[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser66944

Guest
ja dit is best wel raar. klaagmuur bericht ook fake dan of bedoelt ie levensdrankje ? maar dat is toch niet specifiek op 1 persoon dan
 

DeletedUser64575

Guest
Achja op zich niet zo'n groot probleem. Zat toch niet zo lekker in het potje en had na vandaag ook bijna geen tijd meer :p

Succes goedjes! :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik volg eigenlijk niet helemaal met uw dubbel account, je hebt recent ook meegedaan met een dubbel account dan? :p

Gefeliciteerd. U bent geslaagd voor uw test begrijpend lezen voor beginners. (clap)


Wolfje die iets te obvious goedje wil lijken door te zeggen dat het allemaal niet klopt. Beginnersfout voor wolfjes.
Had dan gwn tijdens het stemmen zelf gezegd dat het niet klopt en niet zo schijnheilig erna. Im watching you.
 

DeletedUser

Guest
als capri je verdenkt moet je wel oppassen hoor.

wel verdacht dat ze mij nog niet verdenkt.
 

DeletedUser8414

Guest
Gefeliciteerd. U bent geslaagd voor uw test begrijpend lezen voor beginners. (clap)



Wolfje die iets te obvious goedje wil lijken door te zeggen dat het allemaal niet klopt. Beginnersfout voor wolfjes.
Had dan gwn tijdens het stemmen zelf gezegd dat het niet klopt en niet zo schijnheilig erna. Im watching you.
Welk account? :eek:
 
Reactiescore
770
Stem op Blaas, meeste kans. Ik ben Sws goedje en dat ik eerst hard te horen krijg dat ik was goedje ben en dan opeens 2 stemmen krijg. Hilarisch gewoon.

TimeforplanB

Dit ga ik niet laten passeren. Je zat bewust op een burger; je wou Blaasje verdacht maken.
 

DeletedUser77710

Guest
Nah, ik denk dat je wbjimo kan uitsluiten. Hij doet ook veel te actief mee om naar wolf te zoeken. Hij is het niet naar mijn mening.

Ik vind het jammer dat WatBlaasJeInMijnOor? weg is. Je kon duidelijk zien dat hij geen wolf is, nu kan je gewoon al de wolven uit het potje 'filteren', want die argumenten tegen hem kloppen TERUG op niets.

Komaan, argumenten zoals:'' hij trollt??'' Is dit niet vooral een troll?

In ieder geval, het was leuk met je WBJIMO! :D

K' zie je de volgende keer in pm voor nieuwe waarschuwing haha:p

@sir thrones
die post van jou maakt je wel verdacht tho.

Je was er precies wel hard zeker van dat hij goedje was

Ik zie het niet.

Maar kijk, dit is ook wat ik bedoel met de mensen die Jens verdacht vinden. Vandaag was ik inactief en heb ik niet mee kunnen discussiëren. Nu mijn huiswerk gedaan was, heb ik mijn pc aangezet en wou ik toch nog een avond actief mee discussiëren.

Wat gebeurt er? Mensen verdenken me direct.

Jammer dat de mensen die actief spelen heel erg in de kijker worden gezet en mensen die niet actief goed meeposten 'achtergelaten' worden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
ja dit is best wel raar. klaagmuur bericht ook fake dan of bedoelt ie levensdrankje ? maar dat is toch niet specifiek op 1 persoon dan

Levensdrankje van de heks geldt voor iedereen. Geen idee waar dit bericht dan ook op slaat :/
 

DeletedUser76681

Guest
Nee Lucas het gaat om je post net voor en net na de Deadline.

als goedje gaat me nnooit pronken dat je het juist had over een gelynchte persoon.
 

DeletedUser76681

Guest
oeps zag te veel quotes die er niet staan ^^

Maar snap je wat ik bedoel. Als goedje ben je nooit 100% zeker dat iemand goed is. Hoe jij het liet over komen leek het wel dat je 100% zeker was dat WBJ goed was.
 

DeletedUser77710

Guest
Nee Lucas het gaat om je post net voor en net na de Deadline.

als goedje gaat me nnooit pronken dat je het juist had over een gelynchte persoon.

