The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser70174

Guest
Die #1 zegt toch geen moer... Je doet nu echt net alsof er opeens een piek te zien is in rekruteringen zodra de plaats 1 vergeven wordt... (Mensen die de afgelopen maanden van stam zijn veranderd, kunnen jullie hier eens wat licht op werpen??)

De blote hand van een ballarina ben ik niet zo bang voor. Het gaat ook niet om het beeld, maar om de boodschap... Je hebt wel een punt, het werkt nog steeds averechts :p


Ik heb geen moeite met doe doofpot, het feit dat jij alles negeert of eromheen draait zegt toch wel genoeg lijkt me??
 

DeletedUser66999

Guest
Je doet nu echt net alsof er opeens een piek te zien is in rekruteringen zodra de plaats 1 vergeven wordt
Voelde je rillingen over je rug toen je dit typte? :rolleyes:

De blote hand van een ballarina ben ik niet zo bang voor. Het gaat ook niet om het beeld, maar om de boodschap...
Dus de boodschap die jij aan de mensheid geeft is dat iemand met een hulpmiddel een stoere bokser is en de uitdager, zonder hulpmiddel, is een ballerina?
Ik denk dat je de Disneyfilms fout begrepen hebt in dat geval.

Ik heb geen moeite met doe doofpot, het feit dat jij alles negeert of eromheen draait zegt toch wel genoeg lijkt me??
Hier ook maar even wat over zeggen of ik 'negeer' weer dingen.
Maar goed, verhaaltjes vertellen is dik 'owkey' maar wie kritiek geeft draait eromheen, bedankt voor de les oh nobele niets negerende, recht toe recht aan gezellige jongeman :engel:
 

DeletedUser74219

Guest
blabla.gif


Gewoon ff een poar nem'n
stelletje wijven
 

DeletedUser70174

Guest
Voelde je rillingen over je rug toen je dit typte? :rolleyes:


Dus de boodschap die jij aan de mensheid geeft is dat iemand met een hulpmiddel een stoere bokser is en de uitdager, zonder hulpmiddel, is een ballerina?
Ik denk dat je de Disneyfilms fout begrepen hebt in dat geval.


Hier ook maar even wat over zeggen of ik 'negeer' weer dingen.
Maar goed, verhaaltjes vertellen is dik 'owkey' maar wie kritiek geeft draait eromheen, bedankt voor de les oh nobele niets negerende, recht toe recht aan gezellige jongeman :engel:

Nopes, daar ben ik niet zo gevoelig voor.

Disneyfilms waren niet echt mijn ding. Toevallig hadden jullie ook je hulpmiddelen, maar die heb je met de vuiliswagen naar vuilnisbak Sagra meegegeven. Wij weten gelukkig van afval wat moois te maken.

Ik moet zeggen dat je me wel netjes omschrijft :p
 

DeletedUser66999

Guest
Ik houd het altijd netjes, denk ik :engel:

Ik heb niets weggegooid hoor, ben verhuist net voor de vuilkar langs kwam :D
 

DeletedUser77260

Guest
Leuk dat je ook de helft negeert, namelijk dat spelers van de dominante stam, overstappen naar de minder dominante. Dat heeft dus geen moer te maken met punten of edellimiet. Dit heeft te maken met skills, toewijding en persoonlijke eigenschappen. Waarom komen mensen naar Sagra, de zwarte stam van Cas2??

De FU leden willen wraak op Forged. en waren slim genoeg om te zien dat ze het niet zonder een overstap zouden redden op deze wereld. Een van de spelers op Sylar is meer geconcentreerd op macht en aanzien dan ik had verwacht.

Zo zie ik de overstappen, dominantie lag op dat moment redelijk gelijk naar mijn mening.
 

DeletedUser77485

Guest
De FU leden willen wraak op Forged. en waren slim genoeg om te zien dat ze het niet zonder een overstap zouden redden op deze wereld. Een van de spelers op Sylar is meer geconcentreerd op macht en aanzien dan ik had verwacht.

Zo zie ik de overstappen, dominantie lag op dat moment redelijk gelijk naar mijn mening.

Ik heb het al eens eerder vermeld op dit forum.
Kijk je kan een stam aankijken op rekrutering van de top 10.

Maar het zijn vaak juist spelers die bij Sagra solliciteren.

Daarnaast, je wint de server met je stam, maar op het moment dat je een server ingaat, ben je toch met jezelf bezig. Uiteindelijk is het ieder voor zich georganiseerd in een tijdelijke samenwerking (lees:stam).

Don't hate the players, hate the game.
 

