Golden Awards

Deleted User - 487871837

Guest
Het is toch juist de bedoeling dat lijstjes subjectief zijn? Bovendien vind ik de hoeveelheid emotie in het lijstje wel meevallen en "druipt het" er niet vanaf.
 

DeletedUser77941

Guest
Mensen die janken omdat GA lijstjes niet objectief zijn... Surprise surprise; het is voor een mens niet mogelijk objectief te zijn, dichtbij komen is mogelijk maar compleet objectief is niemand.

Leuke lijstjes mensen en daarvoor dank.
 
Reactiescore
3.586
Bart-Jan is zo slim o_O Nee serieus, we mogen wel goede lijstjes verwachten met een onderbouwing die ergens op slaat. Als ik soms dat kontlik gedoe zie of nog erger, mensen die hun frustratie erin gooien en daardoor zelf niet niet inzien hoe slecht hun lijstjes zijn is wonderbaarlijk. (Dan doel ik niet precies op de recente lijstjes maar in het algemeen).

941ae9eb1fc147ab98f5a200c2be1692.png


Als we de foto zouden volgen zijn er al veel spelers hun 'everything' verloren :engel:
 

DeletedUser78054

Guest
Dikste wannabe in het spel:
Worst Woesie,
maakt bb cf's en laat z'n maatje Punkerke stabben.


Vindt dit ergens wel grappig, Het bb dorpje lag 5.20 uur vandaan bij ons, maar dat dit als cf aanzien wordt kan ik begrijpen.
Ik ben dan ook al een oude speler en in mijn tijd bestond de niet geschreven regel 'je mag geen tactiek gebruiken om kerken te zetten zodat alles goed verloopt om zo een aanval te laten slagen' niet.
Maargoed de fout lag dan ook bij ons ook al wisten we hier niets van.

Wat de stab actie van worst moeroe betreft was ikzelf (elias) niet op de hoogte tot na deze was gebeurd, Ik heb vervolgens ook op igor gereageerd dat het stom was van moeroe om een officiële nap aan te gaan en deze dan niet na te komen.
Maar ik denk dat jullie zelf ook niet goed te praten zijn, er werd een nap afgesproken met punketje van 5 dagen en de dag na deze inging kregen we al een scout binnen? 'Een vergissing van de co' luid de verklaring. we hebben er verder niet moeilijk om gedaan behalve dan een aanval op een bb dorpje die net geedeld was omdat we nog niet doorgekregen hadden dat het om een 'vergissing' ging.

Verder heb ik deze week een bb dorpje een eigenaar zien krijgen aliennized de mb van een speler van Edict. had midden mijn linker cluster (dus niet eens in een radius van 15 uur van zijn MH Obadiah)

Je kunt nu wel beginnen zeggen JIJ deed het eerst maar als je het nu zelf doet vindt ik niet dat je ons ervan kunt verwijten.
 

DeletedUser77155

Guest
Lol die IGHI hoeft hier op forum niet meer te klagen over kata gebruik

zelfs op de nieuwe wereld waar ik voor de fun een dorpje heb van 300 punten gooit die elke dat zijn kata,s ergens anders op dus op deze wereld mag die niet meer klagen over edict vind ik
 

DeletedUser6916

Guest
Lol die IGHI hoeft hier op forum niet meer te klagen over kata gebruik

zelfs op de nieuwe wereld waar ik voor de fun een dorpje heb van 300 punten gooit die elke dat zijn kata,s ergens anders op dus op deze wereld mag die niet meer klagen over edict vind ik

Haha, ik kan er eigenlijk wel om lachen dat jij, de gene die zo pro kata is (bewust) platgegooid wordt op een andere wereld door IGHI en dan hier op het AF daar je punt van gaat maken. :biggrin:
 

DeletedUser77798

Guest
Lol die IGHI hoeft hier op forum niet meer te klagen over kata gebruik

zelfs op de nieuwe wereld waar ik voor de fun een dorpje heb van 300 punten gooit die elke dat zijn kata,s ergens anders op dus op deze wereld mag die niet meer klagen over edict vind ik

Dan moet je dat maar melden op AF van wereld 53 niet hier :)
 

DeletedUser77155

Guest
lol wat een noob antwoordjes allemaal maar kan niet anders verwachten van zulke zwakzinnige lui
 

Deleted User - 487871837

Guest
lol wat een noob antwoordjes allemaal maar kan niet anders verwachten van zulke zwakzinnige lui

Je kan toch zelf ook wel inzien dat het lichtelijk ironisch is dat iemand die pro kata's is over kata's klaagt :p

Alsof je mensen uit zou schelden en vervolgens verbaasd reageert als mensen boos op je worden.
 
Bovenaan