The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser70174

Guest
Oh jahoor, die 70.000 edels kan je weer een flink aantal bij optellen. Zojuist is peerke01 sagra gejoind. Rara hoeveel edels hij bij zich heb... Jullie blijven maar doorgaan he. Houd toch is op met dat zielige gedrag. En jullie maar blijven afvragen waarom de meeste stammen zich tegen jullie zetten en mensen schijt hebben aan jullie...

Wil jij wel eens niet zo lelijk doen :S
Jaloers dat hij niet bij Forged gesolliciteerd heeft?? Jammer dit :p

Wel bijzonder dat zo veel mensen nog solliciteren bij een stam die zulk zielig gedrag vertoont en waar iedereen schijt aan heeft (rofl)
 

DeletedUser77892

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen
 

DeletedUser71739

Guest
Oh jahoor, die 70.000 edels kan je weer een flink aantal bij optellen. Zojuist is peerke01 sagra gejoind. Rara hoeveel edels hij bij zich heb... Jullie blijven maar doorgaan he. Houd toch is op met dat zielige gedrag. En jullie maar blijven afvragen waarom de meeste stammen zich tegen jullie zetten en mensen schijt hebben aan jullie...


Nogmaals, deze accounts waren nooit in Sagra gekomen als Forged niet probeerde hier als enige voordeel uit te halen.

4a921dcd90cfc36487d0d05f6333c6c1.jpg
 

DeletedUser66999

Guest
Wel bijzonder dat zo veel mensen nog solliciteren bij een stam die zulk zielig gedrag vertoont en waar iedereen schijt aan heeft (rofl)

Je weet ook dat de enige reden daarachter is, is dat jullie op 1 staan ;)

Nogmaals, deze accounts waren nooit in Sagra gekomen als Forged niet probeerde hier als enige voordeel uit te halen.

En welke edelgigant heeft forged weer binnengehaald dit jaar?

Jullie klagen wel steeds dat het enige wat we doen is wenen over jullie aantal edels, maar het enige wat jullie doen is gigantjes rekruten en internen
 

DeletedUser74219

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen
meme.php
 

DeletedUser77485

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen

Jezelf ook als n held zien. Dan ben je niet 100 hoor
 

DeletedUser77892

Guest
Jezelf ook als n held zien. Dan ben je niet 100 hoor
Ik heb nooit gezegd dat ik zelf een held ben. Als jij nou is een keer gaat leren lezen had je gezien dat ik mijn 9 andere stamgenoten helden noem...

Tja, Forged zei A en Sagra zegt B.
Blijkbaar worden we niet zo gehaat als dat jullie denken, want zijn genoeg accjes die graag over wilden komen ^.^

More like: Forged zei A en sagra zegt laten wij dit 3 dubbel overdrijven...
 

DeletedUser74557

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen

Haha, wat een helden, dorpen afbreken om uit range te komen, wat een uitdaging! ghehehe ;)
 

DeletedUser77892

Guest
Haha, wat een helden, dorpen afbreken om uit range te komen, wat een uitdaging! ghehehe ;)
hahaha, jullie zijn toch zelf echt niet opzoek naa een uitdaging, front proberen af te schermen door jullie edel giga's Zodat wij jullie niet kunnen aanvallen. En tuurlijk breken wij dorpen af zodra wij onder aanval liggen, kunnen we niet zoals op dylan gebeurde 200-300 treinen binnen krijgen. En daarbij hebben jullie dat zelf ook meermaals gedaan.

Denk dat jij beter tijd kan besteden in het versturen van treintjes op stacks, denk je niet? :p
 

DeletedUser77485

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik zelf een held ben. Als jij nou is een keer gaat leren lezen had je gezien dat ik mijn 9 andere stamgenoten helden noem...

Je eerste post zei : ik ben zo bij dat ik bij 9 helden hoor.

Kortom, eigenlijk zeg je dus : ik ben zo blij dat ik deel uit maak van een team van 9 helden.
Leer zelf eens normaal Nederlands te formuleren, voordat je op het AF mans gaat zitten doen :)


More like: Forged zei A en sagra zegt laten wij dit 3 dubbel overdrijven...

Tja, vuur met vuur bestrijden he. Forged zei A, moet nu dus niet komen janken met dat zielige gedrag.
 

DeletedUser77892

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen
je kan nog steeds niet lezen. Ik zei dus echt niet dat ik bij 9 helden hoor. Ik zit bij de 9 helden. Die 9 helden zijn mijn stammies, het 10e lid van iRatio ben ik...
 

DeletedUser77485

Guest
je kan nog steeds niet lezen. Ik zei dus echt niet dat ik bij 9 helden hoor. Ik zit bij de 9 helden. Die 9 helden zijn mijn stammies, het 10e lid van iRatio ben ik...

Misschien moet je volgende keer een beetje extra nadenken en op je Nederlands letten.

Ik hoor bij de 9 helden.
Dus : ik hoor bij 'de groep van 9 helden'

Jij kan dus gewoon niet fatsoenlijk schrijven.
 

DeletedUser66999

Guest
Misschien moet je volgende keer een beetje extra nadenken en op je Nederlands letten.

Ik hoor bij de 9 helden.
Dus : ik hoor bij 'de groep van 9 helden'

Jij kan dus gewoon niet fatsoenlijk schrijven.

Wat dan met "ik hoor bij jou" ? o_O
 

DeletedUser76756

Guest
Tja, Forged zei A en Sagra zegt B.

En C, D, E, F en G.

Nogmaals, deze accounts waren nooit in Sagra gekomen als Forged niet probeerde hier als enige voordeel uit te halen.

Jij bent vast iemand, dat wanneer iemand voor je huis een nitraat afsteekt, als wraak gelijk zijn huis opblaast. Want het zijn allebei maar knallen toch? Wie A zegt moet B zeggen. Kom toch op zeg.

Ik vind het prima dat ook Sagra gigantjes rekruteert maar de stam die er nu echt voordeel uit probeert te halen is toch echt Sagra. Jullie zouden heel wat meer krediet bij mij hebben gehad als jullie het ook net zoals ons bij 2 hadden gehouden en niet meteen 5 hadden gepakt. De stand is nu inmiddels al 3-8. En dan nog durven over fair spelen te praten. En dan hebben we het nog niet eens over die clusterfucks die jullie versturen.
 

DeletedUser77892

Guest
Misschien moet je volgende keer een beetje extra nadenken en op je Nederlands letten.

Ik hoor bij de 9 helden.
Dus : ik hoor bij 'de groep van 9 helden'

Jij kan dus gewoon niet fatsoenlijk schrijven.
Laatste keer dat ik er op in ga. Lees mijn post nog 1 keer goed door, en vertel mij waar het woord 'hoor' staat
 

DeletedUser

Guest
Hallo herjan, heb je wel gezien wat faith en IRatio doen in ons cluster :p

En dacht dat Forged ook lkr aan het edelen is bij keizer steven.

We zijn nog nap en ondertussen kapen jullie bb dorpen weg van een stammie van ons die bb ging.. zal wel aan mij liggen hoor maar erg netjes vind ik het niet..
 
Bovenaan