A passage through Victory Avenue

DeletedUser49913

Guest
Een account waar de activiteit en de ervaring een probleem was, ik kan hier makkelijk een paar loggjes plaatsen die een gebrek aan vertrouwen aantonen in het team en zelfs door het team onderling. Maakt het nog wel net ietsje grappiger dat iemand met de ervaring van Eli hier nu ook zo een postje komt maken. Je mist gewoon slagkracht als je niet mee kan groeien, dat was ook het probleem bij Icetubbie. Ja je mag best bekijken hoelang Sebastian stil heeft gelegen hoor, het is wel nog steeds het enige account dat ooit door BibBox heen is gekomen en bovendien ook het enigste account dat ooit tegen een tegenstander heeft gelegen die tot het einde bleef deffen. Ik denk dat spelers zoals jij en Amokro echt de laatste zijn die daar uitspraken over moeten doen aangezien jullie beiden echt compleet irrelevant zijn geweest voor de eindwinst van Karma.

Die interne oorlog is natuurlijk weer complete onzin, moest je de wereld een beetje gevolg hebben zou je gezien hebben dat CC dat gebied ingevuld heeft omdat dat gewoon nodig was. Ik denk dat ik in vergelijking met de bespelers van Swiper toch wel echt meer Tribalwars verstand heb, mijn eerste post als 'soon to be' leider werd allesinds toch al wel serieus genomen. Ik raad je aan dat je al die tijd die je er nu aan wijdt om jezelf belachelijk te maken op het AF de volgende keer wel eens effectief in een wereld steekt.


Heeft niks te maken dat ik mezelf boven andere wil plaatsen ivm die wereldwinst, zoals ik al zei heeft iedereen in hoeverre het mogelijk was zijn steentje bijgedragen. Maar dat nu net jij en Decimus degene zijn die Mike zijn onzin gaan ondersteunen is bijzonder grappig, aangezien jullie aandeel echt miniem was. Ik ben zelf niet de makkelijkste persoon in de stamomgang maar jij slaat echt alles.. Eerst al nauwelijks iets doen en dan opeens maar leaven nadat je ziet dat Uhtred gerecruit werd. Wanneer dan de wereld eigenlijk beslist is kom je gewaardeerde bondgenoten een beetje uitmaken in de stamchat.. Wat geeft jou dat recht dan?

Een speler van Swiper heeft me ooit zelf gezegd dat er nieuwe spelers gezocht moesten worden omdat hij zelf te weinig tijd had en de andere speler gek begon te worden als die 500 incs zag aankomen.. Tja sorry hoor, dan ligt het niet alleen aan de ligging. Dat Dora en Swiper voor elke massa konden opdraven was omdat jullie zelf geen front hadden en dat Diego veel meer slagkracht en kans op slagen had, heeft het noorden niks met te maken gehad. Sebas verloor dorpen op Swiper omdat het account al veel te lang onder VV stond en de actie sowieso dubieus was ivm die overstap naar Rhei, zeker voor de aanvalsstop. Je mag het ook hebben over die 100'en uren VV die Sebas deed wat een hele hoop accounts recht gehouden heeft.. Maar goed, dat weet jij dan natuurlijk weer niet aangezien je er nauwelijks bij betrokken was.


Ja dus je hebt altijd veel clears gehad die je kon sturen en bijgevolg een hoge ODA? Ofja Dries, Simon en B. toch.. Ik twijfel eraan of jij zelfs ooit clears gestuurd hebt. Haha ja die waren ongetwijfeld van een beter niveau dan BibBox.. Jezus zeg, hoor jij jezelf wel eens? Als er één iemand die vraag niet kan beantwoorden ben jij het wel, zoals ik al tegen Decimus zei zijn jullie beiden irrelevant geweest voor de eindwinst. Jij weet nog niet eens half wat voor problemen er altijd gespeeld hebben en door wie of hoe deze zijn opgelost, doe dus ook geen uitspraken over wat had kunnen zijn.

Ja ik liep alles dood op monsterstacks, dus je punt is? Ik heb het uiteindelijk ook geadeld, twee accounts van BibBox. Hoeveel heb jij er kunnen edelen van de grote stammen op W50? 'Onze ODA', haha ik blijf het grappig vinden. Sebastian heeft trouwens wel een hele tijd op #1 gestaan, sinds Machiavelli eigenlijk. Nu kan je hier samen met Decimus nog tegen iedereen zijn schenen gaan trappen, uiteindelijk boeit alleen de mening van mensen die echt iets bijgebracht hebben bij het geheel. Het is ook bijzonder jammer dat je als ex-stamgenoten zo met elkaar moet omgaan maar ik hou niet voor altijd mijn mond, Decimus wist goed genoeg wat hij kon verwachten wanneer hij mij bleef uitdagen.


