[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser77710

Guest
het blijft sneu dat je je modkrachten heb misbruikt om mij te achterhalen.

Ach Lena, wat is dit nou weer? :p

Ik hoop dat je weet dat je je alleen maar verdachter hebt gemaakt door deze post, wat een argument is dit nu weer? Vind ik beetje onzin hoor.

Verder kan ik niet zelf oordelen op je speelgedrag, ik ken je nog niet lang genoeg om je speelgedrag te kennen, verder heb ik niet genoeg bewijzen om jou als wolf te zien, dus mijn stem gaat voorlopig niet naar jou. Kan altijd veranderen.

Integendeel van TimeB , hij lijkt het meest verdacht van dit potje, sommige zijn sterk van mening dat Jenskuuh ook een sterk verdachte is. Dat ik denk eerder tot nu nog niet.

Hij maakt net hetzelfde mee wat ik meemaakte in het vorig potje, een speler die eens echt zin heeft in een potje WvW en zeker de tijd ervoor heeft. De speler in kwestie gaat ook dan direct heel actief mee in de discussies, wat iedereen opvalt. En meteen denkt meer dan de helft van de spelers dat hij een wolf is, alleen al omdat hij heel actief is en in het daglicht komt. Dat was tenminste mijn argument dat ik zogezegd wolf was in het potje 259. Nou, zijn ze helemaal niet ver mee gekomen. Ik was gewoon burger en ja duh, ik was in het daglicht, iemand die heel actief wilt meespelen en dat ook doet staat sowieso in het daglicht en valt direct op.

De fout die de burgers hebben gemaakt in het vorige potje wil ik graag niet terug meemaken. Daarom gaat mijn stem niet naar Jens.
 

DeletedUser72524

Guest
Sorry zit in de bios, wie zijn de kandidaten? Dan beslis ik wie ik van hen het meest verdacht vind.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lena, waarom speelde jij de eerste 2 dagen zo anders dan je normaal doet? Ik neig net daarom echt om gewoon weer op u te stemmen. De keren dat ik u zag had je echt een vast patroon, nu wijk je daar zo hard vanaf.

Van mij 3 verdachten sta jij het dichtste bij een stem momenteel. Sander stemmen heeft geen zin en wil ik sowieso nog even aankijken of hij echt zijn blik gaat verruimen. Wbjimo wil ik het voordeel van de twijfel geven omdat ik hem altijd vaag vind spelen, dus in dat opzicht speelt hij niet anders dan anders.

Sander stemmen kan wel zin hebben, ik ben bereid op hem te stemmen.

Stem dan in plaats van te zeggen dat je stemt maar helemaal niks doet?

Lena, jij die ander speelt is gewoon verdacht, ander account of niet. Je tunnelt niet, je hebt zelfs nog niet op capri gestemd. Dus je doet echt anders dan anders.

Moedig hem nou niet aan om op mij te stemmen! :(
Ik wil je trouwens wel eventjes erop wijzen dat het heel logisch is dat hij een andere speelstijl hanteert. Volgens mensen heb ik een nogal typische speelstijl en jij hebt een aantal keer met mij gespeeld, dat ik nog als Capri speelde. Niemand heeft mij opgemerkt, in potjes dat oa jij meespeelde maar ook WBJIMO, planb, Lytho, Tigor en nog een paar spelers die hier ook meedoen dat ik het was, puur door mijn andere speelstijl onder een ander account.
Ik was die potjes geen wolf, maar ik wilde gewoon niet dat mensen doorhadden dat ik het was. Ik vind het dus niet zo heel raar van Stefan.

Wat ik het meest confusing vind is dat ik dus zowel wat raars en goeds zie bij Planb, same for Tigor, die op elkaar zitten. Ik vind Sander verdacht die weer op Tigor zit en WBJIMO verdacht en eigenlijk snap ik het niet meer..

Voor nu neig ik trouwens het meeste naar WBJIMO of Sander.
WBJIMO:
-> Stem op Yankee gisteren. Iemand merkte het goed op dat die best wel makkelijk is.
-> Het woordje 'daadwerkelijk', maar die is niet de hoofdreden maar extra reden die nu doorslaggevend is maar niet bepalend dat ik hem verdacht vind.