DeletedUser77389

Guest
Heb nog nooit zoveel onzin gehoord op het AF.
Stop met zeiken kom in range. Je bent geen Held als je eerst cool doet tegen ons en dan na je "winst" op een inactief account meteen uit range gaat :p.
Als Sagra echt zo slecht was en alsnog ruime tijd nummer 1 was van de wereld was. Moet je misschien eerst eens kijken naar je eigen kwaliteiten. (je krijgt een noobstammetje toch wel klein :D)
Bovendien sta je niet voor niets in de top 10, die mensen doen het dus beter dan alle andere mensen op de wereld atm. Dus als jullie nou echt zo goed zijn als jullie zeggen moet je dit maar lekker zien als een hele mooie uitdaging die wij jullie geven voor extra oefeningen :D.

En voor het overige gezeik. Al zit ik er momenteel zelf ook in. Vraag maar eens hoe het er in c1 aan toe gaat tegen SHIP en hoe het edelgigantje daar ook lekker tekeer gaat. Hoor door de anti man ook niet veel commentaar over.
 
Reactiescore
205
Spijkie nam de dorpen over die reeds al onder onze hoede waren.
M.a.w. die dorpen behoorden ons toe, al lang voor de bg en dus voor de ''edellijn-discussie''.
Meer woorden maak ik hier niet vuil aan.

Bullshit. Na het maken van de edellijnen en tijdens de BG is er geedeld.

Komt er gewoon op neer dat sagra ons al lekker wil fucken in nap tijd zodat wij niks kunnen doen. Beetje triest maar ik kan er niks anders van maken.. Ik hoop na de nap tijd dat sagra een geweldige periode mag hebben met vele verliezen^^ :D

Forged komt afspraken niet na, doen er weinig aan om het op te lossen. Sagra doet hetzelfde, Forged blijft erover zeiken. De manier van handelen herhaalt zich een beetje he. Of het nu om binnenhalen van edelgiganten gaat, cf'en, afspraken niet nakomen. Forged neemt hier toch echt steeds de eerste beslissing en Sagra reageert alleen. 'Verbeter de wereld begin bij jezelf' is erg toepasselijk bij jullie.
 

DeletedUser77260

Guest
Ik heb het al eens eerder vermeld op dit forum.
Kijk je kan een stam aankijken op rekrutering van de top 10.

Maar het zijn vaak juist spelers die bij Sagra solliciteren.

Daarnaast, je wint de server met je stam, maar op het moment dat je een server ingaat, ben je toch met jezelf bezig. Uiteindelijk is het ieder voor zich georganiseerd in een tijdelijke samenwerking (lees:stam).

Don't hate the players, hate the game.

Ik begrijp niet echt hoe dit antwoord op mijn post? Was die quote per ongeluk of duizelt het me door alle integraties, kristallen en metaalcomplexen die ik leer?
 

DeletedUser66999

Guest
Forged komt afspraken niet na, doen er weinig aan om het op te lossen. Sagra doet hetzelfde, Forged blijft erover zeiken. De manier van handelen herhaalt zich een beetje he. Of het nu om binnenhalen van edelgiganten gaat, cf'en, afspraken niet nakomen. Forged neemt hier toch echt steeds de eerste beslissing en Sagra reageert alleen. 'Verbeter de wereld begin bij jezelf' is erg toepasselijk bij jullie.

Dus jullie menig is, als iemand je fietst steelt steel je zijn/haar auto?
 
Reactiescore
205
Uhm, wie zeikt er nu. Volgens mij jullie? Dus wat je nu zegt bevestigd gewoon wat wij steeds over jullie beweren. Je bent zelf hypocriet dat je ons hypocriet noemt om dingen die jullie zelf doen :p
 

DeletedUser77892

Guest
Uhm, wie zeikt er nu. Volgens mij jullie? Dus wat je nu zegt bevestigd gewoon wat wij steeds over jullie beweren. Je bent zelf hypocriet dat je ons hypocriet noemt om dingen die jullie zelf doen :p
Jullie lopen te zeiken op forged, die houden zich niet aan afspraken, iratio ook niet. Alleen maar gezeik, terwijl jullie het zelf net zo goed niet doen. Je moet niet doen alsof je stam zo netjes en heerlijk is als jullie het net zo makkelijk zelf niet doen. Zeiken dat wij dingen fout doen en jullie zo goed, terwijl jullie zelf ook gewoon schijt hebben. En dan zijn wij de enige die zeiken? Nee hoor jullie ook zeker wel, we zeiken allemaal
 
Bovenaan