Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser61134

Guest
Natuurlijk is het eigen risico, maar ze zullen je dus niet vierkant uitlachen bij het politiebureau

Ik wel als ik een agent ben.
Zie het als iets wat alleen maar lachwekkend kan zijn :p

Zo van: Dus jij stuurt 10.000 euro naar een rekeningnummer die niet op het bedrijf geregistreerd staat? HAH
 

DeletedUser67464

Guest
Ik wel als ik een agent ben.
Zie het als iets wat alleen maar lachwekkend kan zijn :p

Zo van: Dus jij stuurt 10.000 euro naar een rekeningnummer die niet op het bedrijf geregistreerd staat? HAH

Dat vind ik zelf ook echt dom dat mensen dat doen, maar oplichterij kan ook een stuk subtieler zijn.

Anyway laten we maar terug ontopic gaan
 

DeletedUser76528

Guest
Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft mij aangeboden dat ik toch wel op het acc mag spelen!

Nou dat is fijn om te horen! Waarom heeft die fijne knul je nu dan uiteindelijk wel toegelaten?
Want ik zou niet eens meer op dat account willen spelen als ik jou was. :rolleyes:
 

DeletedUser78297

Guest
Beste forumleden,

Niet dat ik het verwacht en ik ga er ook totaal niet van uit. Maar mocht er ooit een stab gebeuren door een Modus. Lid graag even contact opnemen met Mort4r of Sten Meijer.

Wij doen hier zeker wat aan namelijk.

Met Vriendelijke Groeten

Sten Meijer (Leiding Modus.)
 

DeletedUser78316

Guest
Beste tw genoten,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat sidarta een van de grootste stabbers is in dit spel. Hierbij wil ik jullie laten weten dat hij niet te vertrouwen is. Maak niet dezelfde fout en vertrouw deze laffe waarderloze stabber niet.

Gegroet
 

DeletedUser61134

Guest
Zoveel gezeur om stabs.
Stop eens met mensen vertrouwen!
Stamgenoot? Front volzetten want die vallen eerder aan dan je vijand!
Is eenmaal TW :eek:
 

DeletedUser78321

Guest
Voor mijn stamgenoot is een stab heel positief afgelopen haha!!
Er was een aanval + trein verstuurd vanuit het dorp van mijn stamgenoot naar een grote speler. Wat doet de co speler van de grote speler? Die stuurt voor aankomst alle troepen het dorp uit.. Weg dorp!! :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser75234

Guest
Voor mijn stamgenoot is een stab heel positief afgelopen haha!!
Er was een aanval + trein verstuurd vanuit het dorp van mijn stamgenoot naar een grote speler. Wat doet de co speler van de grote speler? Die stuurt voor aankomst alle troepen het dorp uit.. Weg dorp!! :rolleyes::rolleyes:
Dus ik kan hieruit afleiden dat een aanval op een grote speler van jouw stamgenoot een stab is? Ik snap dit even niet :confused2:
 

DeletedUser67464

Guest
Dus ik kan hieruit afleiden dat een aanval op een grote speler van jouw stamgenoot een stab is? Ik snap dit even niet :confused2:


Hij bedoeld dat de co van de aangevallen speler het dorp express leeg heeft gezet voor zijn edeltrein en zo heeft hij het dorp gekregen
 

DeletedUser75234

Guest
Hij bedoeld dat de co van de aangevallen speler het dorp express leeg heeft gezet voor zijn edeltrein en zo heeft hij het dorp gekregen
Oh oke, is toch een onduidelijke kwestie vind ik. Kan evengoed verstrooidheid geweest zijn, of een mislukte snipe.
 
Bovenaan