Ja maar goed dat Sebas niet altijd in de top 10 heeft gestaan.


De samenwerking tussen Karma & Ontdek & BibBox is altijd prima gelopen hoor, het is nu net dat een paar mensen die nauwelijks iets uitgevoerd hebben ook hun stem nog willen laten horen. :D

geedeld*
 

DeletedUser3435

Guest
Groot? jij bent nochtans een hulpje dat overal achter aan loopt jij hebt zelf de leiding verlaten dus je moet je hier niet gaan verkopen dat jij hier alles gedaan hebt terwijl dat niet zo is.



Als je nu eenmaal met de stam betrokken bent weet je wat ze gedaan hebben, als ik je post lees weet je amper iets over zuid karma.



Activiteit was er ervaring was er in overvloed toen wij het schip van swiper verlaten hebben hadden we het acc mooi en probleem loos achtergelaten.

Ik kom posten omdat jij mij hier op het AF ligt aan te vallen dus heb ik natuurlijk het recht om mezelf te verdedigen.



Die heb jij nochtans gestart.



Swiper en dora geen front? als ik van jou was zou ik dan maar een bril kopen en wat meer naar de kaart gaan gapen wie wel front heeft en hoe groot



Als jij 2 dagen onder vv staan al héél lang vind, wat ga je dan later als je een meisie hebt zeggen als je een uur samen bent? dit vind ik wel een mooie prestatie we zijn al zooo lang samen... komop gast...



1 heb je "gebroken" ander heb je na lang overleg gekregen van leiding van bibbox zodat zei naar karma konden komen



Karma & Ontdek: Ha! je moest eens weten... :D
Karma & BibBox: Toen calm er nog was ging je in zee met Rhei om BibBox weg te werken, toen Calm naar Rhei ging waren ze opeens je beste maatjes...


Ik heb nog liever @jokersbrain als leider dan jou in mijn stam als je zo blijft doorgaan...

Zonder jou Krepox was deze wereld veel makkelijker ;)
Eerst en vooral een proficiat voor de opbouw van je tekst, jij wordt dan misschien gek van 500 incomings maar hier word ik best gek van. :D Hoezo een hulpje, leg eens uit dan? Waar zeg ik dat ik alles gedaan heb? @YoWhite heeft veel meer gedaan op het einde hoor, dat weet iedereen. Hoezo weet ik amper iets van het zuidelijke deel van Karma, mag je ook weer eens uitleggen. Jij en Floris hadden ervaring en activiteit in overvloed? Jezus christus zeg, dat is wel echt een grap. Ik val jou nergens aan, het enigste wat er over jou gezegd is geweest is dat je medespeler het account niet bij jou wou achterlaten omdat je een gebrek aan ervaring hebt. Dora heeft nooit echt front gehad hoor, Swiper had een even groot front als bv Diego maar door de extreem slechte communicatie met hun moraalbreker en het verbreken van de relaties daarmee werd het een groot front ja. Bovendien heb ik weken achter jullie moeten aanlopen om zelf een speler van ons eigen account (Sean) op Swiper The Fox te zetten zodat er toch wat activiteit was. Pas op het einde is er eigenlijk effectief een actief team op Swiper gekomen, daarvoor was er dus geen sprake van een massa omdat het geen kans op slagen had.

Swiper was al een hele tijd een inactief account, terwijl jij nog doodleuk in de chat zat te praten stond het onder VV bij Sebas. Die 12 dorpjes die het account daar verloren heeft, waren echt nog een gelukje. Ja wij hebben zo een 100tal dorpjes van BibBox geedeld voor er zelfs sprake was van een overeenkomst met BibBox, lijkt me ook weer niet dat iemand met jouw statuut daar dus over moet klagen. Ja dat noemen ze diplomatische keuzes, iets waar de rest van de leiding ook met akkoord was.. Ik was toch maar een hulpje niet? Dus moet je die keuzes niet op mij toespitsen. Ik denk dat het bijzonder weinig mensen interesseert wat jij liever hebt, probeer je dosis onzin een beetje te beperken aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Ho eens. Ik vind wel dat er dingen worden gezegd die absoluut niet kunnen. De wereld makkelijker zonder Jasey.. dat zijn uitspraken die kant noch wal raken. Je kan het een verschrikkelijke vent vinden maar je kan niet ontkennen dat hij veel gedaan heeft op w50. Niet alleen door het draaien van VV's maar ook door toch een groot deel van de leiding op zich te nemen. Vooral voor Yoeri erbij kwam. Dit kan Yoeri gewoon beamen en die geloven jullie vast wel op zijn woord als je mij niet gelooft. Daarnaast is hij ook toen Yoeri er bij kwam nog altijd actief in de leiderschat geweest en heeft hij zowat elke beslissing mee besloten. Ik vind het persoonlijk ook wel frustrerend dat wij worden aangesproken op die 15 dorpjes verlies. Ja jongens ben er dan zelf. We helpen iedereen graag uit de brand als die geen tijd heeft maar niemand had die blitz kunnen zien aankomen. Verder vind ik me wel in wat hij zegt. Het doet me niet zoveel wat jullie van het account Sebas vinden. Ik weet, alle spelers binnen karma die meer dan 3 maanden spelen weten, heel bibbox weet dat wij van grote toegevoegde waarde zijn geweest. Dit zeg ik niet om mezelf op mijn schouder te kloppen maar gewoon omdat het een feit is.

