waren ze beiden mee akkoord en dus was de fusie rond.

Als er dan vervolgens gezegd wordt dat hij geld op het account moet storten en hij anders niet op het account mag dan ben je gewoon genaaid.
 

DeletedUser77170

Guest
Goed lezen he ;)

Er staat dat de pp er pas over 4/5 maanden zouden zijn en daar waren ze beiden mee akkoord en dus was de fusie rond.

Als er dan vervolgens gezegd wordt dat hij geld op het account moet storten en hij anders niet op het account mag dan ben je gewoon genaaid.
Juist, ik zou morgen het bewijs sturen.
 

DeletedUser77704

Guest
Goed lezen he ;)

Er staat dat de pp er pas over 4/5 maanden zouden zijn en daar waren ze beiden mee akkoord en dus was de fusie rond.

Als er dan vervolgens gezegd wordt dat hij geld op het account moet storten en hij anders niet op het account mag dan ben je gewoon genaaid.

Lees toch ook goed :p Zeg niet dat hij het direct moest sturen als voorwaarden, maar een voorwaarde was het wel degelijk.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lees toch ook goed :p Zeg niet dat hij het direct moest sturen als voorwaarden, maar een voorwaarde was het wel degelijk.

Jazeker.
Maar de tweede helft van de voorwaarde was dat het pas over 4/5 maanden zou komen, dus is het geen excuus om de speler geen toegang tot het account te geven.
 

DeletedUser5071

Guest
Jammer dat die kerel aan de andere kant van de wereld ligt.
Enkele leden van Ex. Liggen er dicht bij. Ik zou hen eens aanspreken om die dude van de wereld te vegen.
 

DeletedUser77170

Guest
Hier het appje
Zoals je kan zien staat er 1 maart, terwijl de afspraak een paar dagen eerder was gemaakt..
 

Bijlagen

  • Screenshot_2017-03-05-11-55-58.png
    Screenshot_2017-03-05-11-55-58.png
    308,6 KB · Weergaven: 61
Bovenaan