Ik heb geprobeerd hem nog in het potje te krijgen, ik wou absoluut gelijk krijgen. Tenslotte kreeg ik dit niet en moest hij eerst dood zijn voor dat iedereen heet wist. Wat jammer is, ik wou gewoon het mes nog dieper steken, zodat er geen zo een fout meer kan gemaakr worden. Ik speel nu al 2 potjes, de 2 potjes hebben al dezelfde fouten meegemaakt....
 

DeletedUser76681

Guest
YTuurlijk dat je dan gelijk wilt hebben, maar het wringt omdat je roept `ha zie je wel`,

maar goed,

Time en Sander khoop dat je met een goede verklaring gaat komen.

Ps. nu gaa ik slapen, Weet niet of ik morgen even actief of actiever kan zijn. Heb een verjaardag die ik niet mag link liggen.
 

DeletedUser77710

Guest
oeps zag te veel quotes die er niet staan ^^

Maar snap je wat ik bedoel. Als goedje ben je nooit 100% zeker dat iemand goed is. Hoe jij het liet over komen leek het wel dat je 100% zeker was dat WBJ goed was.

Excuseer, gsm tript wat hahaha. Nee, ik was 99% zeker dat hij goedje was, het is duidelijk dat in de wolvenchat is afgesproken om hem last minute te lynchen, en als je de berichten terugkijkt is dit heel duidelijk te zien. De argumenten die eerst werden gebruikt om hem te lynchen trokken ook op niets.

+ bij last minute stemmen wordt er niet veel, tot niet beargumenteert. Wat normaal is, want je hebt niet veel tijd meer. Mensen zijn het gewoon, dus vragen er ook niet naar de beargumentatie.

Voor mij persoonlijk is iedereen die last minute heeft gestemd, heel verdacht + de speler die de voorzet heeft geveven: TimeforplanB
 
Reactiescore
2.191
TimeforplanB

Dit ga ik niet laten passeren. Je zat bewust op een burger; je wou Blaasje verdacht maken.

Ja man want ik ben helderziend en weet precies wie de wolven zijn. Ik zou nu dolgraag willen counteren, zou het niet dat ik dit meer een goedjeskenmerk van je vind.

Excuseer, gsm tript wat hahaha. Nee, ik was 99% zeker dat hij goedje was, het is duidelijk dat in de wolvenchat is afgesproken om hem last minute te lynchen, en als je de berichten terugkijkt is dit heel duidelijk te zien. De argumenten die eerst werden gebruikt om hem te lynchen trokken ook op niets.

+ bij last minute stemmen wordt er niet veel, tot niet beargumenteert. Wat normaal is, want je hebt niet veel tijd meer. Mensen zijn het gewoon, dus vragen er ook niet naar de beargumentatie.

Voor mij persoonlijk is iedereen die last minute heeft gestemd, heel verdacht + de speler die de voorzet heeft geveven: TimeforplanB

En wat is jouw argumentatie? Ow ik verdachte blaas en die bleek burger, dan moet ik wel wolf zijn?

Reden dat ik blaas boven Sander koos was omdat Sander het vorige potje ook zo speelde en toen was hij muizenval. Dus ja ik geef hem de kans om hem de kans te geven zijn verhaal te doen.

Last minute moest ik kiezen tussen Sander blaas of lena. Mijn eigen rol weet Ik, Stefan speelt altijd raar en heeft dit acc puur aangemaakt om Jens dwars te liggen. Op hem stemmen zou een pure gok zijn terwijl er op blaasje wat argumenten gemaakt zijn. Misschien achteraf slechte argumenten maar nog steeds beter als die van jou.
 
Reactiescore
182
Nee, beter dan he.

Ik zal morgen even wat gebeurtenissen op een rijtje zetten en met iets deftigs komen.
 

DeletedUser8414

Guest
ja dit is best wel raar. klaagmuur bericht ook fake dan of bedoelt ie levensdrankje ? maar dat is toch niet specifiek op 1 persoon dan
Wat mij meer opvalt aan de klaagmuur naast dit nep bericht is dat de vos er geen gebruik heeft van gemaakt om zijn check van de eerste nacht te posten. Zeker gezien er geen nep berichten opstaan is dit een gemiste kans.

Al die last minute stemmen ga ik morgen wel verder bekijken wat we ermee kunnen.
 
Bovenaan