[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
770
Ik vind u al verdacht van vooraleer ik wist dat je Stefan was, dus zwak argument. Ik heb tenminste al iets geprobeerd. Je kan zelf misschien proberen ook iets nuttig te doen? Wie weet heb je wel een plausibele verdachte waarop ik wil volgen.

je hebt je modkrachten gebruikt om zijn ip achter te halen, nie zeveren

anders wist je niet dat dit anthraxxis was

Jenskeuh
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sander
-> Lijkt het potje naar zich toe te willen trekken en vooral de gevaarlijke spelers uit te willen schakelen maar de gevaarlijkste speler (blue) wilde hij aan zijn kant hebbne.
-> Hij maakt een 180 graden draai mbt Freaker én planb en doet dit daarna simpel af als een uitlokking, terwijl hij na een reactie van Freaker op die zogezegde uitlokking nóg een keer iets in dezelfde strekking plaatst. Waarom dan? Want als ik zijn posts lees concludeer ik er wel uit dat hij Freaker vervolgens goedje vindt adhv Freaker z'n reactie.

Capri kan je kort samenvatten waarom je me verdenkt en anders zoek ik morgen alles op en ga ik de discussie met je aan. Geloof me ik ben gewoon goedje, geef me alleen tijd om het te bewijzen;)
 

DeletedUser77639

Guest
Ga je nu beschuldigen als iemand even trollt? Wat is je argument daarvoor dan? Ik snap het eerlijk gezegd niet, het is een spel en trollen is toch toegestaan in dit spel, of niet? Verbeter me if i'm wrong.

1e allinea- totaal ongeldig
ik zeg ook niet dat het niet mag, maar als wbjimo dan zegt dat ik niet spelinhoudelijk post en dat alleen maar over mij zegt, vind ik dat wel raar, er zijn er meer die nog erger niet spelinhoudelijk posten. dus is zijn argument tegenover mij veel te makkelijk en dus ook totaal op niets gebaseerd, gewoon een makkelijke verdenking van wbjimo.
 

DeletedUser77710

Guest
ik zeg ook niet dat het niet mag, maar als wbjimo dan zegt dat ik niet spelinhoudelijk post en dat alleen maar over mij zegt, vind ik dat wel raar, er zijn er meer die nog erger niet spelinhoudelijk posten. dus is zijn argument tegenover mij veel te makkelijk en dus ook totaal op niets gebaseerd, gewoon een makkelijke verdenking van wbjimo.

Nah, ik denk dat je wbjimo kan uitsluiten. Hij doet ook veel te actief mee om naar wolf te zoeken. Hij is het niet naar mijn mening.
 

DeletedUser66129

Guest
Lynch & Lunch

1. maroen1 -> Lena de hyena
2. Single Malt -> Jenskeuh -> Lena de hyena
3. sander14 -> Jenskeuh -> Wbjimo
4. Tigor -> Time4planb -> Wbjimo
5. .TimeforplanB -> Wbjimo
6. Lenov -> Single Malt
7. Lena de Hyena -> Jenskeuh -> Jessica
8. Greengang -> Lena de hyena
9. McAwsome -> Jessica
10. JokersBrain
11. MonoBear -> Jessica
12. Freaker Play -> Jessica
13. Sir Thrones -> Time4planb
15. Jenskeuh -> Lenov -> Lena de hyena -> Sander14
16. WBJIMO? -> Monobear
17. Jessicavd -> GreenGang
18. Capricorno -> Sander14 -> Wbjimo
19. Stalov -> Jenskeuh


Watblaasje – 4
Jessica – 4
Lena – 3
Jenskeuh – 1
Sander14 – 1
Time4planb4 – 1
Single Malt – 1
Monobear – 1
Greengang – 1​


Watblaasjeinmijnoor was de lynch, deze was burger.

Er was vandaag wederom geen Lunch.

Klaagmuur

ben heks en heb drankje gebruikt op planB
 

DeletedUser66129

Guest
Inactiviteit

Jokersbrain heeft wederom niet gestemd en valt dood, hij was burger.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat is dit met al die stemveranderingen last minute??
 

DeletedUser77710

Guest
Ik vind het jammer dat WatBlaasJeInMijnOor? weg is. Je kon duidelijk zien dat hij geen wolf is, nu kan je gewoon al de wolven uit het potje 'filteren', want die argumenten tegen hem kloppen TERUG op niets.

Komaan, argumenten zoals:'' hij trollt??'' Is dit niet vooral een troll?

In ieder geval, het was leuk met je WBJIMO! :D

K' zie je de volgende keer in pm voor nieuwe waarschuwing haha:p
 

DeletedUser8414

Guest
Opnieuw geen lunch, waar kan dat aan liggen? Toch een slet en een keer de heks? Twee heksen? Inactieve wolven? Nog opties?
 

DeletedUser66129

Guest
Flikkerstemming

Sander14 blijft wederom de flikker van de dag. Volgens mijn bronnen is hij nu aan het genieten van de nieuwe 50 shades darker aan het genieten. Ha gay!
 
Bovenaan