Sander
-> Lijkt het potje naar zich toe te willen trekken en vooral de gevaarlijke spelers uit te willen schakelen maar de gevaarlijkste speler (blue) wilde hij aan zijn kant hebbne. Hij maakt een 180 graden draai mbt Freaker én planb en doet dit daarna simpel af als een uitlokking, terwijl hij na een reactie van Freaker op die zogezegde uitlokking nóg een keer iets in dezelfde strekking plaatst. Waarom dan? Want als ik zijn posts lees concludeer ik er wel uit dat hij Freaker vervolgens goedje vindt adhv Freaker z'n reactie.
 

DeletedUser77639

Guest
Uhu. Ik herinner me net ook dat je me nog een paar liter bier verschuldigd bent door een situatie als deze :p



Monobear

Ik zit jouw posts eens door te nemen, maar jij post inhoudelijk ook 0,0. En je argumenten tegen Jessica zijn ook niet bepaald aanmoedigend in mijn ogen. Je zegt dat je het een aangename verrassing vindt dat ze haar spel verbeterd en daardoor stem je meteen op haar?









Hier verdedig je vooral mensen of post je erg neutraal. Doe je dit zodat je straks 'ik zei het toch' kunt zeggen en minder verdacht overkomt?

Wat potjes terug vond ik je ook verdacht terwijl je wolf was, maar ben ik er niet op door gegaan. Bij deze dus wel.
ik troll tenminste niet zo hard als sommige andere en ik denk dat jij dan vooral niet goed kan lezen als ik niets spel inhoudelijk post.
Zo heb je er andere dat maar wat stemmetjes zetten en verder hoor je ze ook niet.

Ik zeg inderdaad dat het een aangename verassing zou zijn, maar net daarom vind ik het nu zo verdacht, omdat ze niet speelt hoe ze normaal speelt als ze een burger is. Dus ja dat vind ik verdacht, al is het wel fijn om te zien dat als ze goedje is, ze toch probeerd te veranderen :).

Ik doe dit omdat ik mijn mening ook inbreng, waarom ik vind dat iemand niet wolfs is of waarom net wel, omdat ik hopelijk net zoals jou niet teveel goedjes gaan lynchen en de wolfjes eruit gooien.
 

DeletedUser8414

Guest
Sander stemmen kan wel zin hebben, ik ben bereid op hem te stemmen.



Moedig hem nou niet aan om op mij te stemmen! :(
Ik wil je trouwens wel eventjes erop wijzen dat het heel logisch is dat hij een andere speelstijl hanteert. Volgens mensen heb ik een nogal typische speelstijl en jij hebt een aantal keer met mij gespeeld, dat ik nog als Capri speelde. Niemand heeft mij opgemerkt, in potjes dat oa jij meespeelde maar ook WBJIMO, planb, Lytho, Tigor en nog een paar spelers die hier ook meedoen dat ik het was, puur door mijn andere speelstijl onder een ander account.
Ik was die potjes geen wolf, maar ik wilde gewoon niet dat mensen doorhadden dat ik het was. Ik vind het dus niet zo heel raar van Stefan.

Wat ik het meest confusing vind is dat ik dus zowel wat raars en goeds zie bij Planb, same for Tigor, die op elkaar zitten. Ik vind Sander verdacht die weer op Tigor zit en WBJIMO verdacht en eigenlijk snap ik het niet meer..

Voor nu neig ik trouwens het meeste naar WBJIMO of Sander.
WBJIMO:
-> Stem op Yankee gisteren. Iemand merkte het goed op dat die best wel makkelijk is.
-> Het woordje 'daadwerkelijk', maar die is niet de hoofdreden maar extra reden die nu doorslaggevend is maar niet bepalend dat ik hem verdacht vind.