Verder is de diplomatieke samenwerking met Bibbox echt met moeite tot stand gekomen. Vraag maar aan @Bart boos of aan Daan van dat account. Er zijn wel drie vormen afgewezen vanuit beiden kanten zowat. Hier kan ik je gewoon de skype gesprekjes van laten zien. We waren als Sebas in een van de voorstellen zelfs bereid Machiavelli te laten liggen en te jumpen voor het stambelang. Wat ik daar mee wil zeggen, is dat we niet zo maar even bibbox hebben gerecruit zodat we hem maar konden internen.

Verder wil ik afsluiten met wat B. vandaag nog in de skypechat zei:'' Laten we het gezellig houden.''.
Dat Rhei is gaan rennen betekend niet dat we elkaar maar moeten afmaken en al helemaal niet op het AF. Je wast je vuile was ook niet waar andere bij zijn.
 
Reactiescore
967
Het gaat er niet om wie al dan niet 'het meeste' gedaan heeft, het gaat erom dat er hier een paar in het rond zitten te schreeuwen terwijl hun aanwezigheid op W50 heel miniem was. Het account 2Meter5 is gebroken, of het nu op delete ging of niet ging deffen of wat dan ook is irrelevant. Een week ervoor zat het nog vol te bashen op Deceptive Minds, dat zij gaan rennen en Rhei. het niet kan opvangen is een verdienste van Karma en daar kan je Karma moeilijk de schuld van geven. Rank 1 is evenzeer gebroken en dat was al een lange tijd een enorm rotaccount doordat ze nergens door konden geraken bij Karma. Rhei. kon op bepaalde plaatsen zo stacken dat ze niet van de eerste keer accounts gingen verliezen, wilt niet zeggen dat je uiteindelijk de accounts niet gebroken hebt hoor. Als je het op die manier gaat bekijken dan is BibBox 3 accounts kwijtgeraakt en hebben ze geen enkel account gebroken..? Dan doe je je eigen stam toch ook wel tekort vind ik.

Zoals al vaker aangegeven was Karma gewoon een stam van uitersten, vooral een bende nieuwe spelers met een kleine hoeveelheid ervaren spelers. Als stam kom je dan van nergens maar uiteindelijk hebben die nieuwe spelers zich ontwikkeld en kreeg je samen met Ontdek een stam die wel voor de wereldwinst 'kon' gaan. Er zijn nog steeds 100'en uren VV gedraagd en er is veel tijd in die wereld gestoken door een paar spelers op een heel korte tijd. Dat Rhei. zo makkelijk ging neergaan had niemand verwacht maar ook daar kan je Karma weer moeilijk de schuld voor gaan geven. Bovendien is The Pianist samen met nog één speler altijd een vaste waarde geweest op Ponos, of ze nu al dan niet gemotiveerd zijn om barbarendorpen op te edelen is irrelevant.

Hoe kom je er nou weer bij dat ik Karma de schuld geef van iets? Dat zijn weer enkele conclusies die jij trekt op basis van een verkeerd geïnterpreteerde tekst. Dat account 2M5 gaat runnen is uiteraard een verdienste voor Karma maar dat betekend nog niet dat het account ''gebroken'' is. Zoals ik al eerder zei vind ik het dat woord niet waardig. Wat Rank 1 betreft draai je natuurlijk wel de situatie om, Rank 1 was instabiel dat klopt, maar dat betekend nog niet dat ze niet door Karma heen kwamen, naar mijn weten zijn er 2, misschien 3, echte massa's geweest en bij 1 van deze werd er gewoon winst geboekt.
Wat Bibber bereikt heeft is sowieso miniem en dat kun je ons natuurlijk ook niet kwalijk nemen gezien onze eerdere situatie. Je hebt gelijk als je zegt dat Bibber geen accounts heeft gebroken, dat klopt ook want er is nooit een fatsoenlijke deffer geweest die het tot op heden heeft uitgehouden.

