Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser67464

Guest
Waarom zou je ook zoveel PP nodig hebben? Of abusen jullie nogal aardig veel. Ik vind het nogal wat even 7k PP meenemen naar een account waar je misschien maar 1 wereld op speelt. In mijn ogen komt dit gewoon beetje over als zwendel. Hij wilt met spelers fuseren en wilt ervoor zorgen dat hij zelf veel PP heeft. Wie zegt mij dat die 6k PP van hem door hem zijn aangekocht en ook niet door andere spelers op dat account zijn gezet. (Ik ben misschien een beetje aan het doemdenken)

Ik vind het in ieder geval apart
 

DeletedUser73382

Guest
Thanks voor het aanmaken van dit topic :)

Nu is mij iets overkomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht een speler gevonden te hebben die ik vertrouwde en dacht dus een fusie met hem (k1ngarth4r) aan te gaan. Als voorwaarde had hij dat ik 7000 premium punten mee moest brengen. Ik zei dat het geen probleem was en dat die premium punten er over 4/5 maanden er zouden zijn. Hij vond dat geen probleem, dus waren we akkoord voor een fusie.
Uiteindelijk liet ik hem mijn dorpen overnemen en ik wiste mijn account zodat ik na 5 dagen op zijn account kon spelen. Ik had hem toegevoegd op whatsapp om zo contact te houden. Maar na 3/4 dagen eiste hij dat ik ineens geld erop moest storten, zou ik dat niet doen, mocht ik niet op dat account.. Dus nu zit ik zonder dorpen of iets omdat ik genaaid (beetje plat gezegd, maar het is wel zo..) ben door k1ngarth4r..
Ik snap dat dit wel deels mijn eigen fout is, omdat ik hem te veel vertrouwde. Maar na 5 jaar dit spel spelen en dus heel wat fusies (wat altijd goed is gegaan), had ik dit niet verwacht..
Wat vinden jullie hiervan?

Mijn bewijs zijn de whatsappjes. Als jullie die willen zien, zeg het maar :)

Thja.. dat is nou eenmaal het risico van fuseren met een speler. Het risico dat je zelf genomen hebt. Waarom dit op het AF moet staan is voor mij een raadsel, regel dit lekker met support? Of druk die 7k pp in een nieuw acc en je hebt binnen 3 dagen weer 6k punten. WAUW probleem opgelost.
 

DeletedUser76528

Guest
Thanks voor het aanmaken van dit topic :)

Nu is mij iets overkomen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht een speler gevonden te hebben die ik vertrouwde en dacht dus een fusie met hem (k1ngarth4r) aan te gaan. Als voorwaarde had hij dat ik 7000 premium punten mee moest brengen. Ik zei dat het geen probleem was en dat die premium punten er over 4/5 maanden er zouden zijn. Hij vond dat geen probleem, dus waren we akkoord voor een fusie.

In eerste instantie vind ik het een bijzondere keuze dat je op zoek bent naar een speler om mee te fuseren. Waarom zou je gaan fuseren met iemand die je niet kent? Te weinig tijd? Dan kan je beter voor het starten iemand zoeken om mee samen te spelen.

Het tweede punt dat ik bijzonder vind, is de voorwaarde van de premium punten, waar heb je ooit 7000 premium punten voor nodig? GS Kopen? Muren boosten?
Thja.. dat is nou eenmaal het risico van fuseren met een speler. Het risico dat je zelf genomen hebt. Waarom dit op het AF moet staan is voor mij een raadsel, regel dit lekker met support? Of druk die 7k pp in een nieuw acc en je hebt binnen 3 dagen weer 6k punten. WAUW probleem opgelost.

Ik kan niets anders doen dan mijzelf hier volledig bij aansluiten. Dit zijn de risico's van het spel, je weet dat er tegenwoordig meer stabbers in dit spel rondlopen dan je lief is. Eigen risico, eigen fout.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Thja.. dat is nou eenmaal het risico van fuseren met een speler. Het risico dat je zelf genomen hebt. Waarom dit op het AF moet staan is voor mij een raadsel, regel dit lekker met support? Of druk die 7k pp in een nieuw acc en je hebt binnen 3 dagen weer 6k punten. WAUW probleem opgelost.

Hij zegt toch dat hij geprobeerd heeft het met support te regelen, maar die niks kunnen betekenen ;)
 

DeletedUser25749

Guest
Ugh kan je der niet tegen dat mensen oplossing willen?
Als je het niet leuk vind lees je het toch niet?
 

DeletedUser61134

Guest
IRL lachen ze je ook vierkant uit als je naar de politie zou stappen als iemand je oplicht.
Je gaat de fout in als je een medemens durft te vertrouwen.
Mensen zijn genadeloze monsters en moet je altijd voor uitkijken.
 

DeletedUser67464

Guest
IRL lachen ze je ook vierkant uit als je naar de politie zou stappen als iemand je oplicht.
Je gaat de fout in als je een medemens durft te vertrouwen.
Mensen zijn genadeloze monsters en moet je altijd voor uitkijken.

zover ik weet mag je in Nederland niet zomaar mensen oplichten en is het nog steeds een strafbaar feit. Dus lijkt me niet dat de politie je vierkant gaat uitlachen.
 

DeletedUser76181

Guest
IRL lachen ze je ook vierkant uit als je naar de politie zou stappen als iemand je oplicht.
Je gaat de fout in als je een medemens durft te vertrouwen.
Mensen zijn genadeloze monsters en moet je altijd voor uitkijken.
Ik vind dit precies een heel pessimistische gedachte...
 

Deleted User - 487871837

Guest
IRL lachen ze je ook vierkant uit als je naar de politie zou stappen als iemand je oplicht.
Je gaat de fout in als je een medemens durft te vertrouwen.
Mensen zijn genadeloze monsters en moet je altijd voor uitkijken.

Dus moet je maar niemand meer vertrouwen en de oplichters hun gang maar laten gaan?
 

DeletedUser61134

Guest
zover ik weet mag je in Nederland niet zomaar mensen oplichten en is het nog steeds een strafbaar feit. Dus lijkt me niet dat de politie je vierkant gaat uitlachen.

Wonen we in een ander Nederland :p
Je hebt weinig recht als particulier xD
Maar dat leer je wel bij het ouder worden.

Ik vind dit precies een heel pessimistische gedachte...

Mwah, meer realistisch.

Dus moet je maar niemand meer vertrouwen en de oplichters hun gang maar laten gaan?

Als je iemand vertrouwd op eigen risico :p
 

DeletedUser67464

Guest
Wonen we in een ander Nederland :p
Je hebt weinig recht als particulier xD
Maar dat leer je wel bij het ouder worden.

Het weinig hebben van rechten en het strafbaar zijn oplichting is toch iets compleet anders?
 

DeletedUser61134

Guest
Het weinig hebben van rechten en het strafbaar zijn oplichting is toch iets compleet anders?

Ja een oplichter word zelden, maar toch soms berecht.
Maar je krijgt zelf niks terug dus lost 10x niks op.

Is nog altijd je eigen risico
 

DeletedUser67464

Guest
Ja een oplichter word zelden, maar toch soms berecht.
Maar je krijgt zelf niks terug dus lost 10x niks op.

Is nog altijd je eigen risico

Natuurlijk is het eigen risico, maar ze zullen je dus niet vierkant uitlachen bij het politiebureau
 
Bovenaan