Sander
-> Lijkt het potje naar zich toe te willen trekken en vooral de gevaarlijke spelers uit te willen schakelen maar de gevaarlijkste speler (blue) wilde hij aan zijn kant hebbne. Hij maakt een 180 graden draai mbt Freaker én planb en doet dit daarna simpel af als een uitlokking, terwijl hij na een reactie van Freaker op die zogezegde uitlokking nóg een keer iets in dezelfde strekking plaatst. Waarom dan? Want als ik zijn posts lees concludeer ik er wel uit dat hij Freaker vervolgens goedje vindt adhv Freaker z'n reactie.
Oke, ik wil u volgen wat Stefan betreft. Ik wil ook niet de klootzak zijn die hem er altijd uitgooit, ook al blijf ik hem wel volgen. Lena

Sander
 

DeletedUser72524

Guest
Excuses Capri, maar ik wil morgen graag reageren op al jouw verdenkingen omwille mij. Vandaag voor de deadline kan dat niet meer en het zou zonde zijn als dat mijn einde zou betekenen. Vooral omdat ik de laatste potjes (vorig potje ook al) de trend zie dat ik puur alleen wordt verdacht omdat ik te veel inbreng zou hebben.
 

DeletedUser8414

Guest
Redenen zoals ik zelf ook al zei dat hij te geforceerd doorgaat op mij maar toch niet durft te stemmen, dat bewijst dat hij ergens schrik voor heeft. Schrik die hij niet zou hebben als hij mij als goedje verdacht vind.
 

DeletedUser77710

Guest
ik troll tenminste niet zo hard als sommige andere en ik denk dat jij dan vooral niet goed kan lezen als ik niets spel inhoudelijk post.
Zo heb je er andere dat maar wat stemmetjes zetten en verder hoor je ze ook niet.

Ik zeg inderdaad dat het een aangename verassing zou zijn, maar net daarom vind ik het nu zo verdacht, omdat ze niet speelt hoe ze normaal speelt als ze een burger is. Dus ja dat vind ik verdacht, al is het wel fijn om te zien dat als ze goedje is, ze toch probeerd te veranderen :).

Ik doe dit omdat ik mijn mening ook inbreng, waarom ik vind dat iemand niet wolfs is of waarom net wel, omdat ik hopelijk net zoals jou niet teveel goedjes gaan lynchen en de wolfjes eruit gooien.

Ga je nu beschuldigen als iemand even trollt? Wat is je argument daarvoor dan? Ik snap het eerlijk gezegd niet, het is een spel en trollen is toch toegestaan in dit spel, of niet? Verbeter me if i'm wrong.

1e allinea- totaal ongeldig
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sander14

Als je morgen nog leeft hoor ik het wel maar ik hoop dat we je nu kunnen lynchen!
 
Reactiescore
2.193
Stem op Blaas, meeste kans. Ik ben Sws goedje en dat ik eerst hard te horen krijg dat ik was goedje ben en dan opeens 2 stemmen krijg. Hilarisch gewoon.
 

DeletedUser72524

Guest
@JENS ik vind je nog steeds verdacht, maar als je wil waarom ik uitleg waarom ik jou nog paar dagen erin wil houden dan maak ik het wel heel makkelijk voor de welp.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Stem op Blaas, meeste kans. Ik ben Sws goedje en dat ik eerst hard te horen krijg dat ik was goedje ben en dan opeens 2 stemmen krijg. Hilarisch gewoon.

Samen sterk. Vertrouw je me mbt Sander? Zoniet wil ik ook nog op Blaasje gaan en dan hoop ik dat Jenskeuh daar ook op wil stemmen.
 

DeletedUser76681

Guest
Watblaasje

Ik wil dan wel het voordeel geven Time. Maar geef dan niet meer direct dat ik hetzelfde speel aub :p
 

DeletedUser72524

Guest
Samen sterk. Vertrouw je me mbt Sander? Zoniet wil ik ook nog op Blaasje gaan en dan hoop ik dat Jenskeuh daar ook op wil stemmen.

Capri kan je kort samenvatten waarom je me verdenkt en anders zoek ik morgen alles op en ga ik de discussie met je aan. Geloof me ik ben gewoon goedje, geef me alleen tijd om het te bewijzen;)
 
Bovenaan