Het woord van Ponos, hoe actief en van waarde deze vroeger waren, is vooralsnog niet bepalend in mijn ogen gezien het feit dat het account zowat niet heeft meegedaan aan de zaken van afgelopen 3 maanden(op het sturen van wat fakes en clears, via vv, na).
 
Reactiescore
3.586
Ik heb nog liever @jokersbrain als leider dan jou in mijn stam als je zo blijft doorgaan...

Zonder jou Krepox was deze wereld veel makkelijker ;)

Wat heb ik met deze discussie/wereld te maken. Een reden waarom ik getagged word? Elke normaal redenerende stam flikkert jou eruit. Wees blij dat er spelers als Krepox zijn die tenminste hun gedacht over iedereen durven zeggen ongeacht wie. Een wereld met allemaal charismaloze nobodys is inderdaad makkelijker of anders verwoord 'saaier'.

Ik word trouwens liever niet door stamnaaiers getagged, alstublieft, dankuwel.
 

DeletedUser69112

Guest
Verder is de diplomatieke samenwerking met Bibbox echt met moeite tot stand gekomen. Vraag maar aan @Bart boos of aan Daan van dat account. Er zijn wel drie vormen afgewezen vanuit beiden kanten zowat. Hier kan ik je gewoon de skype gesprekjes van laten zien. We waren als Sebas in een van de voorstellen zelfs bereid Machiavelli te laten liggen en te jumpen voor het stambelang. Wat ik daar mee wil zeggen, is dat we niet zo maar even bibbox hebben gerecruit zodat we hem maar konden internen. .

Tegenstander ontwijken is dit toch gewoon? Waarom Bibbox nodig als Rhei toch zo dood als een pier was. Machiaveli lag namelijk echt al zwaar onder vuur toen in Calm zat... Weet de reden zelfs niet meer waarom jullie toen niet door Machiaveli zijn geraakt tbh
 
Reactiescore
298
Dat account 2M5 gaat runnen is uiteraard een verdienste voor Karma maar dat betekend nog niet dat het account ''gebroken'' is
2meter5 is gewoon gebroken. Er werden de avond van tevoren nog stoere berichtjes gestuurd naar mensen van Karma. Je kan het dan wel steken op een ochtend niet dodgen of spelers die zijn gaan runnen, maar t was sowieso gebroken. Rhei heeft verkeerd ingespeeld op die massa, niets meer niets minder. T feit dat er niet zo snel is doorgeëdeld komt simpelweg door het gebrek aan uitdaging wat er was.
 

DeletedUser74552

Guest
Tegenstander ontwijken is dit toch gewoon? Waarom Bibbox nodig als Rhei toch zo dood als een pier was. Machiaveli lag namelijk echt al zwaar onder vuur toen in Calm zat... Weet de reden zelfs niet meer waarom jullie toen niet door Machiaveli zijn geraakt tbh

Je slaat de plank volledig mis. De samenwerking met Bibbox is pas NA de val van Calm tot stand gekomen. Hiervoor hebben we gewoon gevochten tegen .Machiavelli en hem uiteindelijk ook gebroken.
Die dagen daarna viel Calm en hebben wij met Bibbox gesproken om uiteindelijk tot een samenwerking te komen. Het lijkt dat we hem geinternd hebben maar dat was niet het geval. In eerste instantie en dan praat je over toen 1m punten nog veel was kwamen we niet door Machiavelli omdat het een full deff account was en we gewoonweg de clears niet hadden. Ik heb hier nog postjes van torenhoge stacks geplaats waar je met 15 a 20 clears nog niet doorheen kwam en dat op een kleine 150 dorpjes per account. Dat red je natuurlijk nooit solo.

Om verder je vraag te beantwoorden. Machiavelli wilde natuurlijk niet opgeedeld worden. Zelfs niet toen zijn account aan flarden lag. En Bibbox is een democratische stam dus die komen al snel voor elkaar op, wat elke kans op samenwerking eigenlijk wel flink tegen zat. Daarop hebben ze voorgesteld dat we Machiavelli met de dorpen die hij nog had lieten liggen en wij zouden jumpen. Dit hebben we uiteindelijk afgewezen.
 
Reactiescore
1.454
Het woord van Ponos, hoe actief en van waarde deze vroeger waren, is vooralsnog niet bepalend in mijn ogen gezien het feit dat het account zowat niet heeft meegedaan aan de zaken van afgelopen 3 maanden(op het sturen van wat fakes en clears, via vv, na).

