Stelling van de dag!

Reactiescore
1.075
Dan ruk ik wel verder op het front van hem dat helemaal in puin ligt, of de belabberde samenwerking met de buren daar, of het belabberde deffen :rolleyes:

mwha het samenwerken is helemaal niet zo slecht hoor, alleen nogal weinig mobiele deff wat best bizar is hehe o_O
 

DeletedUser76151

Guest
ik zeg nergens dat ik het laf vind, ik zou wellicht hetzelfde doen, maar ik kom dan ook niet lullen dat mijn fronten quasi ongestacked zijno_O

Dat dorp stond inderdaad niet gestacked, vandaar ook de edelpogingen van Bart boos :D
 

DeletedUser73904

Guest
mwha het samenwerken is helemaal niet zo slecht hoor, alleen nogal weinig mobiele deff wat best bizar is hehe o_O

Want om nou te zeggen dat ze heel veel offensieve troepen (recaps) hebben/hadden, dat is ook weer niet zo. T is gewoon net niks :D

Ik ga gewoon wel weer ergens anders op rukken denk ik, dat is maar beter
 
Reactiescore
1.075
Want om nou te zeggen dat ze heel veel offensieve troepen (recaps) hebben/hadden, dat is ook weer niet zo. T is gewoon net niks :D

Ik ga gewoon wel weer ergens anders op rukken denk ik, dat is maar beter

ze timen wel samen best goed hoor, maar dat zie je wss niet gezien je "activiteit" o_O:dislike:
 

DeletedUser52398

Guest
Dat dorp stond inderdaad niet gestacked, vandaar ook de edelpogingen van Bart boos :D

Je moet wat doen! Het was echt verrekte spannend! Hieronder maar even een plaatje ter visualisatie van dat "dorpje". Ookal mislukte het twijfel er nog steeds over om het uit te printen en boven mijn bed te hangen :)

upload_2016-11-19_16-50-54.png
 

DeletedUser49913

Guest
Als je dat boven je bed hangt denk je altijd terug dat die mislukt was :D.

Maar ik zou hetzelfde doen als orphan. gewoon stacken als er def is
Btw is het onjuist Calm te generaliseren op slechte aanvallen, Classified Control verliest nu ook allemaal dorpen :eek:

Kan ook aan het niveau van deffen liggen natuurlijk :D

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
red.png
I like trains.. x (466|517) K54 4,034 ClassifiedControl [Karma] Uhtred of Bebbanburg [Calm] 2016-11-19 11:04:46
green.png
I like trains.. x (466|517) K54 4,017 Uhtred of Bebbanburg [Calm] ClassifiedControl [Karma] 2016-11-19 09:53:50
red.png
I like trains.. x (466|517) K54 4,017 ClassifiedControl [Karma] Uhtred of Bebbanburg [Calm] 2016-11-19 08:46:11

Noem jij dat al allemaal dorpen verliezen o_O
 

DeletedUser

Guest
Het gaat er niet over of er stacks staan, het gaat erover dat er beweerd werd dat er nauwelijks stacks stonden, maar als je dan iets verder kijkt is het tegendeel snel bewezen.
De megastacks gaan trouwens over de timeaanval van Bart Boos die gewoon geblocked werd, en nauwelijks ODA heeft opgeleverd, dus ja, daar stond gewoon een megastack.

Ja maar dat zal toch met mobiel moeten zijn gebeurd grappenmaker. Deed een meesterzet die nacht ervoor. Ga er verder niet over uitwijden. :D Enige waar ik ontzettend van baal is die update op 17 November rond 14:00 uur. Die heeft me gewoon een edel gekost. Kunnen ze dat niet ingame aangeven in plaats van ergens bij de loginpagina met kleine letters?
 

DeletedUser4771

Guest
Stelletje dooie hier:p.

Stelling van de dag:
Het is slim om in safezone voornamelijk snelle def te zetten. Eens/Oneens?

Waarom?
 
Reactiescore
30
Safezone van een stam of van een account?
 

DeletedUser76872

Guest
Stelletje dooie hier:p.

Stelling van de dag:
Het is slim om in safezone voornamelijk snelle def te zetten. Eens/Oneens?

Waarom?

Ligt aan de situatie. Krijg je continue veel incomigs dan zou ik voor snelle def gaan aangezien dat net zo snel opbouwt als off. Echter als het rustig is dan zou ik sp en zw bouwen aangezien dat gewoon sterker is dan snelle def.
 

DeletedUser76151

Guest
Hangt van het account af, indien een goede phalanx met voldoende safe zou ik gaan voor sp/zw. Heb je een groot front met weinig safe zou ik kiezen voor sp/zc :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het ligt er eigenlijk meer aan of je zelfstandig moet/gaat prestacken of niet. Zowel, zou ik nooit kiezen voor full sp/zc. Dat is enkel leuk als anderen je prestacken en het fungeert als bijstackdef of tegen edelclears. Tenzij je natuurlijk extreme activiteit kunt opbrengen en zo goed als zonder prestacks gaat spelen,dan zou ik altijd voor full sp/zc kiezen.
 
Reactiescore
30
Als je een groot front hebt dat vaak onder aanval ligt of op een boerlimiet wereld zou ik wel kiezen voor veel snelle def in je safe ja.
 

DeletedUser69389

Guest
Bij de huidige wereldinstellingen ontbreekt helaas een boerderijlimietregel, want alleen dan waren de instellingen een goede combinatie geweest.
 
Reactiescore
1.168
Eens, daarnaast hadden van mij ook wel wat snellere looptijden mogen zijn.
 
Bovenaan