Tegeltje van de dag

DeletedUser

Guest
ach ja, de wiki up to date houden zal wel geld kosten ^^ en iedereen weet dat innogames enkel denkt aan hun inkomsten :p
(of wordt dit door vrijwilligers gedaan ?)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Was een taak van de mods normaalgezien...

Nouja het lijkt me logisch dat ze hem ofwel waarheidsgetrouw bijwerken ofwel gewoon verwijderen, want met de helft correct en de helft incorrect heb je niet veel aan die wiki.

Niet moeilijk dat United Masters vol noobs zit, ze klikken op "hulp", komen op de wiki terecht en die staat vol onzin. De mods zijn de oorzaak van de falers, stiekem had ik dat altijd wel gedacht.
 

DeletedUser65921

Guest
Ahzo, dus eigenlijk kom je hier alleen om wat stoom af te blazen ofzo want van de vriendelijkheid heb ik nog nooit iets gemerkt :p

@tim010 spijtig genoeg telt de wiki niet als regelement :p je zult dus nog wat langer met ons opgeschept zitten <3

Ik was altijd vriendelijk hier, lees maar terug.
Als er enkel mensen met belachelijke argumenten komen stoken ga ik natuurlijk niet vriendelijk blijven.

Eigenlijk wat er stond dus :rolleyes2:
 

DeletedUser63643

Guest
TW is gewoon aan kwaliteit aan het inleveren, zogauw geld de boven toon gaat voeren krijg je dat.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet zo heel moeilijk om een vergelijking met united masters te maken :D

Nouja eigenlijk wel, bij jullie was er al gene kwaliteit aanwezig om in te leveren :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
UM AF stop be like:

its-better-to-keep-your-mouth-shut-and-appear-stupid-than-open-it-and-remove-all-doubt.jpg
 

DeletedUser12825

Guest
haha grappig omdat er sommige niet kunnen timen kan niemand dat :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Eigenlijk is er een derde optie.

Je hebt ondertusen geleerd tw te spelen en bent geen gigantische pussy. Duidelijk aan welke zijde jij staat ;)
 
Bovenaan