Jij weet blijkbaar vrij weinig van deze wereld af... Ok, wij hebben niet super veel vv's gedaan, mede omdat we het allemaal kneiter druk hadden, maar met de massa's hebben wij ons aandeel wel bij gedragen. Wij waren volgens mij degene die al onze clear opofferde voor een massa op 2meter5. Het zelfde ging voor de massa op rank 1. Hadden we meer kunnen doen, jazeker. Maar om nu te zeggen dat wij amper hebben bijgedragen is onzin. Daarnaast zeg je dat Ponos de afgelopen 2 maanden instabiel is. Het feit is, dat sinds eind december het account juist stabiel werd (mede door het vertrek van een speler). Dat wij dorpen veloren had te maken met chronisch tijd gebrek, dat is volgens mij niet instabiel?

Daarnaast zeg je dat het geen prestatie is, en dat men ons niet als underdogs zag. Laat me niet lachen. Mike (ik weet dat we hem niet al te serieus moeten nemen) beweerde laatst nog dat Karma gewonnnrn heeft vanwege kwantitatief overwicht. Hij is alleen wel vergeten dat we dit gekregen hebben doordat we 2meter en rank hebben weggeedeld... Daarnaast zijn er duizenden posts geweest waar Rhei. toch wel als de winnaar werd beschreven. Dat wij als 'noob' stammetje, want dat was het in het begin, de wereld gewonnen hebben mag je wat mij een prestatie noemen. Ik denk dat velen het daar wel mee eens kunnen zijn.
 
Reactiescore
967
Jij weet blijkbaar vrij weinig van deze wereld af... Ok, wij hebben niet super veel vv's gedaan, mede omdat we het allemaal kneiter druk hadden, maar met de massa's hebben wij ons aandeel wel bij gedragen. Wij waren volgens mij degene die al onze clear opofferde voor een massa op 2meter5. Het zelfde ging voor de massa op rank 1. Hadden we meer kunnen doen, jazeker. Maar om nu te zeggen dat wij amper hebben bijgedragen is onzin. Daarnaast zeg je dat Ponos de afgelopen 2 maanden instabiel is. Het feit is, dat sinds eind december het account juist stabiel werd (mede door het vertrek van een speler). Dat wij dorpen veloren had te maken met chronisch tijd gebrek, dat is volgens mij niet instabiel?

Daarnaast zeg je dat het geen prestatie is, en dat men ons niet als underdogs zag. Laat me niet lachen. Mike (ik weet dat we hem niet al te serieus moeten nemen) beweerde laatst nog dat Karma gewonnnrn heeft vanwege kwantitatief overwicht. Hij is alleen wel vergeten dat we dit gekregen hebben doordat we 2meter en rank hebben weggeedeld... Daarnaast zijn er duizenden posts geweest waar Rhei. toch wel als de winnaar werd beschreven. Dat wij als 'noob' stammetje, want dat was het in het begin, de wereld gewonnen hebben mag je wat mij een prestatie noemen. Ik denk dat velen het daar wel mee eens kunnen zijn.

Och ik weet zo weinig van deze wereld af. Ik was natuurlijk ook helemaal niet actief tijdens massa's.. Degene die meerdere vv's heeft gedraagd om zowel aanvallen te versturen als te edelen. En ja zo heb ik ook gemerkt dat een account van jullie grote barweinig impact hadden. Ik zeg niet dat jullie niets deden, maar veel is het nou ook niet te noemen.
Verder weet je zelf je eigen account mooi te beschrijven, echter is dat account pas weer op het juiste spoor gekomen toen spelers zoals Andries dat hele fucking account omgegooid en rechtgezet hebben. Dus kom alsjeblieft niet aan met dat Ponos een stabiel account was.

Dat Karma kwantitatief sterker was is zeker niet te ontkennen, maar Rhei lag de lat ook niet heel hoog in dat opzicht.

Zoals ik al vaker gezegd heb, Karma heeft verdiend gewonnen en daar mag je trots op zijn. Maar dat stoere gedrag gaat me wel de pet teboven ;)
 
Reactiescore
1.454
Als jij aan het deffen was, wat ik betwijfel aangezien alleen niek en hidde wat deden, dan kon je blijkbaar niet eens kijken waar de aanvallen weg komen. Op machia, 2meter en rank heb ik lopen gooien. Dat kan je niet ontkennen. Het feit dat je anders beweerd zorgt er alleen maar voor dat iedereen je een idioot vindt. Iedereen binnen karma weet dat wij dat hebben gedaan. Daarnaast ben ik mijn account niet aan het ophemelen, jij bent het aan het afkraken. Wij hebben help gekregen van buiten om het account perfect in te stellen, is dat zo erg? Is het erg dat je juist voor feedback en verbetering open staat? Het account is na het vertrek van nick is het account stabiel geworden. Dat er nog dingem veranderd moeten worden heeft weinig met stabieliteit te maken. Een mooi voorbeeld van onstabiliteit is Rhei. dus ik vind het zeer frappant dat dit mij verweten wordt.

Ik vind wel dat we trots mogen zijn. We hebben ons van underdog naar de wereldwinst geknokt. Dat rhei. dan laf op massa del gaat kunnen wij weinig aan doen. Punt is, als iedereen van rhei. Was wezen doorspelen na de tegenslagen van rank en 2meter hadden we nog gewonnen, mede door hoe wij samenwerkte. Iedereen die ook maar iets van de prestatie of de wereldwinst van karma wil is een slechte verliezer.
 

DeletedUser73904

Guest
De samenwerking tussen Bibber en Karma is idd pas na de val van Calm gekomen. De reden lag onder meer bij jullie account, Spark and Blaze....

Doordat er een 'select groepje' uit Calm mee ging naar Rhei, bleven oa Uhtred en Littleme + Bibber achter (waarmee Calm anders zou fuseren). Kwam ook omdat Steff Bibber niet achter wilde laten. Uiteindelijk was met zn allen naar Karma gaan wel een goeie oplossing :p
 
Reactiescore
967
Als jij aan het deffen was, wat ik betwijfel aangezien alleen niek en hidde wat deden, dan kon je blijkbaar niet eens kijken waar de aanvallen weg komen. Op machia, 2meter en rank heb ik lopen gooien. Dat kan je niet ontkennen. Het feit dat je anders beweerd zorgt er alleen maar voor dat iedereen je een idioot vindt. Iedereen binnen karma weet dat wij dat hebben gedaan. Daarnaast ben ik mijn account niet aan het ophemelen, jij bent het aan het afkraken. Wij hebben help gekregen van buiten om het account perfect in te stellen, is dat zo erg? Is het erg dat je juist voor feedback en verbetering open staat? Het account is na het vertrek van nick is het account stabiel geworden. Dat er nog dingem veranderd moeten worden heeft weinig met stabieliteit te maken. Een mooi voorbeeld van onstabiliteit is Rhei. dus ik vind het zeer frappant dat dit mij verweten wordt.

Ik vind wel dat we trots mogen zijn. We hebben ons van underdog naar de wereldwinst geknokt. Dat rhei. dan laf op massa del gaat kunnen wij weinig aan doen. Punt is, als iedereen van rhei. Was wezen doorspelen na de tegenslagen van rank en 2meter hadden we nog gewonnen, mede door hoe wij samenwerkte. Iedereen die ook maar iets van de prestatie of de wereldwinst van karma wil is een slechte verliezer.

Volgens mij laat jij jezelf alleen maar idioot overkomen. Eerst praten dat ik niets van de wereld heb meegekregen en daarna voordoen alsof ik bij Rhei zit. Als je nou even goed gelezen had, had je kunnen afleiden dat ik in je stam zit pannekoek. Blijkt maar weer hoe actief jij bent ook.

Een second opinion van iemand over je account kan geen kwaad, maar je zei dat het account sinds 2 maanden terug stabiel is. Waarom heeft Andries dan uren lopen werken op dat stabiele account? Een beetje optimilatisatie kost geen dagen. Dus stop met onzin uitkramen alsjeblieft.
 

DeletedUser3435

Guest
Hoe kom je er nou weer bij dat ik Karma de schuld geef van iets? Dat zijn weer enkele conclusies die jij trekt op basis van een verkeerd geïnterpreteerde tekst. Dat account 2M5 gaat runnen is uiteraard een verdienste voor Karma maar dat betekend nog niet dat het account ''gebroken'' is. Zoals ik al eerder zei vind ik het dat woord niet waardig. Wat Rank 1 betreft draai je natuurlijk wel de situatie om, Rank 1 was instabiel dat klopt, maar dat betekend nog niet dat ze niet door Karma heen kwamen, naar mijn weten zijn er 2, misschien 3, echte massa's geweest en bij 1 van deze werd er gewoon winst geboekt.
Wat Bibber bereikt heeft is sowieso miniem en dat kun je ons natuurlijk ook niet kwalijk nemen gezien onze eerdere situatie. Je hebt gelijk als je zegt dat Bibber geen accounts heeft gebroken, dat klopt ook want er is nooit een fatsoenlijke deffer geweest die het tot op heden heeft uitgehouden.

Het woord van Ponos, hoe actief en van waarde deze vroeger waren, is vooralsnog niet bepalend in mijn ogen gezien het feit dat het account zowat niet heeft meegedaan aan de zaken van afgelopen 3 maanden(op het sturen van wat fakes en clears, via vv, na).
Je zegt toch continu dat Karma 'geen account gebroken heeft en niet te blij moet worden', indien dat jouw perceptie is dan is de enigste mogelijke reden daarvoor dat Rhei. niet eens tegenstand heeft kunnen bieden. Op die manier kan je Karma moeilijk gaan zeggen dat je het niet mag afdoen als een deftige overwinning, jij weet ook niet half van waar Karma komt geloof ik. Hoezo is dat account niet gebroken dan? Ze hebben er op zitten deffen en ze hebben de massa kunnen voorbereiden, wil jij mij eventjes uitleggen hoe je een account dan breekt? Ja het enigste offensieve wat Rhei. ooit deftig heeft uitgevoerd was in de buurt van Rank, bovendien zijn 5 dorpjes winst nu niet echt bepalend te noemen.

Begin Januari was Ponos er ook gewoon nog hoor.. Ik denk niet dat zij minder te verwerken hebben gekregen dan de gemiddelde Karma speler eigenlijk, wij hebben met Sebastian toch ook enorm veel VV gedraaid van BibBox.. Dus dat wilt zeggen dat jullie woord niks waard is? Ik vind het maar een matige uitleg in ieder geval, zolang als je er een hele periode geweest bent en je steentje hebt bijgedragen vind ik niet dat je een onderscheid kan gaan maken.
 
Reactiescore
967
Je zegt toch continu dat Karma 'geen account gebroken heeft en niet te blij moet worden', indien dat jouw perceptie is dan is de enigste mogelijke reden daarvoor dat Rhei. niet eens tegenstand heeft kunnen bieden. Op die manier kan je Karma moeilijk gaan zeggen dat je het niet mag afdoen als een deftige overwinning, jij weet ook niet half van waar Karma komt geloof ik. Hoezo is dat account niet gebroken dan? Ze hebben er op zitten deffen en ze hebben de massa kunnen voorbereiden, wil jij mij eventjes uitleggen hoe je een account dan breekt? Ja het enigste offensieve wat Rhei. ooit deftig heeft uitgevoerd was in de buurt van Rank, bovendien zijn 5 dorpjes winst nu niet echt bepalend te noemen.

Begin Januari was Ponos er ook gewoon nog hoor.. Ik denk niet dat zij minder te verwerken hebben gekregen dan de gemiddelde Karma speler eigenlijk, wij hebben met Sebastian toch ook enorm veel VV gedraaid van BibBox.. Dus dat wilt zeggen dat jullie woord niks waard is? Ik vind het maar een matige uitleg in ieder geval, zolang als je er een hele periode geweest bent en je steentje hebt bijgedragen vind ik niet dat je een onderscheid kan gaan maken.

Ik zeg niet dat jullie niet blij mogen zijn met de overwinning.. integendeel zelfs. Ik zeg dat je trots mag zijn maar dat stoere gedrag mag wel wat minder want de prestatie die in de eindfase behaald is vind ik nou niet om over naar huis te schrijven.

Je gaat toch niet beweren dat je 2m5 gebroken hebt? Dan is CoF ook gebroken met die logica. Er is niet of nauwelijks gedeft oftewel het is net bb's edelen.

Als je 1-2 weken één vv 'enorm veel' vindt dan wel ja. Daarnaast is er nooit veel ge-vv'd door jullie binnen Bibber. Hooguit nog wat uurtjes op quintkiller toen die onder vuur lag..
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zeg niet dat jullie niet blij mogen zijn met de overwinning.. integendeel zelfs. Ik zeg dat je trots mag zijn maar dat stoere gedrag mag wel wat minder want de prestatie die in de eindfase behaald is vind ik nou niet om over naar huis te schrijven.

Je gaat toch niet beweren dat je 2m5 gebroken hebt? Dan is CoF ook gebroken met die logica. Er is niet of nauwelijks gedeft oftewel het is net bb's edelen.

Als je 1-2 weken één vv 'enorm veel' vindt dan wel ja. Daarnaast is er nooit veel ge-vv'd door jullie binnen Bibber. Hooguit nog wat uurtjes op quintkiller toen die onder vuur lag..
Tja dat ligt aan de tegenstander, kan je weinig aan doen. 2Meter5 was nog voor al de deletes hé, daar is wel effectief op gedeffed. Voor die aanval op 2Meter5 was de wereld in principe nog gewoon 'evenwichtig'. Dus ik vraag het nog eens, wanneer breek je een account dan wel? COF is een compleet andere situatie, was gewoon weer eentje die voor de makkelijkste uitweg koos.

Het maakt toch niet uit in welke tijdspanne het is gebeurd? Moesten wij die VV niet opgepakt hebben had BibBox een account minder gehad. Voor alletwee de accounts hebben wij denk ik ongeveer evenveel VV-uren gedraaid, dus elkaar aanvallen op inactiviteit of gebrek aan wil is vrij nutteloos. Geniet van je overwinning tegen een groepje spelers die zichzelf toch ook zien als de 'betere spelers'.
 

DeletedUser

Guest
Is in feite gewoon zo, jij hoort niet in die stamchat aangezien je er alleen bent voor wat irritant te doen en verder toch niks uit te voeren. Dan kan je nog zoveel ruzie proberen te stoken als dat je wilt, gaat toch niet werken aangezien de meeste wel weten hoe het zit.

Tgoh, als een stamchat ergens voor dient is het wel voor meningen te delen, dat ik van mening ben, dat zowel Littleme als Uthred, en heel Bibber nooit in Karma hadden moeten zitten mag ik gerust in een stamchat zeggen lijkt me.
Dat jij dat als irritant ervaart is vooral omdat al die beslissingen vooral waren om destijds minder sterke kant van Karma te ontzien.

Ik ben niet degene die om klaar te komen op zichelf (ex) stamleden zit te dissen.
Ik reageer enkel op jou spiegel rukkerij.

En och, je begint als een verkracht varken te gillen hoeveel jij wel niet gedaan hebt voor de stam, om er vooral bij te benadrukken wie er vooral niks doen.
Dora heeft welgeteld 1 halve dag onder vv gestaan afgelopen half jaar, en dat was op 29 Decemeber, en die vv had jij niet.
Dus ik ben heel benieuwd waaruit je die conclusie trekt.

Overigens heb je niet helemaal door dat je mij echt niet wegjaagd met je geblaat, maar ik zou eens goed kijken wie er wel de chat hebben verlaten vanwege JOU posts.
 

DeletedUser3435

Guest
Tgoh, als een stamchat ergens voor dient is het wel voor meningen te delen, dat ik van mening ben, dat zowel Littleme als Uthred, en heel Bibber nooit in Karma hadden moeten zitten mag ik gerust in een stamchat zeggen lijkt me.
Dat jij dat als irritant ervaart is vooral omdat al die beslissingen vooral waren om destijds minder sterke kant van Karma te ontzien.

Ik ben niet degene die om klaar te komen op zichelf (ex) stamleden zit te dissen.
Ik reageer enkel op jou spiegel rukkerij.

En och, je begint als een verkracht varken te gillen hoeveel jij wel niet gedaan hebt voor de stam, om er vooral bij te benadrukken wie er vooral niks doen.
Dora heeft welgeteld 1 halve dag onder vv gestaan afgelopen half jaar, en dat was op 29 Decemeber, en die vv had jij niet.
Dus ik ben heel benieuwd waaruit je die conclusie trekt.

Overigens heb je niet helemaal door dat je mij echt niet wegjaagd met je geblaat, maar ik zou eens goed kijken wie er wel de chat hebben verlaten vanwege JOU posts.
Ja tuurlijk kan je dat zeggen, het is maar de manier waarop. Bovendien is dat enkel en alleen irritant en irrelevant als het van iemand komt waarvan de helft nog niet eens weet wie het eigenlijk is. Wanneer een persoon die effectief een waarde heeft gehad voor Karma zoiets komt verkondigen zal dat waarschijnlijk minder irritaties opwekken en daar zal dan ook serieus op geantwoord worden. Bovendien zijn die keuzes gemaakt in samenspraak met de gehele leiding en stam, jij bent nog niet eens half op de hoogte van de situatie toen. Ook DeJoey was het eens met deze keuzes, als je weer gaat zeiken over de leiding.

Wil je mij even citeren waar ik zeg dat ik enorm veel gedaan heb en daarmee stamgenoten in diskrediet wil brengen? In hoeverre kan je jou of @Decimus zelfs een stamgenoot noemen? Dan kan ik mensen die een paar weken op een account gespeeld hebben ook allemaal stamgenoten gaan noemen, er is wel degelijk een verschil denk ik dan. De periode dat ik Swiper en Dora heb meegemaakt hadden jullie beiden een heel kleine toegevoegde waarde. Waar zeg ik dat Dora veel onder VV gestaan heeft? S., D. en B. hebben heel weinig VV nodig gehad hoor.

Hoezo zou ik jou willen wegjagen met 'mijn geblaat'? Jij begint jezelf te moeien in een discussie waar je buiten staat en waar je al helemaal geen recht van spreken in hebt. Dat @Big Bang. de chat leaved is zijn keuze, een meningsverschil kan altijd voorkomen en in jullie geval resulteert dat vrij snel in de chat leaven. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat de basisspelers van Karma het vrijwel allemaal eens zijn met mij hoor, jij was ook de enigste die na je plotse terugkeer ervoor zou kiezen om opeens BibBox te gaan aanvallen en zo de wereld uit te spelen, terwijl wij in de cruciale fase van W50 duizend keer zoveel gehad hebben aan hen dan aan jou. Het is dus maar een kwestie van perceptie, al lijkt jouw standpunt wel vrij bizar als je bij de helft niet eens betrokken was.
 
Bovenaan